Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
https://m.youtube.com/watch?v=pXSmOoqFNUk
Mere end 10.000 views på under et døgn. Mener ærlig talt at AaB Marketing skal gøre gå all in på alle sociale platforme
Mere end 10.000 views på under et døgn. Mener ærlig talt at AaB Marketing skal gøre gå all in på alle sociale platforme
I Peru, i alt fald. Det er godtnok en vild eksponering via et spillerindkøb.AK48hamas skrev:https://m.youtube.com/watch?v=pXSmOoqFNUk
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Vi bør helt klart blive bedre til at gøre AaBTV synlig på youtube, og få flere kvalitetsindslag som f.eks. hans præsentations video.AK48hamas skrev:https://m.youtube.com/watch?v=pXSmOoqFNUk
Men lad os nu ikke overvurdere hvad vi kan få ud af opmærksomheden i Peru. Best case er at der er en del dernede der køber hans trøje.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det handler vel ikke så meget om at sælge trøjer som det handler om markedsføringen af Flores. Slutmålet må være et salg til en god klub i Portugal, Spanien eller Italien, og de klubber kigger bare ikke i Superligaen. De ser til gengæld Perus landskampe og hører hvad der rører sig i Peru. Det er sandsynligvis den bedste vej til et stort salg af Flores hvis han kan bibeholde sin stjernestatus i hjemlandet og blive en kendt navn i større dele af Sydamerika.Hanga skrev: Men lad os nu ikke overvurdere hvad vi kan få ud af opmærksomheden i Peru. Best case er at der er en del dernede der køber hans trøje.
Inden den tragiske ulykke var vi jo ved at sælge Dennis Marshall som følge af nogle stærke indsatser til Gold Cup, selvom han ret beset ikke var fast mand hos os.
Good point.Yankee skrev:Det handler vel ikke så meget om at sælge trøjer som det handler om markedsføringen af Flores. Slutmålet må være et salg til en god klub i Portugal, Spanien eller Italien, og de klubber kigger bare ikke i Superligaen. De ser til gengæld Perus landskampe og hører hvad der rører sig i Peru. Det er sandsynligvis den bedste vej til et stort salg af Flores hvis han kan bibeholde sin stjernestatus i hjemlandet og blive en kendt navn i større dele af Sydamerika.Hanga skrev: Men lad os nu ikke overvurdere hvad vi kan få ud af opmærksomheden i Peru. Best case er at der er en del dernede der køber hans trøje.
Inden den tragiske ulykke var vi jo ved at sælge Dennis Marshall som følge af nogle stærke indsatser til Gold Cup, selvom han ret beset ikke var fast mand hos os.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det husker jeg ikke. Hvem var den interesserede klub?Yankee skrev:Det handler vel ikke så meget om at sælge trøjer som det handler om markedsføringen af Flores. Slutmålet må være et salg til en god klub i Portugal, Spanien eller Italien, og de klubber kigger bare ikke i Superligaen. De ser til gengæld Perus landskampe og hører hvad der rører sig i Peru. Det er sandsynligvis den bedste vej til et stort salg af Flores hvis han kan bibeholde sin stjernestatus i hjemlandet og blive en kendt navn i større dele af Sydamerika.Hanga skrev: Men lad os nu ikke overvurdere hvad vi kan få ud af opmærksomheden i Peru. Best case er at der er en del dernede der køber hans trøje.
- Jeg tager dit ord for gode varer, er bare nysgerrig.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg kan godt huske det nu, hvor det bliver nævnt. Det var en Cypriotisk klub som jeg husker det og rygtet gik på de ville smide en 4-5 millioner så vidt jeg husker.jonas386 skrev:Det husker jeg ikke. Hvem var den interesserede klub?Yankee skrev:Det handler vel ikke så meget om at sælge trøjer som det handler om markedsføringen af Flores. Slutmålet må være et salg til en god klub i Portugal, Spanien eller Italien, og de klubber kigger bare ikke i Superligaen. De ser til gengæld Perus landskampe og hører hvad der rører sig i Peru. Det er sandsynligvis den bedste vej til et stort salg af Flores hvis han kan bibeholde sin stjernestatus i hjemlandet og blive en kendt navn i større dele af Sydamerika.Hanga skrev: Men lad os nu ikke overvurdere hvad vi kan få ud af opmærksomheden i Peru. Best case er at der er en del dernede der køber hans trøje.
RAUS RAUS SSE!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Sidder lige og ser highlights fra i gaar, og er du vimmer Flores teknik er bare paa et helt andet niveau end hvad vi har set foer i AaB i nyere tid, maaske med undtagelse af Lucas. Saadan lidt blasfemisk, vil jeg endda paastaa det er hoejere end Nomvethes. Bhele havde glimt af genialitet som var fantastisk, men var ikke konstant deroppe. Flores virker i alt hvad han foretager sig bare paa et hoejt teknisk niveau. Tjek e.g. hvor elegante of praecise indlaeg han laver under pres i gaar som foerer til store maalchancer. De kan slet ikke holde ham nede. Den til Sloth er jo crazy!
Jo jo, det er oejebliksbilleder det her, men jeg sidder med den der fornemmelse at vi bare skal nyde hver enkelt kamp vi naar at faa med ham, for om meget kort tid er han i en helt anden liga end AaB, baade metaforisk og bogstaveligt talt.
Jo jo, det er oejebliksbilleder det her, men jeg sidder med den der fornemmelse at vi bare skal nyde hver enkelt kamp vi naar at faa med ham, for om meget kort tid er han i en helt anden liga end AaB, baade metaforisk og bogstaveligt talt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Så vidt jeg husker var det APOEL og der blev snakket om en pris på 1 mio. dollars. Jeg tror ikke nødvendigvis det var oppe over eller at han stensikkert var blevet solgt, men interessen var der og den blev netop skabt via Marshalls præstationer i Gold Cup og hans status i Mellemamerika.jonas386 skrev:Det husker jeg ikke. Hvem var den interesserede klub?Yankee skrev:Det handler vel ikke så meget om at sælge trøjer som det handler om markedsføringen af Flores. Slutmålet må være et salg til en god klub i Portugal, Spanien eller Italien, og de klubber kigger bare ikke i Superligaen. De ser til gengæld Perus landskampe og hører hvad der rører sig i Peru. Det er sandsynligvis den bedste vej til et stort salg af Flores hvis han kan bibeholde sin stjernestatus i hjemlandet og blive en kendt navn i større dele af Sydamerika.Hanga skrev: Men lad os nu ikke overvurdere hvad vi kan få ud af opmærksomheden i Peru. Best case er at der er en del dernede der køber hans trøje.
Jeg tror, du har ret. Jeg har været noget nervøs over, hvordan han i nærmest uhørt grad er blevet talt op for en AaB-spiller. Men han viste virkelig prøvelser på noget stort i små glimt i går. Vi havde ca. ti gode minutter i første halvleg i går, hvor han med lidt held kunne ha' tegnet sig for to assists og en scoring.Buzz Killington skrev:Sidder lige og ser highlights fra i gaar, og er du vimmer Flores teknik er bare paa et helt andet niveau end hvad vi har set foer i AaB i nyere tid, maaske med undtagelse af Lucas. Saadan lidt blasfemisk, vil jeg endda paastaa det er hoejere end Nomvethes. Bhele havde glimt af genialitet som var fantastisk, men var ikke konstant deroppe. Flores virker i alt hvad han foretager sig bare paa et hoejt teknisk niveau. Tjek e.g. hvor elegante of praecise indlaeg han laver under pres i gaar som foerer til store maalchancer. De kan slet ikke holde ham nede. Den til Sloth er jo crazy!
Best case er vel, at AaB både sælger en orn'li røvfuld trøjer OG bliver kendt blandt de gode spillere i det sydamerikanske som en interessant destination.Hanga skrev:Vi bør helt klart blive bedre til at gøre AaBTV synlig på youtube, og få flere kvalitetsindslag som f.eks. hans præsentations video.AK48hamas skrev:https://m.youtube.com/watch?v=pXSmOoqFNUk
Men lad os nu ikke overvurdere hvad vi kan få ud af opmærksomheden i Peru. Best case er at der er en del dernede der køber hans trøje.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Edison Flores er suverænt den Superliga-spiller med flest følgere på Twitter med over dobbelt så mange som nr. 2 på listen og med ligeså mange følgere som FCK og Brøndby tilsammen.
Disclaimer: så vidt jeg kan snuse mig frem til.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Vaaan deeer Vaaaart har 1.5 mio, trods den inaktiv siden 2014 og fortæller han er stolt HSV spiller.doukas skrev:Edison Flores er suverænt den Superliga-spiller med flest følgere på Twitter med over dobbelt så mange som nr. 2 på listen og med ligeså mange følgere som FCK og Brøndby tilsammen.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Skulle lige til at rette det. Han har selvfølgelig flest følgere overhovedet til trods for, at han ikke har tweetet noget i 2 år.Eksil skrev:Vaaan deeer Vaaaart har 1.5 mio, trods den inaktiv siden 2014 og fortæller han er stolt HSV spillerdoukas skrev:Edison Flores er suverænt den Superliga-spiller med flest følgere på Twitter med over dobbelt så mange som nr. 2 på listen og med ligeså mange følgere som FCK og Brøndby tilsammen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
hvor neandertal-agtige er de inde ved AaBs marketing? Må man antage, at de selv er klar over al denne hype, der er omkring Flores i Peru, eller skulle man sætte sig ned og skrive en mail til dem?
Han kan nogen ting jeg aldrig har set i AaB! Når han er spillet ind så blir det fantastisk. Nomvethe husker vi for nogen enkelte ting, men i perioder var han elendig og ikke fast mand.Buzz Killington skrev:Sidder lige og ser highlights fra i gaar, og er du vimmer Flores teknik er bare paa et helt andet niveau end hvad vi har set foer i AaB i nyere tid, maaske med undtagelse af Lucas. Saadan lidt blasfemisk, vil jeg endda paastaa det er hoejere end Nomvethes. Bhele havde glimt af genialitet som var fantastisk, men var ikke konstant deroppe. Flores virker i alt hvad han foretager sig bare paa et hoejt teknisk niveau. Tjek e.g. hvor elegante of praecise indlaeg han laver under pres i gaar som foerer til store maalchancer. De kan slet ikke holde ham nede. Den til Sloth er jo crazy!
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Altså når man kan købe sæsonkort på afbetaling og de har fri fragt til Peru på Flores trøjer, så er de da så småt ved være inde i det nye årtusinde. Men det kan vel ikke skade, lige at gøre dem opmærksom på at Peru stadig eksisterere... ☺dyhrmaN skrev:hvor neandertal-agtige er de inde ved AaBs marketing? Må man antage, at de selv er klar over al denne hype, der er omkring Flores i Peru, eller skulle man sætte sig ned og skrive en mail til dem?
1 2 3 Jimmy er en mur!
Ja som der bliver naevnt saa handler det om at faa skabt en hype i Peru om Flores praestationer her i landet.Funky skrev:Best case er vel, at AaB både sælger en orn'li røvfuld trøjer OG bliver kendt blandt de gode spillere i det sydamerikanske som en interessant destination.Hanga skrev:Vi bør helt klart blive bedre til at gøre AaBTV synlig på youtube, og få flere kvalitetsindslag som f.eks. hans præsentations video.AK48hamas skrev:https://m.youtube.com/watch?v=pXSmOoqFNUk
I har selv set at saa snart en dansker i udlandet spiller en enkelt god kamp saa staar vi alle klar med en landsholdsudtagelse
Det handler ogsaa om at faa konverteret interessen for Flores om til nye foelgere, hjemmeside hits og bannerklik. Selvom det Peruianske marked givetvis ikke er Spar Nords primaere marked saa er det stadig noget som taeller.
Neandertal-agtige?dyhrmaN skrev:hvor neandertal-agtige er de inde ved AaBs marketing? Må man antage, at de selv er klar over al denne hype, der er omkring Flores i Peru, eller skulle man sætte sig ned og skrive en mail til dem?
Jeg kan ikke huske hvornår AaB sidst har været så dygtige til at skabe hype omkring et spillerindkøb både lokalt og i spillerens hjemland - så vidt det nu lader sig gøre. Næste skridt er måske at invitere peruvianske journalister, klubledere, fodboldpolitikere m.v. til Aalborg ind imellem for at skabe et mere permanent bånd og for at holde interessen omkring Flores ved lige - men det er godtnok en lang tur og nok lettere sagt end gjort.
AaB skrev følgende til en bruger, på facebook som spurgte, om man ikke kunne gøre indholdet på AaBTV tilgængeligt for folk i udlandet.
"ift. blokering af visning af højdepunkter i udlandet er det et led i samarbejdet med de TV-stationer der har rettighederne til Alka Superligaen. Det er derfor ikke tilladt for os at vise højdepunkterne udenfor Danmark /AaB"
"ift. blokering af visning af højdepunkter i udlandet er det et led i samarbejdet med de TV-stationer der har rettighederne til Alka Superligaen. Det er derfor ikke tilladt for os at vise højdepunkterne udenfor Danmark /AaB"