Jeg har ikke hørt udsendelsen - undgår alt AaB relateret i disse tider - men alene det. at han stiller op til en snak om de der 34 dage, indikerer for mig, at han ser det som et ret lukket kapitel. Ikke at jeg tror Wichmann har behov for at hænge folk ud, men man kan hurtigt komme til ubevidst at sige eller insinuere et eller andet der kan gøre et kommende samarbejde lettere akavet, om det så er ift. spillere, stab, ejere, bestyrelse eller hvad nu.Forza skrev: ↑15. jun 2025, 10:52Enig. I Mediano lyder han klart som en der ikke er på vej tilbage.jonas386 skrev: ↑15. jun 2025, 10:47Sådan udover at give den der fuckfinger til SSE22, hvad er argumentet så for at hive Wichmann ind igen? Er det den sparede løn? Eller ville folk også ønske Wichmann ind, hvis han ikke lige havde været i klubben?
Tænker i øvrigt det giver ringe mening at skrive et "tak for alt" indlæg, og snakke om tiden hos AaB i Mediano, hvis han samtidig skulle have samtaler med klubben om at komme tilbage.
Trænerjagt
Re: Trænerjagt
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
I hans skriv til fans skriver han også at det ikke er ham der skal tage AaB videre men en anden. Det er mærkeligt at skrive hvis han samtidig er i forhandlinger om at vende tilbage...jonas386 skrev: ↑15. jun 2025, 10:56Jeg har ikke hørt udsendelsen - undgår alt AaB relateret i disse tider - men alene det. at han stiller op til en snak om de der 34 dage, indikerer for mig, at han ser det som et ret lukket kapitel. Ikke at jeg tror Wichmann har behov for at hænge folk ud, men man kan hurtigt komme til ubevidst at sige eller insinuere et eller andet der kan gøre et kommende samarbejde lettere akavet, om det så er ift. spillere, stab, ejere, bestyrelse eller hvad nu.Forza skrev: ↑15. jun 2025, 10:52Enig. I Mediano lyder han klart som en der ikke er på vej tilbage.jonas386 skrev: ↑15. jun 2025, 10:47Sådan udover at give den der fuckfinger til SSE22, hvad er argumentet så for at hive Wichmann ind igen? Er det den sparede løn? Eller ville folk også ønske Wichmann ind, hvis han ikke lige havde været i klubben?
Tænker i øvrigt det giver ringe mening at skrive et "tak for alt" indlæg, og snakke om tiden hos AaB i Mediano, hvis han samtidig skulle have samtaler med klubben om at komme tilbage.
// gwailo
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mon ikke Wichmann skifter til Esbjerg?
Spørgsmålet er så, om vi henter Middelfarts træner, som tidligere blev nævnt. Han lavede jo blandt andet et kanon arbejde i B93.
Det kunne jo være årsagen til at ny træner ikke kunne meldes ud - han havde stadig vigtige turneringskampe.
Spørgsmålet er så, om vi henter Middelfarts træner, som tidligere blev nævnt. Han lavede jo blandt andet et kanon arbejde i B93.
Det kunne jo være årsagen til at ny træner ikke kunne meldes ud - han havde stadig vigtige turneringskampe.
- FlæskeFrank
- MF issehoved
- 2. div

Håber godt nok ikke det bliver Kim EngstrømFlæskeFrank skrev: ↑15. jun 2025, 11:57Mon ikke Wichmann skifter til Esbjerg?
Det er monster kedelig fodbold han står for. 89 kampe for B.93 og et snit på 1.52
Så nej tak herfra
https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... sknap_plus
Enig - vi har den bedste mand på
Lønnings liste allerede
Tænk hvis sse22 ikke havde nået at fyre ham.
Lønnings liste allerede
- MF issehoved
- 2. div

baresi skrev: ↑15. jun 2025, 13:47https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... sknap_plus
Lønnings liste allerede
Jeg er ikke sikker på, at Engstrøm er det, vi leder efter. Mener også, at han pendlede til København fra Fyn, som kunne tale imod.FlæskeFrank skrev: ↑15. jun 2025, 11:57Mon ikke Wichmann skifter til Esbjerg?
Bliver det wichmann igen, så byder jeg ham velkommen. Men jeg er absolut ikke enig i at han er den bedste til jobbet.baresi skrev: ↑15. jun 2025, 13:47https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... sknap_plus
Lønnings liste allerede
Hvis vi havde, så kiksede det. Han er røget til EfB.DarkHorse9000 skrev: ↑31. maj 2025, 21:42Tror AaB har snøren ude efter ham her:
https://dk.linkedin.com/in/sancheev-manoharan-a6198850
Netop fyret i Haugesund, grundet dårlige resultater (læs op på ham).
Uddanet træner i AGF.
// gwailo
Wichmann ville være et helt entydigt signal om, at SSE22 er på vej helt ud.RicoBR02 skrev: ↑15. jun 2025, 19:54Bliver det wichmann igen, så byder jeg ham velkommen. Men jeg er absolut ikke enig i at han er den bedste til jobbet.baresi skrev: ↑15. jun 2025, 13:47https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... sknap_plus
Lønnings liste allerede
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
når jeg siger "bedste" så kan der findes bedre trænere, men med bedste mener jeg årsagen er:RicoBR02 skrev: ↑15. jun 2025, 19:54Bliver det wichmann igen, så byder jeg ham velkommen. Men jeg er absolut ikke enig i at han er den bedste til jobbet.baresi skrev: ↑15. jun 2025, 13:47https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... sknap_plus
Lønnings liste allerede
- han er på lønningslisten og med menno i nyt job, der kunne vi nøjes med 1 træner løn
- han kender 1. div ud og ind
- han har en tydelig plan for AaB der tæller erfaring (ala man henter børsting) krydret med ungdom
- han virker også med dem man snakker med utrolig tydelig i hvad han vil, og han er efter sigende god til at formidle det til træningen og kampe
Jeg er med på han ikke fik reddet AaB, men det ville der ikke være mange der kunne på det tidspunkt og med den trup
Jeg føler bare han netop er sådan en type vi har brug for
men der kommer en anden, og så må vi leve med det og det bliver sikkert også godt. for er ikke i tvivl om at man prøver at gå sikkert til værks med en dansker der kender ligaen.
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Men det er stadig tyskerne der sidder på aktiemarijoteten og bestemmelsesretten, det vil jo udstille dem fuldstændigt hvis man genansætter en træner man har fyret for en måned siden. Selv om de har trukket sig fra det sportslige har jeg svært ved at se det skebaresi skrev: ↑16. jun 2025, 10:17når jeg siger "bedste" så kan der findes bedre trænere, men med bedste mener jeg årsagen er:RicoBR02 skrev: ↑15. jun 2025, 19:54Bliver det wichmann igen, så byder jeg ham velkommen. Men jeg er absolut ikke enig i at han er den bedste til jobbet.baresi skrev: ↑15. jun 2025, 13:47https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... sknap_plus
Lønnings liste allerede
- han er på lønningslisten og med menno i nyt job, der kunne vi nøjes med 1 træner løn
- han har en tydelig plan for AaB der tæller erfaring (ala man henter børsting) krydret med ungdom
- han virker også med dem man snakker med utrolig tydelig i hvad han vil, og han er efter sigende god til at formidle det til træningen og kampe
Jeg er med på han ikke fik reddet AaB, men det ville der ikke være mange der kunne på det tidspunkt og med den trup
men der kommer en anden, og så må vi leve med det og det bliver sikkert også godt. for er ikke i tvivl om at man prøver at gå sikkert til værks med en dansker der kender ligaen.
enig han bliver ikke ansat helt enig. Jeg argumenterede blot for hvorfor jeg synes han er en god ideBaatnakken skrev: ↑16. jun 2025, 10:34Men det er stadig tyskerne der sidder på aktiemarijoteten og bestemmelsesretten, det vil jo udstille dem fuldstændigt hvis man genansætter en træner man har fyret for en måned siden. Selv om de har trukket sig fra det sportslige har jeg svært ved at se det skebaresi skrev: ↑16. jun 2025, 10:17når jeg siger "bedste" så kan der findes bedre trænere, men med bedste mener jeg årsagen er:RicoBR02 skrev: ↑15. jun 2025, 19:54Bliver det wichmann igen, så byder jeg ham velkommen. Men jeg er absolut ikke enig i at han er den bedste til jobbet.baresi skrev: ↑15. jun 2025, 13:47https://nordjyske.dk/nyheder/sport/komm ... sknap_plus
Lønnings liste allerede
I øvrigt en stærk mediano udsendelse med ham - syns virkelig han er interessant.
Jeg er klart på team WIchmann tilbage. Af flere grunde
- Han har vist han kan bygge noget op fra mere eller mindre scratch
- Han har vist, at han kan være med til at lede en transformation i Kolding, hvor han var med til at skifte en stor del af truppen ud til en trup der alle fungerede i det samme system.
- Han har vist, at han kan indordne sig i en strategi ifht. hvordan man skal spille og eksekvere det. Hans HIK og Kolding hold spillede meg forskelligt.
Derudover er det en træner med potentiale der har ramt AaB på et tidspunkt i hans karriere der flugter med udfodringen i AaB.
Det taler også for hos mig, at han evner at skabe noget solidt. Jeg syntes også, at vores hold blev mere solidt i helheden, men der var nogle vanvittigede personlige fejl. Han kunne ikke nå at redde skibet fra at forlise, men det havde de færreste trænere kunnet.
At Wichmann er på lønningslisten betyder intet for mig, men det gør det, at jeg syntes det var en katastrofe at fyre ham og, at han derfor bør tilbage.
Skulle jeg sammenligne ham med en mere prominent træner ville jeg nok nærmere sammenligne ham med Bo Henriksen da begge er meget stærke og karismatiske karakterer. Jeg ville egentlig også være helt tryg ved, hvis man valgte at sige at lige nu er AaBs sportslige budget mindre så vi hiver Wichmann ind i en manager rolle.
- Han har vist, at han kan være med til at lede en transformation i Kolding, hvor han var med til at skifte en stor del af truppen ud til en trup der alle fungerede i det samme system.
- Han har vist, at han kan indordne sig i en strategi ifht. hvordan man skal spille og eksekvere det. Hans HIK og Kolding hold spillede meg forskelligt.
Derudover er det en træner med potentiale der har ramt AaB på et tidspunkt i hans karriere der flugter med udfodringen i AaB.
Det taler også for hos mig, at han evner at skabe noget solidt. Jeg syntes også, at vores hold blev mere solidt i helheden, men der var nogle vanvittigede personlige fejl. Han kunne ikke nå at redde skibet fra at forlise, men det havde de færreste trænere kunnet.
At Wichmann er på lønningslisten betyder intet for mig, men det gør det, at jeg syntes det var en katastrofe at fyre ham og, at han derfor bør tilbage.
Skulle jeg sammenligne ham med en mere prominent træner ville jeg nok nærmere sammenligne ham med Bo Henriksen da begge er meget stærke og karismatiske karakterer. Jeg ville egentlig også være helt tryg ved, hvis man valgte at sige at lige nu er AaBs sportslige budget mindre så vi hiver Wichmann ind i en manager rolle.
RAUS RAUS SSE!
jeg synes det er et super stærkt interview i mediano. Ved godt han ikke kan afsløre ret meget, og det er jo fair. Men syns han er fed at lytte til.Jakobsen skrev: ↑16. jun 2025, 10:51Jeg er klart på team WIchmann tilbage. Af flere grunde
han ville sgu være spændende. Jeg er så ærgerlig over han ikke fortsætter.....men nu er det sådan og alle må selvfølgelig videre.
Sjovt - jeg sad omvendt med en lidt undervældende fornemmelse efter Mediano-interviewet. Er med på, at han ikke må udtale sig specifikt om AaB, men synes ikke rigtigt, man kom helt tæt på Wichmann som person og træner. At det druknede lidt for meget i almindeligheder. Men kan være, jeg må lytte til det igenbaresi skrev: ↑16. jun 2025, 11:13jeg synes det er et super stærkt interview i mediano. Ved godt han ikke kan afsløre ret meget, og det er jo fair. Men syns han er fed at lytte til.Jakobsen skrev: ↑16. jun 2025, 10:51Jeg er klart på team WIchmann tilbage. Af flere grunde
han ville sgu være spændende. Jeg er så ærgerlig over han ikke fortsætter.....men nu er det sådan og alle må selvfølgelig videre.
jo klart og det er der også en del af - enig med dig på den. Men tror mere det handler om han ikke kan blive mere konkret. Syns han virker ret konkret når han skal forholde sig til sig selv som træner og hvordan han tænker nogen af tingene. Men livet går videre mon ikke der snart er en ny på plads. håber jeg daSauer skrev: ↑16. jun 2025, 11:35Sjovt - jeg sad omvendt med en lidt undervældende fornemmelse efter Mediano-interviewet. Er med på, at han ikke må udtale sig specifikt om AaB, men synes ikke rigtigt, man kom helt tæt på Wichmann som person og træner. At det druknede lidt for meget i almindeligheder. Men kan være, jeg må lytte til det igenbaresi skrev: ↑16. jun 2025, 11:13jeg synes det er et super stærkt interview i mediano. Ved godt han ikke kan afsløre ret meget, og det er jo fair. Men syns han er fed at lytte til.Jakobsen skrev: ↑16. jun 2025, 10:51Jeg er klart på team WIchmann tilbage. Af flere grunde
han ville sgu være spændende. Jeg er så ærgerlig over han ikke fortsætter.....men nu er det sådan og alle må selvfølgelig videre.![]()
-
[Rosengren]
- Drenge

Claus Nørgaard forlader Brentford.
Jeg kan ikke helt finde ud af om det vil være at skyde over målet, men jeg tror det nu ikke.
Jeg kan ikke helt finde ud af om det vil være at skyde over målet, men jeg tror det nu ikke.
Kunne også være et bud på ny AGF træner.[Rosengren] skrev: ↑16. jun 2025, 14:34Claus Nørgaard forlader Brentford.
Han skal ud og rejse:Martino1 skrev: ↑16. jun 2025, 14:39Kunne også være et bud på ny AGF træner.[Rosengren] skrev: ↑16. jun 2025, 14:34Claus Nørgaard forlader Brentford.
https://bold.dk/fodbold/klubber/brentfo ... rden-rundt