Lukas Spalvis
Re: Lukas Spalvis
Jeg har tidligere skrevet om Malaga CF rygtet. Nu har Malaga solgt deres stærke offensive spiller Amrabat til Watford, så det kan måske åbne op for at de vil gå efter en angriber(Spalvis) selvom Amrabat mest har spillet kant i denne sæson.
Jeg håber personligt at Spalvis bliver indtil sommer så vi forhåbentligt kan slutte i top 3
Jeg håber personligt at Spalvis bliver indtil sommer så vi forhåbentligt kan slutte i top 3
Jeg savner Winsnes
EB skriver, at klausulen er 10 mio + 15 procent ELLER 12 mio til sommer.
FFS
FFS
Hold kæft hvor er det dårligt arbejde
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det maa ikke vaere rigtigt Gaarde. 19 aar, scorede masser af maal, og vi havde penge paa vej fra baade mesterskab og emission. Hvis klausulen holder vand, og han ikke bliver solgt i dette vindue, saa lugter det af at Gaarde har fejlet big-time her, og at han potentielt har kostet klubben et tocifret millionbeloeb. Eneste der taler imod er at Spalvis ved snarligt kontraktudloeb stod med alle kort paa haanden, hvilket skal vaere en lektie om at man bliver noedt til at gennemskue spillernes kvaliteter foer spillerne og deres agent selv goer, og forlaenge foer de springer ud. Kusk me once, shame on you...Eksil skrev:EB skriver, at klausulen er 10 mio + 15 procent ELLER 12 mio til sommer.
FFS
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
LOL 
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Jeg håber inderligt ikke, at det er sandt!
Hvordan kan klausulerne blive ved med at reagere ude på Hornevej?!? Man må da for fanden snart have lært!
Hvordan kan klausulerne blive ved med at reagere ude på Hornevej?!? Man må da for fanden snart have lært!
Et Hjerte - En Klub
Med to uafhængige kilder, så tror jeg på det. Det er fandme for dumt.Ham der Emil skrev:Jeg håber inderligt ikke, at det er sandt!
Gaardes største brøler til dato.
Jeg tror på det, hvor skulle Gaarde ellers tilbyde lønforhøjelse og kontraktforlængelse på en kontrakt der før udløber om flere år?
Ærgeligt, men Spalvis skal ikke sælges nu alligevel - alt skal satset på mesterskab og pokal
Ærgeligt, men Spalvis skal ikke sælges nu alligevel - alt skal satset på mesterskab og pokal
Jeg håber virkelig det er en stor fed løgn, ellers er det virkelig sørgeligt ..
Klausuler bør totalt bandlyses fra vores talenters kontrakter, ellers kommer vi aldrig til at tjene mere end håndøre på vores spillere
Klausuler bør totalt bandlyses fra vores talenters kontrakter, ellers kommer vi aldrig til at tjene mere end håndøre på vores spillere
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Klassisk AaB.
Jesus... seriøst..
Makienok 20mill,
Bruinho 25mill.. Sviaatachachachachahcahnenko hvad var det? 20mill?
og vi sidder med forårets topscorer 2014, og laver klausuler på 10 millioner.
Jeg ved det er et klassisk eksempel at jeg brokker mig.. men forfanden altså...
så står vi her med det største salgspotentiale de sidste mange år..
og så skal vi glo på sådan en forbandet KUSK kontrakt igen...
det må være en fest som agent at skulle forhandle kontrakt på Hornevej.
Lad mig så høre alt jeres bræk med at hvis ikke vi laver klausuler på et par håndører.. så vil ingen spiller i historien forlænge med os.
heller ikke de 17-18 årige talenter åbenbart.
Jesus... seriøst..
Makienok 20mill,
Lad mig så høre alt jeres bræk med at hvis ikke vi laver klausuler på et par håndører.. så vil ingen spiller i historien forlænge med os.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvem snakker du med Allan?AllanPedersen skrev: Lad mig så høre alt jeres bræk med at hvis ikke vi laver klausuler på et par håndører.. så vil ingen spiller i historien forlænge med os.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Mig bekendt havde Erik Sviachencko da også en klausul og FCM fik derfor kun 14 mio. kr for ham? Den blev indført da skiftet til FCK kiksede...AllanPedersen skrev:Klassisk AaB.
Jesus... seriøst..
Makienok 20mill,
Og et eller andet sted forstår jeg godt AaB - hvem kunne vide, om han blev fodboldinvalid efter korsbåndsskaden? Det er jo nemt NU og sidde og sige at det var dumt, men dengang de lavede aftalen så verden jo anderledes ud.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
15% videresalg. Det giver også godt, når han bliver handlet for 100 mio kr. :-)
- FlæskeFrank
Det er jo en fejl de laver konstant åbenbart. Vi bliver hele tiden fanget i dumme klausuler, og især med spalvis var der alle muligheder for at lave en lang kontrakt, uden klausul, vi havde fået penge. Lige meget hvad, så er det altså amatør arbejde. Med de oplysninger der nu er ude om sagen, kan jeg godt frygte det er sandt. Det er vel også derfor Gaarde har forsøgt at forlænge igen.. *suk* Her gik jeg med et stille håb om at man beholdte ham til sommer og gik efter en top placering.Lomaha skrev:Og et eller andet sted forstår jeg godt AaB - hvem kunne vide, om han blev fodboldinvalid efter korsbåndsskaden? Det er jo nemt NU og sidde og sige at det var dumt, men dengang de lavede aftalen så verden jo anderledes ud.AllanPedersen skrev:Klassisk AaB.
Jesus... seriøst..
Makienok 20mill,
Hvis man antager, at ens spillere ikke er mere end 10 mio kr. værd, jamen så bliver de jo aldrig det.Lomaha skrev: Mig bekendt havde Erik Sviachencko da også en klausul og FCM fik derfor kun 14 mio. kr for ham? Den blev indført da skiftet til FCK kiksede...
Og et eller andet sted forstår jeg godt AaB - hvem kunne vide, om han blev fodboldinvalid efter korsbåndsskaden? Det er jo nemt NU og sidde og sige at det var dumt, men dengang de lavede aftalen så verden jo anderledes ud.
Kusk klausulen var fair nok, det var den eller intet + at miste ham et år før.
Spalvis klausulen er unødvendig. Så må klubben hoste op med lidt ekstra når de signer spillere.
En købende klub lægger naturligvis 12 millioner for at være fri for den videresalgsklausul.FlæskeFrank skrev:15% videresalg. Det giver også godt, når han bliver handlet for 100 mio kr. :-)
Igen er det største problem ved hele den her klausul at den tvinger Gaarde til at agere som han ikke ellers ville have ageret. Dels kan vi ikke lave en "Bjelland-løsning", hvor vi beholder Spalvis året ud og derudover risikerer vi altså en situation hvor Gaarde skal presse Spalvis til at acceptere en transfer her i januar-vinduet, selvom han hellere vil blive.
Vi kommer simpelthen aldrig til at lave et ordentligt salg i AaB. Det et simpelthen fuldkommen håbløst at vi har været nød til at give en 19 årig knægt en klausul for at får ham til at blive i en klub der lige har vundet The double. Jeg føler mig ret sikker på, at det er vores ekstreme mådehold med lønnen der får en spiller som Spalvis til at bede om klausul. Denne mådehold koster os nu potentielt mange millioner.
I øvrigt er det vel et godt eksempel på, at al den her snak med, at det er vigtigt at spillerne kan se AaB som et springbræt til udlandet, ikke har den ønskede effekt... Ikke når de ser det i form af billige klausuler i hvert fald.
I øvrigt er det vel et godt eksempel på, at al den her snak med, at det er vigtigt at spillerne kan se AaB som et springbræt til udlandet, ikke har den ønskede effekt... Ikke når de ser det i form af billige klausuler i hvert fald.
Re:
Det er ikke mådenholdenhed der betyder, om AaB har råd til at lønne en 19årig med en sæson på 1.holdet. Det er bare dårlig forhandlingsteknik. Gaarde må stramme op på den front.Hanga skrev:Jeg føler mig ret sikker på, at det er vores ekstreme mådehold med lønnen der får en spiller som Spalvis til at bede om klausul. Denne mådehold koster os nu potentielt mange millioner.
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Fucking amatøragtig hvis den historie holder vand, det er fandeme en Om´er Hr. Gaarde !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Re: Re:
Det er vel mådehold, hvis man ikke vil tilbyde ham en ret høj løn, og spilleren kan se, at han aldrig kommer til at tjene ret meget i AaB, hvorfor spilleren vælger at sikre sin mulighed for at skifte ved en klausul. Så kunne vi have sagt nej til klausulen, men måtte så måske enten sige ok til en højere løn, eller vinke farvel til ham. Det er min forestilling i hvert fald.Eksil skrev:Det er ikke mådenholdenhed der betyder, om AaB har råd til at lønne en 19årig med en sæson på 1.holdet. Det er bare dårlig forhandlingsteknik. Gaarde må stramme op på den front.Hanga skrev:Jeg føler mig ret sikker på, at det er vores ekstreme mådehold med lønnen der får en spiller som Spalvis til at bede om klausul. Denne mådehold koster os nu potentielt mange millioner.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14