Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af AaB1978 » 1. sep 2016, 23:59

Bolivia vinder 2-0.

Flores havde et par enkelte gode aktioner og kom også frem til en enkelt afslutning.

Det peruanske landshold er ikke særligt godt - og med 4 point for de første 7 kampe skal der vist et større mirakel til, for at de skal kunne komme med til VM i 2018.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div

Indlæg af Kristian60 » 2. sep 2016, 10:27

seamann skrev:
Pastorius skrev:
AaB1978 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
AaB1978 skrev:Flores starter desværre kampen på bænken.
Plejer han ikke at være fast starter?
Jo, han startede alle 4 kampe for Peru i det netop overståede Copa America, så det er egentlig lidt underligt, at han ikke også gør det i dag.
Morten Olsen er blevet landstræner i Peru?
Eller Hareide - han har da vist fortsat sporet med FCK/BIF only.

Hvis Flores ikke kan komme på det Peru hold, der spiller lige nu, kan vist godt skrue ned for forventningerne.
Hvordan Dét?

Rønnow var eneste BIF'er udtaget, hvilket vel er fair nok?
Af FCK'erne er der kun Zanka der kan diskuteres - og her havde jeg klar hellere set Erik Sviatchenko, men ellers synes jeg da ikke jeg kan spotte nogen klare favoriseringer. Vil du gerne have haft wurtz udtaget?

seamann

Indlæg af seamann » 2. sep 2016, 10:38

Kristian60 skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
AaB1978 skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Jo, han startede alle 4 kampe for Peru i det netop overståede Copa America, så det er egentlig lidt underligt, at han ikke også gør det i dag.

Hvis Flores ikke kan komme på det Peru hold, der spiller lige nu, kan vist godt skrue ned for forventningerne.
Hvordan Dét?

Af FCK'erne er der kun Zanka der kan diskuteres - og her havde jeg klar hellere set Erik Sviatchenko, men ellers synes jeg da ikke jeg kan spotte nogen klare favoriseringer. Vil du gerne have haft wurtz udtaget?
Jeg har ikke snakket om udtagelser af AaB'ere, men der er vist lidt mere end Zanka, der kan stilles spm ved: Rønnow som starter, Kvist, Cornelius og Falk. Alt hvad der har et dansk pas fra FCK bliver udtaget. Rønnow er en joke (og burde ihvertfald ikke være foran Løssl i køen). Lur mig om ikke Hjulsager nu bliver indkaldt i stedet for Falk.
Det er ikke mit landshold, der deltager i VM kvalifikationen. Håber de ryger ud med et brag.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 2. sep 2016, 10:41

Kristian60 skrev:
seamann skrev:
Pastorius skrev:
AaB1978 skrev:
Køllen I Møllen skrev:

Hvordan Dét?

Sviatchenko havde ikke spillet ét minut i sæsonen, da landsholdet blev udtaget. Det er vel forståeligt nok at Hareide hellere vil have en stamspiller fra FCK end en bænkevarmer fra Celtic.

Gamen

Indlæg af Gamen » 2. sep 2016, 10:53

seamann skrev: Rønnow er en joke (og burde ihvertfald ikke være foran Løssl i køen).
Rønnow en joke? Tag lige AaB-brillerne af. Han er længder bedre end vores egen keeper, og langt mere driftsikker. I min optik et stort talent på linie med Lössl da han blev solgt fra FC Midtjylland. Mener bestemt at de er på samme niveau. Han har ene mand holdt Brøndby oven vande i mange kampe det seneste år.

seamann

Indlæg af seamann » 2. sep 2016, 11:12

Gamen skrev:
seamann skrev: Rønnow er en joke (og burde ihvertfald ikke være foran Løssl i køen).
Rønnow en joke? Tag lige AaB-brillerne af. Han er længder bedre end vores egen keeper, og langt mere driftsikker. I min optik et stort talent på linie med Lössl da han blev solgt fra FC Midtjylland. Mener bestemt at de er på samme niveau. Han har ene mand holdt Brøndby oven vande i mange kampe det seneste år.
Der er ikke nogen AaB briller her - jeg har ikke argumenteret for at AaB ere er bedre. At Rønnow er bedre end Larsen har intet med sagen at gøre. Det er en joke, at man lader en Bundesliga keeper sidde udenfor til fordel for Rønnow. Og Rønnow har vist sig som en joke adskillige gange i kampene mod AaB (som er hvor jeg har set ham spille).

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div

Indlæg af Kristian60 » 2. sep 2016, 11:24

Jeg har flyttet kommentaren til viewtopic.php?p=482213#p482213

Gamen

Indlæg af Gamen » 2. sep 2016, 12:09

AaB1978 skrev:Bolivia vinder 2-0.

Flores havde et par enkelte gode aktioner og kom også frem til en enkelt afslutning.

Det peruanske landshold er ikke særligt godt - og med 4 point for de første 7 kampe skal der vist et større mirakel til, for at de skal kunne komme med til VM i 2018.
Det skal dog lige med, at det er umådelig svært at spille i højtbeliggende La Paz. Det er også en af årsagerne til at The Strongest, klubholdet der også spiller på Estadio Hernando Siles, ofte når langt i Copa Libertadores. Luften er ekstremt tynd/iltfattig deroppe, byen er trods alt beliggende i næsten 4 kilometers højde.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 2. sep 2016, 13:38

Gamen skrev:
Jeg vil måske endda gå så langt og sige at han er bedre end Lössl da sidstnævnte var i Suppen. Jeg er meget imponeret af Rønnow, må jeg indrømme.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 2. sep 2016, 19:27

dyhrmaN skrev:hvor neandertal-agtige er de inde ved AaBs marketing? Må man antage, at de selv er klar over al denne hype, der er omkring Flores i Peru, eller skulle man sætte sig ned og skrive en mail til dem?
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/flor ... ksplodere/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 3. sep 2016, 09:55

Hanga skrev:
dyhrmaN skrev:hvor neandertal-agtige er de inde ved AaBs marketing? Må man antage, at de selv er klar over al denne hype, der er omkring Flores i Peru, eller skulle man sætte sig ned og skrive en mail til dem?
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/flor ... ksplodere/
Super at læse, at de er klar over, at det ville skabe en masse hype. Men så synes jeg egentligt, at man kan undre sig endnu mere over, at de ikke har gjort mere for at følge op på deres første succesfulde video med over 100.000 views. Han nævner jo selv fordelene i, at blive kendte i Peru, men på trods af det har vi kun set et i indlæg delvist på spansk og den spanske webshop-del er svær at finde, medmindre man har et direkte link.

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 10. sep 2016, 11:00

Har netop set dette interview med Flores:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7172642734
Jeg bemærker, hvordan han siger, at han er hjemme igen i Aalborg (estoy de vuelta na casa eller deromkring). Det synes jeg faktisk er rigtigt fedt.
Mange ville nok have sagt, at det var rart at være hjemme igen og spille landskampe, men Flores vender den om.
Det tyder på en god indledende tilpasning til Aalborg og AaB.
Dem som kender u-kurven for kulturel tilpasning ville måske kalde dette for 'honeymoon'-perioden, som typisk efterfølges af en vanskeligere periode, men under alle omstændigheder er det positivt at se, hvor ydmyg han er omkring, at nu bor han i Aalborg, og at han så må han gøre sit bedste her.
Denne ydmyge attitude, er jeg sikker på kan føre ham rigtigt langt, og man kan kun synes om sådan en person.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 11. sep 2016, 20:05

En fuld kamp for AaB, og så er han skadet. Man kan godt være bekymret for, om han har fysikken.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 11. sep 2016, 20:14

AaB 85 95 99 08 skrev:En fuld kamp for AaB, og så er han skadet. Man kan godt være bekymret for, om han har fysikken.
Pas nu på at dit trolling ikke bliver for åbenlyst.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 11. sep 2016, 20:46

Hvad helvede var der i vejen med Flores?

Han var satme savnet istedet for uduelige Børsting.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 12. sep 2016, 00:10

AaB 85 95 99 08 skrev:En fuld kamp for AaB, og så er han skadet. Man kan godt være bekymret for, om han har fysikken.
Luk dog røven. Undskyldet sproget, men den der gang sort-seer trolling er godt nok trættende.
Der er intet belæg overhovedet for at sætte spørgsmål ved Flores's fysik. Der har intet været fremme om tidligere skadesproblemer og han var udtaget til kampen. Mon ikke det enten skyldes træthed eller der er tale om en mindre skade. Du har INTET belæg for at male fanden på vægen.
RAUS RAUS SSE!

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 12. sep 2016, 10:00

Pis nu bare af med dig, telefonnummer... Få dig nogle venner, en kæreste eller en hund.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 12. sep 2016, 15:31

Men sig mig, er han egentlig skadet? Og hvordan ser det ud med Ahlmann?

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 12. sep 2016, 15:51

Hovedet skrev:Men sig mig, er han egentlig skadet? Og hvordan ser det ud med Ahlmann?
Ifølge Jyllandsposten havde Flores problemer med lysken, som blev testet op til kickoff. Læste et andet sted, at Ahlmann forventede at være klar mod Lyngby næste mandag.

AalBoyeBK
1. div
1. div

Indlæg af AalBoyeBK » 12. sep 2016, 18:36

Han tog sig til baglåret/lysken efter testen. Lad os håbe han bliver klar igen. Hvis vi spiller 4-3-3 er han i hvert fald meget vigtig.

Besvar