Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt
Flores sidder endnu engang over, når vi mødet København. Det er jo helt vildt, som den mand har vist sig, at have glasben. Det lugter jo i sig selv af, at man har sovet i timen, da man bruge 4 (?) mio. på ham, som kunne have været brugt på at styrke truppen.
Og når han så endelig spiller, ligner han én, der er overmatchet på alle parametre, og som næppe bliver god nok til at kunne begå sig i superligaen.
Kan det tænkes, at man kan selve ham til vinter, hvor han måske stadig har lidt værdi i Sydamerika?
Og når han så endelig spiller, ligner han én, der er overmatchet på alle parametre, og som næppe bliver god nok til at kunne begå sig i superligaen.
Kan det tænkes, at man kan selve ham til vinter, hvor han måske stadig har lidt værdi i Sydamerika?
Fodbold skal ses med hjertet!
Ved ikke helt. Vi skal ikke underkende, at vi har et hold der ikke fungerer spillemæssigt og hvor hierarkiet efterhånden er reduceret til Würtz og Risgård. Jeg tror på det er ret svære betingelser at komme ind under og skulle integreres og den opgave er nok noget større end, hvis det var en svensker. Jeg er mere bange for, at han er fejlcastet end hans niveau. Alt man har læst tyder på han mere er en 4-3-3 apiller og det flugter dårligt med AaBs system og derudover ligner det ikke Søndergaard har nogen ide for, hvordan Flores skal bruges. Det er skiftevis angriber og kant sådan lidt on and off.AaB 85 95 99 08 skrev:Flores sidder endnu engang over, når vi mødet København. Det er jo helt vildt, som den mand har vist sig, at have glasben. Det lugter jo i sig selv af, at man har sovet i timen, da man bruge 4 (?) mio. på ham, som kunne have været brugt på at styrke truppen.
RAUS RAUS SSE!
-
Danni
- Landshold

- Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
- Geografisk sted: Vejgaard
Overmatchet på alle parametre... Come on. Teknisk er han noget af det bedste jeg har set i dansk fodbold. Han kan stadig blive en stor succes, især hvis vi bliver bedre som hold.AaB 85 95 99 08 skrev:Flores sidder endnu engang over, når vi mødet København. Det er jo helt vildt, som den mand har vist sig, at have glasben. Det lugter jo i sig selv af, at man har sovet i timen, da man bruge 4 (?) mio. på ham, som kunne have været brugt på at styrke truppen.
Længe leve arbejderklassen!
Lad nu bare trollen trolle.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Uanset hvad årsagen er til, at han slet ikke holder niveau, så er det da en eklatant fejl at bruge så mange penge på ham med et hold i vores nuværende forfatning.Jakobsen skrev:Ved ikke helt. Vi skal ikke underkende, at vi har et hold der ikke fungerer spillemæssigt og hvor hierarkiet efterhånden er reduceret til Würtz og Risgård. Jeg tror på det er ret svære betingelser at komme ind under og skulle integreres og den opgave er nok noget større end, hvis det var en svensker. Jeg er mere bange for, at han er fejlcastet end hans niveau. Alt man har læst tyder på han mere er en 4-3-3 apiller og det flugter dårligt med AaBs system og derudover ligner det ikke Søndergaard har nogen ide for, hvordan Flores skal bruges. Det er skiftevis angriber og kant sådan lidt on and off.AaB 85 95 99 08 skrev:Flores sidder endnu engang over, når vi mødet København. Det er jo helt vildt, som den mand har vist sig, at have glasben. Det lugter jo i sig selv af, at man har sovet i timen, da man bruge 4 (?) mio. på ham, som kunne have været brugt på at styrke truppen.
Om det er manden, der ikke er god nok, sportsdirektøren, der har købt én, som ikke passer i systemet, eller trænere, som ikke kan finde ud af at bruge ham, er jo et åbent spørgsmål.
Fodbold skal ses med hjertet!
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Ved indkøbet af Flores gik arbejdstilladelsen hutigere igennem end de normalt 14 dage tre uger man ofte ser. Gaarde fortalte i en artikel (Nordjyske?) at AaB var en del af en gruppe virksomheder der havde en "sær/forsøgsaftale" med udlændingestyrelsen. Er der nogen der har et link til den artikel?
Der bliver forklaret lidt om det efter 3 minutter i denne video, https://www.youtube.com/watch?v=EXf5t1GMWb4&t=234sNIN skrev:Ved indkøbet af Flores gik arbejdstilladelsen hutigere igennem end de normalt 14 dage tre uger man ofte ser. Gaarde fortalte i en artikel (Nordjyske?) at AaB var en del af en gruppe virksomheder der havde en "sær/forsøgsaftale" med udlændingestyrelsen. Er der nogen der har et link til den artikel?
RAUS RAUS SSE!
Hvor længe er det han er ude endnu?? Og tør folk tro på at vi ser noget fra ham i det nye år??
Han var med på bænken til kampen mod Horsens, så han er vel næsten klar. Regner da med han indgår i træningen fra første dag.9000AA skrev:Hvor længe er det han er ude endnu?? Og tør folk tro på at vi ser noget fra ham i det nye år??
Vi skal se noget til ham i det nye år, og den nye træner skal tænke ham ind som en central del af konceptet.9000AA skrev:Hvor længe er det han er ude endnu?? Og tør folk tro på at vi ser noget fra ham i det nye år??
Flores under Søndergaard svarede til at have en Ferrari til at holde i garagen, som ikke blev brugte, fordi det var for indviklet at skifte gear i den.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/edis ... rgaa-2016/
Interview med vores lille vævre peruvianer. Lyder til at han er klar på at kæmpe videre og ikke bare stikke halen mellem benene :-) Lad os håbe den nye træner fatter at en mand på 1.60 ikke skal spilles med høje bolde!
Interview med vores lille vævre peruvianer. Lyder til at han er klar på at kæmpe videre og ikke bare stikke halen mellem benene :-) Lad os håbe den nye træner fatter at en mand på 1.60 ikke skal spilles med høje bolde!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Og baggrunden for din glæde (som jeg da deler) er, at han åbenbart er blevet rygtet tilbage til sin gamle klub igen. Svært at vide, hvor meget bund der er i sådan et rygte, men det irriterer mig alligevel af en eller anden årsag.McMark skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/edis ... rgaa-2016/
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Tror det er ganske normalt med den slags rygter, når ens første halvsæson slet ikke er gået som forventet. Han endte jo også med at tage hjem til Universitario igen efter to år i Villarreal :-) Jeg hæfter mig i hvert fald ved, at han lyder fit for fight og håber på at se meget mere til ham i 2017!Funky skrev:Og baggrunden for din glæde (som jeg da deler) er, at han åbenbart er blevet rygtet tilbage til sin gamle klub igen. Svært at vide, hvor meget bund der er i sådan et rygte, men det irriterer mig alligevel af en eller anden årsag.McMark skrev:http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/edis ... rgaa-2016/
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Flores dårligst i Biptest. Mæhle bedst iflg Nordjyske og Ralf Dahl.
Flores ikke med mod Hoffenheim af familiære årsager.
Nogen der ved noget om det?
Ved ikke hvad. Ved bare den er god nok. Ikke til salg.dyhrmaN skrev:Flores ikke med mod Hoffenheim af familiære årsager.
Puha, det begynder godt nok at se lidt skidt ud med Flores.dyhrmaN skrev:Flores ikke med mod Hoffenheim af familiære årsager.
Jeg søgte på google for at se om der var nogle nyheder fra Peru om situationen. Jeg fandt ikke noget med "familiære omstændigheder" Men nedenstående udtalelse fra hvad jeg formoder er sportsdirektøren i Flores tidligere klub i Peru. Trods den alternative oversættelse synes det at fremgå dels at Flores har svært v at falde til, og dels at klubben gerne vil købe ham tilbage.
"...at bringe tilbage til Edison Flores , nu i Aalborg BK i Danmark. Den tidligere "enfant terrible" har kommunikeret med César Vento, general manager: de ører "skal returnere eller ja.
Problemet er, at Edison Flores er ikke billig, og idéen er at fortsætte i Europa, selv om det ikke bruges til den danske klima. Det detalje åbner en fjern mulighed.
Nu er det 's op til ledere University , der tog væk lommeregneren og tilføje indtægter og udgifter. I kasser fandt de $ 100.000 efterladt ved afgang af 'Jewel' mexicanske fodbold og føler, at det er tid til at investere i den bedste måde."
http://trome.pe/deportes/futbol-peruano ... ores-36658
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
Der står ikke noget nyt i den artikel. Vento vil gerne købe, men Flores vil helst blive i Europa, selvom han synes det er svært at falde til.
Hader København!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Alt for kedelig udmelding.. Det er federe, at få en masse rygter i gang om, hvad det er der gør, at han ikke kan falde til. Føler han sig for lav ift. den gennemsnitlige Aalborggenser? Kan højden være årsag til, at han ikke kan komme ind på Pigen og Trompeten? Har kæresten været i lag med en tidligere spiller? Mulighederne er utallige - sæt i gang!alithebeast skrev:Der står ikke noget nyt i den artikel. Vento vil gerne købe, men Flores vil helst blive i Europa, selvom han synes det er svært at falde til.
Ska' vi hak'?
Er der ikke én der kan introducere ham for fontænen? Så er mit indtryk da at man hurtigt kunne falde på plads. Hans kæreste ligner også én der godt kunne spise en hotter i ny og næ.MrBangDK skrev:Alt for kedelig udmelding.. Det er federe, at få en masse rygter i gang om, hvad det er der gør, at han ikke kan falde til. Føler han sig for lav ift. den gennemsnitlige Aalborggenser? Kan højden være årsag til, at han ikke kan komme ind på Pigen og Trompeten? Har kæresten været i lag med en tidligere spiller? Mulighederne er utallige - sæt i gang!alithebeast skrev:Der står ikke noget nyt i den artikel. Vento vil gerne købe, men Flores vil helst blive i Europa, selvom han synes det er svært at falde til.