Samme her! Noget nyt om den flyvers indhold?!?
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Jannik Vestergaard til midterforsvaret? Emil Riis som erstatning for MJ?Dr.Jones skrev: ↑20. jun 2025, 07:16Samme her! Noget nyt om den flyvers indhold?!?
Ja. To piloter og 7 passagerer.Dr.Jones skrev: ↑20. jun 2025, 07:16Samme her! Noget nyt om den flyvers indhold?!?
Hver eneste dag letter og lander der utallige privatfly rundt omkring i hele Danmark. Transfervinduet er lige åbnet. Med de penge AaB har at gøre med, så tror jeg ikke lige man bruger privatfly pt.
Vi må have en mand ned til banegården.Patmand skrev: ↑20. jun 2025, 08:23Ja. To piloter og 7 passagerer.Dr.Jones skrev: ↑20. jun 2025, 07:16Samme her! Noget nyt om den flyvers indhold?!?
Hver eneste dag letter og lander der utallige privatfly rundt omkring i hele Danmark. Transfervinduet er lige åbnet. Med de penge AaB har at gøre med, så tror jeg ikke lige man bruger privatfly pt.
Vores næste signing kommer med bus eller tog
Lufthavnsrapporteren anno 2025. Kennedyspionen med et vågent øje på FLIX bussens ankomster.Gaarde6 skrev: ↑20. jun 2025, 08:59Vi må have en mand ned til banegården.Patmand skrev: ↑20. jun 2025, 08:23Ja. To piloter og 7 passagerer.Dr.Jones skrev: ↑20. jun 2025, 07:16Samme her! Noget nyt om den flyvers indhold?!?
Vores næste signing kommer med bus eller tog![]()
Især hvis det er rejsene med fra Timișoara i Rumænien og Przemyśl i Polen bør føles rigtigt alle steder for en frisk lille SSE scout med erfaringserfaring fra Puma. Der kan selvfølgelig også komme noget 3. Bundesliga guld direkte fra Hamburg eller Kiel.
RAUS RAUS SSE!
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Drømmen...
Ud:
Seydel
Marc Nielsen
Mylian Jimenez
Rody De Boer
Kelvin John
Amankwah
Ind
Venstre back (Marcus Baggesen fra IFK)
Centerforsvar (Henrik Dalsgaard, Albert Nørager, Christian Vestergaard, Rasmus Thelander, Michael Akoto)
6'er (Jens Jakob Thomasen, Oliver Abildgaard, Mads Søndergaard, Andre Rømer)
8'er (Lucas Andersen, Ibrahim Said, David Edvarsson, Casper Jørgensen, Magnus Munck, Frederik Carlsen)
2 kanter (Emil Frederiksen, Noah Sahsah, Sami Jalai)
Angriber(Richmond Gyamfi)
Ovenstående er komplet urealistisk. Tror jeg.
Det giver en trup på
Müller, Grønkjær
Arnorsson, Ny(Baggesen)
Pudel, Makolli, Ny (Dalsgaard)
Kallesøe, Tcacenco
Ny (Jens Jakob Thomasen), Marcus Bonde
Børsting, Bomholt, Møller, Jasson, Ny (Frederik Carlsen)
Ross, Diagne(måske), Ny (Noah Sahsah), Ny(Emil Frederiksen)
Helenius, Ny(Gyamfi), Bertram Skovgaard
Derudover forventes det vel, at Mads Samson og Malthe Holt er omkring førsteholdet. Det er ikke en trup (selv med drømmebriller), der får Horsens og Lyngby til at ryste i bukserne. Men heller ikke umuligt at rykke op med, hvis der fremfor alt kommer en god træner ind.
Ud:
Seydel
Marc Nielsen
Mylian Jimenez
Rody De Boer
Kelvin John
Amankwah
Ind
Venstre back (Marcus Baggesen fra IFK)
Centerforsvar (Henrik Dalsgaard, Albert Nørager, Christian Vestergaard, Rasmus Thelander, Michael Akoto)
6'er (Jens Jakob Thomasen, Oliver Abildgaard, Mads Søndergaard, Andre Rømer)
8'er (Lucas Andersen, Ibrahim Said, David Edvarsson, Casper Jørgensen, Magnus Munck, Frederik Carlsen)
2 kanter (Emil Frederiksen, Noah Sahsah, Sami Jalai)
Angriber(Richmond Gyamfi)
Ovenstående er komplet urealistisk. Tror jeg.
Det giver en trup på
Müller, Grønkjær
Arnorsson, Ny(Baggesen)
Pudel, Makolli, Ny (Dalsgaard)
Kallesøe, Tcacenco
Ny (Jens Jakob Thomasen), Marcus Bonde
Børsting, Bomholt, Møller, Jasson, Ny (Frederik Carlsen)
Ross, Diagne(måske), Ny (Noah Sahsah), Ny(Emil Frederiksen)
Helenius, Ny(Gyamfi), Bertram Skovgaard
Derudover forventes det vel, at Mads Samson og Malthe Holt er omkring førsteholdet. Det er ikke en trup (selv med drømmebriller), der får Horsens og Lyngby til at ryste i bukserne. Men heller ikke umuligt at rykke op med, hvis der fremfor alt kommer en god træner ind.
-
Alpa Chino
- Superliga

Sportsdirektør: Jakob Kryger
Træner: Kristoffer Wichmann
Indkøb
Forsvar: Mathias Ross
Midtbane: Lucas Andersen
Angreb: Richmond Gyamfi
......og så vågnede jeg lige op af min feberdrøm
Indkøb
-
Casper Oliver
- Miniput

Tænker hylden vi skal kigge på er:
Lasse Thomsen - Middelfart
Noah Engell - AB
Adrian Justinosson - Hillerød
Malte Kiilerich - Hvidovre
Lasse Thomsen - Middelfart
Noah Engell - AB
Adrian Justinosson - Hillerød
Malte Kiilerich - Hvidovre
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Bare af ren nysgerrighed - AGF gav +10 mio. af ham for under et år siden, så hvor meget tror du vi skal give for ham nu?Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 09:41Sportsdirektør: Jakob Kryger
Indkøb
Lige netop David Edvardsson var en spiller som Bo Zinck roste vildt til skyerne, da han var træner for ham i Jammerbugt, hvor han var på udlån fra Malmø FF..
-
Alpa Chino
- Superliga

Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mioMarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 10:35Bare af ren nysgerrighed - AGF gav +10 mio. af ham for under et år siden, så hvor meget tror du vi skal give for ham nu?Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 09:41Sportsdirektør: Jakob Kryger
Indkøb
Hvad tror folk REALISTISK vi henter inden vinduet lukker?
Er vi godt nok besat på målmandsposten til 1. division - Ja tænker jeg, da vi realistisk vil bruge de få kroner vi har på andre.
Forsvar - Her tror jeg man skal have en midtstopper, og tror også vi får det.
Midtbane/Fløje - Her tror jeg også vi finder en mere, forhåbentlig en gammel seks´er.
Angreb - Her er jeg lidt mere i tvivl, bl.a. fordi angribere er dyre og de seneste ved gud ikke har været noget at råbe hurra for, Seydel og Iredale. Men Helenius er eneste angriber. Men vælger man her at lade Ross og en ung nede fra udgøre vores angreb hele sæson 25/26?
Så er det "kun" to spillere vi mangler om end truppen så ser lidt tynd ud, men hvis vi hiver nok unge op, så måske tilstrækkeligt?
Er vi godt nok besat på målmandsposten til 1. division - Ja tænker jeg, da vi realistisk vil bruge de få kroner vi har på andre.
Midtbane/Fløje - Her tror jeg også vi finder en mere, forhåbentlig en gammel seks´er.
Angreb - Her er jeg lidt mere i tvivl, bl.a. fordi angribere er dyre og de seneste ved gud ikke har været noget at råbe hurra for, Seydel og Iredale. Men Helenius er eneste angriber. Men vælger man her at lade Ross og en ung nede fra udgøre vores angreb hele sæson 25/26?
Så er det "kun" to spillere vi mangler om end truppen så ser lidt tynd ud, men hvis vi hiver nok unge op, så måske tilstrækkeligt?
Bugatti1 skrev: ↑20. jun 2025, 12:00Hvad tror folk REALISTISK vi henter inden vinduet lukker?
Realistisk set, så henter vi f.eks. en Nnamani fra B93. Han kan både spille centralt og på kanten i angrebet, og har tidligere stået på listen i AaB. Yderligere håber jeg på en Emil Frederiksen på en evt. lejeaftale, som erstatning for Matti joe. Tror han pt. er for dyr at købe.
Shanyder Borgelin fra VFF er transferfri, og kan indeholde nogle spændende spidskompetencer, men kender ham ikke godt nok til decideret at ønske ham til klubben.
Ibrahim Said har været nævnt på rygteplan, men ved sgu ikke rigtigt med ham. Han virker meget lidt målfarlig og samtidig ustabil.
Til midtbanen kan vi vel realistisk hente Bourhane eller Gemmer fra 1. division. Ellers er der måske lidt transferkroner til en DM fra svensk eller norsk fodbold. Lucas Andersen er vel også forholdsvis realistisk til en langt lavere løn end han fik tidligere i klubben.
Jeg vil rigtigt gerne have en ny målmand, som er bedre end Müller, men tror desværre ikke det er en prioritet pt. Müller kommer til at koste en del mål pga. han fylder meget lidt i feltet.
Håber vi henter Dalsgaard som lederen i forsvaret, men så er der ikke plads til Makolli, men hvor meget tror man på Makolli internt i klubben? Indtil videre ikke meget, virker det til, men skal der spilles med mere possession i den kommende sæson, skal vi jo have en spiller som Makolli med fra start, da han er god på bolden og hurtig.
Nogen herinde, som kender til Kristian Pedersen, venstre back, 30 år? Transferfri nu efter at have på kontrakt i Swansea, men har ikke spillet meget i sæsonen. Ved ikke om han er god nok.
-
R Rosenberg
- Allstar

Tvivler på, at det er tilstrækkeligt andet end numerisk.Bugatti1 skrev: ↑20. jun 2025, 12:00Hvad tror folk REALISTISK vi henter inden vinduet lukker?
Altså, Ross er jo ikke angriber. Heller ikke i BETINIALIGAEN. Hvilket efterlader os med Helenius. Og kan bentøjet holde en hel sæson?
Midtbanen er også tynd. Og mangler rutine.
En erfaren karl, der har præsteret på højt niveau, i hver kæde ville være vældig rart.
Ædruelighedens stemme
Jeg tror heller ikke, vi får en ny målmand. Selvom jeg heller ikke altid er lige imponeret af Müller, har han fået en lang kontrakt - og Bertil Grønkjær er forhåbentlig snart klar til at være reserve i stedet for De Boer.Bugatti1 skrev: ↑20. jun 2025, 12:00Hvad tror folk REALISTISK vi henter inden vinduet lukker?
Jeg håber på, vi prioriterer at hente en erfaren midterforsvarer, en general til midtbanen og en erstatning for MJ.
Aner ikke, om der er indregnet den slags udgifter i de nuværende forventninger til regnskabet. Men med farvel til MJ, KJ, Widell, Davidsen, Kramer og andre, tænker jeg, at de indkøb er et minimum for at stille et nogenlunde slagkraftigt hold.
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Selv i en verden hvor AGF skulle vælge ikke at give ham et år med Jakob Poulsen og se hvor det ender, vil det jo stadig være 5 mio. mere end hvad vi har råd til...Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 11:02Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mioMarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 10:35Bare af ren nysgerrighed - AGF gav +10 mio. af ham for under et år siden, så hvor meget tror du vi skal give for ham nu?Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 09:41Sportsdirektør: Jakob Kryger
Indkøb
Tænker mest en lejeaftale er aktuelt med ham.MarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 14:30Selv i en verden hvor AGF skulle vælge ikke at give ham et år med Jakob Poulsen og se hvor det ender, vil det jo stadig være 5 mio. mere end hvad vi har råd til...Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 11:02Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mioMarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 10:35Bare af ren nysgerrighed - AGF gav +10 mio. af ham for under et år siden, så hvor meget tror du vi skal give for ham nu?Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 09:41Sportsdirektør: Jakob Kryger
Indkøb
I forhold til offensive ungdomsspillere som kunne være i spil nu vi numerisk mangler; er vel Stojanovic(ret lille kantspiller men med ganske fin teknik) og Georg Ejsing(meget løbestærk kant). Bertram Skovgaard regner jeg med er selvskreven til truppen og helt sikkert kommer til at få mange minutter i sæsonens løb.
Dertil kommer, at der er 3-5 andre Superligaklubber, der formentlig kunne være interesseret i at forsøge at forløse Gyamfi.MarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 14:30Selv i en verden hvor AGF skulle vælge ikke at give ham et år med Jakob Poulsen og se hvor det ender, vil det jo stadig være 5 mio. mere end hvad vi har råd til...Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 11:02Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mioMarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 10:35Bare af ren nysgerrighed - AGF gav +10 mio. af ham for under et år siden, så hvor meget tror du vi skal give for ham nu?Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 09:41Sportsdirektør: Jakob Kryger
Indkøb
Det er fair nok at drømme i den her tråd, men tror ikke vi kommer til at hente spillere af den kaliber.
-
R Rosenberg
- Allstar

Ham Ejsing glæder jeg mig til. Især, fordi jeg forventer, at når han scorer, vil speakeren bare helt tørt sige "Ejsing" på en måde, så vi alle bliver skudt 35-40 år tilbage til Samsøgade.Martino1 skrev: ↑20. jun 2025, 14:44Tænker mest en lejeaftale er aktuelt med ham.MarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 14:30Selv i en verden hvor AGF skulle vælge ikke at give ham et år med Jakob Poulsen og se hvor det ender, vil det jo stadig være 5 mio. mere end hvad vi har råd til...Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 11:02Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mioMarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 10:35Bare af ren nysgerrighed - AGF gav +10 mio. af ham for under et år siden, så hvor meget tror du vi skal give for ham nu?Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 09:41Sportsdirektør: Jakob Kryger
Indkøb
I forhold til offensive ungdomsspillere som kunne være i spil nu vi numerisk mangler; er vel Stojanovic(ret lille kantspiller men med ganske fin teknik) og Georg Ejsing(meget løbestærk kant). Bertram Skovgaard regner jeg med er selvskreven til truppen og helt sikkert kommer til at få mange minutter i sæsonens løb.
Ædruelighedens stemme
Jens Ejsing?R Rosenberg skrev: ↑20. jun 2025, 15:11Ham Ejsing glæder jeg mig til. Især, fordi jeg forventer, at når han scorer, vil speakeren bare helt tørt sige "Ejsing" på en måde, så vi alle bliver skudt 35-40 år tilbage til Samsøgade.Martino1 skrev: ↑20. jun 2025, 14:44Tænker mest en lejeaftale er aktuelt med ham.MarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 14:30Selv i en verden hvor AGF skulle vælge ikke at give ham et år med Jakob Poulsen og se hvor det ender, vil det jo stadig være 5 mio. mere end hvad vi har råd til...Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 11:02Baseret på det seneste år, tvivler jeg på at nogle vil give mere end 5 mioMarkyMark skrev: ↑20. jun 2025, 10:35Bare af ren nysgerrighed - AGF gav +10 mio. af ham for under et år siden, så hvor meget tror du vi skal give for ham nu?Alpa Chino skrev: ↑20. jun 2025, 09:41Sportsdirektør: Jakob Kryger
Indkøb
Kan se han er med i opstarten modsat Stojanovic, som jo så nok skifter til en sjællandsk klub.