Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Jakobsen » 24. apr 2017, 15:38

Yankee skrev:Jeg hiver lige den her ind i Flores-tråden:
Gamen skrev:Den der plade begynder at være lidt tyndslidt efterhånden. Flores virker altså ikke, hverken teknisk, på udfordringer eller på hurtighed til at være nogle af sine medspillere overlegen. Det er noget af det der bekymrer mig mest - det er ret svært at se det der kæmpe potentiale, som "bare lige" skal indfries. Vi har set det i enkelte aktioner i meget få kampe, men udfaldene har været påfaldende mange. Når man er vant til at se sydamerikanske spillere med både flair og teknik som har imponeret i andre skandinaviske ligaer, så har de holdt et helt andet niveau. Wanderson i GAIS, Wilton Figueiredo i hans storhedstid i Malmö, Alanzinho i Stabæk osv.
Mange af de spilleminutter Flores har fået har været mod hold der forsvarer dårligt, og det er lige nøjagtig dér han skal kunne gøre en forskel.

Jeg må indrømme, at jeg ikke tror specielt meget på projekt Flores længere, og mon ikke Universitario henter ham hjem om et halvt år til en brøkdel af hvad vi gav for ham.
Ærgerligt, hvis det ender med at blive en nulbon, for Gaarde skal have ros for at gå ned af den vej - det er lige nøjagtig den type signings vi har skreget på i årevis. Og han virker trods alt også til at være en fornuftig fyr, sammenlignet med José Mota f.eks., der var en skændsel i den tid har var her, og i øvrigt knaldede det halve af Aalborg, mens hans kone og børn var plantet et andet sted.
Jeg er meget enig i din analyse, men jeg tror nu stadig på Flores. Ofte er det ret små ting, der lige skal klikke før det begynder at fungere hvis han kunne træne rigtig godt og kontinuerligt i en længere periode, få 4-5 kampe på fuld tid og måske lave et par mål.

Problemet er selvfølgelig at ramme sådan en periode når han har så mange landsholdssamlinger. Peru spiller to testkampe 8. og 13. juni, hvor Superligaen lige er afsluttet, og hvor resten af truppen holder ferie. Det betyder desværre nok at Flores skal have lidt ekstra ferie efterfølgende og nok ikke kan starte op samtidig med resten af truppen i slut juni. Derefter følger to vitale landsholdssamlinger i september og oktober plus enten play-off eller testkampe i november. Det bliver et hårdt efterår, så det er forbandet ærgerligt at han er skadet nu her, hvor han ellers kunne få lidt kontinuitet og kamptræning.

Det ville klæde Flores at melde fra til de to testkampe i juni, men på den anden side tager han jo nok alligevel hjem og holder ferie i den periode og Peru skal jo spille afgørende kvalkampe til efteråret, så det er nok ikke noget han har lyst til. Det bliver spændende at se, men jeg håber AaB kigger lidt i kalenderen og lægger en plan for hvordan vi får mest muligt ud af Flores i resten af 2017.
Der skal ligges en plan - helt klart og jeg synes egentlig det ville klæde Flores at prioritere hans klubkarriere i periode. Lige så snart han evt. er integreret bliver det nok lettere både at tackle klubkarrieren og landsholdet. Hvis man virkelig vil sin karriere må man nu en gang starte med at få klubkarrieren til at fungere.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. apr 2017, 20:05

https://www.google.dk/amp/www.sporx.com ... Q620807SXQ

Via Google translate lyder det Trabzonspor vil have fingrene i Flores. Lyder ikke som et helt dumt skifte for ham, da Trabzonspor allerede har mange spansktalende mellem- og sydamerikanske spillere i truppen hvilket må hjælpe på integrationen. Det er også varmere!

Trabzonspor er også forvente med at hente spillere til flere millioner euro, så Gaarde kan godt presse prisen i lyset af hans landsholdspræstationer.

Håber stadig han kan lykkes i Aalborg, og da vi skal aflevere 40% af salgssummen til hans gamle klub haster det ikke med at sælge ham.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 29. apr 2017, 13:45

Buzz Killington skrev:https://www.google.dk/amp/www.sporx.com ... Q620807SXQ

Via Google translate lyder det Trabzonspor vil have fingrene i Flores. Lyder ikke som et helt dumt skifte for ham, da Trabzonspor allerede har mange spansktalende mellem- og sydamerikanske spillere i truppen hvilket må hjælpe på integrationen. Det er også varmere!

Trabzonspor er også forvente med at hente spillere til flere millioner euro, så Gaarde kan godt presse prisen i lyset af hans landsholdspræstationer.

Håber stadig han kan lykkes i Aalborg, og da vi skal aflevere 40% af salgssummen til hans gamle klub haster det ikke med at sælge ham.
Interessant rygte. Opholdet i AaB har været en skuffelse men som du skriver så kan præstationerne på landsholdet godt gøre Flores til et salgsobjekt.

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 29. apr 2017, 13:47

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst er blevet så glad for at læse noget på debatsiden :-)

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 29. apr 2017, 14:17

Gaarde har vundet meget PR, personligt og for AaB ved ar signe Edison Flores.
Hvordan ville debatside se ud dags dato vis ikke han var hentet, uha uha
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 29. apr 2017, 16:54

Sad lige og slog tiden ihjel med at Google på nyheden. Fandt et peruviansk medie, som talte om en transfersum på 5 mio $. Hvis vi så fjerner de 40 pct til hans tidligere klub, så er der stadig 20 mio kr tilbage til AaBs klubkasse, tjoo det er jo også en slags penge + vi vil beholde vores ry og rygte som udviklingsklub.
På den anden side tror stadig Flores kan få et gennembrud, men igen det er jo fugle på taget.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 29. apr 2017, 18:03

Rams skrev:Sad lige og slog tiden ihjel med at Google på nyheden. Fandt et peruviansk medie, som talte om en transfersum på 5 mio $. Hvis vi så fjerner de 40 pct til hans tidligere klub, så er der stadig 20 mio kr tilbage til AaBs klubkasse, tjoo det er jo også en slags penge + vi vil beholde vores ry og rygte som udviklingsklub.
På den anden side tror stadig Flores kan få et gennembrud, men igen det er jo fugle på taget.
Mit indtryk af de Peruvianske medier i forbindelse med vores køb, og de rygter der har været efterfølgende om Flores retur, er at de ikke har styr på ret meget når det angår europæiske priser. Så, jeg tillader mig at være ekstremt skeptisk omkring den pris, også i lyset af at vi har at gøre med en spiller der ikke kan slå igennem på et dansk bundhold. Med mindre en Kinesisk klub kommer rendende, tror jeg desværre vi er tættere på en mio euro, med mindre vi kan hype ham lidt på kinesisk (tvivler dog på flores gider derover).
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Brønshøj

Indlæg af Rams » 29. apr 2017, 18:14

Du har sikkert ret. Deres presse virker ret kulørt. Selvfølgelig skal det være hans mål mod Cavani og Co, der skal retfærdiggøre en god pris
In verbis simus faciles

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 29. apr 2017, 19:26

Buzz Killington skrev:
Rams skrev:Sad lige og slog tiden ihjel med at Google på nyheden. Fandt et peruviansk medie, som talte om en transfersum på 5 mio $. Hvis vi så fjerner de 40 pct til hans tidligere klub, så er der stadig 20 mio kr tilbage til AaBs klubkasse, tjoo det er jo også en slags penge + vi vil beholde vores ry og rygte som udviklingsklub.
Mit indtryk af de Peruvianske medier i forbindelse med vores køb, og de rygter der har været efterfølgende om Flores retur, er at de ikke har styr på ret meget når det angår europæiske priser. Så, jeg tillader mig at være ekstremt skeptisk omkring den pris, også i lyset af at vi har at gøre med en spiller der ikke kan slå igennem på et dansk bundhold. Med mindre en Kinesisk klub kommer rendende, tror jeg desværre vi er tættere på en mio euro, med mindre vi kan hype ham lidt på kinesisk (tvivler dog på flores gider derover).
Jeg er 100% enig med Buzz her. Tror ikke et øjeblik på rygter omkring en transfersum for Flores på kr. 34 mio.
Det skriver jeg uden at have set ham spille for landsholdet.

Jeg har derfor overordentlig svært ved at forestille mig hans pris skulle være 5-6 doblet på under et år. Igen er jeg nødt til kun at bedømme det ud fra hans præstationer i AaB-trøjen.
Jeg tror en tyrkisk klub har langt bedre styr på at værdisætte en spiller end de kinesiske klubber.
Hvorfor bruge kr. 34 mio. på en spiller der ikke kan slå igennem på et bundhold, når de kan hente en stor profil for de penge?

Jeg ville være glad hvis AaB kan komme ud af den kontrakt med skindet på næsen.
Jeg syntes ikke det ligner et projekt der kommer til at ende lykkeligt.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Gentleman Finn » 30. apr 2017, 19:24

Jeg håber Flores finder sig selv, en sæson burde være mere end rigeligt for at tilpasse sig, jeg tror stadig han kan blive en god spiller for os, vi kan jo se han godt kan spille fodbold når han er hjemme i Peru.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 30. apr 2017, 21:34

Jeg er virkelig spillet - jeg tror stadig på at der gemmer sig en god spiller, men jeg er rigtigt bange for det aldrig bliver et godt match med Flores og AaB. Derfor synes jeg egentlig heller ikke man skal tøve, hvis der kommer fornuftige bud til sommer. I vores nuværende forfatning har vi mere brug for nogen der, hvordan det er at spille fodbold i Norden/Europa og er sikrere performere fremfor et projekt. Vi har rigeligt med projekter i form af vores lokale talenter og holdets top skal derfor være dem der trækker læsset og ikke et projekt. Havde vi haft en solid velfungerende stamme til det formål kunne vi godt køre et år mere med projekt Flores, men jeg tror ikke det er rigtigt i vores nuværende situation.
RAUS RAUS SSE!

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 2. maj 2017, 08:06

Hvis der kommer et godt bud, synes jeg klart AaB skal sælge. Flores er dygtig, men tror bare ikke det realiseres i AaB, som tingene er nu. Hvis man vidste han kunne holde sig skadesfri det næste år, så var det måske en anden snak, men det tror jeg simpelthen ikke på sker.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 2. maj 2017, 19:13

Martino skrev:Hvis der kommer et godt bud, synes jeg klart AaB skal sælge. Flores er dygtig, men tror bare ikke det realiseres i AaB, som tingene er nu. Hvis man vidste han kunne holde sig skadesfri det næste år, så var det måske en anden snak, men det tror jeg simpelthen ikke på sker.
Alt hvad der kan skydes afsted af følgende spillere, skal bare skydes afsted: Meilinger, Flores, Sylvstr, Sloth og Nikolaj Larsen (Mest fordi han selv snakker om at prøve noget nyt) Der ud over skal man også lade Holgersson smutte HVIS der bliver hentet to nye til midterforsvaret. Vil Gaarde kun hente en stopper skal Holgersson blive.
Alle de dyre lønninger skal byttes ud med noget kvalitet, som Wighorst er med inde over. I guder vi har mange lønkroner bundet op på middelmådige spillere.

Gamen

Indlæg af Gamen » 14. jun 2017, 02:59

Flores med kasse for Peru... igen.

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 14. jun 2017, 08:46

Gamen skrev:Flores med kasse for Peru... igen.
Utroligt at en SÅ dårlig spiller, der ikke engang kan slå igennem på et DANSK BUNDHOLD, igen kan score mål for landsholdet.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 14. jun 2017, 08:58

Ala skrev:
Utroligt at en SÅ dårlig spiller, der ikke engang kan slå igennem på et DANSK BUNDHOLD, igen kan score mål for landsholdet.
Bendtner scorer også nu og da på landsholdet.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 14. jun 2017, 10:26

Nu var det så ikke lige den allervanskeligste at sætte ind! ;-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 14. jun 2017, 10:27

le Cid skrev:Nu var det så ikke lige den allervanskeligste at sætte ind! ;-)
KYNISME!!!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

DobbeltA
1. div
1. div
Geografisk sted: 9330

Indlæg af DobbeltA » 14. jun 2017, 17:55

Ala skrev:
Flores er ikke nogen dårlig spiller, han er en dygtig spiller, som ikke har fundet melodien i europæisk fodbold endnu og så er der sikkert forskel på at spille for 40.000 tilskuere, som faktisk hepper på en, i stedet for 4.000, som har mere travlt med negative tilkendegivelser. Synes du skal se nogle træninger, Flores har et lækkert touch på bolden og helt tydeligt kvaliteter, som de fleste af vores egne spillere ikke har. Han er stærk på den sidste chancegivende aflevering, noget vi pt mangler helt enormt på holdet. Jeg ser ham både på indadgående højre kant og også som 10'er i 4-4-1-1. Får man ham iscenesat på den rigtige måde, kan han sagtens blive et aktiv for AaB og ende med at blive en fin forretning.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 14. jun 2017, 18:50

Hvorfor skal det hele tiden handle om at AaB ikke sætter ham i scene, at AaB ikke giver ham bolden nok, at AaB ikke får det bedste ud af ham?

Hvorfor kan det ikke handle om at manden har leveret pivringe når han har fået chancen? Hvis han er så god skulle han jo netop kunne skabe noget på egen hånd.

Besvar