Lars Friis

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: Lars Friis

Indlæg af Kristian » 17. dec 2022, 09:46

raekkeettre skrev:
16. dec 2022, 11:37
Kristian skrev:
16. dec 2022, 11:27
Jakobsen skrev:
16. dec 2022, 08:31
Mr Gold skrev:
baresi skrev:
15. dec 2022, 21:20
Mr Gold skrev:
15. dec 2022, 20:30
Konge interview med Friis på Discovery!!
40 minutter fed snak med en konge person som jeg virkelig synes han er. Fed historie bla hvor han lige besøgte Lynge til en kop kaffe og en rullepølse mad inden han startede :aabfan:
Han lærte bla ORDENTLIGHED.
Han er bare cool og lige præcis ordentlig og ærlig.

Kan virkelig kun ønske og håbe det bedste for den mand
Skulle aldrig have været fyret
100% Enig!! Inge skulle have været af helvede til og Friis haft arbejdsro!! Han er lige præcis manden for nordjysk ordentlighed!!

Ikke fordi jeg ik kan lide Hamrén for det kan jeg, men det andet er og var SÅ forkert!!!
Enig og Hamren passer forfærdeligt ifht. holdets design og det man havde arbejdet på forinden. Det er ikke noget at sætte på ham som træner, men han er et fejlcast.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det er godt at høre når Friis snakker og han er 100 % en god mand indeni.

Men når han siger, at der var et godt miljø derude. Hallo.
Vi har tabt halvdelen af kampene under ham og han vandt kun 6.
Det er fint, at der var en god stemning. Men vi vandt intet.

Han smed alt på gulvet da vi kom i top 6. Det kan ikke dækkes af, kun under en skade til Thelander m.m.

Man skal passe på, ikke at blive alt for forblændet af et interview med en mand, som synes det er uretfærdigt, at han bliver fyret.
Hvordan ser statistikken ud for Hamren, er den vildt meget bedre?
Det er så ikke lige det, at mit indlæg ligger op til at diskutere.

Hvis ikke man er enig i, at det er håbløst, at vi smider alt på jorden i det forår, så er man fodbold tungnem.

Jeg kan rigtig godt lide Friis og den her står for egen regning...Men Friis var måske lidt for hygge hygge til opgaven.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3153
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Lars Friis

Indlæg af Frygah » 17. dec 2022, 09:52

Kristian skrev:
17. dec 2022, 09:46
raekkeettre skrev:
16. dec 2022, 11:37
Kristian skrev:
16. dec 2022, 11:27
Jakobsen skrev:
16. dec 2022, 08:31
Mr Gold skrev:
baresi skrev:
15. dec 2022, 21:20


Skulle aldrig have været fyret
100% Enig!! Inge skulle have været af helvede til og Friis haft arbejdsro!! Han er lige præcis manden for nordjysk ordentlighed!!

Ikke fordi jeg ik kan lide Hamrén for det kan jeg, men det andet er og var SÅ forkert!!!
Enig og Hamren passer forfærdeligt ifht. holdets design og det man havde arbejdet på forinden. Det er ikke noget at sætte på ham som træner, men han er et fejlcast.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Det er godt at høre når Friis snakker og han er 100 % en god mand indeni.

Men når han siger, at der var et godt miljø derude. Hallo.
Vi har tabt halvdelen af kampene under ham og han vandt kun 6.
Det er fint, at der var en god stemning. Men vi vandt intet.

Han smed alt på gulvet da vi kom i top 6. Det kan ikke dækkes af, kun under en skade til Thelander m.m.

Man skal passe på, ikke at blive alt for forblændet af et interview med en mand, som synes det er uretfærdigt, at han bliver fyret.
Hvordan ser statistikken ud for Hamren, er den vildt meget bedre?
Det er så ikke lige det, at mit indlæg ligger op til at diskutere.

Hvis ikke man er enig i, at det er håbløst, at vi smider alt på jorden i det forår, så er man fodbold tungnem.

Jeg kan rigtig godt lide Friis og den her står for egen regning...Men Friis var måske lidt for hygge hygge til opgaven.
Eller også er spillertrup og klub en flok svagpissere. Friis er ikke eneste træner der har skulle tage faldet i de seneste 6-7 år. Det har stribevis af trænere, med forskellige profiler (Wieghorst var for kedelig, Lars Friis for teoretisk, Cifuentes for ensporet taktisk) måtte konstatere, og alle er enten gået selv eller røget ud.

Jeg kan gå med til at Friis måske er et fejlcast til den trup vi har, men vi har tilsyneladende også en trup hvor nærmest ingen trænertyper kan formå at få kontinuerligt kvalitet ud af dem. Hamren er heller ikke startet ret godt, så at sige dit indlæg ikke lægger op til at diskutere andre træneres resultater synes jeg er mærkværdigt når det netop kan være med til at sætte Friis' tid i relief.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Lars Friis

Indlæg af Klaus » 17. feb 2023, 21:12

SKANDALE han blev fyret :oops:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Lars Friis

Indlæg af Jakobsen » 17. feb 2023, 21:56

Har Fristrup mon format til at give Friis en offentlig undskyldning?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1741
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Lars Friis

Indlæg af Halil » 12. jun 2024, 10:57

Stærkt af Lars Friis at blive ny cheftræner for Sparta Prag.
Uden Synd Ingen Frelse

Portland
1. div
1. div
Indlæg: 305
Tilmeldt: 20. okt 2021, 09:37
Favoritspiller: Pallesen

Re: Lars Friis

Indlæg af Portland » 14. jun 2024, 08:48

Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Lars Friis

Indlæg af bedstefar » 14. jun 2024, 09:41

Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Lars Friis

Indlæg af RicoBR02 » 14. jun 2024, 09:47

bedstefar skrev:
14. jun 2024, 09:41
Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!
Men resultaterne fortsatte med at være elendige, fyringen af Friis ændrede intet andet end at der blev lagt ekstra point på galehus skalaen. Det er svært at sige hvad det kunne have været blevet til med Friis, men jeg tror ikke vi var rykket ned hvis vi havde beholdt ham. Friis og cifuentes er de 2 bedste trænere vi har haft siden mesterskabet i 14 og deres meritter efterfølgende er ikke til at tage fejl af. Men sket er sket og jeg troede van Dam er manden der kan rejse os igen.. (Men det troede jeg også med hilje, Jacob Friis, søndergaard osv)

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lars Friis

Indlæg af Hanga » 14. jun 2024, 10:15

RicoBR02 skrev:
14. jun 2024, 09:47
bedstefar skrev:
14. jun 2024, 09:41
Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!
Men resultaterne fortsatte med at være elendige, fyringen af Friis ændrede intet andet end at der blev lagt ekstra point på galehus skalaen. Det er svært at sige hvad det kunne have været blevet til med Friis, men jeg tror ikke vi var rykket ned hvis vi havde beholdt ham. Friis og cifuentes er de 2 bedste trænere vi har haft siden mesterskabet i 14 og deres meritter efterfølgende er ikke til at tage fejl af. Men sket er sket og jeg troede van Dam er manden der kan rejse os igen.. (Men det troede jeg også med hilje, Jacob Friis, søndergaard osv)
Det er svært at sige. Set i bakspejlet hjalp fyringen af Friis i hvert fald ingenting, nok nærmere tværtimod.
Men toget var altså kørt af sporet under Friis, og ifølge Pallesen i offside så havde truppen mistet troen på hans ideer. Det kan godt være at de kunne vende det, men jeg forstår som sådan godt hvorfor man begyndte at kigge efter alternativer. At hive Erik ind fra pension var dog helt åbenlyst en kæmpe fejl, så selvom det var herligt at se Smukke Erik igen, så var det utrolig trist at se resultatet.

Mest af alt så tænker jeg - gad vide hvor vi var havnet hvis vi bare havde betalt den million eller to ekstra for at få vores førstevalg i Thomasberg? Eller havde købt Friis fri omgående så han havde haft en langt bedre optakt til det forår, hvor tingene begyndte at smulre. Det cirkus vi var igennem der kostede langt mere end de småpenge vi forsøgte at spare.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Lars Friis

Indlæg af R Rosenberg » 14. jun 2024, 10:36

Hanga skrev:
14. jun 2024, 10:15
RicoBR02 skrev:
14. jun 2024, 09:47
bedstefar skrev:
14. jun 2024, 09:41
Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!
Men resultaterne fortsatte med at være elendige, fyringen af Friis ændrede intet andet end at der blev lagt ekstra point på galehus skalaen. Det er svært at sige hvad det kunne have været blevet til med Friis, men jeg tror ikke vi var rykket ned hvis vi havde beholdt ham. Friis og cifuentes er de 2 bedste trænere vi har haft siden mesterskabet i 14 og deres meritter efterfølgende er ikke til at tage fejl af. Men sket er sket og jeg troede van Dam er manden der kan rejse os igen.. (Men det troede jeg også med hilje, Jacob Friis, søndergaard osv)
Det er svært at sige. Set i bakspejlet hjalp fyringen af Friis i hvert fald ingenting, nok nærmere tværtimod.
Men toget var altså kørt af sporet under Friis, og ifølge Pallesen i offside så havde truppen mistet troen på hans ideer. Det kan godt være at de kunne vende det, men jeg forstår som sådan godt hvorfor man begyndte at kigge efter alternativer. At hive Erik ind fra pension var dog helt åbenlyst en kæmpe fejl, så selvom det var herligt at se Smukke Erik igen, så var det utrolig trist at se resultatet.

Mest af alt så tænker jeg - gad vide hvor vi var havnet hvis vi bare havde betalt den million eller to ekstra for at få vores førstevalg i Thomasberg? Eller havde købt Friis fri omgående så han havde haft en langt bedre optakt til det forår, hvor tingene begyndte at smulre. Det cirkus vi var igennem der kostede langt mere end de småpenge vi forsøgte at spare.
Thomasberg havde reddet og stabiliseret os. Det er jeg slet ikke i tvivl om.
Det er nok mit største kritikpunkt af Inge/bestyrelsen eller hvem der nu ikke mente, at muldvarpen skulle frem de senere år.
Ædruelighedens stemme

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Lars Friis

Indlæg af Raptorr » 14. jun 2024, 14:12

RicoBR02 skrev:
14. jun 2024, 09:47
bedstefar skrev:
14. jun 2024, 09:41
Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!
Men resultaterne fortsatte med at være elendige, fyringen af Friis ændrede intet andet end at der blev lagt ekstra point på galehus skalaen. Det er svært at sige hvad det kunne have været blevet til med Friis, men jeg tror ikke vi var rykket ned hvis vi havde beholdt ham. Friis og cifuentes er de 2 bedste trænere vi har haft siden mesterskabet i 14 og deres meritter efterfølgende er ikke til at tage fejl af. Men sket er sket og jeg troede van Dam er manden der kan rejse os igen.. (Men det troede jeg også med hilje, Jacob Friis, søndergaard osv)
Jesus Christ!? Manden havde en bronzeplads og europæisk deltagelse på bedding, men smed det hele væk med et (et) point i 7 (syv) kampe i mesterskabsspillet. Siden talte han om, hvor god stemningen var på Hornevej. Tak til ham og god vind fremover, men hans efterfølgende meritter siger intet om hans præstation i AaB.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Lars Friis

Indlæg af Patmand » 14. jun 2024, 15:54

Raptorr skrev:
14. jun 2024, 14:12
RicoBR02 skrev:
14. jun 2024, 09:47
bedstefar skrev:
14. jun 2024, 09:41
Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!
Men resultaterne fortsatte med at være elendige, fyringen af Friis ændrede intet andet end at der blev lagt ekstra point på galehus skalaen. Det er svært at sige hvad det kunne have været blevet til med Friis, men jeg tror ikke vi var rykket ned hvis vi havde beholdt ham. Friis og cifuentes er de 2 bedste trænere vi har haft siden mesterskabet i 14 og deres meritter efterfølgende er ikke til at tage fejl af. Men sket er sket og jeg troede van Dam er manden der kan rejse os igen.. (Men det troede jeg også med hilje, Jacob Friis, søndergaard osv)
Jesus Christ!? Manden havde en bronzeplads og europæisk deltagelse på bedding, men smed det hele væk med et (et) point i 7 (syv) kampe i mesterskabsspillet. Siden talte han om, hvor god stemningen var på Hornevej. Tak til ham og god vind fremover, men hans efterfølgende meritter siger intet om hans præstation i AaB.
Jesus Christ! Lars Friis befandt sig uden for banen. Han smed ikke en skid væk! Det gjorde spillerne derimod. Det er først og fremmest deres præstationer der afgør om AaB får point.

Tyskerne derimod - de er bare wunderbar.

Raptorr
Allstar
Allstar
Indlæg: 1324
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Lars Friis

Indlæg af Raptorr » 14. jun 2024, 16:04

Patmand skrev:
14. jun 2024, 15:54
Raptorr skrev:
14. jun 2024, 14:12
RicoBR02 skrev:
14. jun 2024, 09:47
bedstefar skrev:
14. jun 2024, 09:41
Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!
Men resultaterne fortsatte med at være elendige, fyringen af Friis ændrede intet andet end at der blev lagt ekstra point på galehus skalaen. Det er svært at sige hvad det kunne have været blevet til med Friis, men jeg tror ikke vi var rykket ned hvis vi havde beholdt ham. Friis og cifuentes er de 2 bedste trænere vi har haft siden mesterskabet i 14 og deres meritter efterfølgende er ikke til at tage fejl af. Men sket er sket og jeg troede van Dam er manden der kan rejse os igen.. (Men det troede jeg også med hilje, Jacob Friis, søndergaard osv)
Jesus Christ!? Manden havde en bronzeplads og europæisk deltagelse på bedding, men smed det hele væk med et (et) point i 7 (syv) kampe i mesterskabsspillet. Siden talte han om, hvor god stemningen var på Hornevej. Tak til ham og god vind fremover, men hans efterfølgende meritter siger intet om hans præstation i AaB.
Jesus Christ! Lars Friis befandt sig uden for banen. Han smed ikke en skid væk! Det gjorde spillerne derimod. Det er først og fremmest deres præstationer der afgør om AaB får point.

Tyskerne derimod - de er bare wunderbar.
Jamen så må vi da bare håbe for Lars Friis, at han har gode spillere i Sparta Prag. Nu da trænerens præstation ikke har indflydelse på pointhøsten.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Lars Friis

Indlæg af Jakobsen » 15. jun 2024, 14:00

Raptorr skrev:
Patmand skrev:
14. jun 2024, 15:54
Raptorr skrev:
14. jun 2024, 14:12
RicoBR02 skrev:
14. jun 2024, 09:47
bedstefar skrev:
14. jun 2024, 09:41
Portland skrev:
14. jun 2024, 08:48
Lars Friis en mand, som vi valgte at fyre!

Flot gjort.
Resultaterne var elendige. Kom nu videre!
Men resultaterne fortsatte med at være elendige, fyringen af Friis ændrede intet andet end at der blev lagt ekstra point på galehus skalaen. Det er svært at sige hvad det kunne have været blevet til med Friis, men jeg tror ikke vi var rykket ned hvis vi havde beholdt ham. Friis og cifuentes er de 2 bedste trænere vi har haft siden mesterskabet i 14 og deres meritter efterfølgende er ikke til at tage fejl af. Men sket er sket og jeg troede van Dam er manden der kan rejse os igen.. (Men det troede jeg også med hilje, Jacob Friis, søndergaard osv)
Jesus Christ!? Manden havde en bronzeplads og europæisk deltagelse på bedding, men smed det hele væk med et (et) point i 7 (syv) kampe i mesterskabsspillet. Siden talte han om, hvor god stemningen var på Hornevej. Tak til ham og god vind fremover, men hans efterfølgende meritter siger intet om hans præstation i AaB.
Jesus Christ! Lars Friis befandt sig uden for banen. Han smed ikke en skid væk! Det gjorde spillerne derimod. Det er først og fremmest deres præstationer der afgør om AaB får point.

Tyskerne derimod - de er bare wunderbar.
Jamen så må vi da bare håbe for Lars Friis, at han har gode spillere i Sparta Prag. Nu da trænerens præstation ikke har indflydelse på pointhøsten.
Friis overtog en trup der var så ringe sammensat og manglede centrale midtbanespillere meget af slutspillet. Bl.a derfor Lucas’ comeback måtte forceres og han måtte ned på 6’eren


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Lars Friis

Indlæg af bonanza » 3. nov 2024, 10:55

Nu viser Lars Friis sande niveau sig. Brian Priskes gode arbejde han har høstet frugterne af i Sparta. Det var fint at han ikke fik lov til at forsætte dengang i AaB.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Lars Friis

Indlæg af Brodernumsi » 3. nov 2024, 12:35

bonanza skrev:
3. nov 2024, 10:55
Nu viser Lars Friis sande niveau sig. Brian Priskes gode arbejde han har høstet frugterne af i Sparta. Det var fint at han ikke fik lov til at forsætte dengang i AaB.
Er det fordi, at den fortælling passer bedre i dit verdensbillede?
Ligesom Jakob Friis, der kun høstede frugterne af Neestrups gode arbejde i Viborg - man undres nogen gange...
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15958
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Lars Friis

Indlæg af Hanga » 3. nov 2024, 12:47

Brodernumsi skrev:
3. nov 2024, 12:35
bonanza skrev:
3. nov 2024, 10:55
Nu viser Lars Friis sande niveau sig. Brian Priskes gode arbejde han har høstet frugterne af i Sparta. Det var fint at han ikke fik lov til at forsætte dengang i AaB.
Er det fordi, at den fortælling passer bedre i dit verdensbillede?
Ligesom Jakob Friis, der kun høstede frugterne af Neestrups gode arbejde i Viborg - man undres nogen gange...
Hold nu op, alle kan da se at Friis har høstet sig et cheftræner job i en større europæisk klub udelukkende ved at plukke frugterne af andres arbejde :S

Hvordan Lars Friis klarer sig Sparta Prag siger intet om hvorvidt det var den rigtige beslutning at fyre ham i AaB. En træner kan godt være dygtig men være det forkerte match i den pågældende klub.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Lars Friis

Indlæg af bonanza » 4. nov 2024, 08:35

Brodernumsi skrev:
3. nov 2024, 12:35
bonanza skrev:
3. nov 2024, 10:55
Nu viser Lars Friis sande niveau sig. Brian Priskes gode arbejde han har høstet frugterne af i Sparta. Det var fint at han ikke fik lov til at forsætte dengang i AaB.
Er det fordi, at den fortælling passer bedre i dit verdensbillede?
Ligesom Jakob Friis, der kun høstede frugterne af Neestrups gode arbejde i Viborg - man undres nogen gange...
Nej, Jakob Friis var træner i Viborg i en god periode. I øvrigt overtog han fra Lars Friis, og meget af det var Fredbergs arbejde. De havde længe inden sat en retning for klubben der ikke afhænger af en træner eller enkelt personer i nogen andre roller.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Lars Friis

Indlæg af bonanza » 4. nov 2024, 08:38

Hanga skrev:
3. nov 2024, 12:47
Brodernumsi skrev:
3. nov 2024, 12:35
bonanza skrev:
3. nov 2024, 10:55
Nu viser Lars Friis sande niveau sig. Brian Priskes gode arbejde han har høstet frugterne af i Sparta. Det var fint at han ikke fik lov til at forsætte dengang i AaB.
Er det fordi, at den fortælling passer bedre i dit verdensbillede?
Ligesom Jakob Friis, der kun høstede frugterne af Neestrups gode arbejde i Viborg - man undres nogen gange...
Hold nu op, alle kan da se at Friis har høstet sig et cheftræner job i en større europæisk klub udelukkende ved at plukke frugterne af andres arbejde :S

Hvordan Lars Friis klarer sig Sparta Prag siger intet om hvorvidt det var den rigtige beslutning at fyre ham i AaB. En træner kan godt være dygtig men være det forkerte match i den pågældende klub.
Lars Friis er dygtig til hvad? Endnu en falsk profet som flere herinde af en eller anden grund hyldes, fordi det var synd han blev fyret. Det er ligesom Figo, men hvad har de bidraget med?

Besvar