Mon ikke vi har brændt vores broer til at det kunne blive realistisk...FIDEL skrev: ↑30. jul 2025, 17:33Så kunne vi bare have taget Wichmann tilbage. En Plug and Play løsning, der tilmed nok var billigere.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 17:17syns i øvrigt at det er betryggende at han siger at hans krav var at han bestemmer hvordan man træner og hvem der spiller (det burde jo ikke være et krav, men har det jo været fordi man havde en holdning til at man skulle træne 30% mere end alle andre, og fordi der jo var dikteringer til menno om hvem han måtte bruge (eller rettere ikke måtte bruge))
Dejligt at højer har fået alt det clearet og at der er fokus på at få købt ind til 4-3-3
men han siger det jo selv. AaB VIL spille 4-3-3 og det har jeg købt ind på.......
Så det må vi jo nok bare leve med, men så skal man fandme også hente spillere til det system.
nu skal der dog være Ro til at han kan få lov at sætte sit aftryk. Jeg er sgu positiv
Højer er 433 mand, men som du selv slår på tromme for, så har vi ikke helt spillerne til det. Mærkelig ledelse.
Trænerjagt
Re: Trænerjagt
Re: Trænerjagt
Skal vi ikke vente lidt med at dømme, indtil vi har set om SH kan andre formationer, når han ikke længere er under DBU-eden?FIDEL skrev: ↑30. jul 2025, 17:33Så kunne vi bare have taget Wichmann tilbage. En Plug and Play løsning, der tilmed nok var billigere.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 17:17syns i øvrigt at det er betryggende at han siger at hans krav var at han bestemmer hvordan man træner og hvem der spiller (det burde jo ikke være et krav, men har det jo været fordi man havde en holdning til at man skulle træne 30% mere end alle andre, og fordi der jo var dikteringer til menno om hvem han måtte bruge (eller rettere ikke måtte bruge))
Dejligt at højer har fået alt det clearet og at der er fokus på at få købt ind til 4-3-3
men han siger det jo selv. AaB VIL spille 4-3-3 og det har jeg købt ind på.......
Så det må vi jo nok bare leve med, men så skal man fandme også hente spillere til det system.
nu skal der dog være Ro til at han kan få lov at sætte sit aftryk. Jeg er sgu positiv
Højer er 433 mand, men som du selv slår på tromme for, så har vi ikke helt spillerne til det. Mærkelig ledelse.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Trænerjagt
Jo jo, han skal da ha chancen.le Cid skrev: ↑30. jul 2025, 21:35Skal vi ikke vente lidt med at dømme, indtil vi har set om SH kan andre formationer, når han ikke længere er under DBU-eden?FIDEL skrev: ↑30. jul 2025, 17:33Så kunne vi bare have taget Wichmann tilbage. En Plug and Play løsning, der tilmed nok var billigere.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 17:17syns i øvrigt at det er betryggende at han siger at hans krav var at han bestemmer hvordan man træner og hvem der spiller (det burde jo ikke være et krav, men har det jo været fordi man havde en holdning til at man skulle træne 30% mere end alle andre, og fordi der jo var dikteringer til menno om hvem han måtte bruge (eller rettere ikke måtte bruge))
Dejligt at højer har fået alt det clearet og at der er fokus på at få købt ind til 4-3-3
men han siger det jo selv. AaB VIL spille 4-3-3 og det har jeg købt ind på.......
Så det må vi jo nok bare leve med, men så skal man fandme også hente spillere til det system.
nu skal der dog være Ro til at han kan få lov at sætte sit aftryk. Jeg er sgu positiv
Højer er 433 mand, men som du selv slår på tromme for, så har vi ikke helt spillerne til det. Mærkelig ledelse.
Re: Trænerjagt
Enig med det sidste. Det har kaldt på i så mange år i AaB, at man ligger sig fast på noget, holder fast i det og så får eksekveret efter det.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 18:40det har jeg selv haft klare holdninger til at man skulle, men det skib var kørt for sse22 og wichmann - der var helt lukket.FIDEL skrev: ↑30. jul 2025, 17:33Så kunne vi bare have taget Wichmann tilbage. En Plug and Play løsning, der tilmed nok var billigere.baresi skrev: ↑30. jul 2025, 17:17syns i øvrigt at det er betryggende at han siger at hans krav var at han bestemmer hvordan man træner og hvem der spiller (det burde jo ikke være et krav, men har det jo været fordi man havde en holdning til at man skulle træne 30% mere end alle andre, og fordi der jo var dikteringer til menno om hvem han måtte bruge (eller rettere ikke måtte bruge))
Dejligt at højer har fået alt det clearet og at der er fokus på at få købt ind til 4-3-3
men han siger det jo selv. AaB VIL spille 4-3-3 og det har jeg købt ind på.......
Så det må vi jo nok bare leve med, men så skal man fandme også hente spillere til det system.
nu skal der dog være Ro til at han kan få lov at sætte sit aftryk. Jeg er sgu positiv
Højer er 433 mand, men som du selv slår på tromme for, så har vi ikke helt spillerne til det. Mærkelig ledelse.
men når klubben vil have at identiteten SKAL være 4-3-3 så må man også være tro mod det på transfer delen, og der skal man jo så til at igang.
der er ingen kanter. der er kun 1 og det er ross, men han virker ikke.
Det var også derfor jeg var klar til at give SSE relativt lang snor ifht. at køre noget ind, men det blev jo desværre bare tydeligt i løbet af sæsonen, at man ikke en gang havde købt ind på en måde der understøttede den erklærede spillestil eller der var nogen fremskridt i at implementere noget. Nærmest tværtimod.
Mit største ønske omkring AaB lige nu er egentlig, at der bliver fuld ro om Møller, Højer og co. til at bygge noget op. Jeg vil faktisk ikke høre tale om ordet fyring det næste års tid om så vi må ned at vende omkring stregen i en periode. Det der er brug for i den her klub nu er kontinuitet og ro her i blandt at få implementeret en spillestil i længere tid end en halvsæson og indrettet truppen efter det. Jeg synes det er sløjt, at vi nok ikke kommer op i første skud, men når man ser hvad vi har i truppen er det svært at være skuffet. Skuffelsen over det skal derfor udelukkende rettes mod vores majoritetsejere og deres folk i bestyrelsen.
RAUS RAUS SSE!
-
RufusTheDog
- 2. div

- Indlæg: 190
- Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21
Re: Trænerjagt
Mummi 4 prezbaresi skrev: ↑28. jul 2025, 18:19Jeg var drenge spiller i B52 og der havde vi satme en god træner - nu er han død den dag i dag men han ville være skarpere end JackR Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 18:16Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.![]()
![]()
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Re: Trænerjagt
Jeg læste lige, at Hillerød mister deres assistenttræner Jimmy Brinskby, som tidligere har været i Horsens og derudover været tilknyttet U21 landsholdet og BIF svinene som analytiker. Kunne det være os der opruster yderligere?
Det er en mand som John Møller burde kende og det er jo efterhånden ret normalt med to assistenter omkring et førstehold og det kan jo sagtens være at nødløsningen med at forfremme Bo Zinck i sommer da der nærmest ikke var nogen trænerstab ikke er en tilstrækkelig løsning på længere sigt. Her tænker jeg egentlig ikke på om Zinck er dygtig nok, men at han måske laver flere mands arbejde.
Det er en mand som John Møller burde kende og det er jo efterhånden ret normalt med to assistenter omkring et førstehold og det kan jo sagtens være at nødløsningen med at forfremme Bo Zinck i sommer da der nærmest ikke var nogen trænerstab ikke er en tilstrækkelig løsning på længere sigt. Her tænker jeg egentlig ikke på om Zinck er dygtig nok, men at han måske laver flere mands arbejde.
RAUS RAUS SSE!
Re: Trænerjagt
Det tror jeg ikke. Zinck fik en 3-årig kontrakt som assistent i sommer, og Würtz er hentet tilbage i sin gamle rolle fra starten af 2026. Man behøver ikke flere assistenter.Jakobsen skrev: ↑30. dec 2025, 13:31Jeg læste lige, at Hillerød mister deres assistenttræner Jimmy Brinskby, som tidligere har været i Horsens og derudover været tilknyttet U21 landsholdet og BIF svinene som analytiker. Kunne det være os der opruster yderligere?
Det er en mand som John Møller burde kende og det er jo efterhånden ret normalt med to assistenter omkring et førstehold og det kan jo sagtens være at nødløsningen med at forfremme Bo Zinck i sommer da der nærmest ikke var nogen trænerstab ikke er en tilstrækkelig løsning på længere sigt. Her tænker jeg egentlig ikke på om Zinck er dygtig nok, men at han måske laver flere mands arbejde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 822
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Trænerjagt
Jimmy Brinksby skal til Sarpsborg.Jakobsen skrev: ↑30. dec 2025, 13:31Jeg læste lige, at Hillerød mister deres assistenttræner Jimmy Brinskby, som tidligere har været i Horsens og derudover været tilknyttet U21 landsholdet og BIF svinene som analytiker. Kunne det være os der opruster yderligere?
Det er en mand som John Møller burde kende og det er jo efterhånden ret normalt med to assistenter omkring et førstehold og det kan jo sagtens være at nødløsningen med at forfremme Bo Zinck i sommer da der nærmest ikke var nogen trænerstab ikke er en tilstrækkelig løsning på længere sigt. Her tænker jeg egentlig ikke på om Zinck er dygtig nok, men at han måske laver flere mands arbejde.
Re: Trænerjagt
Efter at have læst nordjyske her til morgen er min klare holdning at Bo Zinck skal ud af klubben i en helvedes fart. Det er en dødssynd og ekstremt Ikast agtigt at prøve at indføre volbeat og for evigt på hornevej. Jøsses..
Re: Trænerjagt
Jeg ved ikke om det er meget bedre at Steffen Højer er til Bryan Adams.. Musik for folk der ikke kan li' musik.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

