jeg mener godt det kan være langsigtet hvis man i dette vindue henter f.eks. 3 profiler ala Normann Tiedemann kvalitet og dermed sikrer sig det beste udgangspunkt for oprykningHanga skrev: ↑23. dec 2025, 21:07Du skriver efter min mening som en der ikke fuldt ud har indset situationens alvor- vi ER færdig som topklub i Danmark. Men vi kan komme tilbage i det gode selskab ved at træffe kloge beslutninger der er langtidsholdbare.
Vejen tilbage bliver i hvert fald ikke at fortsætte samme fejlbehæftede strategi som har bragt os i situationen... hvor vi hele tiden lige bruger de ekstra penge vi egentlig ikke har eller afviger fra de langsigtede planer vi egentlig havde lagt, for at opnå resultater på den korte bane. I stedet for at investere langsigtet og holde fast i de grundlæggende og bæredygtige principper, der skal kunne holde AaB i superligaen på den lange bane, uden at ejere konstant skal smide nye penge ind.
Jeg er fuldt ud bevidst om hvor meget det koster AaB både økonomisk og image mæssigt at blive hængende i 1 division. Men vi bliver ikke en fast del i superligaen igen, hvis ikke vi stopper med at pisse i busserne for at holde varmen.
Og jeg siger det lige igen - jeg håber vi rykker op...
Uagtet hvad Tror jeg den den bedste langsigtede strategi er at rykke op nu og er talenterne gode nok så spiller de også…
Men enig i at der skal være orden i eget hus og at vi ikke skal ud at hente et eller anden tosset bare fordi det lyder af noget…
Men AaB vil jo tilbage i det fine selskab og der må en oprykning alt andet lige være det bedste.
At der så derfra er langt til top 6 og måske også igen tættere til nedrykning er en anden sag.
Men man sælger jo sig selv på Superliga til nye spillere og med 6 point op mener jeg klart man skal gå efter det og det bør vinduet bære præg af med de midler der nu er til rådighed
Glædelig jul