Jeg tror ikke det er muligt at beskrive Sivebæk som for kynisk.jernskjorten skrev:Synes absolut du gør ham og sivebæk mere kynisk end de behøver være.AllanPedersen skrev:Du elsker Kasper Kusk alt det du vil, faktum er ham og Sivebæk for 2 år siden ikke gad forlænge med os.
De trak den hele efterårs sæsonnen, hvor Lynge flere gange var ude i medierne og tude over de slet ikke gad snakke med ham.
De trak den indtil der var under 6 måneder så andre klubber kunne tilbyde kontrakt.
Og så gik de til forhandlingsbordet med AaB, og alt blev på deres præmisser.
Hvilket blandt andet er derfor vi står til at miste 15-20millioner nu på hans salg
Ingen tvivl om Kasper Kusk kan lide AaB, men du siger til mig jeg ikke skal være bedrevidende.
Det er også en kombination af du åbenbart er ekseptionelt naiv.
Og lige med hensyn til opmærksomhed på klausulen...
Hvor tror du Brøndby og alle de danske medier fik klausulen indhold af vide fra ?
Tror du det er AaB der har meldt det ud?
Kasper Kusk
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Re: Kasper Kusk
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Hvad sker der, hvis vi simpelthen bare nægter at sælge? Arsenal udløste jo Liverpools max pris på Suarez sidste år, men Liverpool nægtede simpelthen at sælge ham. Hvordan hulen kan sådan noget lade sig gøre?
PS: og i denne diskussion er jeg enig med Allan Pedersen, det er grumme svært at finde noget pænt at sige om Sivebæk!
PS: og i denne diskussion er jeg enig med Allan Pedersen, det er grumme svært at finde noget pænt at sige om Sivebæk!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Liverpool mente at det der stod i Suarez kontrakt var at over et givent beløb budt var de forpligtiget til at FORTÆLLE Suarez om buddet, ikke at sælge ham.Klaus skrev:Hvad sker der, hvis vi simpelthen bare nægter at sælge? Arsenal udløste jo Liverpools max pris på Suarez sidste år, men Liverpool nægtede simpelthen at sælge ham. Hvordan hulen kan sådan noget lade sig gøre?
Vi ved ikke hvordan Kusk's klausul er så alt herinde er bare gætterier.
Kun Kusk, Sivebæk, Gaarde, Lynge og Per Ruud ved hvad der står i den klausul.
Janteloven eksisterer IKKE!
- jernskjorten
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Hvis du trykker Allan lidt på maven, synes han såmænd godt om Sivebæk. Fx. udtalte han engang: "Synes absolut også i gør ham og sivebæk mere kynisk end de behøver være."Klaus skrev:Hvad sker der, hvis vi simpelthen bare nægter at sælge? Arsenal udløste jo Liverpools max pris på Suarez sidste år, men Liverpool nægtede simpelthen at sælge ham. Hvordan hulen kan sådan noget lade sig gøre?
tø-hø
- Provst i Brovst
- Allstar

og samtlige resterende sportsdirektører på den vestlige halvkugle, Danmarks samlede stand af sportsjournalister og agenter, Se og Hør, Henrik Qvortrup samt nogle af Aller koncernens direktører.Køllen I Møllen skrev: Kun Kusk, Sivebæk, Gaarde, Lynge og Per Ruud ved hvad der står i den klausul.
Bortset fra det, er den top hemmelig.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Det er svært ikke at være begejstret for Kusk, al den stund, at hans mange offensive genialiteter var en væsentlig årsag til bedste sæson ever i AaB´s historie.AllanPedersen skrev:Du elsker Kasper Kusk alt det du vil, faktum er ham og Sivebæk for 2 år siden ikke gad forlænge med os.
De trak den hele efterårs sæsonnen, hvor Lynge flere gange var ude i medierne og tude over de slet ikke gad snakke med ham.
De trak den indtil der var under 6 måneder så andre klubber kunne tilbyde kontrakt.
Hvilket blandt andet er derfor vi står til at miste 15-20millioner nu på hans salg
Ingen tvivl om Kasper Kusk kan lide AaB, men du siger til mig jeg ikke skal være bedrevidende.
Hvor tror du Brøndby og alle de danske medier fik klausulen indhold af vide fra ?
For 2 år siden var han vel knap fast mand, og ledte måske efter et sted med mere spilletid eller hvad ved jeg (eller du)?
Jeg mener så også, at man havde et "kontrakt-forbud" (kan ikke huske, hvor jeg har hørt det), hvilket i naturen gør det svært at lave en kontrakt. Enig?
Derudover er det vel ikke så mærkeligt, at alt blev på deres præmisser, når de havde alle trumferne? Der er jo ingen, der har tvunget AaB/Lynge til at skrive under med Kusk.
Kald du mig bare naiv, det føler jeg ingenlunde jeg er. Jeg har, som skrevet flere gange, kommenteret på, hvordan det teoretisk ville være, hvis man fik et bud på klausulen + ekstra - det kan jeg ikke kombinere med naivt. Videre TROR jeg, at det er Sivebæk, som jeg vist ikke har nævnt på noget tidspunkt, som har fortalt om klausulen. Du har formentlig heller ingen anelse om alle disse ting, kun gisninger, så ingen grund til at tærske langhalm på harme over klausulen.
Jeg tror nemlig, at de fleste har fattet, at du er meget utilfreds med, at vi ikke får et hav af mio. for Kusk, og i øvrigt tror jeg også, at mange er enige, men sådan var vilkårene nu en gang.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
1: Du argumenterer for Kusk knap var fast mand da vi ville forlænge i efteråret 2012..
og ledte efter et sted med fast spilletid.
Måske bør du gå lidt tilbage i kamp rapporterne og dobbelttjekke det fakta..
han spillede hele foråret før fast, og var topscorer i efteråret 2012.
2:
De ville nok ikke forsøge at forlænge med ham hvis der var et forbud..
værsgo: http://indkast.dk/index.php?nyhed=98887
Den her artikel siger alt
- Kusk ønsker ikke at forhandle med AaB indtil videre, har han meddelt mig. Vi havde ellers en aftale fra foråret om, at vi skulle snakke sammen i september, men det har han ikke ønsket. Vi har gjort det, som vi kan - nemlig inviteret til forhandling. At han vil se tiden an, er jo hans valg, siger sportsdirektør Lynge Jakobsen til Nordjyske.
Kasper Kusk agent - John Sivebæk - har dog en anderledes opfattelse af tingene.
- Vi har snakket sammen to-tre gange i løbet af efteråret, så det undrer mig, hvis Lynge har sagt andet, siger Kusks agent John Sivebæk til bold.dk og fortsætter:
- Det er rigtigt, at AaB er kommet med et kontraktforslag, som Kasper ikke har været parat til at skrive under på. Det har vi meddelt AaB. Andet er sådan set ikke i det. Han har afvist at forlænge lige nu, men dialogen med Lynge har været meget fin, og vi er blevet enige om at vente til at snakke igen til efter de sidste kampe i efteråret.
p.s. hvis du er i tvivl om hvad den sidste udtalelse fra Sivebæk betyder.. så betyder det:
"I kan godt spare jer, vi venter til Januar hvor vi må forhandle med andre klubber.. og så kommer i til at bløde!!"
Og selvfølgelig er det Sivebæk der har fortalt Klausulen og ikke Kusk selv.
Men Sivebæk er Kusks agent.. Kusks ansatte... Hans ageren er en forlænget arm af Kusk.
De pressede os til en kontrakt som var os ufordelagtig, fordi de kunne.
Længere er den bare ikke.
og ledte efter et sted med fast spilletid.
Måske bør du gå lidt tilbage i kamp rapporterne og dobbelttjekke det fakta..
han spillede hele foråret før fast, og var topscorer i efteråret 2012.
2:
Jo jeg ville være helt enig, hvis ikke det bare var noget du hev ud af røven.Jeg mener så også, at man havde et "kontrakt-forbud" (kan ikke huske, hvor jeg har hørt det), hvilket i naturen gør det svært at lave en kontrakt. Enig?
De ville nok ikke forsøge at forlænge med ham hvis der var et forbud..
værsgo: http://indkast.dk/index.php?nyhed=98887
Den her artikel siger alt
- Kusk ønsker ikke at forhandle med AaB indtil videre, har han meddelt mig. Vi havde ellers en aftale fra foråret om, at vi skulle snakke sammen i september, men det har han ikke ønsket. Vi har gjort det, som vi kan - nemlig inviteret til forhandling. At han vil se tiden an, er jo hans valg, siger sportsdirektør Lynge Jakobsen til Nordjyske.
Kasper Kusk agent - John Sivebæk - har dog en anderledes opfattelse af tingene.
- Vi har snakket sammen to-tre gange i løbet af efteråret, så det undrer mig, hvis Lynge har sagt andet, siger Kusks agent John Sivebæk til bold.dk og fortsætter:
- Det er rigtigt, at AaB er kommet med et kontraktforslag, som Kasper ikke har været parat til at skrive under på. Det har vi meddelt AaB. Andet er sådan set ikke i det. Han har afvist at forlænge lige nu, men dialogen med Lynge har været meget fin, og vi er blevet enige om at vente til at snakke igen til efter de sidste kampe i efteråret.
p.s. hvis du er i tvivl om hvad den sidste udtalelse fra Sivebæk betyder.. så betyder det:
"I kan godt spare jer, vi venter til Januar hvor vi må forhandle med andre klubber.. og så kommer i til at bløde!!"
Og selvfølgelig er det Sivebæk der har fortalt Klausulen og ikke Kusk selv.
Men Sivebæk er Kusks agent.. Kusks ansatte... Hans ageren er en forlænget arm af Kusk.
De pressede os til en kontrakt som var os ufordelagtig, fordi de kunne.
Længere er den bare ikke.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
-
AllanPedersen
- Allstar

- Favoritspiller: Chris Rolfe
Swartz går til 15 millioner, og du finder det meget usansynligt at en landsholdsspiller og årets profil i superligaen skulle gå for 20 ?FlæskeFrank skrev:Skal vi ikke lige spise brød til. Du mener, at AaB havde solgt Kusk i dette vindue til min. 20-25 mio kr. Han er god, men den pris var han ikke solgt til.AllanPedersen skrev:Og så gik de til forhandlingsbordet med AaB, og alt blev på deres præmisser.
Så kan du selvfølgelig sige, at det burde AaB have solgt ham til, men det er jo bare din personlige holdning.
Ved ikke om du er med at på Twente har meldt ud at de bliver nødt til at sælge før de har råd til Kusk.
Du kan nok godt regne ud at en klub som Twente ikke kommer i krise pga. af 5 millioner til AaB.
Sivebæk har ved at presse den klausul ind, nu en vare til kun 5 millioner..
En vare der har en meget højere værdi end prisskiltet.
Så ellers læne sig tilbage og se hvem der vil give den største overgangssum..
(Penge som AaB burde have fået)
Det eneste han skal gøre er selvfølgelig at lade alle vide hvad klausulen er så de byder på ham,
og den del er ligesom gjort.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt
- Provst i Brovst
- Allstar

Twente er under økonomisk administration.AllanPedersen skrev: Du kan nok godt regne ud at en klub som Twente ikke kommer i krise pga. af 5 millioner til AaB.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu skal man passe på med at sammenligne midtbanespillere med angribere. Du kunne jo passende påpege, at Cornelius røg for 75 mio. At Schwartz ryger til en femtedel, hvordan passer det ind i din ligning.AllanPedersen skrev:Swartz går til 15 millioner, og du finder det meget usansynligt at en landsholdsspiller og årets profil i superligaen skulle gå for 20 ?FlæskeFrank skrev:Skal vi ikke lige spise brød til. Du mener, at AaB havde solgt Kusk i dette vindue til min. 20-25 mio kr. Han er god, men den pris var han ikke solgt til.AllanPedersen skrev:Og så gik de til forhandlingsbordet med AaB, og alt blev på deres præmisser.
Så kan du selvfølgelig sige, at det burde AaB have solgt ham til, men det er jo bare din personlige holdning.
Ved ikke om du er med at på Twente har meldt ud at de bliver nødt til at sælge før de har råd til Kusk.
Du kan nok godt regne ud at en klub som Twente ikke kommer i krise pga. af 5 millioner til AaB.
Sivebæk har ved at presse den klausul ind, nu en vare til kun 5 millioner..
En vare der har en meget højere værdi end prisskiltet.
Så ellers læne sig tilbage og se hvem der vil give den største overgangssum..
(Penge som AaB burde have fået)
Det eneste han skal gøre er selvfølgelig at lade alle vide hvad klausulen er så de byder på ham,![]()
![]()
![]()
og den del er ligesom gjort.
Du tror vel ikke seriøst, at Kusk får 15-20 mio i signon-fee ? Jeg tror ikke Twente skal af med 20-25 mio for Kusk(hvis AaB kun skal have 5 mio kr).
- FlæskeFrank
Lad os nu ikke gøre Kusk værre end han er.AllanPedersen skrev:Du elsker Kasper Kusk alt det du vil, faktum er ham og Sivebæk for 2 år siden ikke gad forlænge med os.
Det er vel tilladt at overveje sin fremtid og se hvilke muligheder der er. Faktum er at han forlængede med AaB. Kontrakten indeholder en lav klausul, men den sikrer trods alt stadig fortjeneste på ham ved et salg og vi fik lov at beholde ham på en 3-årig kontrakt. Han har oven i købet afvist BIF og FCK.
At sige at han ikke ville forlænge med AaB synes jeg er en forkert antagelse, blot fordi han afventede situationen for at se på mulighederne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Alt tyder ifølge BT på, at Kusk skifter til Twente
http://www.bt.dk/superligaen/han-bliver ... dsk-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bt.dk/superligaen/han-bliver ... dsk-skifte" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er nok den virkelighed, vi må forberede os på. Indtil videre er status, at AaB mangler både Kusk og Thomsen ved sæsonstart, uden at der er kommet erstatninger ind. Det er naturligvis en markant svækkelse af vores offensiv, hvor vi nu ikke længere har kreative kræfter.AaB1978 skrev:Alt tyder ifølge BT på, at Kusk skifter til Twente
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Prøv nu lige at slappe af... Er sæsonen startet? VED du at der ikke kommer nogen ind?Hovedet skrev:Det er nok den virkelighed, vi må forberede os på. Indtil videre er status, at AaB mangler både Kusk og Thomsen ved sæsonstart, uden at der er kommet erstatninger ind. Det er naturligvis en markant svækkelse af vores offensiv, hvor vi nu ikke længere har kreative kræfter.AaB1978 skrev:Alt tyder ifølge BT på, at Kusk skifter til Twente
Ska' vi hak'?
Nu var der jo tale om en foreløbig status - "indtil videre". Kusk havde jeg vinket farvel til, men Thomsens skade oven i de mange andre er en streg i regningen. Hvis intentionen er at stille med et slagkraftigt hold til sæsonstart om 4 uger, kan vi nu efterhånden nok ikke se os fri for at hente - skadesfri - spillere udefra. Forudsat naturligvis, at Kusk forsvinder, men det kan der næsten ikke være tvivl om længere.MrBangDK skrev:omHovedet skrev:Det er nok den virkelighed, vi må forberede os på. Indtil videre er status, at AaB mangler både Kusk og Thomsen ved sæsonstart, uden at der er kommet erstatninger ind. Det er naturligvis en markant svækkelse af vores offensiv, hvor vi nu ikke længere har kreative kræfter.AaB1978 skrev:Alt tyder ifølge BT på, at Kusk skifter til Twente
Prøv nu lige at slappe af... Er sæsonen startet? VED du at der ikke kommer nogen ind?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvor er der noget nyt i den artikel ? Der står også, at de skal sælge to spillere forinden købet. Det kan sagtens gå 1 måned med.AaB1978 skrev:Alt tyder ifølge BT på, at Kusk skifter til Twente
Hvis ikke de har hapset Kusk til sæsonstart, så vil han nok gerne være med omkring de europæiske kampe. Han spiller nok heller ikke den første kamp i en kvalifikationskamp og så ikke den anden, med mindre vi er på vej ud. Han har selvfølgelig ikke lyst til at forlade AaB efter 2-2 ude mod Sampdoria og vide, at 0-0 på hjemmebane bringer os videre. Så tager han den kamp med.
Kusks udstillingsvindue bliver vel heller ikke dårligere af, at spille SL og CL-kval. Så hvis Sivebæk var så ond, så kunne de jo bare lade ham blive i AaB indtil udgangen af august og håbe på at prisen steg. Igen hvis Sivebæk var ond, så vil han presse AaB og sige, at vi har dette tilbud. Det betyder, at han ikke kan spille returen, men ½ mio kr. kan måske ændre tingene???!!!
Så enten er han væk til sæsonstart, så han kan få opstarten i Twente med, eller også tror jeg, at han minimum spiller vores første kvalrunde.
- FlæskeFrank
- Provst i Brovst
- Allstar

Det er nye er at "Kusk har ikke kun været på besøg i Twente, han har også besøgt endnu en klub for at se faciliteter og træner an."FlæskeFrank skrev:Hvor er der noget nyt i den artikel ?AaB1978 skrev:Alt tyder ifølge BT på, at Kusk skifter til Twente
BT, fredag den 27. juni 2014
Jamen foreløbig så spiller Kusk i AaB... enten så skal vi forholde os til forventningerne begge veje eller de reelle facts.Hovedet skrev:Nu var der jo tale om en foreløbig status - "indtil videre". Kusk havde jeg vinket farvel til, men Thomsens skade oven i de mange andre er en streg i regningen. Hvis intentionen er at stille med et slagkraftigt hold til sæsonstart om 4 uger, kan vi nu efterhånden nok ikke se os fri for at hente - skadesfri - spillere udefra. Forudsat naturligvis, at Kusk forsvinder, men det kan der næsten ikke være tvivl om længere.MrBangDK skrev:omHovedet skrev:Det er nok den virkelighed, vi må forberede os på. Indtil videre er status, at AaB mangler både Kusk og Thomsen ved sæsonstart, uden at der er kommet erstatninger ind. Det er naturligvis en markant svækkelse af vores offensiv, hvor vi nu ikke længere har kreative kræfter.AaB1978 skrev:Alt tyder ifølge BT på, at Kusk skifter til Twente
Prøv nu lige at slappe af... Er sæsonen startet? VED du at der ikke kommer nogen ind?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Fra Kusk's egen mund har vi hørt at han har været i Twente og se på nogle fantastiske forhold, men at han endnu ikke har besluttet sig for om tidspunktet er det rigtige for et skifte. Der er ingen tvivl om at det er i Kusk's egne hænder om han vil skifte klub her i sommer, eller hvordan et skifte i det hele taget strikkes sammen... og så længe BT eller andre ligefrem har været forbi Kusk og hørt fra manden selv at han har taget en beslutning, giver jeg ikke meget for deres "sikkerhed". Personligt har jeg langtfra afskrevet muligheden for at Kusk spiller for os i efteråret, og jeg kan ikke se hvorfor man skulle gøre det allerede nu. Jeg tror faktisk der er større chancer for at han bliver, end der er for at han smutter nu.
- Provst i Brovst
- Allstar

Mon ikke det er PSV han har været nede at besøge.