Jeg ved sgu ikke helt med Peter Tranberg, om det var en god idé, at man ikke forlængede i 2005. Han havde trods alt spillet i klubben siden 1997 og havde under 130 kampe under bæltet, heriblandt et dansk mesterskab.
I den periode scorede han flere mål end fx Ementa, selvom han var midtbanespiller. Nøjagtigt 6 mere.
Det var måske en fejl at lade ham rejse til Fylkir i stedet for at forlænge og lave kassen på ham.
TRANBERG
Re: TRANBERG
Absolut, som 45 årig ville han i dag være liganens ubestridte Pirlo på den centrale midt.R Rosenberg skrev: ↑8. aug 2023, 10:53Jeg ved sgu ikke helt med Peter Tranberg, om det var en god idé, at man ikke forlængede i 2005. Han havde trods alt spillet i klubben siden 1997 og havde under 130 kampe under bæltet, heriblandt et dansk mesterskab.
I den periode scorede han flere mål end fx Ementa, selvom han var midtbanespiller. Nøjagtigt 6 mere.
Det var måske en fejl at lade ham rejse til Fylkir i stedet for at forlænge og lave kassen på ham.
Det var en skam, at det skulle gå til spilde i Jetsmark IF.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: TRANBERG
Enig!Jakobsen skrev: ↑8. aug 2023, 11:25Absolut, som 45 årig ville han i dag være liganens ubestridte Pirlo på den centrale midt.R Rosenberg skrev: ↑8. aug 2023, 10:53Jeg ved sgu ikke helt med Peter Tranberg, om det var en god idé, at man ikke forlængede i 2005. Han havde trods alt spillet i klubben siden 1997 og havde under 130 kampe under bæltet, heriblandt et dansk mesterskab.
I den periode scorede han flere mål end fx Ementa, selvom han var midtbanespiller. Nøjagtigt 6 mere.
Det var måske en fejl at lade ham rejse til Fylkir i stedet for at forlænge og lave kassen på ham.
Det var en skam, at det skulle gå til spilde i Jetsmark IF.
Jeg var loren allerede i 2005. Jeg er det endnu.
Ædruelighedens stemme
Re: TRANBERG
Han fik tydeligvis for lidt tillid dengang. Kan vi nå at rette op på noget nu?R Rosenberg skrev: ↑8. aug 2023, 11:44Enig!Jakobsen skrev: ↑8. aug 2023, 11:25Absolut, som 45 årig ville han i dag være liganens ubestridte Pirlo på den centrale midt.R Rosenberg skrev: ↑8. aug 2023, 10:53Jeg ved sgu ikke helt med Peter Tranberg, om det var en god idé, at man ikke forlængede i 2005. Han havde trods alt spillet i klubben siden 1997 og havde under 130 kampe under bæltet, heriblandt et dansk mesterskab.
I den periode scorede han flere mål end fx Ementa, selvom han var midtbanespiller. Nøjagtigt 6 mere.
Det var måske en fejl at lade ham rejse til Fylkir i stedet for at forlænge og lave kassen på ham.
Det var en skam, at det skulle gå til spilde i Jetsmark IF.
Jeg var loren allerede i 2005. Jeg er det endnu.