Hold en god tone og lad os få nogle ønsker på bordet!
/Debatjuntaen

På ingen måde enig. På midtbanen har vi faktisk egne dygtige talenter der bør være klar til at bygge op omkring i 1. division, modsat f.eks. på stopper og back/wingback hvor vi knap kan stille holdkortet.
Vi savner stadig vores wurtz, augo, risgård, johansson, hiljemark. Jeg kunne blive ved.. Davidsen og Bomholt er helt sikkert på vej frem, men der mangler stadig noget kvalitet.

Der mangler kvalitet og ikke mindst søjler, som de unge kan læne sig op ad. Én i hver kæde, som har stor erfaring fra superligaen eller højere.bedstefar skrev: ↑19. maj 2025, 17:34Vi savner stadig vores wurtz, augo, risgård, johansson, hiljemark. Jeg kunne blive ved.. Davidsen og Bomholt er helt sikkert på vej frem, men der mangler stadig noget kvalitet.

Hvorfor skulle Gammelby være interesseret i det? Fast mand hos sif, superliga og måske en tur i europa.DonSilicone skrev: ↑19. maj 2025, 19:26Kunne en spiller som Gammelby fra Silkeborg være interessant? Han er 30 år, men stadig stabil og hurtig og med ok indlæg. Han ville være en fin erstatning for Kasper Jørgensen.
Han drev i hvert fald rigeligt med gæk med Jasson i går uden det siger alt for meget.
Og så må jeg indrømme jeg slet ikke er tændt på at hente spillere fra SIF. Det er bare som om mange af deres spillere bare kan spille enormt godt i klubben, men det ikke nødvendigvis bliver samme kvalitet når de ryger videre.bedstefar skrev: ↑19. maj 2025, 20:06Hvorfor skulle Gammelby være interesseret i det? Fast mand hos sif, superliga og måske en tur i europa.DonSilicone skrev: ↑19. maj 2025, 19:26Kunne en spiller som Gammelby fra Silkeborg være interessant? Han er 30 år, men stadig stabil og hurtig og med ok indlæg. Han ville være en fin erstatning for Kasper Jørgensen.
Han drev i hvert fald rigeligt med gæk med Jasson i går uden det siger alt for meget.
Det tror jeg på mange områder også...men det er godt nok mange de skal hive op på en gang, som jeg ser det. Vel ikke siden Mæhle/MC/Thellufsen årgangen har vi hevet så mange op på en gang? Eller det antager jeg de gør og adskillige af dem træner allerede fast med.Alpa Chino skrev: ↑19. maj 2025, 16:46Vi har det bedste u19 hold i mange år. Jeg tror seriøst de kan gøre det bedre end det bras Gow henter ind.

Hvis “bare” en af dem viser sig at være en ny Mæhle, så er jeg mere end tilfreds. Det bliver spændende at se, hvem de vælger at rykke op.Martino1 skrev: ↑19. maj 2025, 20:56Det tror jeg på mange områder også...men det er godt nok mange de skal hive op på en gang, som jeg ser det. Vel ikke siden Mæhle/MC/Thellufsen årgangen har vi hevet så mange op på en gang? Eller det antager jeg de gør og adskillige af dem træner allerede fast med.Alpa Chino skrev: ↑19. maj 2025, 16:46Vi har det bedste u19 hold i mange år. Jeg tror seriøst de kan gøre det bedre end det bras Gow henter ind.