Inden jeg er helt klar til at tale om sommervinduet, må jeg lige ventilere skuffelsen over den manglende oprydning i dette vindue. Udover Malte Holt lykkedes intet ift. marginalspillere og antal i truppen. Jovist, rigtig fint salg af Ross og god løsning med Skovgaard i Italien, men samlet er der sket for lidt på oprydnings-delen, som blev nævnt som en vigtig del af dette vindue. Jeg synes ikke, at det giver mening at ophæve kontrakter, hvis det kræver fuld løn for den resterende kontraktperiode, men alligevel skuffende, at der ikke er fundet løsninger for fx Adedeji, Diagne, Maarup, Olsson, de Boer, Jasson, som alle virker langt fra start-11.
Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 40 (Vintervinduet 2026)
Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 13:13Inden jeg er helt klar til at tale om sommervinduet, må jeg lige ventilere skuffelsen over den manglende oprydning i dette vindue. Udover Malte Holt lykkedes intet ift. marginalspillere og antal i truppen. Jovist, rigtig fint salg af Ross og god løsning med Skovgaard i Italien, men samlet er der sket for lidt på oprydnings-delen, som blev nævnt som en vigtig del af dette vindue. Jeg synes ikke, at det giver mening at ophæve kontrakter, hvis det kræver fuld løn for den resterende kontraktperiode, men alligevel skuffende, at der ikke er fundet løsninger for fx Adedeji, Diagne, Maarup, Olsson, de Boer, Jasson, som alle virker langt fra start-11.
Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen nedAaB-Jones skrev: ↑11. feb 2026, 14:50Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 13:13Inden jeg er helt klar til at tale om sommervinduet, må jeg lige ventilere skuffelsen over den manglende oprydning i dette vindue. Udover Malte Holt lykkedes intet ift. marginalspillere og antal i truppen. Jovist, rigtig fint salg af Ross og god løsning med Skovgaard i Italien, men samlet er der sket for lidt på oprydnings-delen, som blev nævnt som en vigtig del af dette vindue. Jeg synes ikke, at det giver mening at ophæve kontrakter, hvis det kræver fuld løn for den resterende kontraktperiode, men alligevel skuffende, at der ikke er fundet løsninger for fx Adedeji, Diagne, Maarup, Olsson, de Boer, Jasson, som alle virker langt fra start-11.
Jeg synes stadig vi mangler en "rigtig" angriber..
Brian tager hjem i morgen. Og hvis han overhovedet bliver aktuel, så er det først fra sommer.
Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 15:03Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen nedAaB-Jones skrev: ↑11. feb 2026, 14:50Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 13:13Inden jeg er helt klar til at tale om sommervinduet, må jeg lige ventilere skuffelsen over den manglende oprydning i dette vindue. Udover Malte Holt lykkedes intet ift. marginalspillere og antal i truppen. Jovist, rigtig fint salg af Ross og god løsning med Skovgaard i Italien, men samlet er der sket for lidt på oprydnings-delen, som blev nævnt som en vigtig del af dette vindue. Jeg synes ikke, at det giver mening at ophæve kontrakter, hvis det kræver fuld løn for den resterende kontraktperiode, men alligevel skuffende, at der ikke er fundet løsninger for fx Adedeji, Diagne, Maarup, Olsson, de Boer, Jasson, som alle virker langt fra start-11.
Ang. Jasson, så er han for mig den sikreste mand til midtbanen, og dermed helt off at putte ham i katagori med de spillere vi burde afhænde.
Han overhalede Kaasa, Børsting og Håpnes i løbet af efteråret, og med Bomholt væk, kommer han til at spille en endnu større rolle i foråret.
Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.Sønderhof skrev: ↑12. feb 2026, 09:24Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 15:03Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen nedAaB-Jones skrev: ↑11. feb 2026, 14:50Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 13:13Inden jeg er helt klar til at tale om sommervinduet, må jeg lige ventilere skuffelsen over den manglende oprydning i dette vindue. Udover Malte Holt lykkedes intet ift. marginalspillere og antal i truppen. Jovist, rigtig fint salg af Ross og god løsning med Skovgaard i Italien, men samlet er der sket for lidt på oprydnings-delen, som blev nævnt som en vigtig del af dette vindue. Jeg synes ikke, at det giver mening at ophæve kontrakter, hvis det kræver fuld løn for den resterende kontraktperiode, men alligevel skuffende, at der ikke er fundet løsninger for fx Adedeji, Diagne, Maarup, Olsson, de Boer, Jasson, som alle virker langt fra start-11.
Ang. Jasson, så er han for mig den sikreste mand til midtbanen, og dermed helt off at putte ham i katagori med de spillere vi burde afhænde.
Han overhalede Kaasa, Børsting og Håpnes i løbet af efteråret, og med Bomholt væk, kommer han til at spille en endnu større rolle i foråret.
Tiedemann, Normann og Kallesøe hvis han kan holde sig skadesfri, er dem jeg kan pege på.
Tænk bare hvor meget Højer har forsøgt at skifte rundt på midtbanen, vi har jo så mange midtbanespillere, at vi kunne fodre svin med dem, men alligevel er ingen af dem sikre på holdkortet, simpelthen fordi de ikke har været gode nok.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Romantikeren i mig er begejstret ved udsigten til denne startelver:troelsh skrev: ↑12. feb 2026, 09:48Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.Sønderhof skrev: ↑12. feb 2026, 09:24Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 15:03Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen nedAaB-Jones skrev: ↑11. feb 2026, 14:50Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 13:13Inden jeg er helt klar til at tale om sommervinduet, må jeg lige ventilere skuffelsen over den manglende oprydning i dette vindue. Udover Malte Holt lykkedes intet ift. marginalspillere og antal i truppen. Jovist, rigtig fint salg af Ross og god løsning med Skovgaard i Italien, men samlet er der sket for lidt på oprydnings-delen, som blev nævnt som en vigtig del af dette vindue. Jeg synes ikke, at det giver mening at ophæve kontrakter, hvis det kræver fuld løn for den resterende kontraktperiode, men alligevel skuffende, at der ikke er fundet løsninger for fx Adedeji, Diagne, Maarup, Olsson, de Boer, Jasson, som alle virker langt fra start-11.
Tiedemann, Normann og Kallesøe hvis han kan holde sig skadesfri, er dem jeg kan pege på.
Tænk bare hvor meget Højer har forsøgt at skifte rundt på midtbanen, vi har jo så mange midtbanespillere, at vi kunne fodre svin med dem, men alligevel er ingen af dem sikre på holdkortet, simpelthen fordi de ikke har været gode nok.
Grønkjær
Kallesøe Tiedemann Macoli Anarsson
Bonde Jasson
John Møller Normann
Kubel
Rykker vi op med den, så synger silkeaben - det er jeg til gengæld noget tvivlende på.
jeg kan li formationen - jeg ville gå sådan her:DarkHorse9000 skrev: ↑12. feb 2026, 10:05Romantikeren i mig er begejstret ved udsigten til denne startelver:troelsh skrev: ↑12. feb 2026, 09:48Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.Sønderhof skrev: ↑12. feb 2026, 09:24Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 15:03Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen nedAaB-Jones skrev: ↑11. feb 2026, 14:50Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 13:13
Inden jeg er helt klar til at tale om sommervinduet, må jeg lige ventilere skuffelsen over den manglende oprydning i dette vindue. Udover Malte Holt lykkedes intet ift. marginalspillere og antal i truppen. Jovist, rigtig fint salg af Ross og god løsning med Skovgaard i Italien, men samlet er der sket for lidt på oprydnings-delen, som blev nævnt som en vigtig del af dette vindue. Jeg synes ikke, at det giver mening at ophæve kontrakter, hvis det kræver fuld løn for den resterende kontraktperiode, men alligevel skuffende, at der ikke er fundet løsninger for fx Adedeji, Diagne, Maarup, Olsson, de Boer, Jasson, som alle virker langt fra start-11.
Grønkjær
Bonde Jasson
John Møller Normann
Kubel
Rykker vi op med den, så synger silkeaben - det er jeg til gengæld noget tvivlende på.
mûller
Kalle - makolli - tiedemann - Marc N
Bonde - Kaasa
Adedeji - Normann - Kubel
Kelvin
marc N 2% foran Adam lige nu. Og er klart bedre offensivt, men Adam presser på for at stå defensivt stærk og dermed tage VB
Arnorsson ser jeg stadig som indskifter
Bonde og Kaasa som de 2 6ere - her har jasson set godt ud, men vælger at prøve Kaasa på denne plads, da han har en stor motor og virker egentlig okay boldsikker. Men både Jasson og faktisk også Håpnes presser sig på, og REELT er jasson nok forrest i køen.
jeg har valgt 4 i front der alle har fart, kan udfordre, og holde på bolden.
Adedeji vil jeg gerne prøve at se an, ellers står en V.Møller klar.
Norman gad jeg godt se som 10er til at spille i de mindre rum og så en KUBEL ud på hans favorit plads til at komme med ekstrem høj fart, udfordre og afslutte
Kelvin på toppen i mangel af helenius mange skader og synes faktisk at når kelvin har været bedst har det været som ham der laver mange dybdeløb bag linjerne og har egentlig fået afsluttet fint på dem.
Så måske et mere offensivt indstillet hold med nogle mangler hist og pist. MEN hey der skulle drømmes ik :-) :-)
jeg tror dog stadig det er en 4-3-3 højer praktisere, hvoraf der kun er mere eller mindre 1 8er og hvor jasson er lidt en 6er 8 er med Bonde centralt.
MEN spændende er det. Synes forsvaret generelt ser stærkt ud - midtbanen er stadig den store anke for mig, for hvordan ender højer med at sætte det op og er der kvalitet nok.
snart er vi klogere
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
John Møller udtaler at Seo Nwadike Uchebrian (Brian) rejser hjem og at man vil evaluere frem til sommervinduet. Han har gjort det rigtig godt til træning. I kampen manglede der noget i forhold til relationer. Det nævnes at det er lidt usædvanligt at han som japaner er flydende i engelsk - jeg tolker det som en fordel, i forhold til integrationen.
Udmærkede argumenter og valg af spillere.baresi skrev: ↑12. feb 2026, 11:29jeg kan li formationen - jeg ville gå sådan her:DarkHorse9000 skrev: ↑12. feb 2026, 10:05Romantikeren i mig er begejstret ved udsigten til denne startelver:troelsh skrev: ↑12. feb 2026, 09:48Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.Sønderhof skrev: ↑12. feb 2026, 09:24Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 15:03Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen nedAaB-Jones skrev: ↑11. feb 2026, 14:50
Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.
Grønkjær
Bonde Jasson
John Møller Normann
Kubel
mûller
Bonde - Kaasa
Kelvin
marc N 2% foran Adam lige nu. Og er klart bedre offensivt, men Adam presser på for at stå defensivt stærk og dermed tage VB
Bonde og Kaasa som de 2 6ere - her har jasson set godt ud, men vælger at prøve Kaasa på denne plads, da han har en stor motor og virker egentlig okay boldsikker. Men både Jasson og faktisk også Håpnes presser sig på, og REELT er jasson nok forrest i køen.
Norman gad jeg godt se som 10er til at spille i de mindre rum og så en KUBEL ud på hans favorit plads til at komme med ekstrem høj fart, udfordre og afslutte
Kelvin på toppen i mangel af helenius mange skader og synes faktisk at når kelvin har været bedst har det været som ham der laver mange dybdeløb bag linjerne og har egentlig fået afsluttet fint på dem.
Så måske et mere offensivt indstillet hold med nogle mangler hist og pist. MEN hey der skulle drømmes ik :-) :-)
jeg tror dog stadig det er en 4-3-3 højer praktisere, hvoraf der kun er mere eller mindre 1 8er og hvor jasson er lidt en 6er 8 er med Bonde centralt.
MEN spændende er det. Synes forsvaret generelt ser stærkt ud - midtbanen er stadig den store anke for mig, for hvordan ender højer med at sætte det op og er der kvalitet nok.
snart er vi klogere
Du mangler dog at argumentere for Müller foran Grønkjær.
I min verden har Müller vist svaghedstegn og fejl, imens Grønkjær (trods mindre spilletid med 1.holdet) ikke har spillet sig af. Jeg bemærker også at Grønkjær var valgt med "1.holdet" senest mod Thisted. Det tolker jeg som trænerteamet er opmærksomme på müllers mangler og Grønkjærs potentiale. Grønkjær virker rolig og har nogle flotte redninger imod Thisted. Han virker mere balanceret modsat müllers vredesudbrud.
Hvad tænker i andre om målmands positionen. Den er sgu vigtig!
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Angående målmand, så har Grønkjær i efteråret overhalet De Boer der nu er fuldstændig ligegyldig. Grønkjær, er fin at få tættere på spilletid, men vi skal absolut ikke ud i at sende en meget ung målmand i start elleveren i en række kampe som vi gjorde med Theo. Det ansvar er bare dumt at give en ung knægt med så få seniorkampe. Det er bedre at han holder sig klar som en reserve der kan få chancen efter at oprykning er sikret eller definitivt uden for rækkevidde, eller hvis Müller løber ind i en skade eller karantæne. Det kan være der Grønkjær får en chance, ellers skal vi vente til han er omkring de 20 år og bedre i træningen end de mere erfarne målmænd. Et eksperiment, har vi ikke råd til at lave. Vi skal ikke brænde hjernecellerne og selvforståelsen af på flere unge mennesker. De skal naturligt indlemmes.Dr. Holst skrev: ↑13. feb 2026, 22:46Udmærkede argumenter og valg af spillere.baresi skrev: ↑12. feb 2026, 11:29jeg kan li formationen - jeg ville gå sådan her:DarkHorse9000 skrev: ↑12. feb 2026, 10:05Romantikeren i mig er begejstret ved udsigten til denne startelver:troelsh skrev: ↑12. feb 2026, 09:48Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.Sønderhof skrev: ↑12. feb 2026, 09:24Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 15:03
Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen ned
Grønkjær
Bonde Jasson
John Møller Normann
Kubel
mûller
Bonde - Kaasa
Kelvin
snart er vi klogere
I min verden har Müller vist svaghedstegn og fejl, imens Grønkjær (trods mindre spilletid med 1.holdet) ikke har spillet sig af. Jeg bemærker også at Grønkjær var valgt med "1.holdet" senest mod Thisted. Det tolker jeg som trænerteamet er opmærksomme på müllers mangler og Grønkjærs potentiale. Grønkjær virker rolig og har nogle flotte redninger imod Thisted. Han virker mere balanceret modsat müllers vredesudbrud.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Overordnet set enig. Grønkjær udstråler, i modsætning til Müller, en dejlig ro. Men en stabil indsats mod Thisted i en træningskamp er overhovedet ikke nok. Han skal bevise sig med flere gode præstationer. Vurdere trænerteamet har et klar, så bakker jeg fuldt op. Der er som skrevet et enormt potentiale, og jeg tror omvendt vi har set det bedste fra Müller - og han har ikke imponeret mig på nogen måde.bonanza skrev: ↑14. feb 2026, 02:40Angående målmand, så har Grønkjær i efteråret overhalet De Boer der nu er fuldstændig ligegyldig. Grønkjær, er fin at få tættere på spilletid, men vi skal absolut ikke ud i at sende en meget ung målmand i start elleveren i en række kampe som vi gjorde med Theo. Det ansvar er bare dumt at give en ung knægt med så få seniorkampe. Det er bedre at han holder sig klar som en reserve der kan få chancen efter at oprykning er sikret eller definitivt uden for rækkevidde, eller hvis Müller løber ind i en skade eller karantæne. Det kan være der Grønkjær får en chance, ellers skal vi vente til han er omkring de 20 år og bedre i træningen end de mere erfarne målmænd. Et eksperiment, har vi ikke råd til at lave. Vi skal ikke brænde hjernecellerne og selvforståelsen af på flere unge mennesker. De skal naturligt indlemmes.Dr. Holst skrev: ↑13. feb 2026, 22:46Udmærkede argumenter og valg af spillere.baresi skrev: ↑12. feb 2026, 11:29jeg kan li formationen - jeg ville gå sådan her:DarkHorse9000 skrev: ↑12. feb 2026, 10:05Romantikeren i mig er begejstret ved udsigten til denne startelver:troelsh skrev: ↑12. feb 2026, 09:48Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.Sønderhof skrev: ↑12. feb 2026, 09:24
Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.
Grønkjær
Bonde Jasson
John Møller Normann
Kubel
mûller
Bonde - Kaasa
Kelvin
snart er vi klogere
I Ripodsten lød det, at Grønkjær i løbet af efteråret ikke havde formået at ånde Müller i nakken og kæmpe med om startpladser. Som det ellers havde været planen. Kan selvfølgelig have ændret sig i løbet af vinterpausen.DarkHorse9000 skrev: ↑14. feb 2026, 10:05Overordnet set enig. Grønkjær udstråler, i modsætning til Müller, en dejlig ro. Men en stabil indsats mod Thisted i en træningskamp er overhovedet ikke nok. Han skal bevise sig med flere gode præstationer. Vurdere trænerteamet har et klar, så bakker jeg fuldt op. Der er som skrevet et enormt potentiale, og jeg tror omvendt vi har set det bedste fra Müller - og han har ikke imponeret mig på nogen måde.bonanza skrev: ↑14. feb 2026, 02:40Angående målmand, så har Grønkjær i efteråret overhalet De Boer der nu er fuldstændig ligegyldig. Grønkjær, er fin at få tættere på spilletid, men vi skal absolut ikke ud i at sende en meget ung målmand i start elleveren i en række kampe som vi gjorde med Theo. Det ansvar er bare dumt at give en ung knægt med så få seniorkampe. Det er bedre at han holder sig klar som en reserve der kan få chancen efter at oprykning er sikret eller definitivt uden for rækkevidde, eller hvis Müller løber ind i en skade eller karantæne. Det kan være der Grønkjær får en chance, ellers skal vi vente til han er omkring de 20 år og bedre i træningen end de mere erfarne målmænd. Et eksperiment, har vi ikke råd til at lave. Vi skal ikke brænde hjernecellerne og selvforståelsen af på flere unge mennesker. De skal naturligt indlemmes.Dr. Holst skrev: ↑13. feb 2026, 22:46Udmærkede argumenter og valg af spillere.baresi skrev: ↑12. feb 2026, 11:29jeg kan li formationen - jeg ville gå sådan her:DarkHorse9000 skrev: ↑12. feb 2026, 10:05Romantikeren i mig er begejstret ved udsigten til denne startelver:troelsh skrev: ↑12. feb 2026, 09:48
Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.
Grønkjær
Bonde Jasson
John Møller Normann
Kubel
mûller
Bonde - Kaasa
Kelvin
snart er vi klogere
Jeg så gerne en anden målmand end Müller, men vi skal kun bruge Grønkjær, hvis vi tror, det vil give os flere point. Enhver snak om potentiale på målmandsposten må være ligegyldig lige nu.
Maarup er åbenbart ikke med på træningslejr
Mon et skifte er undervejs?
Mon et skifte er undervejs?
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg synes, det ville være en rigtig dårlig idé at brænde nallerne endnu engang med en alt for ung keeper. Sidst blev der også kæftet op til højre og venstre om, hvor stort potentialet var, at det var et hundredeårstalent og min bare røv. Nu varmer han bænk i Odense.
På den anden side, så er alternativet så historisk elendigt, at det nærmest kan være ét fedt.
Men hvor kunne det være fedt, at klubben ikke havde svigtet big time ved ikke at hente en kapabel og erfaren keeper.
På den anden side, så er alternativet så historisk elendigt, at det nærmest kan være ét fedt.
Men hvor kunne det være fedt, at klubben ikke havde svigtet big time ved ikke at hente en kapabel og erfaren keeper.
Ædruelighedens stemme
Synes de sagde i Ripodsten, at han var i et kapløb med tiden da hans kone/kæreste står til at føde hvornår det kan være.
Så jeg tænker også det kan være så simpelt, at det er lige op og over og, at han sikkert kommert senere til Spanien.
Jeg har det lidt blandet med det der. Grundlæggende er jeg sådan set enig med dig, men mennesker er også forskellige. Jeg skal ikke kunne sige om Grønkjær har personligheden, men der er jo nogen der kan træde ind på et førstehold og "høre til" fra dag et og andre er skal vokse ind i rollen. Dit argument og din bekymring er helt fair og jeg deler den, men hvis Grønkjær er dygtig nok og moden nok synes jeg ikke vi bare skal afskrive det pga.d et gik dårligt med Theo.R Rosenberg skrev: ↑14. feb 2026, 19:12Jeg synes, det ville være en rigtig dårlig idé at brænde nallerne endnu engang med en alt for ung keeper. Sidst blev der også kæftet op til højre og venstre om, hvor stort potentialet var, at det var et hundredeårstalent og min bare røv. Nu varmer han bænk i Odense.
RAUS RAUS SSE!
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Hvorfor vil du have John Møller i angrebet? Er han ikke sportsdirektørDarkHorse9000 skrev: ↑12. feb 2026, 10:05Romantikeren i mig er begejstret ved udsigten til denne startelver:troelsh skrev: ↑12. feb 2026, 09:48Helt enig, hvis vi kigger på vores trup hvor mange spillere kan vi så sige, "han er stensikker mand i start 11'eren, og kunne også begå sig i superligaen", til.Sønderhof skrev: ↑12. feb 2026, 09:24Det er klart, at truppen er 3-5 mand for bred. Den der kvantitative diskussion forstår jeg dog ikke, hvorfor man går så meget op i. Jeg er langt mere nervøs for balancen på holdet. Der mangler spillere der har niveau til at løfte os, og tage ansvar i løbet af kampene.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 15:03Fair nok - måske en stramning at smide Jasson i den pulje. (Så kan vi altid diskutere om et hattrick, der involverer to straffe-scoringer i sig selv bringer ham tættere på startopstillingen). Men jeg står fuldt ud ved min pointe om, at det er skuffende, at oprydningen er så begrænset i et vindue, hvor ledelsen selv melder ud, at det er et mål at få antallet af spillere i truppen nedAaB-Jones skrev: ↑11. feb 2026, 14:50Der går virkelig sport i at bashe vores spillere herinde - ikke at du er specielt slem til det, men at påstå at Jasson er langt fra startopstillingen er langt ude... Han har hidtil i preseason været en del af den foretrukne 6'er-konstellation med Bonde. I dag er kortene blandet lidt anderledes, men et hattrick bringer næppe Jasson bagerst i køen.ebbejeppe skrev: ↑11. feb 2026, 13:13
Grønkjær
Bonde Jasson
John Møller Normann
Kubel