Det tyder paa en underliggende ökonomi omkring holdet der stadig slet ikke er i orden paa trods af at alle andre ting end fodbolden nu er vaek og vi har slanket lönudgifterne til truppen til vel noget naer det minimale hvis man vil vaere mere end et svingdörshold mellem SL og naestbedste raekke.
Tror Lynge kommer til at lave fejlen fra foregaende saeson igen, hvor vi ogsaa hörte paa spillere ind spillere ud mantraet indtil Lynge saa lavede nogle paniklejemaal lige inden vinduet lukkede.
Ellers maa spillerne jo ud med raslebösserne igen, men det har klubben jo prövet för.





