Har hørt Lynge i en skuffe skulle have fundet en gammel gulnet lap med telefonnumrene på Chris Kiwomya og Tore Andre Dahlum og, at hvis disse skulle gå i vasken er der er en varm forbindelse til Zelinski.Eksil skrev:Nu vi bliver rige igen skal vi have Luton Shelton OG Saganowski. Det bliver et offensivt powerhouse på linje med CityProvst i Brovst skrev:Simon Bræmer og Ronnie Schwartz.nikolaikoch skrev:Kunne være spændende med navne på de to, det ville sige lidt om, hvad ambitionsniveauet for sæsonen er!hje1980 skrev:Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
True story!
Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
Re: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
- Larstyndskid
- 1. div

Det kan jeg ikke tro på! Det lyder fuldstændig vanvittigt! Så hellere satse på Rolf Tolf. Hvem er jeres kilder? Saganowski vil være OK og Shelton ku være OK back up, men tror virkelig ikke på de 3 sidste der og vil også være stik imod vores nye linje om at satse på de unge... det er løgn og latin det der!thomasjn skrev:Har hørt Lynge i en skuffe skulle have fundet en gammel gulnet lap med telefonnumrene på Chris Kiwomya og Tore Andre Dahlum og, at hvis disse skulle gå i vasken er der er en varm forbindelse til Zelinski.Eksil skrev:Nu vi bliver rige igen skal vi have Luton Shelton OG Saganowski. Det bliver et offensivt powerhouse på linje med CityProvst i Brovst skrev:Simon Bræmer og Ronnie Schwartz.nikolaikoch skrev:Kunne være spændende med navne på de to, det ville sige lidt om, hvad ambitionsniveauet for sæsonen er!hje1980 skrev:Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
True story!
-
Red0fox
- 2. div

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen, Who else?
- Geografisk sted: Aalborg
@ Larstyndskid... Ironi... Ironi... (de er over 40....)Larstyndskid skrev:thomasjn skrev:Har hørt Lynge i en skuffe skulle have fundet en gammel gulnet lap med telefonnumrene på Chris Kiwomya og Tore Andre Dahlum og, at hvis disse skulle gå i vasken er der er en varm forbindelse til Zelinski.Eksil skrev:Nu vi bliver rige igen skal vi have Luton Shelton OG Saganowski. Det bliver et offensivt powerhouse på linje med CityProvst i Brovst skrev:Simon Bræmer og Ronnie Schwartz.nikolaikoch skrev:Kunne være spændende med navne på de to, det ville sige lidt om, hvad ambitionsniveauet for sæsonen er!hje1980 skrev:Det jeg har hørt er at Lynge og Kent allerede har fundet 2 mulige afløsere for Helenius, såfremt han skulle blive solgt nu. Men alle håber de kan beholde ham i dette vindue...
True story!
Det kan jeg ikke tro på! Det lyder fuldstændig vanvittigt! Så hellere satse på Rolf Tolf. Hvem er jeres kilder? Saganowski vil være OK og Shelton ku være OK back up, men tror virkelig ikke på de 3 sidste der og vil også være stik imod vores nye linje om at satse på de unge... det er løgn og latin det der!
Ak ja, den farlige dobbeltironi... Den kan være svær at mestre.Red0fox skrev: @ Larstyndskid... Ironi... Ironi... (de er over 40....)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
I kan selvfølgelig selv være ofre for den sjældent anvendte triple bluff.jonas386 skrev:Ak ja, den farlige dobbeltironi... Den kan være svær at mestre.Red0fox skrev: @ Larstyndskid... Ironi... Ironi... (de er over 40....)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Kunne det være et emne som Helenius's afløser?
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-danmark" onclick="window.open(this.href);return false;
Der var en del snak om for år tilbage og det var vidst Pehrssons yndlingsspiller i GAIS og eneste gode eksotiske signing han har lavet.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-danmark" onclick="window.open(this.href);return false;
Der var en del snak om for år tilbage og det var vidst Pehrssons yndlingsspiller i GAIS og eneste gode eksotiske signing han har lavet.
Det begynder at blive forholdsvist komplext...Funky skrev:I kan selvfølgelig selv være ofre for den sjældent anvendte triple bluff.jonas386 skrev:Ak ja, den farlige dobbeltironi... Den kan være svær at mestre.Red0fox skrev: @ Larstyndskid... Ironi... Ironi... (de er over 40....)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
En spiller som Mark Howard, ville det ikke være en mulighed som en backup i forsvaret? Ved han har været skadet længe, men inden hans skade syntes jeg han var en GF's bedste forsvarer, og det samme i BIF.. Kunne det være muligt bare for denne sæson med option på et år, hvis han spiller en del ? Han kan også agere backup på backen, som han spillede en del i ungdomsårene i United!
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
Huckleberry
- Ynglinge

Sv: Transferønsker vol. 13 (sommervinduet 2012)
Howard har fået ophævet kontrakten fordi han ikke kan komme sig over en ankelskade....
http://www.tv2oj.dk/artikel/128773:Aarh ... rdig-i-AGF" onclick="window.open(this.href);return false;
Han skal vist ikke til AaB....
Sendt fra min HTC Vision med Tapatalk2
http://www.tv2oj.dk/artikel/128773:Aarh ... rdig-i-AGF" onclick="window.open(this.href);return false;
Han skal vist ikke til AaB....
Sendt fra min HTC Vision med Tapatalk2
Vi har allerede 4 mand til centerforsvaret... Samt 4 folk der kan spille back... Plus Howard ikke har kvalitet til os...jayC skrev:En spiller som Mark Howard, ville det ikke være en mulighed som en backup i forsvaret? Ved han har været skadet længe, men inden hans skade syntes jeg han var en GF's bedste forsvarer, og det samme i BIF.. Kunne det være muligt bare for denne sæson med option på et år, hvis han spiller en del ? Han kan også agere backup på backen, som han spillede en del i ungdomsårene i United!
Noget tyder på, at Lynge forbreder sig på salg.
Min gode ven med tætte kontakter til agent-miljøet fortæller, at AaB har forhørt sig på svensk offensiv spiller itilfælde af salg.
Et navn følger hurtigs muligt.
Han fortæller iøvrigt, at havde AaB solgt Helenius på et tidligt tidspunkt var Duncan havnet i AaB.
AaB havde mulighed for at hente Duncan på samme vilkår som FCM, men som alle ved kunne den chance ikke tages pga økonomi.
Min gode ven med tætte kontakter til agent-miljøet fortæller, at AaB har forhørt sig på svensk offensiv spiller itilfælde af salg.
Han fortæller iøvrigt, at havde AaB solgt Helenius på et tidligt tidspunkt var Duncan havnet i AaB.
AaB havde mulighed for at hente Duncan på samme vilkår som FCM, men som alle ved kunne den chance ikke tages pga økonomi.
Alt efter om man er Duncan-fan eller ej kan det jo være en god eller dårlig historie, men under alle omstændigheder er det glædeligt at der ikke fjolles mere rundt med økonomien. Jeg tror personligt at Duncan havde været en rimeligt 'solid' angriber at hente til klubben.bongo123 skrev:Noget tyder på, at Lynge forbreder sig på salg.
bongo123 skrev:Noget tyder på, at Lynge forbreder sig på salg.
Det skulle være ham her AaB har på "blokken" i tilfælde af Helenius-salg: Mikael Dahlberg, Gefle.
Jeg fik endentligt ikke at vide, hvor meget der er tilbage af hans kontrakt i Gefle. Men godt gæt kunne være ½ eller 1 år.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kender overhovedet ikke manden, men han ligner prototypen på et stort skur. Mon Lynge stadig er besat af tanken om at det er nødvendigt med en tank oppe foran, for at score mål? Håber personligt vi kører stilen videre med bevægelige teknisk stærke spillere. Signalerne fra de unge spillere er i hvertfald, at det er den type spillere der er på vej frem fra de yngre generationer.bongo123 skrev:bongo123 skrev:Noget tyder på, at Lynge forbreder sig på salg.
Det skulle være ham her AaB har på "blokken" i tilfælde af Helenius-salg: Mikael Dahlberg, Gefle.
Jeg fik endentligt ikke at vide, hvor meget der er tilbage af hans kontrakt i Gefle. Men godt gæt kunne være ½ eller 1 år.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
"Stadig besat"? Er det ikke kun herinde der er blevet sukket længe og højlydt efter en kummefryser i angrebet?MHJ skrev: Kender overhovedet ikke manden, men han ligner prototypen på et stort skur. Mon Lynge stadig er besat af tanken om at det er nødvendigt med en tank oppe foran, for at score mål? Håber personligt vi kører stilen videre med bevægelige teknisk stærke spillere. Signalerne fra de unge spillere er i hvertfald, at det er den type spillere der er på vej frem fra de yngre generationer.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

En google søgning bringer en del artikler frem om at vi åbenbart også var ved at prøve og hente ham for 2-3 år siden, så det virker jo bestemt logisk at han stadig skulle være i kikkerten.bongo123 skrev:bongo123 skrev:Noget tyder på, at Lynge forbreder sig på salg.
Jeg ved sgu ikke, jeg kender intet til manden, og synes måske heller ikke lige at en stor tonser-forward er det vores nuværende spil har brug for, men det behøver han jo heller ikke være blot fordi han er stor... se bare på Helenius.
Lets see... jeg krydser personligt alt hvad der kan krydses for at Helenius bliver hos os mindst en halvsæson mere.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vil ikke udelukke at jeg husker fejl, men jeg mindes Lynge flere gange i interviews har fokuseret på fordelen ved en stor stærk angriber, bl.a. med henvisning til hvordan dette kommer Curth til gode. Men, jeg har måske overfortolket.Funky skrev:"Stadig besat"? Er det ikke kun herinde der er blevet sukket længe og højlydt efter en kummefryser i angrebet?MHJ skrev: Kender overhovedet ikke manden, men han ligner prototypen på et stort skur. Mon Lynge stadig er besat af tanken om at det er nødvendigt med en tank oppe foran, for at score mål? Håber personligt vi kører stilen videre med bevægelige teknisk stærke spillere. Signalerne fra de unge spillere er i hvertfald, at det er den type spillere der er på vej frem fra de yngre generationer.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Well...det kan jo være at en Godzilla i angrebet kan give vores spil en dimension mere. Som det er nu skal der jo rokeres rundt på holdet før man for alvor kan spille på høje bolde ind i feltet. Det er jo ikke forbudt for sådan en ka'l at være rap på fødderne heller.MHJ skrev:Vil ikke udelukke at jeg husker fejl, men jeg mindes Lynge flere gange i interviews har fokuseret på fordelen ved en stor stærk angriber, bl.a. med henvisning til hvordan dette kommer Curth til gode. Men, jeg har måske overfortolket.Funky skrev:"Stadig besat"? Er det ikke kun herinde der er blevet sukket længe og højlydt efter en kummefryser i angrebet?MHJ skrev: Kender overhovedet ikke manden, men han ligner prototypen på et stort skur. Mon Lynge stadig er besat af tanken om at det er nødvendigt med en tank oppe foran, for at score mål? Håber personligt vi kører stilen videre med bevægelige teknisk stærke spillere. Signalerne fra de unge spillere er i hvertfald, at det er den type spillere der er på vej frem fra de yngre generationer.
Arh når man ser på Mikael Dahlbergs statistik så kan vi sgu lige så godt satse på Curth, Toft eller Kayke.
Et ordentligt skur fra Allsvenskan som kun har været i midter/bundklubber uden at score særligt mål - nej tak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikael_Dahlberg" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kan hente en spiller, som ikke ser ud af meget fordi han kan udvikles til noget bedre, men ham her er altså 27 så der er næppe de store udviklingsmuligheder. Lyder som alt for middelmådig signing, som ikke har niveauet til at afløse Helenius eller bare være i nærheden af at være en fornuftig erstatning. Derudover ser det ud til svenskerne har lavet en Augu på ham og omskolet ham til defensiv midt.
Tilgengæld tror jeg han her er et emne:
http://en.wikipedia.org/wiki/W%C3%A1nderson_do_Carmo" onclick="window.open(this.href);return false;
Wanderson var på tale da Perhsson var her og er vel sagtens den eneste eksotiske spiller Perhsson nogensinde har signet der viste sig at være en succes. Han vil væk fra GAIS og de er muligvis næsten opsatte på at forære ham væk (kilde: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-danmark" onclick="window.open(this.href);return false;). Vi var meldt interesserede i ham for et par år siden, da Pehrsson var træner og det er da i det mindste spiller som har vist noget tidligere. Derudover kan han både dække offensiv midt og frontangriber, hvilket mere lyder som en type, der passer til AaBs nuværende stil fremfor en ligegyldig høj midaldrende svensker, som aldrig har præsteret som angriber.
Et ordentligt skur fra Allsvenskan som kun har været i midter/bundklubber uden at score særligt mål - nej tak.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikael_Dahlberg" onclick="window.open(this.href);return false;
Man kan hente en spiller, som ikke ser ud af meget fordi han kan udvikles til noget bedre, men ham her er altså 27 så der er næppe de store udviklingsmuligheder. Lyder som alt for middelmådig signing, som ikke har niveauet til at afløse Helenius eller bare være i nærheden af at være en fornuftig erstatning. Derudover ser det ud til svenskerne har lavet en Augu på ham og omskolet ham til defensiv midt.
Tilgengæld tror jeg han her er et emne:
http://en.wikipedia.org/wiki/W%C3%A1nderson_do_Carmo" onclick="window.open(this.href);return false;
Wanderson var på tale da Perhsson var her og er vel sagtens den eneste eksotiske spiller Perhsson nogensinde har signet der viste sig at være en succes. Han vil væk fra GAIS og de er muligvis næsten opsatte på at forære ham væk (kilde: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-danmark" onclick="window.open(this.href);return false;). Vi var meldt interesserede i ham for et par år siden, da Pehrsson var træner og det er da i det mindste spiller som har vist noget tidligere. Derudover kan han både dække offensiv midt og frontangriber, hvilket mere lyder som en type, der passer til AaBs nuværende stil fremfor en ligegyldig høj midaldrende svensker, som aldrig har præsteret som angriber.
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
Hvis Lynge virkelig har udtalt følgende bliver jeg sgu en glad man. Kort fortalt. AaB vil holde på hele flokken! http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 814327.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa