Martin Pedersen?bongo1234 skrev:Nej, men jeg kender en dansk der gerne vil.....Eksil skrev:De gik så også glip af 60 mio, fordi Sisto, klogt nok, ikke ville til West Ham.
Men det er nu en AaB transfertråd, så er der ingen der kender en norsk back der vil til byen?
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det har jeg ikke læst om nogensteds ?FIDEL skrev:Ja..og på vej til Panathinaikos.FlæskeFrank skrev:Nu vil Randers have 3 gange så meget for deres spillere, som de er værd. Men Mikael Ishak ville da pynte i vores angreb. Han har udløb næste sommer. Desværre vil Randers nok have 15-20 mio kr. for ham.
23 år, har de to seneste sæsoner scoret henholdsvis 11 og 12 mål i superligaen. Skal til OL med Sverige.
- FlæskeFrank
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... orer-ishakFlæskeFrank skrev:Det har jeg ikke læst om nogensteds ?FIDEL skrev:Ja..og på vej til Panathinaikos.FlæskeFrank skrev:Nu vil Randers have 3 gange så meget for deres spillere, som de er værd. Men Mikael Ishak ville da pynte i vores angreb. Han har udløb næste sommer. Desværre vil Randers nok have 15-20 mio kr. for ham.
23 år, har de to seneste sæsoner scoret henholdsvis 11 og 12 mål i superligaen. Skal til OL med Sverige.
Man kan google det...
Aalborg BK 1885!
-
FlæskeFrank
- Allstar

14 dage gammel link. Det er alt alt for gamle link for mig 
- FlæskeFrank
Hvad er det for en dansk back der gerne vil til AaB?
-
FlæskeFrank
- Allstar

Så lige på bold.dk livescore en Christoffer Nyman score for de svenske mestre fra Norrköping.
Han fylder 24 år i år, har spillet omkring 142 Allsvenskan-kampe, scoret 32 mål(og 19 assists). Og er naturligvis angriber.
Har kontraktudløb til december.
Norrköping er nr. 2 i ligaen efter Kuhn, de er slået ud af Europa.
Bortset fra at de nok jagter mesterskabet, så kunne det måske være en angriber for os. Har aldrig set ham spille, men statistikken siger, at han kan lave mål. Han er ung og næsten transferfri. Måske et emne ?
Det skal dog siges, at Norrköping vist ikke har en spillestil som ligner vores. Men om det betyder noget i dette tilfælde ? De har Andreas Blomquist på lønningslisten og Moberg Karlsen, som begge har været i tekniske danske klubber.
Så der er nok nogle svenske eller norske angribere derude...
Han fylder 24 år i år, har spillet omkring 142 Allsvenskan-kampe, scoret 32 mål(og 19 assists). Og er naturligvis angriber.
Bortset fra at de nok jagter mesterskabet, så kunne det måske være en angriber for os. Har aldrig set ham spille, men statistikken siger, at han kan lave mål. Han er ung og næsten transferfri. Måske et emne ?
Det skal dog siges, at Norrköping vist ikke har en spillestil som ligner vores. Men om det betyder noget i dette tilfælde ? De har Andreas Blomquist på lønningslisten og Moberg Karlsen, som begge har været i tekniske danske klubber.
- FlæskeFrank
Ham Kusk som er så ked at af være i FCK at han gerne vil til AaB, han så nu glad nok ud i dag i københavnernes nedsabling af FCN. Bum bum.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Sjovt du nævner det. Har lige set highlights. Synes ikke han jubler synderligt over 2 ret gode mål. Ikke fordi han er en jubelmaskine, men stadig. Meget behersket. Men derfor tror jeg nu også stadig Ståle vil beholde ham - især hvis de kommer i CL og han skal bruge en bred trup.Funky skrev:Ham Kusk som er så ked at af være i FCK at han gerne vil til AaB, han så nu glad nok ud i dag i københavnernes nedsabling af FCN. Bum bum.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Det er vel blot ved at gå op for den gode Kusk, hvor han er flyttet hen. En fortravlet storby, uden fordybelse. Hvor alt går hurtigt alle har travlt og som slet ikke passer til hans personlighed eller sind og ingnen jyde nogensinde er faldet til.emil_kj skrev:Sjovt du nævner det. Har lige set highlights. Synes ikke han jubler synderligt over 2 ret gode mål. Ikke fordi han er en jubelmaskine, men stadig. Meget behersket. Men derfor tror jeg nu også stadig Ståle vil beholde ham - især hvis de kommer i CL og han skal bruge en bred trup.Funky skrev:Ham Kusk som er så ked at af være i FCK at han gerne vil til AaB, han så nu glad nok ud i dag i københavnernes nedsabling af FCN. Bum bum.
Eller så skyldes det blot, at det er en kamp de fører 2-0 spiller i tredje gear og som er afgjort.
Kusk til AaB i dette vindue er realistisk på samme måde som Cornelius eller Mikael Antonsson til AaB i dette vindue. Kusk er vigtig spiller for FCK - og tjener kassen i FCK - og har store ambitioner. Han er ikke en Søren Frederiksen, der var værdiløs for FCK. Glem alt om Kusk.
-
Gamen
Nyman har været på vej væk det sidste stykke tid. Der er interesse fra større ligaer, og vi er uden chance.FlæskeFrank skrev:Så lige på bold.dk livescore en Christoffer Nyman score for de svenske mestre fra Norrköping.
Til gengæld siger vandrørene igen at vi er meget, meget tæt på en angriber.
Ud med Helle, og ind med kvalitet, tak!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Tydeligt han savner Gaden, poletnegere, Amagergevir og en sandwich i ny og næ i Reberbanegade!NIN skrev:Det er vel blot ved at gå op for den gode Kusk, hvor han er flyttet hen. En fortravlet storby, uden fordybelse. Hvor alt går hurtigt alle har travlt og som slet ikke passer til hans personlighed eller sind og ingnen jyde nogensinde er faldet til.emil_kj skrev:Sjovt du nævner det. Har lige set highlights. Synes ikke han jubler synderligt over 2 ret gode mål. Ikke fordi han er en jubelmaskine, men stadig. Meget behersket. Men derfor tror jeg nu også stadig Ståle vil beholde ham - især hvis de kommer i CL og han skal bruge en bred trup.Funky skrev:Ham Kusk som er så ked at af være i FCK at han gerne vil til AaB, han så nu glad nok ud i dag i københavnernes nedsabling af FCN. Bum bum.
Eller så skyldes det blot, at det er en kamp de fører 2-0 spiller i tredje gear og som er afgjort.
Ska' vi hak'?
Har han fået transfersyge?
Heller ikke den ombejlede offensivprofil Mandla Masango er en del af truppen. Han har ifølge klubbens hjemmeside ikke følt sig klar til at deltage i den daglige træning de seneste par dage, og derfor har Kristjansson valgt at se bort fra sydafrikaneren.
Heller ikke den ombejlede offensivprofil Mandla Masango er en del af truppen. Han har ifølge klubbens hjemmeside ikke følt sig klar til at deltage i den daglige træning de seneste par dage, og derfor har Kristjansson valgt at se bort fra sydafrikaneren.
Der spilles vist højt spil i Randers FC...Eksil skrev:Har han fået transfersyge?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
FlæskeFrank
- Allstar

Man kan så ikke mener andet end Masango's opførsel er ret utiltalende. Også selvom det er fordi, at han vil spille for AaB.
Men det virker ikke til, at klubben har fået styr på tingene endnu.
Men det virker ikke til, at klubben har fået styr på tingene endnu.
- FlæskeFrank
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
MrBangDK skrev:Tydeligt han savner Gaden, poletnegere, Amagergevir og en sandwich i ny og næ i Reberbanegade!NIN skrev:Det er vel blot ved at gå op for den gode Kusk, hvor han er flyttet hen. En fortravlet storby, uden fordybelse. Hvor alt går hurtigt alle har travlt og som slet ikke passer til hans personlighed eller sind og ingnen jyde nogensinde er faldet til.emil_kj skrev:Sjovt du nævner det. Har lige set highlights. Synes ikke han jubler synderligt over 2 ret gode mål. Ikke fordi han er en jubelmaskine, men stadig. Meget behersket. Men derfor tror jeg nu også stadig Ståle vil beholde ham - især hvis de kommer i CL og han skal bruge en bred trup.Funky skrev:Ham Kusk som er så ked at af være i FCK at han gerne vil til AaB, han så nu glad nok ud i dag i københavnernes nedsabling af FCN. Bum bum.
Ja, LOL, hvor er Aalborg da bare en lort?

Tag hele springet ffs og hold med fck.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Jeg havde glemt "LOL". Tak for det. Så blev det alligevel sommer.Provst i Brovst skrev:MrBangDK skrev:Tydeligt han savner Gaden, poletnegere, Amagergevir og en sandwich i ny og næ i Reberbanegade!NIN skrev:Det er vel blot ved at gå op for den gode Kusk, hvor han er flyttet hen. En fortravlet storby, uden fordybelse. Hvor alt går hurtigt alle har travlt og som slet ikke passer til hans personlighed eller sind og ingnen jyde nogensinde er faldet til.emil_kj skrev:Sjovt du nævner det. Har lige set highlights. Synes ikke han jubler synderligt over 2 ret gode mål. Ikke fordi han er en jubelmaskine, men stadig. Meget behersket. Men derfor tror jeg nu også stadig Ståle vil beholde ham - især hvis de kommer i CL og han skal bruge en bred trup.Funky skrev:Ham Kusk som er så ked at af være i FCK at han gerne vil til AaB, han så nu glad nok ud i dag i københavnernes nedsabling af FCN. Bum bum.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
ROFL!!!Provst i Brovst skrev:MrBangDK skrev:Tydeligt han savner Gaden, poletnegere, Amagergevir og en sandwich i ny og næ i Reberbanegade!NIN skrev:Det er vel blot ved at gå op for den gode Kusk, hvor han er flyttet hen. En fortravlet storby, uden fordybelse. Hvor alt går hurtigt alle har travlt og som slet ikke passer til hans personlighed eller sind og ingnen jyde nogensinde er faldet til.emil_kj skrev:Sjovt du nævner det. Har lige set highlights. Synes ikke han jubler synderligt over 2 ret gode mål. Ikke fordi han er en jubelmaskine, men stadig. Meget behersket. Men derfor tror jeg nu også stadig Ståle vil beholde ham - især hvis de kommer i CL og han skal bruge en bred trup.Funky skrev:Ham Kusk som er så ked at af være i FCK at han gerne vil til AaB, han så nu glad nok ud i dag i københavnernes nedsabling af FCN. Bum bum.
Ska' vi hak'?
Masangos mystiske fravær ved RFC-træningen øger alt andet lige sandsynligheden for, at vi kan hente ham uden at sprænge banken. Men han er altså også bare en farlig mand for en trup - hvis det er sådan han reagerer, hver gang han ikke får sin vilje...
Er jeg den eneste som ikke kan se nogen logik i at hente en midtbane spiller mere ? (Masango)
Det er velang der vi er klart bedst besat.
Midterforsvar, back og evt angriber er da klart tyndere!
Det er velang der vi er klart bedst besat.
Midterforsvar, back og evt angriber er da klart tyndere!