Kan godt være han er en mærkelig signing, men jeg tror han var en god mand at få ind. Jeg syntes ikke han er så langsom igen, og han er god til at skabe plads til de andre, og endeligt har han tidligere vist, at han også kan lave nogle mål.Buzz Killington skrev: ↑1. okt 2020, 16:57Selvom han har nogle fine kompetencer så ville være en underlig signing. Man har helt tydeligt prioriteret fart i dette vindue, og han er vel noget nær den sløveste spiller i ligaen.depor skrev: ↑1. okt 2020, 16:55Jeg ved at det måske ikke er et populært navn, men Ayo Simon Okosun kunne være en super spiller at få ind. Jeg tænker på leje og som en afveksling i spillet når der skal prøves med nogle høje bolde frem i stedet for småspillet. Der er han genial og ville give os en ekstra dimention når vi har kampene, hvor det ikke kører for os. Han arbejder stenhårdt og er god for mål på hjørne, som vi mangler.
Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
-
depor
- 2. div

- Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
- Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Jeg synes det er at spille fallit, hvis vi ikke skal købe noget, fordi vi har en spiller til pladsen.gravballe skrev: ↑1. okt 2020, 16:16Kan ikke se hvor en po afløser skal spille med mindre vi ændre spil system.
Den unge islændinge så jeg også gerne og vi gik over til 3-5-2 og så trak Lukas ned forand ham fra Portugal og fossum, og så kusk og prica/tom på top.
Lå vi nummer 1 i Danmark, var det en anden sag. Men vi er et midter hold p.t og vi kan altid bruge, spillere som er endnu bedre.
Vi rykker os jo ikke, hvis politikken er at vi ikke må få bedre spillere, fordi en eller anden SKAL spille.
Det er sundt at spillerene skal kæmpe for at komme på hold. Præcis som tilfældet bliver, når alle 4 stoppere er klar, og skal kæmpe om 3 pladser.
Jeg er ikke den store Fossum fan. Han er stabil men i mine øjne meget anonym.
Og han bliver ikke spilleren, der lige som P.O laver 7-8 mål lige pludselig.
Vi har store problemer med at omsætte chancer til mål. Og kunne vi finde en midtbane spiller, som kunne være en trussel, ville det være fantastisk.
Så må Fossum og den nye mand jo kæmpe til træning om, hvem som skal spille.
PRÆCIS som i alle top klubber rundt om i verden.
I den ideelle verden havde vi to top spillere til hver plads, men det er finanserne ikke til.Gaarde6 skrev: ↑1. okt 2020, 18:29Jeg synes det er at spille fallit, hvis vi ikke skal købe noget, fordi vi har en spiller til pladsen.gravballe skrev: ↑1. okt 2020, 16:16Kan ikke se hvor en po afløser skal spille med mindre vi ændre spil system.
Den unge islændinge så jeg også gerne og vi gik over til 3-5-2 og så trak Lukas ned forand ham fra Portugal og fossum, og så kusk og prica/tom på top.
Lå vi nummer 1 i Danmark, var det en anden sag. Men vi er et midter hold p.t og vi kan altid bruge, spillere som er endnu bedre.
Vi rykker os jo ikke, hvis politikken er at vi ikke må få bedre spillere, fordi en eller anden SKAL spille.
Det er sundt at spillerene skal kæmpe for at komme på hold. Præcis som tilfældet bliver, når alle 4 stoppere er klar, og skal kæmpe om 3 pladser.
Vi har store problemer med at omsætte chancer til mål. Og kunne vi finde en midtbane spiller, som kunne være en trussel, ville det være fantastisk.
Jeg synes ikke det giver mening at bruge penge på midtbanen hvor vi spiler med to centrale i startopstillingen. Det er en ok nytilkommen og vores næstdyreste spiller - selvfølgelig kan der forstærkes på de to pladser, men jeg er overbevist om at er opgradering på de to pladser bliver meget dyrt. Midlerne kan bruges andre steder på banen hvor effekten i start 11 vil være markant.
Vi tynde på højre midtbane kant samt i forreste række hvor jeg gerne så en mand til at erstatte Børsting og van wert.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Aabthebest
- Miniput

- Favoritspiller: Andersen
Ved ikke om det betyder noget, men Dalsgaard er vist ikke med i Brentfords trup idag. 
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Kan ikke se behovet for central midt.
Vi har også Højholt og Jeppe P.
Højre back er klart svageste område på dybden. I starten af sæsonen er skarpheden det manglende og derfor drømmen man, som altid, om en kommende topscorer. Håbet er vel Nkads/Prica skal løse det og sende Børsting på bænken.
Det jeg mangler mest i vores spil er dybdeløb og fart. Så en offensiv spiller der kan det og hamre den ind
Og en god/ung konkurrent til Pallesen.
Vi har også Højholt og Jeppe P.
Højre back er klart svageste område på dybden. I starten af sæsonen er skarpheden det manglende og derfor drømmen man, som altid, om en kommende topscorer. Håbet er vel Nkads/Prica skal løse det og sende Børsting på bænken.
Det jeg mangler mest i vores spil er dybdeløb og fart. Så en offensiv spiller der kan det og hamre den ind
Det fortæller vist bare meget godt, at vi stadig alle sammen mener, at vi stadig mangler lidt indkøb.Maglau skrev: ↑1. okt 2020, 19:06I den ideelle verden havde vi to top spillere til hver plads, men det er finanserne ikke til.Gaarde6 skrev: ↑1. okt 2020, 18:29Jeg synes det er at spille fallit, hvis vi ikke skal købe noget, fordi vi har en spiller til pladsen.gravballe skrev: ↑1. okt 2020, 16:16Kan ikke se hvor en po afløser skal spille med mindre vi ændre spil system.
Jeg synes ikke det giver mening at bruge penge på midtbanen hvor vi spiler med to centrale i startopstillingen. Det er en ok nytilkommen og vores næstdyreste spiller - selvfølgelig kan der forstærkes på de to pladser, men jeg er overbevist om at er opgradering på de to pladser bliver meget dyrt. Midlerne kan bruges andre steder på banen hvor effekten i start 11 vil være markant.
Vi tynde på højre midtbane kant samt i forreste række hvor jeg gerne så en mand til at erstatte Børsting og van wert.
Der er flere steder, hvor der godt kunne sættes ind, hvis vi skal tage næste skridt
Man skal ikke udelukke noget - det rygtes at danske Oskar Buur måske kan være på vej til Brentford på leje. De er en af de klubber der holder øje med hans situation.Aabthebest skrev: ↑1. okt 2020, 19:21Ved ikke om det betyder noget, men Dalsgaard er vist ikke med i Brentfords trup idag.![]()
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det er dog stadig sådan lidt la la. Jeg går ud fra Dalle stadig er bedre end Palle, men hvis tanken er at vi skal tilknytte endnu en spiller i den alder permanent, og belaste vores lønbudget yderligere uden at øge vores transferindtægtsmuligheder yderligere, så ved jeg ikke hvor fornuftigt det er.Julgranen skrev: ↑1. okt 2020, 19:36Man skal ikke udelukke noget - det rygtes at danske Oskar Buur måske kan være på vej til Brentford på leje. De er en af de klubber der holder øje med hans situation.Aabthebest skrev: ↑1. okt 2020, 19:21Ved ikke om det betyder noget, men Dalsgaard er vist ikke med i Brentfords trup idag.![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Man kan vende den om og sige, hvis Dalsgaard kan få en rolle a la Bøgelund er det ikke helt dumt. Bøgelund gjorde en KÆMPE forskel i truppen, selvom han ikke spillede så meget i den sidste lange periode.Buzz Killington skrev: ↑1. okt 2020, 19:59Det er dog stadig sådan lidt la la. Jeg går ud fra Dalle stadig er bedre end Palle, men hvis tanken er at vi skal tilknytte endnu en spiller i den alder permanent, og belaste vores lønbudget yderligere uden at øge vores transferindtægtsmuligheder yderligere, så ved jeg ikke hvor fornuftigt det er.
Hvis Ross er for dyr for FCK, så tænker jeg faktisk de kunne være interesserede i KP til at afløse Sigurdsson. Det ville i hvert fald være en klar forstærkning.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Baseret på, hvad IAO har udtalt til forskellige medier, må det vel kunne anses som givet, at AaB aktivt afsøger markedet for en eller flere spillere, der kan gå direkte ind og løfte niveauet i start-11'eren. Og det kan meget vel tænkes, at der generelt kommer mere skred i spillerhandlerne, nu hvor det endeligt er afgjort, hvilke europæiske klubber, der kan lokke med henholdsvis Champions League og Europa League gruppespil.
Men jeg tror også, at vi må være realistiske og indse, at det ikke er sikkert, at der kommer flere tilgange inden vinduet lukker, da det alt andet lige må være en lettere opgave at "sælge" AaB til talenter, der kan se fordelen ved udsigten til spilletid i Superligaen; end til etablerede profiler, der hvis de har evnerne til at løfte AaB givetvis også vil være interessante for mere attraktive (såvel sportsligt som økonomisk) destinationer; end AaB og Superligaen.
Det er på ingen måde min opfattelse, at IAO arbejder kortsigtet, og særligt henset til den svenske og norske kalenderårsturnering, ville jeg ikke blive overrasket, hvis der først kommer en egentlig profil i vinterens transfervindue.
Men jeg tror også, at vi må være realistiske og indse, at det ikke er sikkert, at der kommer flere tilgange inden vinduet lukker, da det alt andet lige må være en lettere opgave at "sælge" AaB til talenter, der kan se fordelen ved udsigten til spilletid i Superligaen; end til etablerede profiler, der hvis de har evnerne til at løfte AaB givetvis også vil være interessante for mere attraktive (såvel sportsligt som økonomisk) destinationer; end AaB og Superligaen.
Det er på ingen måde min opfattelse, at IAO arbejder kortsigtet, og særligt henset til den svenske og norske kalenderårsturnering, ville jeg ikke blive overrasket, hvis der først kommer en egentlig profil i vinterens transfervindue.
Jens Odgaard på vej til Lugano. Lidt ærgerligt, da det ikke er et bedre hold end f.eks. os.
Jeg har mistet overblikket - lukker vinduet i dag eller søndag midnat?
In verbis simus faciles
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
-
Dennisjuul
- Lilleput

Synes godt nok det er alt for stille med rygterne omkring vores elskede klub!
-
Himmerland
- Superliga

- Geografisk sted: Skørping
Det kaldes stilhed før stormenDennisjuul skrev: ↑2. okt 2020, 10:25Synes godt nok det er alt for stille med rygterne omkring vores elskede klub!
-
depor
- 2. div

- Favoritspiller: Augo (Pedro Ferreira)
- Geografisk sted: Horsens (tidligere Aalborg)
Alt for stille, men jeg håber og tror på, at vi finder noget godt inden vinduet lukker.Dennisjuul skrev: ↑2. okt 2020, 10:25Synes godt nok det er alt for stille med rygterne omkring vores elskede klub!
Det realistisk vil være:
Magnus ud et sted, hvor han kan lære at spille fodbold - dvs. lære, at man skal score i modsatte ende - det er sådan man vinder en kamp.
En ung talentfuld højre back ind (Islændingen ville være helt perfekt) men måske findes der et talent i den norske, danske eller svenske 1. eller 2. div.?
Endeligt så skal Emmanuel TOKU sikres i dette vindue.
Andre muligheder er at hente Stefano Vecchia og Ayo Simon Okosun (Gerne leje for sæsonen eller frem til jul) - gerne begge spillere.
Har vi nogle dedikerede fans, der tager ud på Hornevej og lurer efter mørkets frembrud? 
Inge nævnte i det interview fra Tipsbladet, at dette vindue kan være ekstra specielt, fordi nogle klubber (også større end AaB) kan være tvunget til at frigive spillere efter transfervinduet lukker, fordi corona ikke giver dem mulighed for at opretholde deres normale indtægter, og at de ikke har fået solgt tilstrækkeligt med spillere. Situationer ala Maxsøs sidste år kan opstå efter den 5. Oktober, så mandag til midnat er ikke nødvendigvis den endegyldige lukning af vinduet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
God info! Men man skal da have is i maven for at vente, hvis man mener, man virkelig mangler noget. Jeg tror stadigvæk på Dalle, som jeg vil se som en ENORM forstærkning, fordi vi også for noget på fysik og hovedspil - og ikke mindst hans tidlige indlæg er i landsholdsklasse.jonas386 skrev: ↑2. okt 2020, 11:54Inge nævnte i det interview fra Tipsbladet, at dette vindue kan være ekstra specielt, fordi nogle klubber (også større end AaB) kan være tvunget til at frigive spillere efter transfervinduet lukker, fordi corona ikke giver dem mulighed for at opretholde deres normale indtægter, og at de ikke har fået solgt tilstrækkeligt med spillere. Situationer ala Maxsøs sidste år kan opstå efter den 5. Oktober, så mandag til midnat er ikke nødvendigvis den endegyldige lukning af vinduet