Rinne er ude, og erstatning er erhvervet - Erstatningen tænker jeg er ok, når man tænker på AaB´s størrelse = Godkendt.
Thelander er ude, og erstatning er erhvervet - Eftersigende en ok signing, og man kunne ikke forvente en på Thelanders niveau, så ok = Godkendt.
Jeg håber man endegyldigt siger farvel til Magnus C og Kakeeto. Og så er jeg mere lunken overfor Jeppe P, Klitten og Hannesbo, ingen af dem har jo brændt deres ligaer af i laverestående klubber? Er de gode nok til AaB? Jeg tvivler - Så mere fart og fidus til Gedsted, men det ville man ikke satse på?
Hvis Fossum ryger, så skal der handles ind til den centrale midt, ellers er den ok, om end noget tyndtbesat.
Kanter/angriber har vi Kusk (HÅBER FANDME DER FORLÆNGES), Sousa, Prip, evt. unge Ross - Det tænker jeg rækker - Så også ok, så længe der ikke sælges ud?!
Striker- Makaric og evt. unge Ross og Ementa som supplement, hvis han lige får lidt mere styr på stylterne - Her er vi lidt tyndt besatte, hvis Makaric går i stykker/karantæne.
Så ok trup som den ser ud nu.
Kritik: Vi er lidt tyndt besatte og har en højre back bare skal væk!!! Der er ikke mange pladser hvor man skal kæmpe for sin plads, hvilket ikke er godt, og så mangler vi fart i både forsvar og angreb. Det vil kræve 4 signings yderligere, hvilket ikke sker.
Men start 11- eren ser rigtig god ud.