Haye har lige takket nej til Oxford fra Championship - der bilder jeg mig ikke ind vi kan være med. DesværreGaarde6 skrev: ↑7. sep 2024, 20:59Med et løn budget som vores, tror jeg simpelthen heller ikke på det kan lade sig gøre.Kristian skrev: ↑7. sep 2024, 20:55Vil være mystisk at vi kan hente en der har 200 kampe i Holland. Man har vel lov at håbebaresi skrev: ↑7. sep 2024, 19:37Så håber vi din teori holder vand![]()
Han må kunne lande en bedre aftale i mange andre klubber.
Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Haye har lige takket nej til Oxford fra Championship - der bilder jeg mig ikke ind vi kan være med. Desværre.
Nej, vi kan helt sikkert ikke være med på lønnen, så det skal være andre ting, som lokker. Vi er nok ude i ønsketænkning, men vi har en hollandsk træner (aner ikke, om han kender Haye) og SL er ikke en ligeså hård liga som Championship.
Nej, vi kan helt sikkert ikke være med på lønnen, så det skal være andre ting, som lokker. Vi er nok ude i ønsketænkning, men vi har en hollandsk træner (aner ikke, om han kender Haye) og SL er ikke en ligeså hård liga som Championship.
Well, jeg tror heller ikke selv på Haye sådan for alvor. Det gav mig bare tanken at man måske går med en spiller der er på landsholdstur og lægetjek osv først kan ske derefter.DarkHorse9000 skrev:Haye har lige takket nej til Oxford fra Championship - der bilder jeg mig ikke ind vi kan være med. DesværreGaarde6 skrev: ↑7. sep 2024, 20:59Med et løn budget som vores, tror jeg simpelthen heller ikke på det kan lade sig gøre.Kristian skrev: ↑7. sep 2024, 20:55Vil være mystisk at vi kan hente en der har 200 kampe i Holland. Man har vel lov at håbebaresi skrev: ↑7. sep 2024, 19:37Så håber vi din teori holder vandJakobsen skrev: ↑7. sep 2024, 19:03Ydelsens melding om der kommer en midtbanespiller, men det tager et par dage tyder da også på han ved noget.Forza skrev: Ydesen har da annonceret en del ting. Blandt andet Van Damme.
Min teori er, at spilleren er på landsholdsopgave.
Det er Thom Haye i øvrigt med Indonesiens landshold
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Måske har ham fra Tanzania indset, at kr. 26.000 (plus feriepenge) om måneden, trods alt er for godt et tilbud at afvise. Måske har AaB toppet op med et rejsekort med fri anvendelse - indenfor bygrænsen.Jakobsen skrev: ↑8. sep 2024, 08:59Well, jeg tror heller ikke selv på Haye sådan for alvor. Det gav mig bare tanken at man måske går med en spiller der er på landsholdstur og lægetjek osv først kan ske derefter.DarkHorse9000 skrev:Haye har lige takket nej til Oxford fra Championship - der bilder jeg mig ikke ind vi kan være med. DesværreGaarde6 skrev: ↑7. sep 2024, 20:59Med et løn budget som vores, tror jeg simpelthen heller ikke på det kan lade sig gøre.
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Thom Haye debatsidens svar på vand i ørkenen også kaldt fata morgana. Hans navn dukker op i alle vinduer, og der har aldrig været skyggen af at Hornevej kigger hans vej.
Hvem opfandt at vi skulle være efter ham oprindeligt??
Den bruger har simpelthen opfundet et rygte uden sidestykke.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er nu ikke fra den fri luft.1885Cricket skrev: ↑8. sep 2024, 15:11Thom Haye debatsidens svar på vand i ørkenen også kaldt fata morgana. Hans navn dukker op i alle vinduer, og der har aldrig været skyggen af at Hornevej kigger hans vej.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... hollaender Det viste sig senere, bl.a. i BTs transferpodcast, at det var AaB der var tale om. Han endte dog i Herenveen.
Men det er selvfølgelig nogle år siden, og under ny ledelse, men nu hvor han er transferfri, passer på de øvrige profiler vi har hentet og vinduet er lukket er han da et godt konkret bud, omend det ligner han har bedre bud på hånden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Slet ingen der har hørt om noget er oppe over? Eller skal man bare indse at der ikke dukker noget op.
-
dnoerholm
Jeg tror ikke der kommer noget.
Det havde været optimalt at få en ind, allerede da Malthe smuttede.
Det havde været smart at få en ind inden vinduet lukkede.
Det havde været okay at få en ind i landskampspausen.
Ingen af delene er lykkedes. Og tilbage står, at den her Højholt case formentlig bliver SSE22's største sportslige bummert. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at man kan bare overveje at sælge ham, for sølle 2,5 millioner, hvis ikke man har en afløser stående, der stort set bare skal hoppe i flyet og skrive under.
Vi har hørt meget om, at alle vinduer planlægges minutiøst og tidligt. Den her case svækker jo tilliden til alt, hvad de ellers har lavet af indkøb.
Det virker mest som om man først er gået egentligt i gang den dag Højholt satte sig i flyveren mod Italien.
Ingen af delene er lykkedes. Og tilbage står, at den her Højholt case formentlig bliver SSE22's største sportslige bummert. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at man kan bare overveje at sælge ham, for sølle 2,5 millioner, hvis ikke man har en afløser stående, der stort set bare skal hoppe i flyet og skrive under.
Vi har hørt meget om, at alle vinduer planlægges minutiøst og tidligt. Den her case svækker jo tilliden til alt, hvad de ellers har lavet af indkøb.
Det virker mest som om man først er gået egentligt i gang den dag Højholt satte sig i flyveren mod Italien.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Det tror jeg bestemt ikke.
Sagen er nok nærmere den, at vi er en meget utiltalende klub, der ikke kan betale nogen penge i transfersum og kun en ringe løn.
Men jeg er enig i, at det måske ikke var det værd at sælge Højholt for håndører, men han ville jo væk og kontrakten lakkede mod enden.
Mon ikke der lander en fyr en af de kommende dage.
I morgen slår mig som en dag, hvor en kikset videoteaser redder vores dag.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
dnoerholm skrev: ↑9. sep 2024, 17:00Jeg tror ikke der kommer noget.
Meget enig! Tror faktisk at SSE22 har forregnet sig. Så Myrlian og Kasper D spille sm med Højholt og tænkt, det klarer vi fint. Og så ved sit fravær fået overordenligt travlt. Det er desværre en rids i lakken, uanset om der kommer en ind de kommende dage.
Problemet mht ikke at sælge er vel at hvis vi så får en mega skuffet spiller ud af det kan det måske svare til at miste ham gratis anyway.Erasmus Montanus skrev:Det tror jeg bestemt ikke.
Sagen er nok nærmere den, at vi er en meget utiltalende klub, der ikke kan betale nogen penge i transfersum og kun en ringe løn.
Men jeg er enig i, at det måske ikke var det værd at sælge Højholt for håndører, men han ville jo væk og kontrakten lakkede mod enden.
Mon ikke der lander en fyr en af de kommende dage.
I morgen slår mig som en dag, hvor en kikset videoteaser redder vores dag.
Jeg tror ikke Malthe er specielt krukket eller umulig, men hvis Malthe føler han har bygget op til at forløse en drøm der så glipper så kan det jo godt påvirke negativt i en periode selvom spilleren han ikke har nogen lad eller dårlig intention.
RAUS RAUS SSE!
-
1885Cricket
- 1. div

Vi sælger Mathias Ross med de gamle ejere uden at have en erstatning.
Debatsiden “den bestyrelse er inkompetent etc “
Vi sælger Højholt med nye ejere uden at have en erstatning.
Debatsiden “rolig nu, de har en plan”.
Da de solgte Ross var det efter vinduet var lukket og man måtte ud og lave en hurtig panik signing, som jo så også viste sig at være en katastrofe.1885Cricket skrev: ↑9. sep 2024, 20:46Vi sælger Mathias Ross med de gamle ejere uden at have en erstatning.
Den nye ledelse solgte Højholt i god tid inden vinduet lukkede og har helt sikkert haft en plan og en liste over spillere man ville forsøge sig på. Vi er desværre bare ikke nået i mål. Det kan godt være at det er dårligt arbejde, vi kender ikke forudsætningerne og hvem det er vi har jagtet, men at sammenligne de to situationer og beslutninger holder ikke efter min mening.
Jeg er dog helt enig i at salget af Højholt umiddelbart ser dyrt ud sportsligt ift. den begrænsede økonomiske gevinst det gav, og er ligeledes skuffet over at vi ikke har fået hentet en fuldgod erstatning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
1885Cricket
- 1. div

Indrømmet at det var en smule fortegnet.Hanga skrev:Da de solgte Ross var det efter vinduet var lukket og man måtte ud og lave en hurtig panik signing, som jo så også viste sig at være en katastrofe.1885Cricket skrev: ↑9. sep 2024, 20:46Vi sælger Mathias Ross med de gamle ejere uden at have en erstatning.
Den nye ledelse solgte Højholt i god tid inden vinduet lukkede og har helt sikkert haft en plan og en liste over spillere man ville forsøge sig på. Vi er desværre bare ikke nået i mål. Det kan godt være at det er dårligt arbejde, vi kender ikke forudsætningerne og hvem det er vi har jagtet, men at sammenligne de to situationer og beslutninger holder ikke efter min mening.
Jeg er dog helt enig i at salget af Højholt umiddelbart ser dyrt ud sportsligt ift. den begrænsede økonomiske gevinst det gav, og er ligeledes skuffet over at vi ikke har fået hentet en fuldgod erstatning.
Men det er bare som om, at alle stoler trygt på de nye ejeres gøren og laden.
Jeg er IKKE tryg. Ser os faktisk som favorit til en af de to nederste pladser lige nu. For mange random spillere, hvor mange skal tage et gigantisk skridt op.
For mange tror jeg desværre.
Jeg vil skide på jer alle sammen, det her bliver fucking godt og vi bliver minimum nr 8 i år uanset om vi får en ny midtbane ind..
Skid du bare videre, så forholder vi andre os til virkeligheden. Og den ser bekymrende ud med den manglende defensive midtbane, som man tror, man kan spille uden. Succeskriteriet er stadig at slutte nr 10, alt over er bonus, men de næste 4 kampe bliver definerende for, om det bliver knald eller fald.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er kun en månedstid siden at størstedelen af debatsiden bare ville af med Højholt for enhver pris.Hanga skrev: ↑9. sep 2024, 20:51Da de solgte Ross var det efter vinduet var lukket og man måtte ud og lave en hurtig panik signing, som jo så også viste sig at være en katastrofe.1885Cricket skrev: ↑9. sep 2024, 20:46Vi sælger Mathias Ross med de gamle ejere uden at have en erstatning.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Du ved godt at der intet alternativ er? Der er ingen garantier, vi kunne have købt ind for 100 millioner og stadig ende med at rykke ned.1885Cricket skrev: ↑9. sep 2024, 20:54Indrømmet at det var en smule fortegnet.Hanga skrev:Da de solgte Ross var det efter vinduet var lukket og man måtte ud og lave en hurtig panik signing, som jo så også viste sig at være en katastrofe.1885Cricket skrev: ↑9. sep 2024, 20:46Vi sælger Mathias Ross med de gamle ejere uden at have en erstatning.
Men det er bare som om, at alle stoler trygt på de nye ejeres gøren og laden.
Jeg er IKKE tryg. Ser os faktisk som favorit til en af de to nederste pladser lige nu. For mange random spillere, hvor mange skal tage et gigantisk skridt op.
For mange tror jeg desværre.
Det er slet ikke de samme tegn jeg har set fra denne sæson. Spillet ser lovende ud, flere af de nye spillere ser lovende ud. Det virker til der er et godt sammenhold, og vi har slået to på papiret bedre modstandere. At vi har fået en ordentlig en på hatten i de seneste to kampe, er vel bare fair, og en del af den kollektive læringskurve AaB spillerne og staben er på. Det er satme optimistisk at forvente at AaB spiller op med etablerede hold som Brøndby og AGF i en oprykningssæon, med ny stab og 8-9 nye spillere. Senest vi så en stærk oprykker præstation, var det fra et gennem sammentømret Silkeborg hold. Det har vi bare ikke, det kan vi ikke handle os til. Det tager tid - men der er satme ikke noget galt med retningen. Jeg synes vi har overrasket positivt, og håber vi kan udvikle os meget i gennem sæsonen. Jeg er ikke bekymret, men der er selvfølgelig en chance for at rykke ned, det kræver dog vi er ringere end 2 af Vejle, Lyngby, Viborg og Sønderjyske, og det er ikke hvad jeg har set indtil videre.
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Den defensive struktur mod Randens så godt ud. Så er spørgsmålet, om vi kan bibeholde den gode struktur og samtidigt blive mere chanceskabende. Her vil et solidt defensivt anker på midtbanen uden tvivl forløse noget offensivt overskud.Pollack2 skrev: ↑10. sep 2024, 10:47Skid du bare videre, så forholder vi andre os til virkeligheden. Og den ser bekymrende ud med den manglende defensive midtbane, som man tror, man kan spille uden. Succeskriteriet er stadig at slutte nr 10, alt over er bonus, men de næste 4 kampe bliver definerende for, om det bliver knald eller fald.