Så har AaB vel lagt mere i transfer for til gengæld at få videresalgsklausulen ned?AaB-Jones skrev: ↑2. feb 2025, 17:06Ifølge Ydesen var det ikke et dumpet lægetjek, der gjorde at Makolli ikke endte på Cypern - det skyldtes, at cypriotiske ikke accepterede Malmøs krav om 50% i videresalgsklausul. Så høj skulle klausulen ikke være i aftalen med AaB.Pungrotten skrev: ↑2. feb 2025, 16:54Vi håber alle på en ny Otoa case.
Det gør mig dog urolig at han tidligere i ugen var rejst til Cypern, dumpede lægetjekket og nu er havnet hos os.
Det har AaB belejligt glemt at nævne.
Kan selvfølgelig sagtens stadig blive en succes.
Ser dælme spændende ud![]()
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Prøv at se citatet over mit svar - det tyder ikke på, at vi har betalt ret meget i transfer i hvert fald.Funky skrev: ↑2. feb 2025, 17:17Så har AaB vel lagt mere i transfer for til gengæld at få videresalgsklausulen ned?AaB-Jones skrev: ↑2. feb 2025, 17:06Ifølge Ydesen var det ikke et dumpet lægetjek, der gjorde at Makolli ikke endte på Cypern - det skyldtes, at cypriotiske ikke accepterede Malmøs krav om 50% i videresalgsklausul. Så høj skulle klausulen ikke være i aftalen med AaB.Pungrotten skrev: ↑2. feb 2025, 16:54Vi håber alle på en ny Otoa case.
Det gør mig dog urolig at han tidligere i ugen var rejst til Cypern, dumpede lægetjekket og nu er havnet hos os.
-
R Rosenberg
- Allstar

Vi mangler skudsmål fra Gamen!
Ædruelighedens stemme
nu har jeg ikke læst op på ham, men er der nogle der ved om han var reserve for malmø eller spillede for dem mere el mindre fast.
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fedt med en ny stopper. Ser meget spændende ud, lyder til at han inden længe er i start 11'eren.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Casen minder lidt om Anel Ahmedhodžić. Også opfostret i MFF og Balkan-baggrund. Han var en profil Hobo (på lejemål) og i dag er i Sheffield United.
Det Funky undrer sig over er vel hvis Malmø skulle have accepteret en væsentligt lavere videresalgsklausul for os uden så at få en større transfersum. Men det kan evt. være at AaB har præsenteret en langt bedre plan for ham så Malmø bedre har kunnet se klausulen blive til udløst.AaB-Jones skrev: ↑2. feb 2025, 17:24Prøv at se citatet over mit svar - det tyder ikke på, at vi har betalt ret meget i transfer i hvert fald.Funky skrev: ↑2. feb 2025, 17:17Så har AaB vel lagt mere i transfer for til gengæld at få videresalgsklausulen ned?AaB-Jones skrev: ↑2. feb 2025, 17:06Ifølge Ydesen var det ikke et dumpet lægetjek, der gjorde at Makolli ikke endte på Cypern - det skyldtes, at cypriotiske ikke accepterede Malmøs krav om 50% i videresalgsklausul. Så høj skulle klausulen ikke være i aftalen med AaB.Pungrotten skrev: ↑2. feb 2025, 16:54Vi håber alle på en ny Otoa case.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
https://www.transfermarkt.com/elison-ma ... verein/496
6 kampe fra start i forrige sæson men heraf var 5 i foråret, i efteråret har han ikke fået mange minutter, men var trods alt med på bænken for de svenske mestre.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Kasper
- Allstar

Hvad siger mavefornemmelsen?
Er AaB færdige i dette vindue?
Er AaB færdige i dette vindue?
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Tror vi lejer Amankwah ud. Måske også Diagne.
Tvivler på at Adedeji finder anden adresse.
Håber på kant-profil - men tror ikke på det.
Bygger alt på mavefornemmelser.
Tvivler på at Adedeji finder anden adresse.
Håber på kant-profil - men tror ikke på det.
Bygger alt på mavefornemmelser.
- Kasper
- Allstar

Håber på mere action.
Der er 26 mand i førsteholdstruppen pt. Det er umiddelbart for mange, men det svenske og norske vindue har også åbent lang tid endnu.
Så gerne at vi også scorede en andel af de millioner.
Håber der er transferkroner til den rigtige højrekant, men jeg kan godt leve med at vi venter til sommer, hvis det rigtige navn ikke er tilgængeligt her på falderebet. Vi skal allerede ud og finde minimum 2-3 nye spillere til sommer, når Bruus, Kasper Jørgensen, Isak, Hernes og Widell formentlig alle er ude af døren, så det kunne være fedt at komme så meget af det i forkøbet som muligt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Det er hvertfald samme gamle sang næste vindue. En central midtbanespiller, af en hvis klasse.jonas386 skrev: ↑2. feb 2025, 20:26Håber der er transferkroner til den rigtige højrekant, men jeg kan godt leve med at vi venter til sommer, hvis det rigtige navn ikke er tilgængeligt her på falderebet. Vi skal allerede ud og finde minimum 2-3 nye spillere til sommer, når Bruus, Kasper Jørgensen, Isak, Hernes og Widell formentlig alle er ude af døren, så det kunne være fedt at komme så meget af det i forkøbet som muligt.
Lyder til Gow har lukket vinduet
- Jeg håber, vi er færdige. Vi vil have en kedelig sidste dag, lyder det fra den britiske sportsdirektør, da Tipsbladet spørger, om der er mere linet op.
Men han har også fået spilletid her i træningskampene i januar. Bl.a. 60 minutter mod Sparta Prag. Så det må være en Elison i form vi får.Hanga skrev: ↑2. feb 2025, 18:02https://www.transfermarkt.com/elison-ma ... verein/496
6 kampe fra start i forrige sæson men heraf var 5 i foråret, i efteråret har han ikke fået mange minutter, men var trods alt med på bænken for de svenske mestre.
Jeg tror på ham den her gang.
Men det sagde han også for en uges tid siden i ripodsten.
Og der skete da lidt efterfølgende
-
PonySlaystation
- Superliga

Hvis det er fra https://www.svenskafans.com/fotboll/mff/forum, så er det gæt de kommer med, det er ikke noget nogen har hørt.troelsh skrev: ↑2. feb 2025, 16:52Når man læser lidt i Malmö fan Forum, lyder det som en spiller flere Malmø fans tror kan blive rigtig god og mange penge værd. Men lyder til han ville være 4. Valg i deres centrale forsvar, hvorfor det gav mening at sende ham videre.
De har hørt en pris på 3-4 millioner svenske og en videresalgsklausul mellem 20-30 %
Okay :-)PonySlaystation skrev: ↑3. feb 2025, 00:28Hvis det er fra https://www.svenskafans.com/fotboll/mff/forum, så er det gæt de kommer med, det er ikke noget nogen har hørt.troelsh skrev: ↑2. feb 2025, 16:52Når man læser lidt i Malmö fan Forum, lyder det som en spiller flere Malmø fans tror kan blive rigtig god og mange penge værd. Men lyder til han ville være 4. Valg i deres centrale forsvar, hvorfor det gav mening at sende ham videre.
De har hørt en pris på 3-4 millioner svenske og en videresalgsklausul mellem 20-30 %