Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Er der nogen af jer der har adgang til denne artikel fra EB?:
https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspi ... ub/7525382
https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspi ... ub/7525382
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Det bliver en sommer med stor udskiftning i truppen. Spændende om det lykkes at lande nye aftaler med Lucas og KP
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Det bliver en sommer med stor udskiftning i truppen. Spændende om det lykkes at lande nye aftaler med Lucas og KP
Enig.frederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 19:26Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Og så lad os nu endelig hente kvalitet til den centrale midtbane, hvor vi mangler meget. Fisker eller Mistrati, og Opondo kunne være godt. Fischer til CB. Og så Hassan fra fcm til venstrekanten. Højre back ved jeg ikke.
Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers markedfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 19:26Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Mig bekendt har han ikke kørt sprit-kørsel eller gjort andet forargeligt. Han er udelukkende en god målmand for AaB og en Superliga-profil, samtidigt med AaB har en god egenkapital og skal ikke sælge sine bedste spiller. Der kan selvfølgelig komme et bud udefra, som er over det beløb AaB kan værdsætte ham til, og så er det op til Rinne om hvad han vil.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore634 skrev: ↑24. feb 2019, 19:51Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers markedfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 19:26Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Mig bekendt har han ikke kørt sprit-kørsel eller gjort andet forargeligt. Han er udelukkende en god målmand for AaB og en Superliga-profil, samtidigt med AaB har en god egenkapital og skal ikke sælge sine bedste spiller. Der kan selvfølgelig komme et bud udefra, som er over det beløb AaB kan værdsætte ham til, og så er det op til Rinne om hvad han vil.
Rinne har mig bekendt ikke udtrykt ønske om at komme væk snarest, tværtimod har han afvist detfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 20:05Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore634 skrev: ↑24. feb 2019, 19:51Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers markedfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 19:26Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
-
Gamen
Det lyder mig bekendt ikke som en spiller der afviser et skifte. Selvfølgelig vil han skifte - AaB er jo pt. i en ret uinteressant position, og han har gjort flot opmærksom på sig selv.De (Aalborg) har tackat nej. Jag kan inte göra så mycket
-
BassogogsVen
- Allstar

- Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
- Geografisk sted: I et land befolket af idioter
Altså, AaB er ikke verdens navle for andre end os fans og de nabosønner, der er så heldige, at klubben har den strategi, den har, som giver dem mulighed for at spille superliga.634 skrev: ↑24. feb 2019, 20:19Rinne har mig bekendt ikke udtrykt ønske om at komme væk snarest, tværtimod har han afvist detfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 20:05Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore634 skrev: ↑24. feb 2019, 19:51Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers markedfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 19:26Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Så selvfølgelig vil Rinne da gerne væk, hvis han får tilbudt noget mere interessant end nogle grå leverpostejsmus i den danske liga.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg
Fordi AaB skal have nogle transferkroner i kassen. Det er pinedød nødvendigt snart at lave et stort salg, hvis indkøbstempoet fra de sidste par år skal opretholdes samtidig med at der skal afvikles nogle enormt dyre kontrakter.
Jeg vil sætte det på spidsen, og sige at skal vi have mulighed for at gøre vores hold bedre, så skal Rinne sælges. Det skyldes naturligvis Gaardes mange fejlskud og den skæve trupsammensætning. Her skal der virkelig rettes op!!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Skal vi så høre dig tude over det, i lige så lang tid, som du har tudet over Mæhle-salget?BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 21:38Altså, AaB er ikke verdens navle for andre end os fans og de nabosønner, der er så heldige, at klubben har den strategi, den har, som giver dem mulighed for at spille superliga.634 skrev: ↑24. feb 2019, 20:19Rinne har mig bekendt ikke udtrykt ønske om at komme væk snarest, tværtimod har han afvist detfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 20:05Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore634 skrev: ↑24. feb 2019, 19:51Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers markedfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 19:26Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Så selvfølgelig vil Rinne da gerne væk, hvis han får tilbudt noget mere interessant end nogle grå leverpostejsmus i den danske liga.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
BassogogsVen
- Allstar

Som jeg skrev til ham den anden: Lav nu jeres 'BassogogsVen-tråd', hvor I kan sidde og skiftevis fællestude over mig og fællesonanere over Gaarde. Så kan vi andre diskutere AaB imens. Kys.Brodernumsi skrev: ↑24. feb 2019, 23:05Skal vi så høre dig tude over det, i lige så lang tid, som du har tudet over Mæhle-salget?BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 21:38Altså, AaB er ikke verdens navle for andre end os fans og de nabosønner, der er så heldige, at klubben har den strategi, den har, som giver dem mulighed for at spille superliga.634 skrev: ↑24. feb 2019, 20:19Rinne har mig bekendt ikke udtrykt ønske om at komme væk snarest, tværtimod har han afvist detfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 20:05Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore634 skrev: ↑24. feb 2019, 19:51Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers markedfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 19:26Afgang:
Risgård
Rinne
Okore
Ochs
Lesniak
Safranko
Pallesen
Blåbjerg
Ny kontrakt:
Lucas
KP
Würtz
Ramkilde
Det er satme kult at have sin egen tråd...BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 23:36Som jeg skrev til ham den anden: Lav nu jeres 'BassogogsVen-tråd', hvor I kan sidde og skiftevis fællestude over mig og fællesonanere over Gaarde. Så kan vi andre diskutere AaB imens. Kys.Brodernumsi skrev: ↑24. feb 2019, 23:05Skal vi så høre dig tude over det, i lige så lang tid, som du har tudet over Mæhle-salget?BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 21:38Altså, AaB er ikke verdens navle for andre end os fans og de nabosønner, der er så heldige, at klubben har den strategi, den har, som giver dem mulighed for at spille superliga.634 skrev: ↑24. feb 2019, 20:19Rinne har mig bekendt ikke udtrykt ønske om at komme væk snarest, tværtimod har han afvist detfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 20:05Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore634 skrev: ↑24. feb 2019, 19:51
Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers marked
Det behøver de jo slet ikke når dit navn befinder sig i alle tråde med utallige indlæg om alt hvad Gaarde er skyld i. Tror de fleste på debatsiden efterhånden kender din holdning.BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 23:36Som jeg skrev til ham den anden: Lav nu jeres 'BassogogsVen-tråd', hvor I kan sidde og skiftevis fællestude over mig og fællesonanere over Gaarde. Så kan vi andre diskutere AaB imens. Kys.Brodernumsi skrev: ↑24. feb 2019, 23:05Skal vi så høre dig tude over det, i lige så lang tid, som du har tudet over Mæhle-salget?BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 21:38Altså, AaB er ikke verdens navle for andre end os fans og de nabosønner, der er så heldige, at klubben har den strategi, den har, som giver dem mulighed for at spille superliga.634 skrev: ↑24. feb 2019, 20:19Rinne har mig bekendt ikke udtrykt ønske om at komme væk snarest, tværtimod har han afvist detfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 20:05Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore634 skrev: ↑24. feb 2019, 19:51
Hvorfor helvede er det vigtigt at sælge Rinne på købers marked
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
BassogogsVen
- Allstar

Skal vi snakke AaB? Eller mere specifikt i dette indlæg, som du selv citerer, et evt salg af Rinne?Forza skrev: ↑25. feb 2019, 07:35Det behøver de jo slet ikke når dit navn befinder sig i alle tråde med utallige indlæg om alt hvad Gaarde er skyld i. Tror de fleste på debatsiden efterhånden kender din holdning.BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 23:36Som jeg skrev til ham den anden: Lav nu jeres 'BassogogsVen-tråd', hvor I kan sidde og skiftevis fællestude over mig og fællesonanere over Gaarde. Så kan vi andre diskutere AaB imens. Kys.Brodernumsi skrev: ↑24. feb 2019, 23:05Skal vi så høre dig tude over det, i lige så lang tid, som du har tudet over Mæhle-salget?BassogogsVen skrev: ↑24. feb 2019, 21:38Altså, AaB er ikke verdens navle for andre end os fans og de nabosønner, der er så heldige, at klubben har den strategi, den har, som giver dem mulighed for at spille superliga.634 skrev: ↑24. feb 2019, 20:19Rinne har mig bekendt ikke udtrykt ønske om at komme væk snarest, tværtimod har han afvist detfrederikshavneren skrev: ↑24. feb 2019, 20:05
Det ligger i kortene at Rinne og Okore sælges til sommer. Begge spillere har ikke lagt skjul på at de gerne vil videre og det har nok hele tiden været planen at de skal sælges til sommer. Hvis AaB ikke var indforstået med dette havde vi nok ikke kunnet hente Rinne og Okore
Og jo, det behøver I nok, for jeres optagethed af mig har ikke noget med AaB at gøre. Det har et evt salg af Rinne derimod, som jo egentlig er det, jeg kommenterer på, inden en eller anden intrigant personage atter begynder at afspore debatten med sit vrøvl, der intet har med emnet at gøre.
Helt enig. Det handler også bare om at fastholde niveauet. Som fans er det let at vænne sig til et indkøbsniveau og forvente at AaB bliver ved med at købe spillere for 5-10 mio. hver sæson, men vi er nødt til at være realistiske.
Lige nu er budgettet skruet op fordi man har Bassogog-og Mæhle-millionerne at gnave på. De penge holder ikke ud over 2020, hvilket AaB jo også har indikeret i årsrapporter m.v. Medmindre der kommer nogle transferindtægter, så vil der uundgåeligt komme en opbremsning i løbet af de næste 1-2 år.
Det bliver ikke en opbremsning som tidligere set, hvor spillere skal paniksælges og sådan. Der er masser af naturlig afgang på vej - i første omgang Lucas, Ochs og Kasper P med udløb og Würtz+Risgård til pension. Næste sommer har vi også udløb på bl.a. Patrick, Pallesen, Blåbjerg og Okore. På den måde er truppen ganske fint indrettet til at Bassogog-pengene slipper op omkring 2020/21.
Men vi ville jo gerne kunne erstatte nogle af de ovennævnte spillere, hvis ikke vi skal gå over til at spille med et rent talenthold - og derudover handler de fleste indlæg i denne tråd om at der skal købes 2-3 spillere på ret højt niveau. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, medmindre vi får nogle nye "Bassogog-penge" at bruge - og der er Rinne desværre det eneste bud på et godt salg i truppen lige nu.
Jeg kan godt frygte at Gaarde fortsætter sin uforståelige retning og sit "talent-mantra" helt derud, hvor vi kommer i reel nedrykningsfare.Yankee skrev: ↑25. feb 2019, 11:26Helt enig. Det handler også bare om at fastholde niveauet. Som fans er det let at vænne sig til et indkøbsniveau og forvente at AaB bliver ved med at købe spillere for 5-10 mio. hver sæson, men vi er nødt til at være realistiske.
Lige nu er budgettet skruet op fordi man har Bassogog-og Mæhle-millionerne at gnave på. De penge holder ikke ud over 2020, hvilket AaB jo også har indikeret i årsrapporter m.v. Medmindre der kommer nogle transferindtægter, så vil der uundgåeligt komme en opbremsning i løbet af de næste 1-2 år.
Det bliver ikke en opbremsning som tidligere set, hvor spillere skal paniksælges og sådan. Der er masser af naturlig afgang på vej - i første omgang Lucas, Ochs og Kasper P med udløb og Würtz+Risgård til pension. Næste sommer har vi også udløb på bl.a. Patrick, Pallesen, Blåbjerg og Okore. På den måde er truppen ganske fint indrettet til at Bassogog-pengene slipper op omkring 2020/21.
Men vi ville jo gerne kunne erstatte nogle af de ovennævnte spillere, hvis ikke vi skal gå over til at spille med et rent talenthold - og derudover handler de fleste indlæg i denne tråd om at der skal købes 2-3 spillere på ret højt niveau. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre, medmindre vi får nogle nye "Bassogog-penge" at bruge - og der er Rinne desværre det eneste bud på et godt salg i truppen lige nu.
Tak skæbne hvis vi ikke havde haft ligaens bedste keeper i målet. Så ville vi ikke have haft muligheden for top 6 på nuværende tidspunkt.
Rinne og evt. Okore-transferpengene skal virkelig bruges med omhu, og typerne vi skal have ind, SKAL være deciderede ledere!! Så må vi se om Gaarde formår opgaven DENNE gang.
Gaarde og AaB har forsøgt et glidende generationsskifte på den centrale midtbane, hvilket kun delvist er lykkedes. Vi mangler meget kvalitet og tempo centralt på midtbanen. Vi kan ikke sætte vores modstandere nok under pres uden spillere, som har teknik og tempo.
Min tillid til komisk-Allan er helt væk. Jeg har været meget kritisk over for ham, selvom han gør nogle fine salg - men nu er tilliden bare fuldstændig væk! Og det er ikke kun pga. de svigtende resultater, fejlskud i form af spillere, men også alle hans udtalelser, der bare stinker langt væk af manglende fornemmelse for hvad der foregår - både på og uden for banen. Det er virkelig pinligt, at Hr. Gaarde i så lang tid, har talt om at AaB gerne vil spille possesion og bla bla bla. Det projekt mislykkedes totalt! Og nu skal der så sadles om, og her starter vores nye træner så med at sadle om lige før slutspillet... Vi aner heller ikke noget om hvad der skal ske på trænerposten til sommer. Her kan vi potentielt stå med en helt ny træner, som ønsker at spille på en anden måde end Friis. Sikke et cirkus!!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Mener eksperterne herinde stadig Moro ville være en tydelig forstærkning over Magnus og Abild? Kan se han render rundt og prøvetræner med Hobro. Dog på papiret lidt af en deroute han har været igennem siden han blev hyldet bl.a. herinde efter hans silkeborggennembrud.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Svært at sige på nuværende tidspunkt, men umiddelbart vil jeg mene at Moro er et skridt op ift. MC.Buzz Killington skrev: ↑25. feb 2019, 14:14Mener eksperterne herinde stadig Moro ville være en tydelig forstærkning over Magnus og Abild? Kan se han render rundt og prøvetræner med Hobro. Dog på papiret lidt af en deroute han har været igennem siden han blev hyldet bl.a. herinde efter hans silkeborggennembrud.
Synes dit indlæg virker noget bagklogt. Moro i hans prime for Silkeborg havde været en kæmpe forstærkning af holdet og klasser bedre end Magnus og Abildgaard. At han så siden han shinede for et par år siden er stagneret totalt og faldet i niveau kunne man ikke vide dengang og ikke sikkert det var sket i AaB.Buzz Killington skrev: ↑25. feb 2019, 14:14Mener eksperterne herinde stadig Moro ville være en tydelig forstærkning over Magnus og Abild? Kan se han render rundt og prøvetræner med Hobro. Dog på papiret lidt af en deroute han har været igennem siden han blev hyldet bl.a. herinde efter hans silkeborggennembrud.
RAUS RAUS SSE!