Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
Jakobsen
- Allstar

- Favoritspiller: Augu
Forza skrev:SGLoco skrev: ↑12. jun 2024, 09:54
Forza skrev: ↑12. jun 2024, 09:36
troelsh skrev: ↑12. jun 2024, 09:16
Er der nogen der har opsnappet noget om hvad vi får for Bakiz?
Insideren skrev vi i hvert fald havde fået vores minimumspris på 4 mio.
Fin pris for Bakiz der ikke har excelleret ligefrem. Klubben fattes penge og han er bestemt en spiller der kan undværes.
Med de 4 millioner kan vi skabe lidt luft i budgettet til andre gratis spillere eller et billigt køb som kan skabe mer værdi.
Mon ikke også man kunne se en Kramer solgt snart. Han har kun 1 år tilbage og vi har unge spillere der skal have noget spilletid. Måske man så henter en gratis ind her som backup.
At komme af med Kramer eller Thelander ville være forståeligt. Otoa skal have fast spilletid i midterforsvaret og begge to har høje lønninger. T har ikke set god ud og er enormt løntung (tak Bælum). Kramer er senest væk om et år på en fri transfer.
Det er vel kun Kramer der kan være interesse for af de to.
Nok svært at få til at ske, men så gerne Thelsnder ud og Kramer blev
1. Thelander passer ikke ind, er dyr og gammel
2. Kramer ser også langsom ud, men han har jo fungeret i Lars Friis’ system som delvist ligner det SSE22 vil
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
-
baresi
- Allstar

- Favoritspiller: baresi
Forza skrev: ↑12. jun 2024, 10:03
SGLoco skrev: ↑12. jun 2024, 09:54
Forza skrev: ↑12. jun 2024, 09:36
troelsh skrev: ↑12. jun 2024, 09:16
Er der nogen der har opsnappet noget om hvad vi får for Bakiz?
Insideren skrev vi i hvert fald havde fået vores minimumspris på 4 mio.
Fin pris for Bakiz der ikke har excelleret ligefrem. Klubben fattes penge og han er bestemt en spiller der kan undværes.
Med de 4 millioner kan vi skabe lidt luft i budgettet til andre gratis spillere eller et billigt køb som kan skabe mer værdi.
Mon ikke også man kunne se en Kramer solgt snart. Han har kun 1 år tilbage og vi har unge spillere der skal have noget spilletid. Måske man så henter en gratis ind her som backup.
At komme af med Kramer eller Thelander ville være forståeligt. Otoa skal have fast spilletid i midterforsvaret og begge to har høje lønninger. T har ikke set god ud og er enormt løntung (tak Bælum). Kramer er senest væk om et år på en fri transfer.
Det er vel kun Kramer der kan være interesse for af de to.
jeg synes vi skal beholde Thelander
Han er kulturbærer, og han kan hjælpe OTOA på vej. Langsom ja, men hans vilje og mentalitet er vigtig, og så har han en lederrolle.
Vi kan ikke fjerne alle de danske spillere eller ældre spillere og samle et hold af talenter fra DK, og udenlandske adresser hvor spilleren heller ikke har slået igennem. Det er ikke nok til superligaen.
Vi skal have en akse af kulturbærere og ledere på holdet - dem må man ikke bare fjerne.
Jeg stemmer for at thelander skal blive
kramer kan man fint sælge, han bærer ikke kulturen og har alderen til at blive solgt. Thelander bliver ikke solgt ift. alder og fremtid. lad ham gøre sin kontrakt færdig i AaB
-
Alpa Chino
- Superliga

Jeg synes ikke Kramer har udviklet sig, han er nærmest blevet dårligere. Ukoncentreret og har kostet mange mål.
Jeg vil være ligeså tryg med Otoa og Arnorsson ved siden af Thelander.
-
FIDEL
- Allstar

- Favoritspiller: Milan Makaric
Alpa Chino skrev: ↑12. jun 2024, 10:54
Jeg synes ikke Kramer har udviklet sig, han er nærmest blevet dårligere. Ukoncentreret og har kostet mange mål.
Jeg vil være ligeså tryg med Otoa og Arnorsson ved siden af Thelander.
Nu skal vi også lige have is i maven.
Jeg kan sgu godt forstå, hvis spillere som Kramer og Thelander mfl. har manglet den sidste fokus og tænding i 1. divison. Det er ikke super godt, men naturligt nok, da de er mennesker. Vi skal beholde én af de to efter min mening, da de ved hvad SL handler om, og kan forsvare feltet.
Kan huske, da M. Zanka skiftede fra fck til Brentford, at han udtalte noget med, at han havde brug for at måle sig med de bedste hver dag for at have den rette motivation. Det er lidt det samme vi er ude i, når man rykker ned.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Hvis ikke Kramer havde udløb om et år, burde det ikke være på tale at sælge ham. Men når han ikke vil forlænge, er det bare med at få ham afsted. Desværre samme situation med Ross. Håber dog meget på en forlængelse.
Thelander tror jeg løfter sig i Superligaen. Sluttede dårligt, men har været blandt vores bedste gennem sæsonen.
Kramer skal erstattes. Men det burde også være muligt. Erstatningen skal klart kunne dække større rum og dermed have fart i benene.
-
Bros
- 2. div

- Favoritspiller: Jeppe Curth
Reyad skrev: ↑12. jun 2024, 11:11
Hvis ikke Kramer havde udløb om et år, burde det ikke være på tale at sælge ham. Men når han ikke vil forlænge, er det bare med at få ham afsted. Desværre samme situation med Ross. Håber dog meget på en forlængelse.
Thelander tror jeg løfter sig i Superligaen. Sluttede dårligt, men har været blandt vores bedste gennem sæsonen.
Kramer skal erstattes. Men det burde også være muligt. Erstatningen skal klart kunne dække større rum og dermed have fart i benene.
vi har jo Otoa så der er vi ok dækket
men vi skal have kigget på de spiller med kontrakt udløb inden for det næste år.
vil de ikke forlænge så skal de bare ud.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Bros skrev: ↑12. jun 2024, 13:38
men vi skal have kigget på de spiller med kontrakt udløb inden for det næste år.
Med Otoas skadeshistorik og en meget ung Arnorsson så er det for skrøbeligt kun med tre folk til to pladser. Især hvis vi af og til også går tilbage til 3-5-2
-
troelsh
- Allstar

- Geografisk sted: 9000
Reyad skrev: ↑12. jun 2024, 14:24
Bros skrev: ↑12. jun 2024, 13:38
Med Otoas skadeshistorik og en meget ung Arnorsson så er det for skrøbeligt kun med tre folk til to pladser. Især hvis vi af og til også går tilbage til 3-5-2
Enig, derudover har vi en aldrende Thelander der også har en omfattende skadeshistorik. Der skal klart en erstatning ind hvis Kramer sælges.
-
Jakobsen
- Allstar

- Favoritspiller: Augu
Bakiz officielt til Silke - i mine øjne helt fint.
RAUS RAUS SSE!
-
RicoBR02
- Allstar

- Favoritspiller: Strandli
Jakobsen skrev: ↑12. jun 2024, 14:35
Jeg er mest interreseret I prisen.. har vi fået 4 for ham så er det satme fint
-
Martino1
- Superliga

- Favoritspiller: Winsnes
RicoBR02 skrev: ↑12. jun 2024, 14:39
Jakobsen skrev: ↑12. jun 2024, 14:35
Jeg er mest interreseret I prisen.. har vi fået 4 for ham så er det satme fint
Jep, og ikke superfed personlighed, samt meget svingende præstationer. Jeg er personligt glad for han er videre; for de penge kan bruges bedre.
-
Eksil
- Allstar

AaB og Silkeborg har godt nok bedrevet mange handler over de sidste år. Poulsen, Bakiz, Helenius, Kusk, Abou Ali, og Hagelskjær de senere år. Leniak og Sloth før det.
-
Forza
- Allstar

Eksil skrev: ↑12. jun 2024, 14:46
AaB og Silkeborg har godt nok bedrevet mange handler over de sidste år. Poulsen, Bakiz, Helenius, Kusk, Abou Ali, og Hagelskjær de senere år. Leniak og Sloth før det.
Jeg tror denne handel kan vise sig at blive god for begge parter. Jeg håber vi har en videresalgsklausul for Bakiz har et højt topniveau - i AaB har vi bare det for sjældent.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
RicoBR02
- Allstar

- Favoritspiller: Strandli
Og indtil videre har det vel kun været Helenius der har været en gevinst for dem?
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Jeg synes som nævnt at det er en hovedløs handel. Han har været svingende ligesom stort set alle andre på holdet, men han har også superligaerfaring, en god alder, passer fint ind i en 4-3-3 formation og har trods alt scoret 12 mål i 55 kampe samt nogle assists. Det er bestemt ikke dårligt for en kantspiller.
Jeg er ganske overbevist om, at han blomstrer op, når han kommer til en klub og en træner, der fungerer.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
Forza
- Allstar

RicoBR02 skrev: ↑12. jun 2024, 15:07
Og indtil videre har det vel kun været Helenius der har været en gevinst for dem?
Helenius blev jo sendt den anden vej.
Men der er ikke mange succeser blandt de handler - hverken på den ene eller anden side.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Gnu skrev: ↑12. jun 2024, 15:09
Jeg synes som nævnt at det er en hovedløs handel. Han har været svingende ligesom stort set alle andre på holdet, men han har også superligaerfaring, en god alder, passer fint ind i en 4-3-3 formation og har trods alt scoret 12 mål i 55 kampe samt nogle assists. Det er bestemt ikke dårligt for en kantspiller.
Jeg er ganske overbevist om, at han blomstrer op, når han kommer til en klub og en træner, der fungerer.
Jeg er lidt på samme hold. Jeg er faktisk ikke bekymret om at vi lander på 7-8 pladsen næste sæson, HVIS vi ikke sælger ud af alle vores superliga kampe, og erstatter med nogle vi ikke aner en skid om. Vi skal dælme passe på her. Jeg er sikker på han nok skal blive en success (50 superligakampe, 9 mål, 5 assistent) - det sidste år i superligaen, på et hold hvor alt var galt og han og Højholt jo mere eller mindre var profilerne. Jeg er ikke pisse glad for denne her, med mindre vi får noget andet superliga proven ind i stedet for.
-
Raptorr
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
raekkeettre skrev: ↑12. jun 2024, 15:23
Jeg er lidt på samme hold. Jeg er faktisk ikke bekymret om at vi lander på 7-8 pladsen næste sæson, HVIS vi ikke sælger ud af alle vores superliga kampe, og erstatter med nogle vi ikke aner en skid om. Vi skal dælme passe på her. Jeg er sikker på han nok skal blive en success (50 superligakampe, 9 mål, 5 assistent) - det sidste år i superligaen, på et hold hvor alt var galt og han og Højholt jo mere eller mindre var profilerne. Jeg er ikke pisse glad for denne her, med mindre vi får noget andet superliga proven ind i stedet for.
Jeg har ikke set noget fra ham, som AaB ikke kan erstatte eller undvære. Hans SL erfaring i AaB har været at bidrage til et kikset mesterskabsspil og en nedrykning. God vind til ham i Silkeborg.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Forza skrev: ↑12. jun 2024, 15:10
RicoBR02 skrev: ↑12. jun 2024, 15:07
Helenius blev jo sendt den anden vej.
Men der er ikke mange succeser blandt de handler - hverken på den ene eller anden side.
Risgård var da riiiimelig god...
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Raptorr skrev: ↑12. jun 2024, 15:40
raekkeettre skrev: ↑12. jun 2024, 15:23
Jeg har ikke set noget fra ham, som AaB ikke kan erstatte eller undvære. Hans SL erfaring i AaB har været at bidrage til et kikset mesterskabsspil og en nedrykning. God vind til ham i Silkeborg.
Jeg er ikke ret imponeret af dem, der er udset til at være erstatningerne. Mathias Jørgensen er et hit, men der skal jo også spille en på den anden kant, og der er udvalget så vidt jeg kan se Adedeji, som har været ringere end Bakiz og aldrig har spillet superliga, Kelvin John, der aldrig har spillet i Danmark og som har spillet 9 minutter i den belgiske liga og Andres Jasson, der heller aldrig har spillet i Danmark og som primært har gjort sig som indskifter i MLS. Hvis han da overhovedet er kommet ind.
Vi kan godt bruge en spiller som Bakiz, der ved hvad ligaen er for en størrelse og som kender klubben.
Jeg håber at tyskerne ved hvad de gør, men indtil videre har deres hitrate ikke været særlig god.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022