Næppe. Han havde stadig 2,5 år tilbage af kontrakten, så AaB var ikke tvunget til at forlænge kontrakten. Ligner mere en måde at honorere en spiller samtidig med at man får mulighed for at få en måske lidt højere pris ved et salg.DGK skrev: ↑23. jan 2025, 20:29Kunne man frygte for at der er blevet skrevet en frikøbsklausul ind i den nye kontrakt?Hanga skrev: ↑23. jan 2025, 20:23Kokkefar skrev: ↑23. jan 2025, 20:21Mon ikke det er noget der er blevet offentliggjort ved preseason arrangementet. Ét år på kontrakten er ganske fint, men det bunder nok mest i, at han har fortjent en højere løn eftersom han er blevet anfører og vores vigtigste spiller.
Det er der ingen tvivl om, og måske også for at øge kontraktværdien ift. det salg der jo helt sikkert ikke er flere år væk. Men stærkt signal uanset.
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Er det for meget for langt at Widell lige forlænger også 
Fantastisk nyhed - og tænk sig, han har ikke engang været i klubben et år endnu og alligevel er han så definerende for (det nye) AaB. Stærkt af Gow!
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Stærkt men ta lige widel med
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Fantastisk arbejde med den forlængelse. Smukt!
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
-
R Rosenberg
- Allstar

Det har næppe den store betydning for noget, men det er satme et stærkt signal at sende. Både fra AaB, men også fra MJ til fans og by.
Ædruelighedens stemme
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
det handler om at sende et signal om at vil i have ham, så koster han...R Rosenberg skrev: ↑23. jan 2025, 21:04Det har næppe den store betydning for noget, men det er satme et stærkt signal at sende. Både fra AaB, men også fra MJ til fans og by.
Hvis nu MJ står på 15 mål til sommer og en håndfuld assists. Hvad skal han så koste? 3 mio euro, måske 4?
SSE22 fortsætter det gode arbejde. Han bliver virkelig dyr nu at købe fri på den korte bane. Og jeg begynder at turde håbe på, vi måske også har ham en sæson mere, før han ryger.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
God aftale for begge parter. Jeg havde gerne set at aftalen strakt sig mere end et år ekstra - mod at en placering i toppen af lå hierarkiet.
Men samtidig bør det jo ikke have mening for han sælges nok til sommer eller senest næste sommer. Denne forlængelse sikrer at vi kan få den højeste værdi for ham.
Widell er desværre udelukket. Man har uden tvivl forsøgt. Han ryger til sommer, det er jeg slet ikke i tvivl om.
Men samtidig bør det jo ikke have mening for han sælges nok til sommer eller senest næste sommer. Denne forlængelse sikrer at vi kan få den højeste værdi for ham.
Widell er desværre udelukket. Man har uden tvivl forsøgt. Han ryger til sommer, det er jeg slet ikke i tvivl om.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Man må antage at M. Jørgensens nye kontrakt sender ham op i toppen af løn hierarkiet.
Er der nogen der kender det nuværende lønhierarki? Hvem der er i top 5, og hvad de ca. ligger på?
Er der nogen der kender det nuværende lønhierarki? Hvem der er i top 5, og hvad de ca. ligger på?
Helenius og Kramer er på gamle kontrakter så de ligger klart i top... som i KLART. Synes jeg har hørt tal omkring 500.000 tilsammen om måneden.
Det "nye" AaB har indført lønloft som hidtil har ligget på 75.000 kr. for at få styr på økonomien her i år 1 af genopbygning.
Der ligger en klokkeklar køreplan NÅR man har reddet sig i første år. Der vil man begynde at udbygge økonomien.
Om man er så sikker på overlevelser allerede nu at man har overgået de 75.000 til Mathias eller om han har accepteret en løn under de 75.000 tør jeg ikke sige - evt. med %-del af kommende transfersum.
Enig jeg forbereder mig også mentalt på at begge bliver solgt til sommer. Widell må i hvert fald være stensikker hvis ikke vi får forlænget med ham også.Forza skrev: ↑24. jan 2025, 07:19God aftale for begge parter. Jeg havde gerne set at aftalen strakt sig mere end et år ekstra - mod at en placering i toppen af lå hierarkiet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Bælum har sikkert også givet Kasper J en guldrandet kontrakt, så han ligger nok også deroppe et sted.hje1980 skrev: ↑24. jan 2025, 08:43Helenius og Kramer er på gamle kontrakter så de ligger klart i top... som i KLART. Synes jeg har hørt tal omkring 500.000 tilsammen om måneden.
Det "nye" AaB har indført lønloft som hidtil har ligget på 75.000 kr. for at få styr på økonomien her i år 1 af genopbygning.
Der ligger en klokkeklar køreplan NÅR man har reddet sig i første år. Der vil man begynde at udbygge økonomien.
Om man er så sikker på overlevelser allerede nu at man har overgået de 75.000 til Mathias eller om han har accepteret en løn under de 75.000 tør jeg ikke sige - evt. med %-del af kommende transfersum.
Jeg hørte lige i Ripodsten at Kasper J også har kostet os omkring 1 mio. euro med klausuler osv.
Den mand har virkelig formået at køre AaB helt i sænk sammen med IAO.
Panik bringer sjældent noget godt med sig og der er ingen tvivl om at Bælum handlede i regulær panik i det vintervindue. 2 meget dyre aftaler hvoraf kun den ene spiller reelt har gjort en sportslig forskel.troelsh skrev: ↑24. jan 2025, 09:54Bælum har sikkert også givet Kasper J en guldrandet kontrakt, så han ligger nok også deroppe et sted.hje1980 skrev: ↑24. jan 2025, 08:43Helenius og Kramer er på gamle kontrakter så de ligger klart i top... som i KLART. Synes jeg har hørt tal omkring 500.000 tilsammen om måneden.
Jeg hørte lige i Ripodsten at Kasper J også har kostet os omkring 1 mio. euro med klausuler osv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
troelsh skrev: ↑24. jan 2025, 09:54Bælum har sikkert også givet Kasper J en guldrandet kontrakt, så han ligger nok også deroppe et sted.hje1980 skrev: ↑24. jan 2025, 08:43Helenius og Kramer er på gamle kontrakter så de ligger klart i top... som i KLART. Synes jeg har hørt tal omkring 500.000 tilsammen om måneden.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
RufusTheDog
- 2. div

Ja det sejlede, men Bælle brugte vel næppe flere penge end han fik bevilget af bestyrelsen.troelsh skrev: ↑24. jan 2025, 09:54Bælum har sikkert også givet Kasper J en guldrandet kontrakt, så han ligger nok også deroppe et sted.hje1980 skrev: ↑24. jan 2025, 08:43Helenius og Kramer er på gamle kontrakter så de ligger klart i top... som i KLART. Synes jeg har hørt tal omkring 500.000 tilsammen om måneden.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
2?Hanga skrev: ↑24. jan 2025, 10:04Panik bringer sjældent noget godt med sig og der er ingen tvivl om at Bælum handlede i regulær panik i det vintervindue. 2 meget dyre aftaler hvoraf kun den ene spiller reelt har gjort en sportslig forskel.troelsh skrev: ↑24. jan 2025, 09:54Bælum har sikkert også givet Kasper J en guldrandet kontrakt, så han ligger nok også deroppe et sted.hje1980 skrev: ↑24. jan 2025, 08:43Helenius og Kramer er på gamle kontrakter så de ligger klart i top... som i KLART. Synes jeg har hørt tal omkring 500.000 tilsammen om måneden.
Kasper J: op til 1. Mio eur i transfer. - og kun en 3 årig kontrakt - hvilket medfører at en fremtidig transfer hurtigt udfordres på økonomien.
Thelander: en gigant kontrakt på 3,5 år til en spiller over 30. Krævede afskrivning på flere millioner at slippe af med den kontrakt.
Helenius: 250.000 om måneden + en dyr transfer til Silkeborg. Kontrakt på 3 år til en spiller over 30.
3 gigantiske fiaskoer som alle kostede en formue og låste klubben økonomisk i flere år frem. Herefter blev Bælum sparket ud på røv og albuer, men fik det til at fremstå som en fælles beslutning, hvor han endda havde frækheden til at sige, at han ville vende tilbage, når større skib skulle i søen, som fx et nyt stadion. I øvrigt hvor han fralagde sig det sportslige ansvar ved at påstå at han kun var ansigtet udadtil men at han ikke havde truffet de sportslige beslutninger.
Manden har i dag firmaet Kompetent(!!!!) som tydeligvis må være et ironisk navn.
Jeg glemte at Thelander aftalen også var det vindue, så du har ret. Den aftale forstår jeg dog bedre - selvom det var en dyr kontrakt, men han havde også været en bærende spiller for os sæsonen forinden. Han kom desværre ikke tilbage i samme forfatning og når vi alligevel endte med at rykke ned var det naturligvis endnu en alt for dyr aftale for os.Forza skrev: ↑24. jan 2025, 10:312?Hanga skrev: ↑24. jan 2025, 10:04Panik bringer sjældent noget godt med sig og der er ingen tvivl om at Bælum handlede i regulær panik i det vintervindue. 2 meget dyre aftaler hvoraf kun den ene spiller reelt har gjort en sportslig forskel.troelsh skrev: ↑24. jan 2025, 09:54Bælum har sikkert også givet Kasper J en guldrandet kontrakt, så han ligger nok også deroppe et sted.hje1980 skrev: ↑24. jan 2025, 08:43Helenius og Kramer er på gamle kontrakter så de ligger klart i top... som i KLART. Synes jeg har hørt tal omkring 500.000 tilsammen om måneden.
Kasper J: op til 1. Mio eur i transfer. - og kun en 3 årig kontrakt - hvilket medfører at en fremtidig transfer hurtigt udfordres på økonomien.
Thelander: en gigant kontrakt på 3,5 år til en spiller over 30. Krævede afskrivning på flere millioner at slippe af med den kontrakt.
Helenius: 250.000 om måneden + en dyr transfer til Silkeborg. Kontrakt på 3 år til en spiller over 30.
3 gigantiske fiaskoer som alle kostede en formue og låste klubben økonomisk i flere år frem. Herefter blev Bælum sparket ud på røv og albuer, men fik det til at fremstå som en fælles beslutning, hvor han endda havde frækheden til at sige, at han ville vende tilbage, når større skib skulle i søen, som fx et nyt stadion. I øvrigt hvor han fralagde sig det sportslige ansvar ved at påstå at han kun var ansigtet udadtil men at han ikke havde truffet de sportslige beslutninger.
Manden har i dag firmaet Kompetent(!!!!) som tydeligvis må være et ironisk navn.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14