Jeg synes Okore stadig er en fantastisk fodboldspiller. Og at han har gjort det rigtig godt i AaB fraset 2-3 hjerneblødninger. Problemet er at han er sat til en opgave han ikke har evnerne til. Han har fået til opgave at være anfører samt spillende forsvarer. Han er ingen af delene. Han er Søren Thorst. Havde han spillet ved siden af Ib Simonsen havde alting været perfekt. Men man sætter ikke Søren Thorst til at føre bolden frem. Så at forløbet for Okore ikke har været optimalt er ikke KUN okores skyld med også Allan Gaarde og trænerne.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:57Der skal jo altså nogle penge ind for at finansiere både Thelander og et par spillere mere. Truppen er for svag, og Okore har 1 år tilbage af sin kontrakt. Men selvfølgelig skal vi have en fornuftig pris for ham, men han har ikke gjort det flot.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:40Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 19:45Vi kan ikke holde på Okore, da manden mener han er bedre end at spille superliga - bold.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 19:10
Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at vi skulle købe en spillende forsvarsspiller (leder) og beholde Okore som makker til ham. Hvis Okore sælges er Thelander fin erstatning for ham.
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
- Køllen I Møllen
- Allstar

Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Lynge var absolut ikke ufejlbarlig men ja vi savner så meget en person der kan sælge klubben udadtil.PFA skrev: ↑1. jun 2019, 08:18Jeg ved ikke hvor meget man kan ligge i det, men mødte Lynge på Hjallerup marked i går, og nævnte Thelander rygtet. Han sagde han var et emne men at det hele jo var op til Gaarde, da det jo er hans bord nu.. Igen det blev sagt med den typiske Lynge lune, og med et glimt i øjet. For helvede hvor jeg savner den mand som sportsdirektør, en helt anden kaliber end Gaarde..
Nu har vi en grå sportschef og en tilsvarende kedelig spillertrup, det hele er så korrekt og pænt at det er blevet røvkedeligt
Jeg er helt enig. Han er en fremragende forsvarer hvis man udnytter hans kompetencer og har en ledende type ved siden af ham der kan spille bolden op. Man havde nok håbet at Wieghorst havde helt styr på hvordan han skulle bruges da man hentede ham.Køllen I Møllen skrev: ↑1. jun 2019, 08:28Jeg synes Okore stadig er en fantastisk fodboldspiller. Og at han har gjort det rigtig godt i AaB fraset 2-3 hjerneblødninger. Problemet er at han er sat til en opgave han ikke har evnerne til. Han har fået til opgave at være anfører samt spillende forsvarer. Han er ingen af delene. Han er Søren Thorst. Havde han spillet ved siden af Ib Simonsen havde alting været perfekt. Men man sætter ikke Søren Thorst til at føre bolden frem. Så at forløbet for Okore ikke har været optimalt er ikke KUN okores skyld med også Allan Gaarde og trænerne.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:57Der skal jo altså nogle penge ind for at finansiere både Thelander og et par spillere mere. Truppen er for svag, og Okore har 1 år tilbage af sin kontrakt. Men selvfølgelig skal vi have en fornuftig pris for ham, men han har ikke gjort det flot.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:40Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....
Han var jo øverst på Wieghorsts ønskeliste.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det store problem er at hverken Okore eller AaB lader til at vide at det er hvor grænserne går.Køllen I Møllen skrev: ↑1. jun 2019, 08:28Jeg synes Okore stadig er en fantastisk fodboldspiller. Og at han har gjort det rigtig godt i AaB fraset 2-3 hjerneblødninger. Problemet er at han er sat til en opgave han ikke har evnerne til. Han har fået til opgave at være anfører samt spillende forsvarer. Han er ingen af delene. Han er Søren Thorst. Havde han spillet ved siden af Ib Simonsen havde alting været perfekt. Men man sætter ikke Søren Thorst til at føre bolden frem. Så at forløbet for Okore ikke har været optimalt er ikke KUN okores skyld med også Allan Gaarde og trænerne.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:57Der skal jo altså nogle penge ind for at finansiere både Thelander og et par spillere mere. Truppen er for svag, og Okore har 1 år tilbage af sin kontrakt. Men selvfølgelig skal vi have en fornuftig pris for ham, men han har ikke gjort det flot.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:40Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....
Jeg tror Okore er i AaB kontrakten ud, medmindre der dukker noget eksotisik op, som han kan acceptere. Jeg tror ikke meget på det.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Så giver det ikke samme mening at hente Thelander, da de er samme type. Men det er selvfølgelig godt for kontinuiteten og stabiliteten.Pastorius skrev: ↑1. jun 2019, 11:25Det store problem er at hverken Okore eller AaB lader til at vide at det er hvor grænserne går.Køllen I Møllen skrev: ↑1. jun 2019, 08:28Jeg synes Okore stadig er en fantastisk fodboldspiller. Og at han har gjort det rigtig godt i AaB fraset 2-3 hjerneblødninger. Problemet er at han er sat til en opgave han ikke har evnerne til. Han har fået til opgave at være anfører samt spillende forsvarer. Han er ingen af delene. Han er Søren Thorst. Havde han spillet ved siden af Ib Simonsen havde alting været perfekt. Men man sætter ikke Søren Thorst til at føre bolden frem. Så at forløbet for Okore ikke har været optimalt er ikke KUN okores skyld med også Allan Gaarde og trænerne.FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:57Der skal jo altså nogle penge ind for at finansiere både Thelander og et par spillere mere. Truppen er for svag, og Okore har 1 år tilbage af sin kontrakt. Men selvfølgelig skal vi have en fornuftig pris for ham, men han har ikke gjort det flot.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:40Det er jo ikke så simpelt. Hvis der ikke er nogen klubber der vil give den pris AaB forlanger eller Okore ikke er interesserer i at skifte til den klub fra lorte-land der VIL betale prisen så havner man jo i en situation hvor man skal vælge mellem at sælge ham alt for billigt eller beholde ham. Så der er skam rigeligt at diskutere hvis man lyster det...FIDEL skrev: ↑31. maj 2019, 20:30Okore vil videre nu, og AaB har brug for penge nu. Der er ingen grund til at diskutere det mere.Køllen I Møllen skrev: ↑31. maj 2019, 20:11
Selvfølgelig kan vi holde på ham hvis det er det vi vil. Han har kontrakt. Hvis vi kan få Thelander ind istedetfor ville det dog være en god løsning for alle. Forudsat at vi kan gå en ordentlig pris for Okore. Han skal ikke væk bare fordi....
Jeg tror Okore er i AaB kontrakten ud, medmindre der dukker noget eksotisik op, som han kan acceptere. Jeg tror ikke meget på det.
Det er et gevaldigt step op fra alternativerne selv om han skulle spille sammen med Okore. Men lad os nu se hvad det ender med.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Så er der udsalg hos Vendsyssel
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg så også gerne Konaté på vores højre back, fart og driblinger er en mangel vare på den position.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. jun 2019, 17:54Vi er det eneste hold der har tabt til Vendsyssel FF i år, det er da også en præstation eller noget...
Thorsteinsson og Konaté ser spændende ud ellers kan jeg ikke se nogle emner, S. Fischer er ikke god nok
Kæmpe selvmål at fyre Askou inden de to vigtige kampe. Virkelig skidt dømmekraft.
Nå men Konaté og Thorsteinsson kunne pynte i vores trup.
Nå men Konaté og Thorsteinsson kunne pynte i vores trup.
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Stop nu med at alle de der nedrykningsspillere er interessante for os 
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Vi får da i den kommende sæson brug for flere folk med erfaring i nedrykningskampe. Der er jo ikke så mange fra 10/11 holdet tilbage
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
3 spillere fra hylde A?? Det må da være årets mest naive indlæg
Af mangel på handling fra andre debatører er jeg lige nødt til at skride ind her. Vi skal eddermaneme ikke have Konaté på højre back, det er da fuldstændig vanvittigt. Han er overhovedet ikke god nok til AaB, og han er slet ikke back. Hvor er det vildt, der er flere der har forslået det. Forfærdeligt vi ikke har højere ambitioner på vegne af vores klub.PFA skrev: ↑2. jun 2019, 18:10Jeg så også gerne Konaté på vores højre back, fart og driblinger er en mangel vare på den position.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. jun 2019, 17:54Vi er det eneste hold der har tabt til Vendsyssel FF i år, det er da også en præstation eller noget...
Thorsteinsson og Konaté ser spændende ud ellers kan jeg ikke se nogle emner, S. Fischer er ikke god nok
Han har dog spillet wingback i de fleste kampe i vff. Hvis Konaté ikke er god nok til AaB, så er PK dælme heller ikke.Kokkefar skrev: ↑2. jun 2019, 20:22Af mangel på handling fra andre debatører er jeg lige nødt til at skride ind her. Vi skal eddermaneme ikke have Konaté på højre back, det er da fuldstændig vanvittigt. Han er overhovedet ikke god nok til AaB, og han er slet ikke back. Hvor er det vildt, der er flere der har forslået det. Forfærdeligt vi ikke har højere ambitioner på vegne af vores klub.PFA skrev: ↑2. jun 2019, 18:10Jeg så også gerne Konaté på vores højre back, fart og driblinger er en mangel vare på den position.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. jun 2019, 17:54Vi er det eneste hold der har tabt til Vendsyssel FF i år, det er da også en præstation eller noget...
Børsting har også spillet højreback, synes du han er back? Enig, men det er Konaté satme heller ikke. Vi skal altså ikke stille os tilfredse med spillere fra den hylde. Det er middelmådigt, at best.FIDEL skrev: ↑2. jun 2019, 20:30Han har dog spillet wingback i de fleste kampe i vff. Hvis Konaté ikke er god nok til AaB, så er PK dælme heller ikke.Kokkefar skrev: ↑2. jun 2019, 20:22Af mangel på handling fra andre debatører er jeg lige nødt til at skride ind her. Vi skal eddermaneme ikke have Konaté på højre back, det er da fuldstændig vanvittigt. Han er overhovedet ikke god nok til AaB, og han er slet ikke back. Hvor er det vildt, der er flere der har forslået det. Forfærdeligt vi ikke har højere ambitioner på vegne af vores klub.PFA skrev: ↑2. jun 2019, 18:10Jeg så også gerne Konaté på vores højre back, fart og driblinger er en mangel vare på den position.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. jun 2019, 17:54Vi er det eneste hold der har tabt til Vendsyssel FF i år, det er da også en præstation eller noget...
Og jeg ville ikke kalde det wingback, så er Thorsteinsson også wingback.
Øhhh hvad vil du så kalde det?Kokkefar skrev: ↑2. jun 2019, 20:53Børsting har også spillet højreback, synes du han er back? Enig, men det er Konaté satme heller ikke. Vi skal altså ikke stille os tilfredse med spillere fra den hylde. Det er middelmådigt, at best.FIDEL skrev: ↑2. jun 2019, 20:30Han har dog spillet wingback i de fleste kampe i vff. Hvis Konaté ikke er god nok til AaB, så er PK dælme heller ikke.Kokkefar skrev: ↑2. jun 2019, 20:22Af mangel på handling fra andre debatører er jeg lige nødt til at skride ind her. Vi skal eddermaneme ikke have Konaté på højre back, det er da fuldstændig vanvittigt. Han er overhovedet ikke god nok til AaB, og han er slet ikke back. Hvor er det vildt, der er flere der har forslået det. Forfærdeligt vi ikke har højere ambitioner på vegne af vores klub.PFA skrev: ↑2. jun 2019, 18:10Jeg så også gerne Konaté på vores højre back, fart og driblinger er en mangel vare på den position.Aalborg frederikshavner skrev: ↑2. jun 2019, 17:54Vi er det eneste hold der har tabt til Vendsyssel FF i år, det er da også en præstation eller noget...
Og jeg ville ikke kalde det wingback, så er Thorsteinsson også wingback.