Og Klitten må være bedste spiller i foråret, som de refererer til i overskriften. Men hvem er de andre mon?
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
nej det er Rinne der refereres til.TK-allez skrev: ↑3. maj 2021, 21:33Og Klitten må være bedste spiller i foråret, som de refererer til i overskriften. Men hvem er de andre mon?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
-
Debatjuntaen
- Administrator

Det er IKKE tilladt at dele indholdet af betalingsartikler, da vi dermed medvirker til brud af copyright lovgivningen.
"Resten" er de andre med snarligt udløb;)TK-allez skrev: ↑3. maj 2021, 21:33Og Klitten må være bedste spiller i foråret, som de refererer til i overskriften. Men hvem er de andre mon?
Spændende bud du smider ind der. Har du noget videre kendskab til ham, udover at han har et vildt snit?AaB-7730 skrev: ↑3. maj 2021, 13:51Jeg tror Fabian Schubert kunne blive en god løsning for os.. har udløb til sommer..
https://www.transfermarkt.de/fabian-sch ... ler/276998
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Med tanke på, at vi nok primært skal forstærkes defensivt, har jeg, udover de spillere jeg allerede har nævnt/spurgt ind til (Gustav Valsvik, transferfri fra Rosenborg samt Tshiembe og Gammelby fra LFC) tænkt lidt på, om Mølgaard fra Vejle og/eller Kevin Diks kunne være en mulighed?
Indrømmet, jeg ser mest fodbold med de hold, som jeg nu holder med, så det er få kampe (samt hvad jeg læser mig til), jeg dømmer/spørger ud fra, MEN... Mølgaard fra Vejle har gjort det godt mod os flere gange og hvad jeg ellers har set med Vejle, synes jeg faktisk, at han gør det meget fornuftigt. Hvad angår Diks, så tøver agf med at gøre aftalen permanent (det kan skyldes mange ting), mens han selv fortæller, at han stort set ikke har været i dialog med Fiorentina, som altså ikke virker synderligt interesseret i at gøre brug af ham fremadrettet. Hvis han gider bruge en hel sæson i Århus, kunne det måske tænkes, at superligaen godt kunne være en permanent liga for at optræde i???
Indrømmet, jeg ser mest fodbold med de hold, som jeg nu holder med, så det er få kampe (samt hvad jeg læser mig til), jeg dømmer/spørger ud fra, MEN... Mølgaard fra Vejle har gjort det godt mod os flere gange og hvad jeg ellers har set med Vejle, synes jeg faktisk, at han gør det meget fornuftigt. Hvad angår Diks, så tøver agf med at gøre aftalen permanent (det kan skyldes mange ting), mens han selv fortæller, at han stort set ikke har været i dialog med Fiorentina, som altså ikke virker synderligt interesseret i at gøre brug af ham fremadrettet. Hvis han gider bruge en hel sæson i Århus, kunne det måske tænkes, at superligaen godt kunne være en permanent liga for at optræde i???
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Der ligger nogle få klip med ham på youtube. Niveauet han spiller på ser ganske lavt ud, og han ser selv ret langsom ud. Dog ser han ud til at have en god placeringsevne; men tvivler på, at han vil kunne begå sig i Superligaen.Prica22 skrev: ↑4. maj 2021, 15:24Spændende bud du smider ind der. Har du noget videre kendskab til ham, udover at han har et vildt snit?AaB-7730 skrev: ↑3. maj 2021, 13:51Jeg tror Fabian Schubert kunne blive en god løsning for os.. har udløb til sommer..
https://www.transfermarkt.de/fabian-sch ... ler/276998
Jeg kender ikke andet til ham, end de stats der findes på ham..
26 År, 194 cm høj og mest væsentlig, så har han i liga og pokal, i lige så mange kampe som AaB har spillet, scoret blot et mål mindre end hele AaB holdet har tilsammen..
Jeg mener i den optik, at der er plads til niveauforskel..
26 År, 194 cm høj og mest væsentlig, så har han i liga og pokal, i lige så mange kampe som AaB har spillet, scoret blot et mål mindre end hele AaB holdet har tilsammen..
Synes det er lidt for ensidigt bare at se på niveauforskel og sige at så dur han også hos os. Niveauforskellen er for det første ukendt da ingen af os kender niveauet på næstbedste niveau i Østrig. Derudover er der jo også massers eksempler på de de der 1,5 divisionspillere som er for gode til f.eks. dansk 1. Division, men ikke gode nok til Superligaen. Derudover siger hans målstats intet om hvorvidt han ville fungere i AaBs system. Selvom vi da godt kunne bruge en stor type siger og målsnit i sig selv ikke nok.AaB-7730 skrev:Jeg kender ikke andet til ham, end de stats der findes på ham..
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
Hvis det står til troende som skrevet herinde at AaBs lønbudget skal ned - er det jo netop i det lag vi skal finde de spillere der kan redde os i næste sæson.Jakobsen skrev: ↑5. maj 2021, 08:41Synes det er lidt for ensidigt bare at se på niveauforskel og sige at så dur han også hos os. Niveauforskellen er for det første ukendt da ingen af os kender niveauet på næstbedste niveau i Østrig. Derudover er der jo også massers eksempler på de de der 1,5 divisionspillere som er for gode til f.eks. dansk 1. Division, men ikke gode nok til Superligaen. Derudover siger hans målstats intet om hvorvidt han ville fungere i AaBs system. Selvom vi da godt kunne bruge en stor type siger og målsnit i sig selv ikke nok.AaB-7730 skrev:Jeg kender ikke andet til ham, end de stats der findes på ham..
De spillere fra næstbedste række i Danmark eller bundklubberne i eks Norge og Sverige eks Rufo, Granli og Samuelsen. Der skal vi håbe på at finde noget, der til billigere penge end nu, kan begå sig i superligaen.
Med de tre ovennævnte samt hagelskjær tyder noget jo også på at processen er i gang. Udskiftning af højtlønnede med erfaring og klasse til superliga eller mere til fordel for potentiale der kan løftes fra lavere rækker.
Jeg håber simpelthen bare ikke at udskiftningen bliver så stor at vi risikerer en nedrykning, for så vil besparelserne være ligegyldige.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
IAO har meldt klart ud at målsætningen er top 4 i den kommende sæson hvilket kræver at der hentes kvalitet i sommerens transfer vindue.Maglau skrev: ↑5. maj 2021, 11:31Hvis det står til troende som skrevet herinde at AaBs lønbudget skal ned - er det jo netop i det lag vi skal finde de spillere der kan redde os i næste sæson.Jakobsen skrev: ↑5. maj 2021, 08:41Synes det er lidt for ensidigt bare at se på niveauforskel og sige at så dur han også hos os. Niveauforskellen er for det første ukendt da ingen af os kender niveauet på næstbedste niveau i Østrig. Derudover er der jo også massers eksempler på de de der 1,5 divisionspillere som er for gode til f.eks. dansk 1. Division, men ikke gode nok til Superligaen. Derudover siger hans målstats intet om hvorvidt han ville fungere i AaBs system. Selvom vi da godt kunne bruge en stor type siger og målsnit i sig selv ikke nok.AaB-7730 skrev:Jeg kender ikke andet til ham, end de stats der findes på ham..
De spillere fra næstbedste række i Danmark eller bundklubberne i eks Norge og Sverige eks Rufo, Granli og Samuelsen. Der skal vi håbe på at finde noget, der til billigere penge end nu, kan begå sig i superligaen.
Med de tre ovennævnte samt hagelskjær tyder noget jo også på at processen er i gang. Udskiftning af højtlønnede med erfaring og klasse til superliga eller mere til fordel for potentiale der kan løftes fra lavere rækker.
Jeg håber simpelthen bare ikke at udskiftningen bliver så stor at vi risikerer en nedrykning, for så vil besparelserne være ligegyldige.
For at kunne opfylde den ambitiøse målsætning skal der selvsagt bruges en del penge og jeg kan godt tvivle på om der er tilstrækkelige ressourcer til rådighed.
To parametre skal vægte højest. Høj teknisk niveau og speed. I den rækkefølge.
Her er det på kanterne og spids som vi mangler lige præcis de kompetencer.
Ude går Børsting, Palle og VW
Erstatninger kunne være, Gammelby, Warming, Dalsgaard (hvis Brentford ikke rykker op i år).
Samuelsen har det tekniske, men ikke topfarten. Det samme med Tom. Det optimalt vil være hvis vi kan finde en angriber der gemmer sig i sekunda rækkerne der opfylder disse kriterie
Erstatninger kunne være, Gammelby, Warming, Dalsgaard (hvis Brentford ikke rykker op i år).
Samuelsen har det tekniske, men ikke topfarten. Det samme med Tom. Det optimalt vil være hvis vi kan finde en angriber der gemmer sig i sekunda rækkerne der opfylder disse kriterie
Jeg er enig i, at truppen mangler speed og et højere teknisk niveau på nogle af pladserne, men vi mangler i høj grad en angriber, som er mere kynisk i boksen og samtidig skal han være god i pasningerne. Det er en svær kombination at finde på markedet.Coldhawk skrev: ↑5. maj 2021, 12:11To parametre skal vægte højest. Høj teknisk niveau og speed. I den rækkefølge.
Endvidere tror jeg vi vil se 1-2 nye centrale midtbanespillere i truppen. Den spillestil Marti ønsker, kræver en central midtbane med højt teknisk niveau - selv hos 6´eren. Dvs. hvis vi skal dominere kampene med possesion, så vil det gå lidt udover vores duelstyrke og evt. intensitet.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg er ikke bekymret for det tekniske niveau hverken hos Kusk eller Børsting. Det er kun superligaen.
Men fart og en som går forrest er langt vigtigere.
- FlæskeFrank
Det er så også to spillere med markant forskel i deres tekniske kvaliteter. Kusk er en af vores bedste teknikere, Børsting det modsatte.FlæskeFrank skrev: ↑5. maj 2021, 12:55Jeg er ikke bekymret for det tekniske niveau hverken hos Kusk eller Børsting. Det er kun superligaen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

Børstings teknik?FlæskeFrank skrev: ↑5. maj 2021, 12:55Jeg er ikke bekymret for det tekniske niveau hverken hos Kusk eller Børsting. Det er kun superligaen.
Antallet af angreb, der er forpurret af hans "teknik" overgår vel antallet af gange Kaare Mølbak er vendt på en tallerken.
Ædruelighedens stemme
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg synes teknikken bliver gjort til større dyr end det reelt behøver og der virker bashing af Magnus, Pallesen og Børsting og hvem der ellers langes ud efter forkert. Hvis man tror alle 11 spillere skal have et teknisk niveau som Lucas, så ville Inge få travlt.
Superligaen er ikke teknisk stærkere end den blanding, som vi har nu, godt vil kunne vindes og spilles det spil, som vi ønsker. Der tror jeg nærmere, at holdets manglende fart og folk, som vil tage ansvar er væsentlig større mangler.
Superligaen er ikke teknisk stærkere end den blanding, som vi har nu, godt vil kunne vindes og spilles det spil, som vi ønsker. Der tror jeg nærmere, at holdets manglende fart og folk, som vil tage ansvar er væsentlig større mangler.
- FlæskeFrank
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Jeg forstår ikke helt, hvorfor folk ønsker en tank centerforward. Kan ikke se hvordan det skal hjælpe os, når vi spiller med højt pres og høje omstillinger. Så vil en Tank kun bremse det flydende og direkte angrebsspil.
Så meget desto mere træls at Pedro er gået i stå. Det forhindrer nok at vi kan score noget mønt på ham når vi skal lede efter en ny 6er med teknik.FIDEL skrev: ↑5. maj 2021, 12:25Jeg er enig i, at truppen mangler speed og et højere teknisk niveau på nogle af pladserne, men vi mangler i høj grad en angriber, som er mere kynisk i boksen og samtidig skal han være god i pasningerne. Det er en svær kombination at finde på markedet.Coldhawk skrev: ↑5. maj 2021, 12:11To parametre skal vægte højest. Høj teknisk niveau og speed. I den rækkefølge.
Endvidere tror jeg vi vil se 1-2 nye centrale midtbanespillere i truppen. Den spillestil Marti ønsker, kræver en central midtbane med højt teknisk niveau - selv hos 6´eren. Dvs. hvis vi skal dominere kampene med possesion, så vil det gå lidt udover vores duelstyrke og evt. intensitet.
AaB - BIF 13/4 2014
-
R Rosenberg
- Allstar

Ikke at bryde sig om tonser-spillere, Horsens-style, er ikke det samme som bashing. Så lad bare være.FlæskeFrank skrev: ↑5. maj 2021, 14:17Jeg synes teknikken bliver gjort til større dyr end det reelt behøver og der virker bashing af Magnus, Pallesen og Børsting og hvem der ellers langes ud efter forkert. Hvis man tror alle 11 spillere skal have et teknisk niveau som Lucas, så ville Inge få travlt.
Og at du fortsætter med overdrivelse, at nogen har talt om 11xLucas-teknik gør jo blot dit indlæg værre.
Du kan sagtens nå din pointe uden 2 x løgn.
Nogle kan godt lide pøle-bold, andre mere teknisk bold, hvor man kan spille sig ud af modstanderes fysik. Det er helt fair at være uenige på det punkt.
Ædruelighedens stemme