Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af YesAaBcan » 1. aug 2013, 20:56

Ja jeg ved sku snart ikke. Hvis man gåågler på Bendtner - Aalborg - Zangenberg - Ny klub - VisesiGaden

........... Så kommer der ikke en skid frem!

Garantere et tarveligt røgslør fra Bendtner marketing. :cheers:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 1. aug 2013, 21:02

jonas386 skrev:Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre mig kilde, men kan sige så meget at han ved flere lejligheder har arbejdet sammen med Tom Brooks (Bendtners agent), og rygtet skulle komme direkte fra ham.

Igen må jeg nok understrege at det selvfølgelig kun er en absolut sidste udvej, og chancen for det bliver DK er forsvindende lille. Og chancen for det lige nøjagtigt bliver AaB er endnu mindre.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. aug 2013, 21:09

Vi vil ha' Bendtner i gaden, Bendtner i gaaaaden, vi vil ha Bendtner i gaaaaaden.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 1. aug 2013, 21:17

Her er nogle forslag til afrikanere jeg gerne så i vores angreb

Aristide Bancé - stor stærk afrikaner fra Burkino Faso med et imponerende CV, er gået lidt i stå i Augsburg
http://en.wikipedia.org/wiki/Aristide_Banc%C3%A9" onclick="window.open(this.href);return false;

Jacob Mulenga fra Zambia spiller pt. i Utrecht men er røget lidt ud i kulden, igen en angriber med et imponerende scoringssnit
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Mulenga" onclick="window.open(this.href);return false;

Matt Moussilou fra Congo, en erfaren målræv der pt. spiller i Lausanne, har spillet i flere store franske klubber
http://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Moussilou" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

Sambaman
2. div
2. div

Indlæg af Sambaman » 1. aug 2013, 21:23

Brent skrev:Her er nogle forslag til afrikanere jeg gerne så i vores angreb

Aristide Bancé - stor stærk afrikaner fra Burkino Faso med et imponerende CV, er gået lidt i stå i Augsburg
http://en.wikipedia.org/wiki/Aristide_Banc%C3%A9" onclick="window.open(this.href);return false;

Jacob Mulenga fra Zambia spiller pt. i Utrecht men er røget lidt ud i kulden, igen en angriber med et imponerende scoringssnit
http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Mulenga" onclick="window.open(this.href);return false;

Matt Moussilou fra Congo, en erfaren målræv der pt. spiller i Lausanne, har spillet i flere store franske klubber
http://en.wikipedia.org/wiki/Matt_Moussilou" onclick="window.open(this.href);return false;
Bancé er mere urealistisk end Bendtner. Manden var her, der og alle vejene ved AFCON. Der er med garanti større klubber der vil have fat i ham.

AalborgTrendies

Indlæg af AalborgTrendies » 1. aug 2013, 21:41

Iluridze (den levende 10'er) har garnet for Dila Gori ude mod Hajduk. Lad os nu bare hente ham :-)

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 1. aug 2013, 21:45

Det er dejligt at se transferønsker-tråden bliver peppet lidt op, så vi kan når fordums tider med lufthavnen og pizzaslices i Bilka.

I den lidt mere seriøse ende, kan det godt ærgre lidt at se en Martin Svensson holde legestue på fløjen overfor Rubin Kazans dyrt betalte forsvarsspillere i dagens kvalkamp. Ham tror jeg virkelig vi kunne have fået meget godt ud af på en fløj i AaB, og som kunne erstatte en Due/Kusk der vel ryger på et tidspunkt. Han er hurtig, driblestærk og slog mere end et enkelt godt indlæg i dagens kamp for Randers.

Det er klart at han har haft problemer i Silkeborg, hvor trænerne ikke har kunnet holde styr på ham (var det noget med han i et interview har fortalt han har ADHD?), men under Kent, Kuhn og på banen Augos ledelse, tror jeg sgu han ville have været et superkøb for os. Men det er selvfølgelig lidt sent nu. Det er dog en type som ham jeg gerne ser erstatte Due når han stopper og Kusk når han ryger.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 1. aug 2013, 22:13

AalborgTrendies skrev:Iluridze (den levende 10'er) har garnet for Dila Gori ude mod Hajduk. Lad os nu bare hente ham :-)
Seriøst. Gaarde, lyt til Trendies, manden med det pæne tøj. Få fat i den mand. Han passer perfekt i vores offensive spil, med hans tætte boldkontrol og gode afslutninger.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 1. aug 2013, 23:27

Ante Rukavina

Hent ham nu bare Gaarde. Det er så let at sige.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 2. aug 2013, 10:31

Ikke at jeg tror på Bendtner rygtet, men skule det ske at han kommer til Aalborg så skal han være klar over at hans landsholdsplads automatisk bliver givet til en anden..
1 2 3 Jimmy er en mur!

ContractManager
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: ...ingen over klubben
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af ContractManager » 2. aug 2013, 10:34

limey skrev:Yes, Baby! Transfertråden har igen nået fordums højder med alverdens negere i lufthavnen i Lindholm og vindueskiggere i Åbybro. Bendtner skal måske til Aalborg fordi vi er gode til at udvikle talenter. Jeg giver en kasse bajere hvis du får ret, Jonas. :cheers:
Jeg hopper sgu på den samme vogn, og tilbyder en kasse af de fineste, hvis Bendtner lander i Aalborg! Fuck det! Og 20 røde Cecil!
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 2. aug 2013, 11:06

ContractManager skrev:
limey skrev:Yes, Baby! Transfertråden har igen nået fordums højder med alverdens negere i lufthavnen i Lindholm og vindueskiggere i Åbybro. Bendtner skal måske til Aalborg fordi vi er gode til at udvikle talenter. Jeg giver en kasse bajere hvis du får ret, Jonas. :cheers:
Jeg hopper sgu på den samme vogn, og tilbyder en kasse af de fineste, hvis Bendtner lander i Aalborg! Fuck det! Og 20 røde Cecil!
Hehe, det var nu ikke helt det jeg sagde Limey ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 2. aug 2013, 11:10

Jeg tror ikke det mindste på det rygte med Bendtner, men ikke desto mindre skal du ha tak for at skyde gang i tråden.

Hvis Gaarde kan hente en mand som ham uden at vi som klub går konkurs inden han har forladt os igen, så kan vi godt give lynges kongekrone videre til Gaarde!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 2. aug 2013, 12:40

Når Frankfurt har takket nej på grund af Bendtners lønkrav, så kommer han aldrig til AaB.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 2. aug 2013, 13:02

jonas386 skrev:Okay, her kommer bomben. Nicklas Bendtner
Din "ven" klasker sig på låret af grin lige nu! Få bedre venner og en realitetssans. M'kay?

Hvad med en pirat fra somaliland?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 2. aug 2013, 13:05

Provst i Brovst skrev:
Din "ven" klasker sig på låret af grin lige nu! Få bedre venner og en realitetssans. M'kay?
Læs dog indlægget. Som jeg skriver betyder det overhovedet ikke at Bendtner er på vej til AaB, men at han havde nævnt muligheden såfremt alt andet glippede, hvilket det næppe gør, og FCK er nok også højere på interesse listen end AaB. Der vil iøvrigt kun være tale om en lejeaftale, det er klart.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 2. aug 2013, 13:28

jonas386 skrev:
Provst i Brovst skrev:
Læs dog indlægget. Som jeg skriver betyder det overhovedet ikke at Bendtner er på vej til AaB, men at han havde nævnt muligheden såfremt alt andet glippede, hvilket det næppe gør, og FCK er nok også højere på interesse listen end AaB. Der vil iøvrigt kun være tale om en lejeaftale, det er klart.
Nej det lyder vel ikke mere usandsynligt end dengang i 1995 hvor Cantona ville til AaB fordi han som dreng havde været på ferie i en lille lejlighed ude i vestbyen og kunne se lyset fra stadion. Det var en nordjyske nyhed engang først i april.

Erik Bo Andersen og Cantona ville have været noget af et angreb i 1995, noget bedre end partnerskabet med Petter Belsvik.

:)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 2. aug 2013, 13:31

jonas386 skrev:
Provst i Brovst skrev:
Bare lige for at få det helt på det rene. Kommer Bendtner, så er det kun på en lejekontrakt. Vi køber ham ikke?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar

Indlæg af Provst i Brovst » 2. aug 2013, 13:32

NIN den fromme skrev:
jonas386 skrev:
Provst i Brovst skrev:
Bare lige for at få det helt på det rene. Kommer Bendtner, så er det kun på en lejekontrakt. Vi køber ham ikke?
LOL!

Brugeravatar
Bohemka
2. div
2. div
Geografisk sted: Strandhusene/Ticino

Indlæg af Bohemka » 2. aug 2013, 13:54

Jeg har hørt fra pålidelig kilde, at Bendtner købte sit Illustreret Videnskab ude i Spilleboxen.

https://twitter.com/bendtnerb52/status/ ... 6429172738" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er nu evidens nok til at jeg også vurderer som overvejende sandsynligt, at Bendtner spiller i AaB inden længe.
This Heaven Gives Me Migraine

Låst