Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)
Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
Så kan du godt komme igang Allan Gaarde!!!!!!!!
man kunne jo drømme om følgende opstilling næste season:
sælg thomsen.
og kusk og ene på hver deres vinge....
sælg thomsen.
og kusk og ene på hver deres vinge....
For det første kan man altså ikke hænge en dreng kategorisk op på, hvad han måtte han sagt som 19-årig ca. 10 år før han skiftede til FCK. Da han forlod AaB, var det en af landets førende klubber både sportsligt og økonomisk; da han kom hjem, var det en rygende ruinhob. Vi havde nul og niks at byde ind med, da han kom hjem, og man kan ikke bebrejde en 29-årig spiller for et minimum af ambitionsniveau.gravballe skrev:Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
For det andet ved vi jo ikke, hvordan bemærkningerne om AaB er fremkommet dengang tilbage i 1997(!). Han er måske blevet spurgt, om han kunne se sig selv spille i AaB igen på et tidspunkt eller lignende, og hvad pokker skal han dog svare til det. Jeg mindes ikke, at Grønkjær skulle have rendt rundt i årevis og fremhævet AaB for så derpå at ændre omgående standpunkt.
manden udtalte det flere gange, helt op til få år før han vendte tilbage til DK.. så jo.. Kan man ikke overholde hvad man sige,r bør man holde mund! Jeg mindes f.eks. en chat med Jesper Grønkjær over tv2, hvor en Brøndby tilhænger spugte om han når han kom tilbage til dk, kunne se sig selv spille i Brøndby, hvor til Jesper svare, at han kun kan se sig selv spille i AaB...Hovedet skrev:For det første kan man altså ikke hænge en dreng kategorisk op på, hvad han måtte han sagt som 19-årig ca. 10 år før han skiftede til FCK. Da han forlod AaB, var det en af landets førende klubber både sportsligt og økonomisk; da han kom hjem, var det en rygende ruinhob. Vi havde nul og niks at byde ind med, da han kom hjem, og man kan ikke bebrejde en 29-årig spiller for et minimum af ambitionsniveau.gravballe skrev:Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
For det andet ved vi jo ikke, hvordan bemærkningerne om AaB er fremkommet dengang tilbage i 1997(!). Han er måske blevet spurgt, om han kunne se sig selv spille i AaB igen på et tidspunkt eller lignende, og hvad pokker skal han dog svare til det. Jeg mindes ikke, at Grønkjær skulle have rendt rundt i årevis og fremhævet AaB for så derpå at ændre omgående standpunkt.
Ok, det erindrer jeg så ikke lige, men jeg har nu aldrig følt den store afsky ved Grønkjær og skiftet til FCK. Så vidt jeg ved, var AaB slet ikke indover med et tilbud, og hvad kunne vi da også have tilbudt ham? Vi kan altså ikke tiltrække kæmpeprofiler bare ved at hedde AaB, men er nødt til at have et vist sportsligt og økonomisk ambitionsniveau.gravballe skrev:manden udtalte det flere gange, helt op til få år før han vendte tilbage til DK.. så jo.. Kan man ikke overholde hvad man sige,r bør man holde mund! Jeg mindes f.eks. en chat med Jesper Grønkjær over tv2, hvor en Brøndby tilhænger spugte om han når han kom tilbage til dk, kunne se sig selv spille i Brøndby, hvor til Jesper svare, at han kun kan se sig selv spille i AaB...Hovedet skrev:For det første kan man altså ikke hænge en dreng kategorisk op på, hvad han måtte han sagt som 19-årig ca. 10 år før han skiftede til FCK. Da han forlod AaB, var det en af landets førende klubber både sportsligt og økonomisk; da han kom hjem, var det en rygende ruinhob. Vi havde nul og niks at byde ind med, da han kom hjem, og man kan ikke bebrejde en 29-årig spiller for et minimum af ambitionsniveau.gravballe skrev:Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
Det var fremme i medierne dengang, at AaB havde budt på Grønkjær, og at buddet var godkendt hos Stuttgart. Om det passer, aner vi ikke.
Vi fik Nomvethe i stedet. Jeg ville ikke have undværet Nomvethe i AaB for nogen pris. Han var fantastisk.
Vi fik Nomvethe i stedet. Jeg ville ikke have undværet Nomvethe i AaB for nogen pris. Han var fantastisk.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
AaB 85 95 99 08 skrev:Kusk har heldigvis tidligere været meget klar i sin melding om, at der ikke er andre danske klubber for ham end AaB.Sauer skrev:Sauer skrev:Ståle i offensiven: Vil have Kusk til sommer
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5486441
FCK er sjællansk
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
du husker dårligt. efter Grønkjær var røget til FCK og de fleste her inde enlig var faldt til ro, og tænkt der var ikke andre muligheder. Så kommer det frem at AaB bud på ham var godkendt af Stuttgart. Hvis man som spiller ikke har tænkt sig at såt ved sit ord, så hold kæft. Manden løb op til få år før han kom retur og snakkede om AaB som den eneste klub for ham... Det har jeg ikke en skid respekt for!Hovedet skrev:Ok, det erindrer jeg så ikke lige, men jeg har nu aldrig følt den store afsky ved Grønkjær og skiftet til FCK. Så vidt jeg ved, var AaB slet ikke indover med et tilbud, og hvad kunne vi da også have tilbudt ham? Vi kan altså ikke tiltrække kæmpeprofiler bare ved at hedde AaB, men er nødt til at have et vist sportsligt og økonomisk ambitionsniveau.gravballe skrev:manden udtalte det flere gange, helt op til få år før han vendte tilbage til DK.. så jo.. Kan man ikke overholde hvad man sige,r bør man holde mund! Jeg mindes f.eks. en chat med Jesper Grønkjær over tv2, hvor en Brøndby tilhænger spugte om han når han kom tilbage til dk, kunne se sig selv spille i Brøndby, hvor til Jesper svare, at han kun kan se sig selv spille i AaB...Hovedet skrev:For det første kan man altså ikke hænge en dreng kategorisk op på, hvad han måtte han sagt som 19-årig ca. 10 år før han skiftede til FCK. Da han forlod AaB, var det en af landets førende klubber både sportsligt og økonomisk; da han kom hjem, var det en rygende ruinhob. Vi havde nul og niks at byde ind med, da han kom hjem, og man kan ikke bebrejde en 29-årig spiller for et minimum af ambitionsniveau.gravballe skrev:Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg aldrig nogen sinde har hørt om, at AaB skulle have lagt et konkret bud på Grønkjær. Så forholder sagen sig muligvis anderledes; omvendt må vi også konstatere, at magtbalancen i Grønkjærs 10-årige diaspora havde forrykket sig så markant, at vi ikke uden videre kan hænge ham op på en udtalelse som 19-årig lige før skiftet til Ajax. Grønkjær har jo aldrig ytret sig negativt om AaB.gravballe skrev:du husker dårligt. efter Grønkjær var røget til FCK og de fleste her inde enlig var faldt til ro, og tænkt der var ikke andre muligheder. Så kommer det frem at AaB bud på ham var godkendt af Stuttgart. Hvis man som spiller ikke har tænkt sig at såt ved sit ord, så hold kæft. Manden løb op til få år før han kom retur og snakkede om AaB som den eneste klub for ham... Det har jeg ikke en skid respekt for!Hovedet skrev:Ok, det erindrer jeg så ikke lige, men jeg har nu aldrig følt den store afsky ved Grønkjær og skiftet til FCK. Så vidt jeg ved, var AaB slet ikke indover med et tilbud, og hvad kunne vi da også have tilbudt ham? Vi kan altså ikke tiltrække kæmpeprofiler bare ved at hedde AaB, men er nødt til at have et vist sportsligt og økonomisk ambitionsniveau.gravballe skrev:manden udtalte det flere gange, helt op til få år før han vendte tilbage til DK.. så jo.. Kan man ikke overholde hvad man sige,r bør man holde mund! Jeg mindes f.eks. en chat med Jesper Grønkjær over tv2, hvor en Brøndby tilhænger spugte om han når han kom tilbage til dk, kunne se sig selv spille i Brøndby, hvor til Jesper svare, at han kun kan se sig selv spille i AaB...Hovedet skrev:For det første kan man altså ikke hænge en dreng kategorisk op på, hvad han måtte han sagt som 19-årig ca. 10 år før han skiftede til FCK. Da han forlod AaB, var det en af landets førende klubber både sportsligt og økonomisk; da han kom hjem, var det en rygende ruinhob. Vi havde nul og niks at byde ind med, da han kom hjem, og man kan ikke bebrejde en 29-årig spiller for et minimum af ambitionsniveau.gravballe skrev:Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
Som andre siger udtalte Grønkjær flere gange i årene op til hans skifte til FCK, at det var AaB når han skulle tilbage til Superligaen. Derudover så var vi altså ikke nul og nix i de år. Vi vandt bronze i sæsonen efter han kom og guld to år efter.Hovedet skrev:For det første kan man altså ikke hænge en dreng kategorisk op på, hvad han måtte han sagt som 19-årig ca. 10 år før han skiftede til FCK. Da han forlod AaB, var det en af landets førende klubber både sportsligt og økonomisk; da han kom hjem, var det en rygende ruinhob. Vi havde nul og niks at byde ind med, da han kom hjem, og man kan ikke bebrejde en 29-årig spiller for et minimum af ambitionsniveau.gravballe skrev:Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
Det kom frem i flere nyheder efter skiftet. Desuden bekræftede Lynge det for nogle år siden, ved et af hans konferencer hvor han talte, og man kunne stille ham spørgsmål.Hovedet skrev:Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg aldrig nogen sinde har hørt om, at AaB skulle have lagt et konkret bud på Grønkjær. Så forholder sagen sig muligvis anderledes; omvendt må vi også konstatere, at magtbalancen i Grønkjærs 10-årige diaspora havde forrykket sig så markant, at vi ikke uden videre kan hænge ham op på en udtalelse som 19-årig lige før skiftet til Ajax. Grønkjær har jo aldrig ytret sig negativt om AaB.gravballe skrev:du husker dårligt. efter Grønkjær var røget til FCK og de fleste her inde enlig var faldt til ro, og tænkt der var ikke andre muligheder. Så kommer det frem at AaB bud på ham var godkendt af Stuttgart. Hvis man som spiller ikke har tænkt sig at såt ved sit ord, så hold kæft. Manden løb op til få år før han kom retur og snakkede om AaB som den eneste klub for ham... Det har jeg ikke en skid respekt for!Hovedet skrev:Ok, det erindrer jeg så ikke lige, men jeg har nu aldrig følt den store afsky ved Grønkjær og skiftet til FCK. Så vidt jeg ved, var AaB slet ikke indover med et tilbud, og hvad kunne vi da også have tilbudt ham? Vi kan altså ikke tiltrække kæmpeprofiler bare ved at hedde AaB, men er nødt til at have et vist sportsligt og økonomisk ambitionsniveau.gravballe skrev:manden udtalte det flere gange, helt op til få år før han vendte tilbage til DK.. så jo.. Kan man ikke overholde hvad man sige,r bør man holde mund! Jeg mindes f.eks. en chat med Jesper Grønkjær over tv2, hvor en Brøndby tilhænger spugte om han når han kom tilbage til dk, kunne se sig selv spille i Brøndby, hvor til Jesper svare, at han kun kan se sig selv spille i AaB...Hovedet skrev:For det første kan man altså ikke hænge en dreng kategorisk op på, hvad han måtte han sagt som 19-årig ca. 10 år før han skiftede til FCK. Da han forlod AaB, var det en af landets førende klubber både sportsligt og økonomisk; da han kom hjem, var det en rygende ruinhob. Vi havde nul og niks at byde ind med, da han kom hjem, og man kan ikke bebrejde en 29-årig spiller for et minimum af ambitionsniveau.gravballe skrev:Silber blev jo næsten presset til det, for at rede klubben. Det er sku ikke fair at være efter ham for det. Grønkjær der imod, han er død. Han udtaler flere gange da han var i udlandet, at når han skulle hjem, var det kun AaB der var en klub for ham. Da det så kommer til stykket, skifter han til FCK, og man tænker "fair nok, AaB havde ikke en chance for at byde ind på ham" da det så kommer frem, at AaB havde været en mulighed, så er det alt troværdighed bare falder fuldstændig sammen, og man mister respekten for den mand.
og som sagt det var jo ikke bare noget han sagde da han lige skiftede væk fra AaB. manden gik og udtalte de ting, op til få år før han skiftede til FCK. Det er svært at tage seriøst.
Var den største motivation for at skifte til FCK (og alle de andre mærkelige skifter han lavede) ikke at være tæt på sin datter?gravballe skrev: Det kom frem i flere nyheder efter skiftet. Desuden bekræftede Lynge det for nogle år siden, ved et af hans konferencer hvor han talte, og man kunne stille ham spørgsmål.
og som sagt det var jo ikke bare noget han sagde da han lige skiftede væk fra AaB. manden gik og udtalte de ting, op til få år før han skiftede til FCK. Det er svært at tage seriøst.
(det ville også have talt højt for mig)
Jeg tror ikke Kusk skifter til FCK, men prøv at forestille jer den situation at der ikke er nogen udenlandske bud på ham, og AaB ikke har råd til at hente ham hjem. Hvad skal han så gøre? Spille på Twentes ungdomshold eller stoppe karrieren og spille som amatør i AaB?
Der er en mulighed for at hans eneste chance for at fortsætte karrieren er at spille i en anden dansk klub end AaB, og så håber jeg da egentlig at han vælger den mulighed, selv om det ikke var det han helst ville.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Grønkjær har ingen klubfølelse overhovedet og har aldrig haft. Starter i AaB, skifter senere til FCK. Og i skal huske på at manden hele hans liv har været Brøndby fan.
Der må sidde nogle socialrådgivere i Thisted kommune med meget røde ører. Den har tydeligvis været så gal i barndomshjemmet, at selv ikke et ophold i AaB kunne kurrere det.Alexis skrev:Grønkjær har ingen klubfølelse overhovedet og har aldrig haft. Starter i AaB, skifter senere til FCK. Og i skal huske på at manden hele hans liv har været Brøndby fan.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Gaarde melder også ud at Kusk selvfølgelig er mere end velkommen:
http://www.bold.dk/nyt/AaB-vil-hente-kusk-hjem
1 2 3 Jimmy er en mur!
Sig mig, er denne tråd ikke ved at udarte lidt i en Grønkjærbashing. Eller også er det bare mig, der overhovedet ikke er opdateret i forhold til alle mandens fortrædeligheder?thomasjn skrev:Der må sidde nogle socialrådgivere i Thisted kommune med meget røde ører. Den har tydeligvis været så gal i barndomshjemmet, at selv ikke et ophold i AaB kunne kurrere det.Alexis skrev:Grønkjær har ingen klubfølelse overhovedet og har aldrig haft. Starter i AaB, skifter senere til FCK. Og i skal huske på at manden hele hans liv har været Brøndby fan.
Jeg har da aldrig hørt, at Grønkjær skulle være Brøndbyfan???
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det sjove i de her år, er, at når AaB melder det ud, så vil det faktisk kunne ske. De 5 mio kr. som vi fik for ham er jo ikke nødvendigvis brugt.white splash skrev:Gaarde melder også ud at Kusk selvfølgelig er mere end velkommen:
Generelt har jeg det dog sådan, at dem, som vi har solgt savner jeg ikke. De er videre. Og nu vil nogle nok skrive noget om Rade Prica, men han har altså ikke spillet i AaB i 7 år og vil komme til som den gamle målræv mange klubber har så gode erfaringer med.
Kusk håber jeg bliver ude i Europa. Men det ændrer ikke ved, at han er en god spiller.
- FlæskeFrank
Så har du da haft hovedet i busken (sorry). Han meldte det selv ud nogle måneder efter sit karrierestop.Hovedet skrev: Jeg har da aldrig hørt, at Grønkjær skulle være Brøndbyfan???
Hvis Kusk har lyst til at spille Superliga, så håber jeg, man vil strække sig langt for at få ham hjem.FlæskeFrank skrev:Det sjove i de her år, er, at når AaB melder det ud, så vil det faktisk kunne ske. De 5 mio kr. som vi fik for ham er jo ikke nødvendigvis brugt.white splash skrev:Gaarde melder også ud at Kusk selvfølgelig er mere end velkommen:
Generelt har jeg det dog sådan, at dem, som vi har solgt savner jeg ikke. De er videre. Og nu vil nogle nok skrive noget om Rade Prica, men han har altså ikke spillet i AaB i 7 år og vil komme til som den gamle målræv mange klubber har så gode erfaringer med.
Kusk håber jeg bliver ude i Europa. Men det ændrer ikke ved, at han er en god spiller.