Han har også overrasket mig positivt. Jeg tror MW kan være rigtig vigtig for hans udvikling som har ligget stille det sidste år.Funky skrev:Sådan som Børsting har startet året er jeg absolut på vej ind i fanskaren.Brodernumsi skrev:Han er en god spiller. Men mener vores penge skal bruges i forsvaret.Mogens skrev:Jeg kender INTET til økonomien i svenske klubber, men mener dog at vide, at det ikke ser alt for lyst ud for IFK Gøteborg. Med tanke på at Søren Rieks´s kontrakt udløber og han tøver med at forlænge, tænkte jeg, om han kunne være interessant og samtidig indenfor "økonomisk rækkevidde". Han gør det godt derovre, hvor han vist typisk spiller venstre kant. Hvis man stadig har fidus til Flores (hvilket jeg håber) og det er den position han er tiltænkt, så er det selvfølgelig ikke så smart. Derudover har jeg også lidt svært ved at se, hvor nogle af de unge evt. vil gøre sig bedst (her tænker jeg specielt på Børsting (som jeg ved, mange ikke er fan af) og Thellufsen.
Rieks er (eller fylder snart) 30, så der kunne sagtens være 3 gode år tilbage i ham.
For og/eller imod?
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det her med, at de unge nu udvikler sig og præsterer bedre end længe, kan også være en indikation på, at LS var den forkerte træner til AaB og, at MW passer bedre ind med tanke på de spillertyper vi har i truppen.Forza skrev:Han har også overrasket mig positivt. Jeg tror MW kan være rigtig vigtig for hans udvikling som har ligget stille det sidste år.Funky skrev:Sådan som Børsting har startet året er jeg absolut på vej ind i fanskaren.Brodernumsi skrev:Han er en god spiller. Men mener vores penge skal bruges i forsvaret.Mogens skrev:Jeg kender INTET til økonomien i svenske klubber, men mener dog at vide, at det ikke ser alt for lyst ud for IFK Gøteborg. Med tanke på at Søren Rieks´s kontrakt udløber og han tøver med at forlænge, tænkte jeg, om han kunne være interessant og samtidig indenfor "økonomisk rækkevidde". Han gør det godt derovre, hvor han vist typisk spiller venstre kant. Hvis man stadig har fidus til Flores (hvilket jeg håber) og det er den position han er tiltænkt, så er det selvfølgelig ikke så smart. Derudover har jeg også lidt svært ved at se, hvor nogle af de unge evt. vil gøre sig bedst (her tænker jeg specielt på Børsting (som jeg ved, mange ikke er fan af) og Thellufsen.
Rieks er (eller fylder snart) 30, så der kunne sagtens være 3 gode år tilbage i ham.
For og/eller imod?
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Rieks ville være en fed signing. Han vil bringe nyt blod og rutine ind i truppen og få hanket tiltrængt op i venstresiden hvor Børsting bare ikke er den rette løsning og Flores slet ikke hat slået til (og tvivlsomt om det sker). Derudover er jeg enig i at den øvrige prioritering bør 1-2 nye til midterforsvaret og en rutineret mere til maskinrummet. Så må Holger, Sloth og Flores sendes videre med stemplet "vejet og fundet for let".
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Spændende navne med udløb til sommer. Dem fra BIF er nok out og reach, men der er Nicolai Madsen og Kanstrup i Sønderjyske, Deble i Viborg (en spændende indskifter med joker potentiale)
Hvad mener i?
Spændende navne med udløb til sommer. Dem fra BIF er nok out og reach, men der er Nicolai Madsen og Kanstrup i Sønderjyske, Deble i Viborg (en spændende indskifter med joker potentiale)
Hvad mener i?
Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
Hammarby tror jeg sagtens vi kan matche økonomisk hvis vi vil. Der kan selvfølgelig være noget ifht. Michelsen, men langsigtet er vi et step op ifht. Haderslev.Gaarde6 skrev:Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
RAUS RAUS SSE!
Jeg synes det lød helt vildt det Fenger fik i hammerby.Jakobsen skrev:Hammarby tror jeg sagtens vi kan matche økonomisk hvis vi vil. Der kan selvfølgelig være noget ifht. Michelsen, men langsigtet er vi et step op ifht. Haderslev.Gaarde6 skrev:Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
Der er noget med nogle skattefordele så jeg tror faktisk ikke vi kan/vil matche hammerby, hvis det kom der til.
Okay, den havde jeg ikke lige fanget.Gaarde6 skrev:Jeg synes det lød helt vildt det Fenger fik i hammerby.Jakobsen skrev:Hammarby tror jeg sagtens vi kan matche økonomisk hvis vi vil. Der kan selvfølgelig være noget ifht. Michelsen, men langsigtet er vi et step op ifht. Haderslev.Gaarde6 skrev:Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
Der er noget med nogle skattefordele så jeg tror faktisk ikke vi kan/vil matche hammerby, hvis det kom der til.
RAUS RAUS SSE!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
Kunne det tænkes, at man kiggede efter gratis spillere i nogle af Wieghorsts gamle klubber, fx når vi skal have løst vores årgamle problemer i forsvaret? Det kunne være Pascal Gregor eller Alexander Juul Andersen.Gaarde6 skrev:Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
Fodbold skal ses med hjertet!
Måske. Men vi skal hverken have Gregor eller Alexander Juel!!AaB 85 95 99 08 skrev:Kunne det tænkes, at man kiggede efter gratis spillere i nogle af Wieghorsts gamle klubber, fx når vi skal have løst vores årgamle problemer i forsvaret? Det kunne være Pascal Gregor eller Alexander Juul Andersen.Gaarde6 skrev:Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
Jeg savner Winsnes
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvis vi gør, så falder det hele tilbage på Gaarde;-)AaB 85 95 99 08 skrev:Kunne det tænkes, at man kiggede efter gratis spillere i nogle af Wieghorsts gamle klubber, fx når vi skal have løst vores årgamle problemer i forsvaret? Det kunne være Pascal Gregor eller Alexander Juul Andersen.Gaarde6 skrev:Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Hvis vi kunne lande Buba Sanneh eller Pierre Kanstrup til sommer helt gratis, ville vi få et rigtig spændende centralt forsvar.
Herudover ville en backup på venstre back, en profil på venstre kant, en forlængelse med Sylvestr og eventuelt en rigtig dygtig målmand som erstatning for Nicolai Larsen være rigtig fint.
Desuden håber jeg, at Kakeeto snart er fortid i klubben. Han er bare ikke god nok. Ene er nok også færdig. Med hans mange skader og Sylvestr samt Pohl i målform kunne pengene godt bruges bedre andre steder i truppen.
Herudover ville en backup på venstre back, en profil på venstre kant, en forlængelse med Sylvestr og eventuelt en rigtig dygtig målmand som erstatning for Nicolai Larsen være rigtig fint.
Desuden håber jeg, at Kakeeto snart er fortid i klubben. Han er bare ikke god nok. Ene er nok også færdig. Med hans mange skader og Sylvestr samt Pohl i målform kunne pengene godt bruges bedre andre steder i truppen.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Ja naturligvis kan det være, da MW må have nogle ønsker til hvilke typer spillere han ønsker. Men måske ender det med at vi må nøjes med at beholde Holgersson, såfremt han fortsætter sine gode præstationer.AaB 85 95 99 08 skrev:Kunne det tænkes, at man kiggede efter gratis spillere i nogle af Wieghorsts gamle klubber, fx når vi skal have løst vores årgamle problemer i forsvaret? Det kunne være Pascal Gregor eller Alexander Juul Andersen.Gaarde6 skrev:Gad sgu godt vi landede Kanstrup. Har dog på fornemmelsen at han ryger til Hammerby.9800 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e-spillere
Hvad mener i?
Skal vi have en ny central forsvarer ind må det alt andet lige blive en spillende stopper, og de hænger altså ikke på træerne.
Kanstrup er en fin spiller, men han får sgu nogle hjerneblødninger i løbet af en sæson med hjernedøde flyvende tacklinger i feltet. Han spiller med meget energi og vilje, så det koster også lidt.
Sanneh er vidst ikke en spillende type...? Men selvfølgelig dygtig og fysisk stærk.
Jeg holder stadig på at det ville være en enorm forstærkning at få en makker til Holgersson, der kan tage fra i duelspillet og forsvare eget felt. Mod Silkeborg var vi flere gange i kæmpe-problemer på deres direkte bolde op på Albers og Helenius og hvis ikke vores presspil havde fungeret så godt havde vi lukket 1-2 mål ind på den konto. Det er det samme problem når vi møder de lidt bedre hold og i perioder skal forsvare eget felt - så går det simpelthen galt for os.
Jeg er med på at vi skal give tid til vores talenter og jeg er med på at vi skal have spillende forsvarere. Jeg synes bare ikke at hverken Blåbjerg eller KP længere kan gå ind under betegnelsen "talenter" eller for den sags skyld "spillende forsvarere". Ved at lade én af dem gå og bruge nogle kroner på en kanon-stopper ville vi rykke det her hold vanvittigt meget. Vi har masser af potentiale, masser af teknik og et tårnhøjt topniveau. Vi har brug for at styrke bundniveauet via en stopper, der kan forsvare eget felt og kan forbedre vores standardsituationer.
Jeg er med på at vi skal give tid til vores talenter og jeg er med på at vi skal have spillende forsvarere. Jeg synes bare ikke at hverken Blåbjerg eller KP længere kan gå ind under betegnelsen "talenter" eller for den sags skyld "spillende forsvarere". Ved at lade én af dem gå og bruge nogle kroner på en kanon-stopper ville vi rykke det her hold vanvittigt meget. Vi har masser af potentiale, masser af teknik og et tårnhøjt topniveau. Vi har brug for at styrke bundniveauet via en stopper, der kan forsvare eget felt og kan forbedre vores standardsituationer.
LOL Det kommer sgu da ikke til at ske! Hvis ikke et talent der er på ungdomslandsholdet i sit eget land ikke kan agere back up på VB, så er der sgu da ingen der gider være talent i AaB.Arendt skrev:Hvis vi kunne lande Buba Sanneh eller Pierre Kanstrup til sommer helt gratis, ville vi få et rigtig spændende centralt forsvar.
Jeg tror ikke der kommer nogen til sommer, udover hvis Larsen blir solgt. Desuden måske en CB, afhængig af om Holgers niveau er 2016 eller 2017
Er det Bytyqi du tænker på eller? Han har jo ikke ageret backup overhovedet, vi har altid smidt Patrick på vb, når Ahlmann har været skadet. Ikke meget tyder på at han skulle være klar til at være 2.valg. Det kan han blive, men lige nu (og de sidste 2 sæsoner) kunne vi virkelig godt have brugt en backup på pladsen.9800 skrev:
LOL Det kommer sgu da ikke til at ske! Hvis ikke et talent der er på ungdomslandsholdet i sit eget land ikke kan agere back up på VB, så er der sgu da ingen der gider være talent i AaB.
Jeg tror ikke der kommer nogen til sommer, udover hvis Larsen blir solgt. Desuden måske en CB, afhængig af om Holgers niveau er 2016 eller 2017
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Fuldstændig enig.Hanga skrev:Er det Bytyqi du tænker på eller? Han har jo ikke ageret backup overhovedet, vi har altid smidt Patrick på vb, når Ahlmann har været skadet. Ikke meget tyder på at han skulle være klar til at være 2.valg. Det kan han blive, men lige nu (og de sidste 2 sæsoner) kunne vi virkelig godt have brugt en backup på pladsen.9800 skrev:
LOL Det kommer sgu da ikke til at ske! Hvis ikke et talent der er på ungdomslandsholdet i sit eget land ikke kan agere back up på VB, så er der sgu da ingen der gider være talent i AaB.
Bytiqi virker ikke klar til at agere backup på vb, så kunne godt tænke mig et talent i starten af 20'erne, som på sigt kan overtage for Jakob Ahlmann.
Jeg er fuldstændig enig.Yankee skrev:Jeg holder stadig på at det ville være en enorm forstærkning at få en makker til Holgersson, der kan tage fra i duelspillet og forsvare eget felt. Mod Silkeborg var vi flere gange i kæmpe-problemer på deres direkte bolde op på Albers og Helenius og hvis ikke vores presspil havde fungeret så godt havde vi lukket 1-2 mål ind på den konto. Det er det samme problem når vi møder de lidt bedre hold og i perioder skal forsvare eget felt - så går det simpelthen galt for os.
Hvis vi kunne hente Buba Sanneh eller Pierre Kanstrup, ville det efter min mening også give et kæmpe løft.Gaarde6 skrev:Jeg er fuldstændig enig.Yankee skrev:Jeg holder stadig på at det ville være en enorm forstærkning at få en makker til Holgersson, der kan tage fra i duelspillet og forsvare eget felt. Mod Silkeborg var vi flere gange i kæmpe-problemer på deres direkte bolde op på Albers og Helenius og hvis ikke vores presspil havde fungeret så godt havde vi lukket 1-2 mål ind på den konto. Det er det samme problem når vi møder de lidt bedre hold og i perioder skal forsvare eget felt - så går det simpelthen galt for os.
De må efter salget af Basso være inden for økonomisk rækkevidde.
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
Helt enig. Den bedste analyse jeg har set længe.Gaarde6 skrev:Jeg er fuldstændig enig.Yankee skrev:Jeg holder stadig på at det ville være en enorm forstærkning at få en makker til Holgersson, der kan tage fra i duelspillet og forsvare eget felt. Mod Silkeborg var vi flere gange i kæmpe-problemer på deres direkte bolde op på Albers og Helenius og hvis ikke vores presspil havde fungeret så godt havde vi lukket 1-2 mål ind på den konto. Det er det samme problem når vi møder de lidt bedre hold og i perioder skal forsvare eget felt - så går det simpelthen galt for os.
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"