Så lad mig lige forstå det ret.AllanPedersen skrev:Matthias Thrane kan også spille fløj, ham ville jeg ikke kalde en erstatning for Kusk.doukas skrev:Det ændre jo ikke på, at Enevoldsen var den direkte erstatning for Kusk. Dermed er det ikke korrekt, når du skriver, at der ikke blev hentet en erstatning. At Enevoldsen så havde nogle startproblemer er jo bare ærgerligt.AllanPedersen skrev:Vi lejede ham mens han var skadet, han var på vej tilbage efter en fodskadedoukas skrev:Allan, hvorfor mener du ikke Kusk blev erstattet, vi fik da Enevoldsen?AllanPedersen skrev:Der er sku også himmel til forskel på en 4 plads og en 5 plads i år..
potentielt ca. 40 millioner til forskel..
Kunne en 5 millioners erstatning for kusk sidste sæson have givet os 4-5 point mere og skaffet os Europa League?
Det koster penge at tjene penge... det gør det bare.
og vi endte med 40mill + sidste år.. og en meget skuffende placering og intet Europa.
Hvilket er derfor vi i år har en forventning om et 0 regnskab..
Og da han kom til os måtte han træne individuelt.
Og startede kun i 20 kampe.
jeg mener bare personligt det var en uambitiøs erstatning af vores aller bedste spiller.
med alt respekt for Enevoldsens top niveau.. så fandt han det jo heller ikke.
Der er vel ikke nogen regler for hvad man kalder for en erstatning.. I mine øjne er Kusk ikke blevet erstattet.
Da en erstatning for en profil er en anden profil. og en der kan starte i mere end 20 kampe.
Hvis spiller A (som er angriber og scorede 15 mål i en sæson) skifter til klub B fra klub A, og klub A køber spiller B (som er angriber og scorede 12 mål i den efterfølgende sæson) fra klub B, så er spiller B ikke en direkte afløser for spiller A, fordi spiller B scorede 3 mål færre i den efterfølgende sæson?
Er det korrekt forstået?
Hvis da bare Gaarde kunne se ind i fremtiden, så han kunne hente "rigtige" erstatninger for dem der bliver solgt i Allans øjne (som bliver præsenteret som fakta), for det afhænger åbenbart af præsentationerne.