Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Kristian » 28. maj 2017, 15:28

Njak skrev:
frederikshavneren skrev:Ser AC Horsens mod Esbjerg. Jeppe Højbjerg sejler og er en målmand der ikke er bedre end Larsen. Trods højde og drøjde er Højbjerg usikker i luftspillet, han er absolut heller ikke nogen teknisk åbenbaring.
Ser samme kamp og ja Højbjerg har ikke set for heldig ud i et par situationer. Dog vil jeg generelt sige at han en bedre målmand end Larsen. Ikke meget, men bedre efter min mening. Stadigvæk vil jeg gerne se ham i AaB, da jeg ikke tror AaB er i stand til at tiltrække en bedre målmand og han har alderen med sig. Hvis AaB kan strikke et nogenlunde forsvar sammen kommer han heller ikke til at blive presset til de samme fejl som med det EFB præsterer defensivt
Ej Højbjerg er bestemt ikke bedre end Larsen. Hvis vi ikke kan tiltrække bedre målmand vil jeg hellere beholde Larsen et halvt år mere.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 28. maj 2017, 15:29

Kristian skrev:
Njak skrev:
frederikshavneren skrev:Ser AC Horsens mod Esbjerg. Jeppe Højbjerg sejler og er en målmand der ikke er bedre end Larsen. Trods højde og drøjde er Højbjerg usikker i luftspillet, han er absolut heller ikke nogen teknisk åbenbaring.
Ser samme kamp og ja Højbjerg har ikke set for heldig ud i et par situationer. Dog vil jeg generelt sige at han en bedre målmand end Larsen. Ikke meget, men bedre efter min mening. Stadigvæk vil jeg gerne se ham i AaB, da jeg ikke tror AaB er i stand til at tiltrække en bedre målmand og han har alderen med sig. Hvis AaB kan strikke et nogenlunde forsvar sammen kommer han heller ikke til at blive presset til de samme fejl som med det EFB præsterer defensivt
Ej Højbjerg er bestemt ikke bedre end Larsen. Hvis vi ikke kan tiltrække bedre målmand vil jeg hellere beholde Larsen et halvt år mere.
Højbjerg var en overgang ret dygtig, men sandt, han er klasket noget sammen. Spørgsmålet er, om en klubskifte kunne puste liv i ham igen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 28. maj 2017, 15:52

Frederik Holst kunne være et godt bud til højreback
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Njak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Voldum

Indlæg af Njak » 28. maj 2017, 16:16

Kristian skrev:
Njak skrev:
Det er smag og behag. Siger bestemt ikke Larsen er nogen dårlig målmand, men de har blot forskellige forcer. Jeg ser Larsen være gået lidt i stå i sin udvikling, mens at Højbjerg bygger på sin. Lad være med at bedømme ham på kampen idag, men hellere de seneste 2 år generelt set. Det er selvfølgelig svært at forsvare en mand som idag lukker så dumme mål ind, men statistisk er Larsen bare dårligere i denne sæson end Højbjerg - forcerne kan man altid diskutere, men jeg syntes eksempelvis hans spil med fødderne herunder fodparade er bedre end Larsens.

michael_nagg
2. div
2. div
Favoritspiller: risgård

Indlæg af michael_nagg » 28. maj 2017, 16:32

Hvad er status på Okore.. Er han skadet, eller er han så langt ude i kulden, at han ikke engang er med på bænken i en fuldstændig ligegyldig kamp i dag mod sønderjyske.

jeg ser ham I øvrigt gerne i AaB

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 28. maj 2017, 16:34

Vi skal ikke have noget fra Esbjerg. Vi skal hente spillere til toppen af truppen, ikke reserve-spillere.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Indlæg af strangecap » 28. maj 2017, 17:16

Jeg tror Mark Strudal bliver første signing

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-broendby

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 28. maj 2017, 17:18

strangecap skrev:Jeg tror Mark Strudal bliver første signing

But why? Fordi vi for tiden er ligeså ringe som FC Zulu?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 28. maj 2017, 17:22

Yankee skrev:Vi skal ikke have noget fra Esbjerg. Vi skal hente spillere til toppen af truppen, ikke reserve-spillere.
Jeg er enig.
Vi skal have spillere ind, som er væsentlig bedre end dem vi skal erstatte!

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Indlæg af strangecap » 28. maj 2017, 17:34

Kokkefar skrev:

Fordi ham og MW var gøg og gikke i FC Nederen

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 28. maj 2017, 17:39

strangecap skrev:
Kokkefar skrev:

Fordi ham og MW var gøg og gikke i FC Nederen
Ikke, at jeg er pjattet med ham, men han har trods alt en hel del erfaring som angrebstræner. Det kunne muligvis være nyttigt for os når vi så gerne vil udvikle dem selv. Derudover kunne vel i pinrcippet godt bruge en indpisker/humørbombe type omkring holdet. Der er Strudal trods alt nok et bedre bud end Wieghorst, Friis eller Augu.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 28. maj 2017, 17:53

Det ville være dejligt, så kan der komme lidt liv i den bedemandsforretning, vores bænk efterhånden ligner.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Indlæg af Sønderhof » 28. maj 2017, 18:26

Brent skrev:Frederik Holst kunne være et godt bud til højreback
Dertil vil jeg gentage, hvad andre skrive: "Vi skal kun hente spillere der er markant bedre end dem vi har"
Det er Holst ikke. Hverken som midtbane eller back.

Ang Esbjerg-spillere, så er Jeppe Andersen bestemt en spiller der er god nok til at forstærke os. Som pointeret før, skræmmer hans skadeshistorik dog.

swfc
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Midthimmerland

Indlæg af swfc » 28. maj 2017, 18:26

Brodernumsi skrev:

Det ville være dejligt, så kan der komme lidt liv i den bedemandsforretning, vores bænk efterhånden ligner.
Der var ellers mere liv i dem på Old Games i fredags
AaB i hjertet

Johs
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Steve Olfers

Indlæg af Johs » 28. maj 2017, 18:32

troelsh skrev:
Jeppe Andersen har bestemt heller ikke lignet en mand der vil kunne forstærke os
Det har Jeppe Andersen dog gjort i mange andre kampe. Omvendt er Alexander Jakobsen lige kommet ind for VFF. Han er altså vild.

Johs
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Steve Olfers

Indlæg af Johs » 28. maj 2017, 18:39

Yankee skrev:Vi bør selvfølgelig altid gå efter at holde længst muligt på vores talenter, men da vi har så mange spændende unge angribere kunne det godt give mening at sælge Ramkilde hvis tilbuddet er godt nok. Vi har allerede Pohl og Grønning som seniorer samt Mads Stefansen og Wessam, der bliver rigtig spændende på U19 næste år ligesom Mikkel Kaufmann, der har lavet 12 mål i 24 kampe som førsteårs-U17.
Grønning vil vist rigtig gerne videre. Om det bliver på leje, eller permanent ved jeg ikke.
I øvrigt vil Bardec vist nok gerne albansk fodbold.

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 28. maj 2017, 18:51

swfc skrev:
Brodernumsi skrev:

Der var ellers mere liv i dem på Old Games i fredags
Hehe, de var også på musikkens hus tidligere med fadøl/vin...
Jeg savner Winsnes

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 28. maj 2017, 19:15

Alexander Jacobsen er simpelthen for god til Viborg. Er sikker på Gaarde i det mindste stikker følere ud til Viborg men tvivler på vi er de eneste det er interesserede i ham.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 28. maj 2017, 19:16

Hold da kæft han spiller godt ham Alexander Jackobsen!
Han tilbyder sig konstant og kan virkelig drive bolden frem.
Han minder mig sgu meget om Nikolaj Thomsen

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 28. maj 2017, 19:25

Talte i går med en gut, der kender flere folk i FCK. Han fortalte uopfordret, at Okore var på vej til Aalborg. Han skulle være klar til et stort løndyk for at få spilletid.

Låst