Ville være en flot signing hvis det lykkes. Der er uden tvivl stor kamp om Okore og hans potentiale er skyhøjt hvis han igen kommer i topform.BoT skrev:Talte i går med en gut, der kender flere folk i FCK. Han fortalte uopfordret, at Okore var på vej til Aalborg. Han skulle være klar til et stort løndyk for at få spilletid.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Man sidder næsten og håber på at Viborg rykker ned. Han er godt nok dygtig.Gaarde6 skrev:Hold da kæft han spiller godt ham Alexander Jackobsen!
Han tilbyder sig konstant og kan virkelig drive bolden frem.
Han minder mig sgu meget om Nikolaj Thomsen
Jeg savner Winsnes
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nu har man de den seneste tid jo haft tid til at se AGF, Horsens, Esbjerg og Viborg(.
Søren Reese ser altså stadig rigtig spændende ud som midterforsvarer. Mht. Alexander Jacobsen, så er jeg bekymret for om hans ego kan klare at være en i en klub, hvor han ikke nødvendigvis er toppen af kransekagen. Der er en grund til at Akharraz og ham trives i Viborg.
Søren Reese ser altså stadig rigtig spændende ud som midterforsvarer. Mht. Alexander Jacobsen, så er jeg bekymret for om hans ego kan klare at være en i en klub, hvor han ikke nødvendigvis er toppen af kransekagen. Der er en grund til at Akharraz og ham trives i Viborg.
- FlæskeFrank
Den eneste fra Viborg jeg rigtig kunne se muligheder i var nok højrebacken, Pallesen.FlæskeFrank skrev:Nu har man de den seneste tid jo haft tid til at se AGF, Horsens, Esbjerg og Viborg(.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Med det hold vi har VILLE Alexander Jackobsen blive toppen af kransekagenFlæskeFrank skrev:Nu har man de den seneste tid jo haft tid til at se AGF, Horsens, Esbjerg og Viborg(.
Har lige set ca 20 min af norsk kamp mellem Vålerenga og Rosenborg - Vålerenga har en rigtig dygtig spiller på midtbanen med nr 7 Daniel Freidheim Holm måske det var noget

AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Alexanader Jakobsen startede ikke på banen i dag, i så afgørende en kamp. Synes det er lidt bekymrende ift. at han skulle være god nok til os. Synes også han har været rigtig dygtig de gange jeg har set ham, men hvis ikke Mølby vurderer ham god nok til startopstillingen, så tror jeg heller ikke på, at han er den rigtige mand for os. Pallesen - ja tak. Reese - god spiller, men synes ikke han passer så godt ind i stilen. Ville dog ikke brokke mig hvis han blev hentet ind.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
https://www.bt.dk/superligaen/viborg-pr ... er-mod-agfAalBoyeBK skrev:Alexanader Jakobsen startede ikke på banen i dag, i så afgørende en kamp. Synes det er lidt bekymrende ift. at han skulle være god nok til os. Synes også han har været rigtig dygtig de gange jeg har set ham, men hvis ikke Mølby vurderer ham god nok til startopstillingen, så tror jeg heller ikke på, at han er den rigtige mand for os. Pallesen - ja tak. Reese - god spiller, men synes ikke han passer så godt ind i stilen. Ville dog ikke brokke mig hvis han blev hentet ind.
Hvis han var skadet for en bette uge siden, er det nok årsagen til han ikke var 100% i kampform til dagens kamp.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Samtidig har han jo været fast mand for dem i sæsonen så det synes jeg slet ikke man skal afskrive ham på grund af. Især med tanke på vores ikke eksisterende offensiv. Han ville kunne blive en stor profil for os.Buzz Killington skrev:https://www.bt.dk/superligaen/viborg-pr ... er-mod-agfAalBoyeBK skrev:Alexanader Jakobsen startede ikke på banen i dag, i så afgørende en kamp. Synes det er lidt bekymrende ift. at han skulle være god nok til os. Synes også han har været rigtig dygtig de gange jeg har set ham, men hvis ikke Mølby vurderer ham god nok til startopstillingen, så tror jeg heller ikke på, at han er den rigtige mand for os. Pallesen - ja tak. Reese - god spiller, men synes ikke han passer så godt ind i stilen. Ville dog ikke brokke mig hvis han blev hentet ind.
Hvis han var skadet for en bette uge siden, er det nok årsagen til han ikke var 100% i kampform til dagens kamp.
------------------------------------------------
Kokkefar skrev:But why? Fordi vi for tiden er ligeså ringe som FC Zulu?strangecap skrev:Jeg tror Mark Strudal bliver første signing
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... i-broendby
Strudal vil være cheftræner igen. Så den er lukket
Fair nok. Han spillede dog 68 minutter i dag, men det kan jo have været af nød. Jeg er lidt mere positiv over at signe ham nu. Han har været rigtig god i kampene mod os.Buzz Killington skrev:https://www.bt.dk/superligaen/viborg-pr ... er-mod-agfAalBoyeBK skrev:Alexanader Jakobsen startede ikke på banen i dag, i så afgørende en kamp. Synes det er lidt bekymrende ift. at han skulle være god nok til os. Synes også han har været rigtig dygtig de gange jeg har set ham, men hvis ikke Mølby vurderer ham god nok til startopstillingen, så tror jeg heller ikke på, at han er den rigtige mand for os. Pallesen - ja tak. Reese - god spiller, men synes ikke han passer så godt ind i stilen. Ville dog ikke brokke mig hvis han blev hentet ind.
Som de andre påpeger, havde han været skadet. Hans skulder var sat på plads, og kunne så småt træne med for tre dage siden. Derfor startede han ude.AalBoyeBK skrev:Fair nok. Han spillede dog 68 minutter i dag, men det kan jo have været af nød. Jeg er lidt mere positiv over at signe ham nu. Han har været rigtig god i kampene mod os.Buzz Killington skrev:https://www.bt.dk/superligaen/viborg-pr ... er-mod-agfAalBoyeBK skrev:Alexanader Jakobsen startede ikke på banen i dag, i så afgørende en kamp. Synes det er lidt bekymrende ift. at han skulle være god nok til os. Synes også han har været rigtig dygtig de gange jeg har set ham, men hvis ikke Mølby vurderer ham god nok til startopstillingen, så tror jeg heller ikke på, at han er den rigtige mand for os. Pallesen - ja tak. Reese - god spiller, men synes ikke han passer så godt ind i stilen. Ville dog ikke brokke mig hvis han blev hentet ind.
-
Gamen
Man kan da håbe at AaB har samme plan, som den Ekstra Bladet skitserer for AGF.
Ud med spillere der ikke leverer eller ikke har været deres løn værd, og ind med 2-3 profiler der kan løfte holdet.
Ikke mindst for at sende et signal til truppen om, at der ikke er nogen badebilletter.
Kudos til AGF for at vise handlekraft på ledelsesplan, i stedet for den gang tågesnak AaB har slynget ud i medierne de seneste måneder, hvor man har haft den ene dårlige undskyldning efter den anden klar. Der er ingen undskyldning for ikke at levere!
Ud med spillere der ikke leverer eller ikke har været deres løn værd, og ind med 2-3 profiler der kan løfte holdet.
Ikke mindst for at sende et signal til truppen om, at der ikke er nogen badebilletter.
Kudos til AGF for at vise handlekraft på ledelsesplan, i stedet for den gang tågesnak AaB har slynget ud i medierne de seneste måneder, hvor man har haft den ene dårlige undskyldning efter den anden klar. Der er ingen undskyldning for ikke at levere!
Du roser den sportslige ledelse i AGF? Du har da tabt sutten.Gamen skrev:Man kan da håbe at AaB har samme plan, som den Ekstra Bladet skitserer for AGF.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Gamen, sig lige til, når du er blevet ædru efter karnevallet igen...
AGF har sejlet de sidste 15 sæsoner og er rykket ned tre gange. Hvad skal vi helt præcist kopiere fra AGF? Og hvordan er det lige Ekstrabladet forestiller sig man skiller sig af med spillere, som klubben kontraktligt er forpligtet til at betale løn uanset hvor elendigt de spiller?
Det Ekstrabladet skriver er efter min vurdering varm luft. Der er sgu da ingen klub i verden der ikke ønsker at skille sig af med de dårlige løntunge spillere og hente "profiler". Men hvad skal man konkret gøre for at opnå resultatet?
AGF har sejlet de sidste 15 sæsoner og er rykket ned tre gange. Hvad skal vi helt præcist kopiere fra AGF? Og hvordan er det lige Ekstrabladet forestiller sig man skiller sig af med spillere, som klubben kontraktligt er forpligtet til at betale løn uanset hvor elendigt de spiller?
Det Ekstrabladet skriver er efter min vurdering varm luft. Der er sgu da ingen klub i verden der ikke ønsker at skille sig af med de dårlige løntunge spillere og hente "profiler". Men hvad skal man konkret gøre for at opnå resultatet?
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
KJ skrev:Gamen, sig lige til, når du er blevet ædru efter karnevallet igen...
AGF har sejlet de sidste 15 sæsoner og er rykket ned tre gange. Hvad skal vi helt præcist kopiere fra AGF?
Måske dette?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Det er jo helt sort. AGF har efter utallige nedture i de seneste 10 runder lignet et solidt, sammentømret hold - og så skulle man ville splitte det hele ad? Jeg tvivler på, at det er cheftrænerens store drøm. Kontinuitet er en af de vigtigste faktorer i fodbold.
Det forholder sig dog anderledes hos os. Når intet fungerer, skal der selvfølgelig handles.
Det forholder sig dog anderledes hos os. Når intet fungerer, skal der selvfølgelig handles.
Er jeg den eneste der bliver lettere irriteret over der er så stille på transfermarkedet?......
Burde vi ikke have lidt mere travlt med at få nye spillere ind til klubben.
JO!! Målet må jo være, at få handler på plads så hurtigt som muligt ... eller ... Målet skal jo være at få de rigtige spillere. Meilinger og Holgerson blev hentet inden transfervinduet - det var ikke en succes.9000AaB skrev:Er jeg den eneste der bliver lettere irriteret over der er så stille på transfermarkedet?......
Jeg er er da også MEGA utålmodig, men giv nu Gaarde og co. lidt tid. Det er et ret stort puslespil, da målet jo både er at komme af med en del spillere + erstatningerne skal være af den rette kvaltiet.
Enig, for tidligt at panikke. Hvis vi kun kan få leverpostej (Meilinger) og en dårlig spiller (Holger) ved at handle så tidligt så bør vi vente til bedre spillere er tilgængelige.aaballday skrev:JO!! Målet må jo være, at få handler på plads så hurtigt som muligt ... eller ... Målet skal jo være at få de rigtige spillere. Meilinger og Holgerson blev hentet inden transfervinduet - det var ikke en succes.9000AaB skrev:Er jeg den eneste der bliver lettere irriteret over der er så stille på transfermarkedet?......
Jeg er er da også MEGA utålmodig, men giv nu Gaarde og co. lidt tid. Det er et ret stort puslespil, da målet jo både er at komme af med en del spillere + erstatningerne skal være af den rette kvaltiet.
RAUS RAUS SSE!