VG havde en artikel i går eller forgårs om, at Kristiansund-træner Christian Michelsen var/havde været i spil til Hammarby-jobbet. Så måske tingene ikke er så afgjorte endnu ?Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
https://fotbolldirekt.se/2022/01/11/oon ... -det-sista
Artiklen er gemt bag en betalingsmur; men alene overskriften synes at antyde, at der er en ny kandidat til det ledige trænersæde.
Ny træner og sportdirektør?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Re: Nyt træner og sportdirektør?
- FlæskeFrank
-
R Rosenberg
- Allstar

Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Artiklen er gemt bag en betalingsmur; men alene overskriften synes at antyde, at der er en ny kandidat til det ledige trænersæde.
Det kan tænkes, at Hammarby ikke vil betale det, AaB vil have.
Ædruelighedens stemme
Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Og ellers kan det være en historie der er blæst op på baggrund af rygter hist og her..Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:46Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Jeg holder fast lidt endnu
-
R Rosenberg
- Allstar

Eller også har samtlige medier i dk og Sverige været helt galt afmarcheret fra start, siden Inge udtaler, at der ingen forhandlinger - eller sågar bud - har været.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:46Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Ædruelighedens stemme
Hvis både journalister fra forskellige aviser i Danmark og Sverige tager fejl, og vi samtidig ignorerer at Randers OG Thomasberg har bekræftet kontakten så kan du vel godt tænke det lidt endnuRicoBR02 skrev: ↑11. jan 2022, 16:48Og ellers kan det være en historie der er blæst op på baggrund af rygter hist og her..Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:46Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Jeg holder fast lidt endnu
Og hvordan forklarer du så at Randers og Thomasberg har bekræftet kontakten?R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:50Eller også har samtlige medier i dk og Sverige været helt galt afmarcheret fra start, siden Inge udtaler, at der ingen forhandlinger - eller sågar bud - har været.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:46Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Det er vel ikke usandsynligt, at Hammarby har informeret AaB om, at de vil i kontakt med Cifuentes - hvilket AaB har accepteret i den forståelse, at det betyder at klausulen indløses - men at de ikke har givet et konkret økonomisk tilbud, eller bekræftet over for AaB, at de vil indløse klausulen.
Det skulle ikke være første gang, at en fodboldklub er begyndt at genforhandle aftaler i sidste sekund, og pludselig vil betale mindre, have længere tid på kontrakten eller hvad nu.
Det skulle ikke være første gang, at en fodboldklub er begyndt at genforhandle aftaler i sidste sekund, og pludselig vil betale mindre, have længere tid på kontrakten eller hvad nu.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Fotboll Sthlm kalder bullshit på Inges udtalelse.
https://fotbollsthlm.se/blogg/silly-sea ... -ga-i-las/
https://fotbollsthlm.se/blogg/silly-sea ... -ga-i-las/
-
R Rosenberg
- Allstar

Det var også ment med et bette glimt i øjet.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:51Og hvordan forklarer du så at Randers og Thomasberg har bekræftet kontakten?R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:50Eller også har samtlige medier i dk og Sverige været helt galt afmarcheret fra start, siden Inge udtaler, at der ingen forhandlinger - eller sågar bud - har været.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:46Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Selv hælder jeg mest til, at Cifuentes har pakket taskerne (eller rettere er blevet beordret af konen), men at AaB ikke lader ham smutte for det, Hammarby vil give.
Ædruelighedens stemme
Det her viser jo bare at Inge er en "No bullshit" forhandler!
Så er jeg medR Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 17:39Det var også ment med et bette glimt i øjet.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:51Og hvordan forklarer du så at Randers og Thomasberg har bekræftet kontakten?R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:50Eller også har samtlige medier i dk og Sverige været helt galt afmarcheret fra start, siden Inge udtaler, at der ingen forhandlinger - eller sågar bud - har været.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:46Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Selv hælder jeg mest til, at Cifuentes har pakket taskerne (eller rettere er blevet beordret af konen), men at AaB ikke lader ham smutte for det, Hammarby vil give.
Jeg tænker du har helt ret. Lad endelig Inge vinde det tovtrækkeri.
Jeg ved udmærket godt at cifu og hammarby har været i kontakt og sikkert også er enige om en kontrakt. Jeg er også sikker på at Inge har sagt at hammarby skal være velkommen til at smide et bud på cifu og så vil han kigge på det. Jeg tror dog hammarby er en anelse skræmte af prisen og derfor endnu ikke har smidt noget officielt afsted. Jeg tror også at ligeså snart Inge har hørt at der vil komme et bud så har han været ude og forhøre sig på tt og andre. Men jeg tror ikke nødvendigvis at den er så tæt på som der bliver lagt op til. Inge vil have kompensation og hvis ikke han få det han vil have så tror jeg han er benhård og står fast og det tror jeg også cifuentes er indforstået med.Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:50Hvis både journalister fra forskellige aviser i Danmark og Sverige tager fejl, og vi samtidig ignorerer at Randers OG Thomasberg har bekræftet kontakten så kan du vel godt tænke det lidt endnuRicoBR02 skrev: ↑11. jan 2022, 16:48Og ellers kan det være en historie der er blæst op på baggrund af rygter hist og her..Forza skrev: ↑11. jan 2022, 16:46Går vi ud fra det er korrekt, så bluffer de for at lægge pres på Inge, eller også er de gået til den næste kandidat på listen fordi de ikke kan blive enige om prisen.R Rosenberg skrev: ↑11. jan 2022, 16:42Ifølge Expressen var det udelukkende AaB, der stod i vejen i går, og at Cifuentes og dem var enige.Legum Magister skrev: ↑11. jan 2022, 16:12Hammerby kigger angiveligt på andre end Cifuentes:
Jeg holder fast lidt endnu![]()
Så der er vel reel mulighed for at det er en af de utallige bud der ikke altid finder vej til offentligheden som her er kommet ud og er blevet til en kæmpe historie..
Jeg kan også tage fuldstændig fejl og cifuentes skrider til Sverige imorgen og TT præsenteres inden afgang til træningslejr. Inge lader cifu gå for et mindre beløb og thomasberg skifter til AaB for 2.5 mil..
-
DenGamleMand
- 1. div

Jeg forstår ikke hvorfor at det hele trækker sådan ud? De beløb der nævnes lyder jo som små beløb. 2-2,5 millioner for Thomasberg er jo ikke alverden?
SSE22 RAUS!
Lad det regne med tennisbolde.
2mio er meget når alternativet kan være 6 måneders løn.DenGamleMand skrev: ↑11. jan 2022, 18:18Jeg forstår ikke hvorfor at det hele trækker sådan ud? De beløb der nævnes lyder jo som små beløb. 2-2,5 millioner for Thomasberg er jo ikke alverden?
-
DenGamleMand
- 1. div

Det er selvfølglig rigtigt nok.Prica22 skrev: ↑11. jan 2022, 18:352mio er meget når alternativet kan være 6 måneders løn.DenGamleMand skrev: ↑11. jan 2022, 18:18Jeg forstår ikke hvorfor at det hele trækker sådan ud? De beløb der nævnes lyder jo som små beløb. 2-2,5 millioner for Thomasberg er jo ikke alverden?
SSE22 RAUS!
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hvis det er korrekt at MC har frikøbsklausul og har forhandlet med Hammarby, så ønsker jeg at han kommer væk uanset hvad. Har vi måske været så kloge, at når han har frikøbelsesklausul, så har vi lavet en aftale hvor vi kan opsige ham med eks 6 mdr.
han skal væk hurtigst muligt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Ja han skal ud af vagten - kan vi få lidt mønt for ham så ok, men løbet er kørt.9520AaB skrev: ↑11. jan 2022, 19:05Hvis det er korrekt at MC har frikøbsklausul og har forhandlet med Hammarby, så ønsker jeg at han kommer væk uanset hvad. Har vi måske været så kloge, at når han har frikøbelsesklausul, så har vi lavet en aftale hvor vi kan opsige ham med eks 6 mdr.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
SteelHead
- Drenge

- Favoritspiller: Andreas Johansson
- Geografisk sted: København
Jeg så på et andet forum (måske bold.dk) et link til en oversigt over tilskuergennemsnit i Skandinavien. Hammarby er på en KLAR førsteplads.
Blot for lige at give et indspark til diskussionen om hvordan MC kunne tænkes at finde Hammarby tilstrækkeligt attraktivt til at forlade jordens i øvrigt dejligste klub. Hvis jeg var træner ville det parameter spille en stor rolle, ligesom det gør for mange spillere.
Derudover er Konens Stockholmske ophav vist også nævnt tidligere…
Blot for lige at give et indspark til diskussionen om hvordan MC kunne tænkes at finde Hammarby tilstrækkeligt attraktivt til at forlade jordens i øvrigt dejligste klub. Hvis jeg var træner ville det parameter spille en stor rolle, ligesom det gør for mange spillere.
Derudover er Konens Stockholmske ophav vist også nævnt tidligere…
Det mener jeg ikke. Det er længe siden at cheftræneren var manden der bestemte det hele. Jeg kan ikke forestille mig at Marti stiller sig på bagbenene og bliver tøsefornærmet, men gør han, er det selvfølgelig farvel.Maglau skrev: ↑11. jan 2022, 19:15Ja han skal ud af vagten - kan vi få lidt mønt for ham så ok, men løbet er kørt.9520AaB skrev: ↑11. jan 2022, 19:05Hvis det er korrekt at MC har frikøbsklausul og har forhandlet med Hammarby, så ønsker jeg at han kommer væk uanset hvad. Har vi måske været så kloge, at når han har frikøbelsesklausul, så har vi lavet en aftale hvor vi kan opsige ham med eks 6 mdr.
Det er Inge der har hånd og halsret over spillernes kontrakter, og Marti skal nok holde dem til ilden, der gerne vil spille i weekenden.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert