Jeg ignorerer aldrig folks spørgsmål til mine indlæg - i hvert fald ikke bevidst.Julgranen skrev: ↑18. maj 2021, 11:35Haha, Jonas, jeg kunne rette geværet den anden vej - hvem er det der altid løber sin vej, når vedkommende bliver afkrævet svar på sine selvindbildske indlæg om dette og hint?
Ja, jeg synes da det er lidt komisk at det eftersigende kommer fra hestens egen mule - og bliver tiet ihjel af Magnus-fanatikerne. Lønnen giver endog meget god mening, al den stund at Allan Gaarde (som med mange andre spillere) ramte totalt forbi med sin karakteristik og værdiansættelse af Magnus Christensen.
Det gør den dog ikke mindre absurd, når han har været holdets svage punkt i 3-4 år.
Selvom Magnus ikke er god nok til at spille i toppen af superligaen retfærdiggører det ikke, at udbasunere (formentlig) ukorrekte løn-oplysninger for at give sin kritik ekstra vægt. Når man tænker på at Helenius fik ca. 60.000 om måneden da han skiftede til England, så virker det bare ikke særlig sandsynligt at vi efterfølgende er begyndt at køre den dobbelte løn på vores unge spilleres første 'rigtige' kontrakt. Mig bekendt ligger 'normalen' omkring de 50 for nye spillere (i dansk fodbold generelt). Hvis det så bare blev brugt som en pointe ift Magnus, men sådan er det jo ikke engang. Det bliver brugt til at retfærdiggøre alt muligt der ikke har noget med Magnus at gøre.
Jeg tror de 100.000 er en and, og der er jo ikke andre end én bruger (som jeg ikke engang husker hvem er) der har bragt påstanden. Magnus bliver i øvrigt hverken bedre eller dårligere af at tjene 100.000 i stedet for 50.000. Jeg synes til gengæld at det er ufint at beskylde Magnus for at ville blive i AaB udelukkende grundet en høj løn, især når han så i løbet af foråret har kæmpet sig tilbage og faktisk vist træneren, at han har en berettigelse på holdet.
Og lad mig da for god ordens skyld slå fast, at jeg ikke mener at Magnus har en fremtid som fast mand hos AaB.