Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
-
A_Strandfelt
- Allstar

astonvilla skrev:A_Strandfelt skrev:Agent for KEP, Helenius, AK og andre af vores spillere skriver dette på twitter i dag.
Lasse Nielsen til BIF?
Det tror jeg ikke. Lasse er repræsenteret af people in sport, mens Mads Bach Lund er ansat hos SEG.
Jeg tror også på Falk til udlandet, men det er stadig spændende, når han repræsenterer så mange af vores spillere.
-
AaB-Jones
- Allstar

Lasse Nielsen har den noget mindre rapkæftede (og umiddelbart vurderet mere professionelle) Mads Winther som agent..
-
LordMessi
- Ynglinge

- Geografisk sted: Ørsø, Nordjylland
AaB-Jones skrev:A_Strandfelt skrev:Agent for KEP, Helenius, AK og andre af vores spillere skriver dette på twitter i dag.
Et bud kunne være at det handler om Rasmus Falk til Brøndby eller udlandet..
Kunne også være Falk til FCK, nu har OB sendt Kadrii afsted, så måske han kunne følge...
Optimalt kunne det jo være Falk til AaB, men det bliver nok kun en drøm...han ville ellers passe godt ind.
Måske en Agger til BIF?
Har man evt. en liste over SEG spillere i DK?
Starup
-
jonas386
- Allstar

Falk til AaB ville heller ikke give meget mening, vi mangler en defensiv forstærkning eller 2, ikke en offensiv.
-
A_Strandfelt
- Allstar

LordMessi skrev:AaB-Jones skrev:A_Strandfelt skrev:Agent for KEP, Helenius, AK og andre af vores spillere skriver dette på twitter i dag.
Kunne også være Falk til FCK, nu har OB sendt Kadrii afsted, så måske han kunne følge...
Optimalt kunne det jo være Falk til AaB, men det bliver nok kun en drøm...han ville ellers passe godt ind.
Måske en Agger til BIF?
Starup
Det nærmeste, jeg kan komme, er en liste over alle deres spillere:
http://www.transfermarkt.co.uk/sports-e ... erater/586" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
jonas386 skrev:Falk til AaB ville heller ikke give meget mening, vi mangler en defensiv forstærkning eller 2, ikke en offensiv.
Arh, Falk til AaB ville altid give mening uanset om vi mangler eller ej
Men det er overhovedet ikke realistisk med Falk uanset, hverken i forhold til vores koncept eller pengepung. Desuden er hans naeste maal udlandet, eller en klub af FCK's stoerrelse.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
LordMessi
- Ynglinge

A_Strandfelt skrev:LordMessi skrev:AaB-Jones skrev:A_Strandfelt skrev:Agent for KEP, Helenius, AK og andre af vores spillere skriver dette på twitter i dag.
Måske en Agger til BIF?
Starup
Det nærmeste, jeg kan komme, er en liste over alle deres spillere:
http://www.transfermarkt.co.uk/sports-e ... erater/586" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan også være omkring Lasse Vibe..
Starup
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Mon ikke AaB køber Helenius?
- FlæskeFrank
-
jonas386
- Allstar

Kan se Mads Fenger er på listen. Kunne han være et bud?
Og enig mht Falk, det var også lidt min pointe :-)
-
Yankee
- Allstar

Kan vi ikke lige få slået fast at Patrick IKKE er nogen god backup på venstre back. Han har sejlet de gange han har dækket pladsen.
-
Gaarde6
- Allstar

- Geografisk sted: Sæby Nordjylland
Yankee skrev:Kan vi ikke lige få slået fast at Patrick IKKE er nogen god backup på venstre back. Han har sejlet de gange han har dækket pladsen.
Skal vi ikke slå fast at han har spillet en del flere kampe (gode kampe vel og mærke) som højre back siden tiden, som vikar på venstre back?
Ingen af os kan vide det med sikkerhed. Men jeg tror på hans kampe som højre back har gavnet hans back spil MEGET!
-
Køllen I Møllen
- Allstar

Gaarde6 skrev:Yankee skrev:Kan vi ikke lige få slået fast at Patrick IKKE er nogen god backup på venstre back. Han har sejlet de gange han har dækket pladsen.
Skal vi ikke slå fast at han har spillet en del flere kampe (gode kampe vel og mærke) som højre back siden tiden, som vikar på venstre back?
Ingen af os kan vide det med sikkerhed. Men jeg tror på hans kampe som højre back har gavnet hans back spil MEGET!
Men tiden som højreback har næppe gjort ham venstrebenet.
Janteloven eksisterer IKKE!
-
Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg vil sige saa meget, at hvis vi snakkede 2011, saa ville hans niveau vaere til at gardere paa venstreback, baade med henblik paa det niveau vi sigtede efter, men ogsaa den spillespil vi praktiserede. Tiden er dog loebet fra PK. Vi er meget mere afhaengige af vores backs i dag, og vi hoerer i modsaetning til dengang, til i toppen af superligaen. Med alle de offensive pligter han har, vil spillet blive alt for langtsomt i venstre side, og for forudsigeligt.
Dette er ikke en kritik af PK, og han har udviklet sig til en meget solid hoejreback, selvom det ikke er hans foretrukne position. Men jeg tror nogle af dem (hvis der er nogen?!) der mener han kan agere backup paa venstre, lever lidt tilbage i 2011 hvor det at spille back i AaB var noget andet. Og som jeg husker det, havde PK egentlig nogle helt ok kampe paa pladsen. Men jeg er ikke tryg ved at han skal vaere andet end tredjevalg paa pladsen, og da slet ikke hvis vi sigter efter en topplacering i superligaen.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
-
Holm-o1
- Allstar

http://www.transfermarkt.co.uk/alexande ... ler/255172" onclick="window.open(this.href);return false;
Har været udråbt som et spændende talent, han er uden klub og vil gerne hjem til DK. Læste den anden dag at han skulle prøvetræne i en klub fra mandag af, håber sgu lidt AaB har været ude med snøren her.
..
-
LordMessi
- Ynglinge

Holm-o1 skrev:http://www.transfermarkt.co.uk/alexande ... ler/255172
Har været udråbt som et spændende talent, han er uden klub og vil gerne hjem til DK. Læste den anden dag at han skulle prøvetræne i en klub fra mandag af, håber sgu lidt AaB har været ude med snøren her.
Han er tidligere blevet diskuteret, men han kan desværre ikke spille VB
Starup
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
A_Strandfelt skrev:Agent for KEP, Helenius, AK og andre af vores spillere skriver dette på twitter i dag.
Hva bliver det til?
Var det bare mere varm luft fra en agent?
Bienvenu Bassogog!
-
Gaarde6
- Allstar

- Geografisk sted: Sæby Nordjylland
Køllen I Møllen skrev:Gaarde6 skrev:Yankee skrev:Kan vi ikke lige få slået fast at Patrick IKKE er nogen god backup på venstre back. Han har sejlet de gange han har dækket pladsen.
Men tiden som højreback har næppe gjort ham venstrebenet.
Haha rigtigt!
Men nu er det heller ikke planen han skal spille der fast.
Jeg synes det er rigtig set af Gaarde at der skal handles!
Der skal spille MANGE kampe!
Personligt ville jeg bare hellere have en midterforsvar frem for en venstre back, hvor Blåbjerg har spillet LANGT bedre end vores 3 midterforsvarer dette efterår.
Men lad os da hente Lasse Nielsen OG leje Conboy eller Hammeleinen.
Så er den i vinkel

-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 18. aug 2014, 02:41
jonas386 skrev:Spændende. Det er nok heller ikke helt skidt med lidt nyt blod til truppen. Ser umiddelbart interessant ud synes jeg.
Lyder som en interessant spiller. Jeg har godt lagt mærke til ham et par gange grundet det lidt specielle navn når jeg har fulgt AZ' kampe på livescore. Kan også svagt huske ham fra tiden i NAC Breda.
Navnet siger mig noget, men jeg har aldrig set ham spille.
Gad vide om det er en spiller som AaB selv har været opmærksom på, eller om det er agenten som har gjort Gaarde opmærksom på ham?
Fint med hollandsk islæt i truppen. Steve O var klasse, synd at hans karriere er gået gevaldigt ned af bakke siden han forlod klubben. Zwijnenberg gider jeg ikke kommentere.
-
astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Øvede mig lige i at råbe Donnyyyyyyyy! da jeg var ude med hunden.
Det virker.
Bienvenu Bassogog!