Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af MrBangDK » 27. aug 2014, 21:25

Son fra Leverkusen... Gaarde, kom i gang!!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 27. aug 2014, 22:09

MrBangDK skrev:Son fra Leverkusen... Gaarde, kom i gang!!!
Kissling skal også være velkommen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 28. aug 2014, 07:55

http://www.bold.dk/nyt/kent-n-indkoeb-a ... dtraekning" onclick="window.open(this.href);return false;

Kent er åben for flere indkøb...
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 28. aug 2014, 08:08

white splash skrev:http://www.bold.dk/nyt/kent-n-indkoeb-a ... dtraekning

Synes det er lidt kryptisk, hvad mener han med at det kommer an på lodtrækningen? Skal det være en hård eller mere overkommelig pulje før der bliver hentet flere spillere?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

white splash
Allstar
Allstar

Indlæg af white splash » 28. aug 2014, 08:11

doukas skrev:

Synes det er lidt kryptisk, hvad mener han med at det kommer an på lodtrækningen? Skal det være en hård eller mere overkommelig pulje før der bliver hentet flere spillere?
Ja, den studsede jeg også lidt over... Umiddelbart skulle man tro at det bliver aktuelt hvis det bliver en svær pulje?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2014, 08:19

Gad vide om han har tale med Gaarde/Schors foer han snakkede med pressen her, set i lyset af: "Men det her handler også om at forventningsafstemme, og der bliver vi nødt til at snakke om tingene internt.".

Gaarde har jo lukket vinduet, og vi skal ikke spillere flere kampe en forventet. Saa hvad har aendret sig (andet end vi ved vi er gaaet glip af omkring 100 millioner)?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Indlæg af Supersystem » 28. aug 2014, 09:11

white splash skrev:
doukas skrev:

Ja, den studsede jeg også lidt over... Umiddelbart skulle man tro at det bliver aktuelt hvis det bliver en svær pulje?
Og så alligevel - Hvis puljen er for svær, så er der ingen grund til at opruste, hvis man vurdere er mulighederne er minimale.

Uden at kende til klubbens økonomi, synes jeg ikke vi skal købe/leje mere ind. Lad os hellere gemme pengene, og så må vi håbe det bedste, selvom vi har skuffet indtil videre
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 28. aug 2014, 09:21

Tror det handler om hvis man ser en reel mulighed for at komme videre fra puljen vil man forstærke sig...
Det kan være en god forretning hvid der er mulighed for Europæisk til foråret også...

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 28. aug 2014, 09:31

En erfaren centerforsvarer med international klasse ala Wæhler er tiltrænkt hvis vi vil noget europæisk, kenned er en ok back up ved skader.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 28. aug 2014, 09:39

First qualifying round: €120,000
Second qualifying round: €130,000
Third qualifying round: €140,000
Play-off round elimination: €150,000
Base fee for group stage: €1,300,000
Group match victory: €200,000
Group match draw: €100,000

Group winners: €400,000
Group runners-up: €200,000

Round of 32: €200,000
Round of 16: €350,000
Quarter-finals: €450,000
Semi-finals: €1,000,000
Losing finalist: €2,500,000
Winners: €5,000,000

Der skal ikke meget til for at retfaerdiggoere at styrke et par huller i truppen. Et par breddespillere, eller en profil kan vel forsvares i forhold til de point det giver i suppen og i puljen. Spoergsmaalet er blot om man syntes tiden er inde til at satse paa mere end en midterplacering i suppen.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 28. aug 2014, 09:47

Ifølge en bruger på bold er Tulio for øjeblikket uden kontrakt...

Det kunne være spændende

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 28. aug 2014, 09:55

white splash skrev:
doukas skrev:

Hvis man læser den bagvedliggende helsides artikel i Ekstra Bladet tyder det på, at man overveje forstærkning, hvis man havner i en pulje, som man umiddelbart har udsigt til at kunne begå sig i, mens man vil lægge sig mere fladt ned, hvis man kommer i dynamitpuljen.

Det giver vel god mening. Med den nuværende trup handler det 100 pct. om overlevelse i superligaen.
Fodbold skal ses med hjertet!

white splash
Allstar
Allstar

Indlæg af white splash » 28. aug 2014, 10:01

AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev:
doukas skrev:

Hvis man læser den bagvedliggende helsides artikel i Ekstra Bladet tyder det på, at man overveje forstærkning, hvis man havner i en pulje, som man umiddelbart har udsigt til at kunne begå sig i, mens man vil lægge sig mere fladt ned, hvis man kommer i dynamitpuljen.

Det giver vel god mening. Med den nuværende trup handler det 100 pct. om overlevelse i superligaen.
Måske man allerede nu burde begynde at trimme truppen til 1. division?
1 2 3 Jimmy er en mur!

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 28. aug 2014, 10:05

white splash skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev:
doukas skrev:

Helt ærligt, de forsvarende the double mestre spiller sku' ikke kun for overlevelse! Det er en alt for vattet indstilling til klubben og forventningerne, hvis det er hvad man regner med. Hvilket jeg er absolut overbevist om, at det heller ikke er.

white splash
Allstar
Allstar

Indlæg af white splash » 28. aug 2014, 10:07

dyhrmaN skrev:
white splash skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev:
doukas skrev:

Helt ærligt, de forsvarende the double mestre spiller sku' ikke kun for overlevelse! Det er en alt for vattet indstilling til klubben og forventningerne, hvis det er hvad man regner med. Hvilket jeg er absolut overbevist om, at det heller ikke er.
Mit indlæg var måske ikke 100% seriøst...
1 2 3 Jimmy er en mur!

dyhrmaN
Allstar
Allstar

Indlæg af dyhrmaN » 28. aug 2014, 10:10

Det var AaB 85 95 99 08s indlæg jeg ville citere. Indlægget omkring at der skulle fokuseres 100% på overlevelse.

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af larsdahl » 28. aug 2014, 10:19

AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev: Ja, den studsede jeg også lidt over... Umiddelbart skulle man tro at det bliver aktuelt hvis det bliver en svær pulje?

Når man ser på holdene i første og andet seedningslag (hvor vi desværre ikke kan trække fck), forstår jeg ikke al den snak om en pulje med udsigt til at kunne begå sig. Alle holdene i første seedningslag er flere klasser over AaB. Salzburg, PSV og FC Twente er formodentlig de dårligste. I andet seedningslag ser det ikke meget bedre ud Celtic, Steaua Bukarest og evt. Sparta Prag er formodentlig de dårligste. I tredje seedningslag vil jeg mene at vi er på niveau med Rapid Wien, Maccabi Tel-Aviv og Sheriff Tiraspol. Selv i en pulje med Salzburg, Celtic og Maccabi Tel-Aviv vil jeg betragte det som en stor overraskelse, hvis AaB ender i top to.

Uanset gruppen er det seks kampe ekstra, der skal spilles med en i forvejen tynd trup. Hvis der opstår en mulighed for at tilknytte en angriber, der er bedre end Viktor Ahlmann, mener jeg man skal gøre det.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 28. aug 2014, 10:25

larsdahl skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
white splash skrev: Ja, den studsede jeg også lidt over... Umiddelbart skulle man tro at det bliver aktuelt hvis det bliver en svær pulje?

Når man ser på holdene i første og andet seedningslag (hvor vi desværre ikke kan trække fck), forstår jeg ikke al den snak om en pulje med udsigt til at kunne begå sig. Alle holdene i første seedningslag er flere klasser over AaB. Salzburg, PSV og FC Twente er formodentlig de dårligste. I andet seedningslag ser det ikke meget bedre ud Celtic, Steaua Bukarest og evt. Sparta Prag er formodentlig de dårligste. I tredje seedningslag vil jeg mene at vi er på niveau med Rapid Wien, Maccabi Tel-Aviv og Sheriff Tiraspol. Selv i en pulje med Salzburg, Celtic og Maccabi Tel-Aviv vil jeg betragte det som en stor overraskelse, hvis AaB ender i top to.

Uanset gruppen er det seks kampe ekstra, der skal spilles med en i forvejen tynd trup. Hvis der opstår en mulighed for at tilknytte en angriber, der er bedre end Viktor Ahlmann, mener jeg man skal gøre det.
Helt enig. Det er som om at folk (godt bakket op af Elkær og andre fantaster) tror at dansk klubfodbold er i en klasse lige under de absolutte topklubber. Skuffelsen over manglende kvalifikation hænger slet ikke sammen med rangeringer, bookmaker odds eller almindelig sund fornuft.

Det lader også til at folk betragter vores resultater i seneste europæiske raid som udtryk for et forventeligt niveau. Det er det ikke. Det vi præsterede sidst i europa var fuldstændig uhørt godt og overraskende. At forvente vi kan gøre noget lignende i en sæson hvor vi slet ikke har fundet vores spil og niveau endnu er helt hen i vejret. I første omgang skal vi være rigeligt glade hvis vi er i stand til at tage tre point mod Silkeborg, og så kan vi begynde at kigge på hvor langt vi tror på det kan bære.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 28. aug 2014, 10:37

Jeg mener bestemt ikke truppen skal forstærkes i håb om vi kan vinde x antal kampe, eller fordi nogen tror på vi kan gå videre.
Den skal forstærkes fordi vi skal spille mange flere kampe end de andre hold!
OG selvfølgelig for at få os lidt længere op i tabellen i ligaen (Som vi stadig skal vægte klart højest i forhold til EL)

Drømmen for mig ville stadig være en klasse midterforsvar (Drømmer stadig om Lasse Nielsen)
OG en offensiv spiller, som kan noget på egen hånd! Vi har en vanvittig løbestærk midtbane.
Men vi har ikke typen, som dribler en mand og skaber et overtal (Som Kusk eks kunne gøre det)
Jeg tror stadig på AK og Helenius kan klare opgaven, hvis vi fandt en spiller med 10 assist i sig. Ham har vi ikke nu.
En Kusk type kunne også spilles ved siden af en AK eller Helenius.

Tobias Sana og Lasse Nielsen tak :thumbsup:

(Ved godt det ikke kommer til at ske)

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. aug 2014, 10:47

Lad os nu bare få Lucas til Aalleren, så har vi altså et rigelig godt hold til toppen af suppen. Jeg foreslår vi vinder kampene 4-3 istedet for 1-0 og så skider på at forsvaret ikke er super solidt.

Låst