Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af KJ » 3. mar 2017, 11:22

Lyder til "Hooley" er ret begejstret for Scott Miller - og omvendt:

http://www.a-league.com.au/article/tran ... 275lopu8qo

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 3. mar 2017, 14:39

aaballday skrev:
Arendt skrev:Ifølge Tipsbladet skulle vi være interesseret i Andrew Hoole, som beskrives som en hurtig og arbejdsom spiller. Han passer umiddelbart ind i Wieghorsts filosofi.

Han har lavet 5 mål og to assists som kantspiller for Newcastle Jets i denne sæson og er australier.
Og som en påpeger på twitter. Samme klub som vores nye assistent Scott Miller er fra. - kontakter.
Har du et link eller er det kun i papirsudgaven? jeg kan ikke finde artiklen online.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

seamann

Indlæg af seamann » 3. mar 2017, 14:44

Forza skrev:
aaballday skrev:
Arendt skrev:Ifølge Tipsbladet skulle vi være interesseret i Andrew Hoole, som beskrives som en hurtig og arbejdsom spiller. Han passer umiddelbart ind i Wieghorsts filosofi.

Han har lavet 5 mål og to assists som kantspiller for Newcastle Jets i denne sæson og er australier.
Og som en påpeger på twitter. Samme klub som vores nye assistent Scott Miller er fra. - kontakter.
Har du et link eller er det kun i papirsudgaven? jeg kan ikke finde artiklen online.
http://lmgtfy.com/?q=tipsbladet+hoole

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. mar 2017, 15:14

aaballday skrev:

Det kunne også meget nemt være den eneste grund til at AaB's navn er dukket op, men hvem ved.

Gamen

Indlæg af Gamen » 3. mar 2017, 16:29

Hoole er hurtig og en dygtig kontraspiller, men han slæber rundt med et prædikat som en af de mest uskarpe afsluttere i A-League.

Jamie MacLaren i stedet - ja tak.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 3. mar 2017, 18:09

Jeg er godt nok ikke imponeret af Deble, han scorer få mål og er en halvsvag afslutter.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 3. mar 2017, 19:07

frederikshavneren skrev:Jeg er godt nok ikke imponeret af Deble, han scorer få mål og er en halvsvag afslutter.
Nej Deble er ikke nogen videre god afslutter for nu at sige det mildt.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Silvermoon
1. div
1. div
Geografisk sted: Terndrup

Indlæg af Silvermoon » 5. mar 2017, 15:52

Rasmus Thelander har ikke været i truppen de sidste 6 kampe. Ham gad jeg godt se tilbage i Aalborg

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 5. mar 2017, 16:52

Silvermoon skrev:Rasmus Thelander har ikke været i truppen de sidste 6 kampe. Ham gad jeg godt se tilbage i Aalborg
Er han ikke skadet?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. mar 2017, 22:17

troelsh skrev:
Silvermoon skrev:Rasmus Thelander har ikke været i truppen de sidste 6 kampe. Ham gad jeg godt se tilbage i Aalborg
Er han ikke skadet?
Mon ikke han er, det vil ikke være særligt overraskende.

Han havde ellers kæmpet sig tilbage til en startplads efter sin lange skadesperiode, med 5 kampe i træk med fuld spilletid, men er nu helt ude igen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 6. mar 2017, 08:16

Vegard Forren er med på Rosenborg BKs træningslejr i Marbella. I et interview i VG lyder det til at parterne gerne vil indgå en aftale, økonomien bliver nok den største udfordring.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 6. mar 2017, 10:29

frederikshavneren skrev:Vegard Forren er med på Rosenborg BKs træningslejr i Marbella. I et interview i VG lyder det til at parterne gerne vil indgå en aftale, økonomien bliver nok den største udfordring.
Nåååh, Vegard Forren...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 6. mar 2017, 13:03

jernskjorten skrev:
frederikshavneren skrev:Vegard Forren er med på Rosenborg BKs træningslejr i Marbella. I et interview i VG lyder det til at parterne gerne vil indgå en aftale, økonomien bliver nok den største udfordring.
Nåååh, Vegard Forren...
Ja?

Har været oppe at vende flere gange som et potentielt emne, omend han nok hele tiden har været uden for vores rækkevidde, hvilket vi vel hermed får bekræftet endeligt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar

Indlæg af jernskjorten » 6. mar 2017, 14:00

Hanga skrev:
jernskjorten skrev:
Nåååh, Vegard Forren...
Ja?

Har været oppe at vende flere gange som et potentielt emne, omend han nok hele tiden har været uden for vores rækkevidde, hvilket vi vel hermed får bekræftet endeligt.
Jeg har aldrig hørt om manden, så for mig var Frederikshavnerens indlæg lidt ude af kontekst - set med AaB-briller. Men jeg havde vist godt på fornemmelsen, at han sikkert havde været på tale herinde tidligere. Trængte bare til at gøre mig bemærket i tråden... :)

KJ
Superliga
Superliga
Geografisk sted: 2100 København Ø

Indlæg af KJ » 7. mar 2017, 11:38

Det gode ved gårsdagens kæmpenederlag er, at vi ikke bliver lullet i søvn i forhold til behovet for nye og bedre forsvarsspillere. Tre kampe gjorde ingen sommer, og ved den mindste smule pres ligner Blåbjerg og Holgersson igen et par hovedløse kyllinger. I øvrigt ikke meget hjælp at hente hos Ahlmann og Mæhle rent defensivt i går.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 7. mar 2017, 11:41

Send Holger videre og hent to nye stoppere. Så må P og Blåbjerg slåsse om hvem der skal være 3. og 4. valg. Ingen af de tre nye er gode nok til permanent top 6.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 7. mar 2017, 16:09

Jakobsen skrev:Send Holger videre og hent to nye stoppere. Så må P og Blåbjerg slåsse om hvem der skal være 3. og 4. valg. Ingen af de tre nye er gode nok til permanent top 6.
Fuldstændig enig!
Vores forsvar er piv ringe og er ikke blevet lappet siden KEP og Thelander smuttede.
Det må være på tide i næste vindue.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9000

Indlæg af troelsh » 7. mar 2017, 17:23

Gaarde6 skrev:
Jakobsen skrev:Send Holger videre og hent to nye stoppere. Så må P og Blåbjerg slåsse om hvem der skal være 3. og 4. valg. Ingen af de tre nye er gode nok til permanent top 6.
Fuldstændig enig!
Vores forsvar er piv ringe og er ikke blevet lappet siden KEP og Thelander smuttede.
Thomas Rogne fra IFK Göteborg har et halvt år tilbage af kontrakten til sommer, han ville være den perfekte leder i vores midterforsvar imo.
Spørgsmålet er om vi kan indfri hans lønkrav

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 7. mar 2017, 17:57

troelsh skrev:
Gaarde6 skrev:
Fuldstændig enig!
Thomas Rogne fra IFK Göteborg har et halvt år tilbage af kontrakten til sommer, han ville være den perfekte leder i vores midterforsvar imo.
Vi bør vel sagtens kunne konkurrere med IFK der så vidt jeg ved skærrer ned i de her år. Derudover kan AaB altså sagtens lave en attraktiv lønpakke, hvis de vil.
RAUS RAUS SSE!

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 7. mar 2017, 19:21

Jakobsen skrev:
troelsh skrev:
Gaarde6 skrev:
Fuldstændig enig!
Vi bør vel sagtens kunne konkurrere med IFK der så vidt jeg ved skærrer ned i de her år. Derudover kan AaB altså sagtens lave en attraktiv lønpakke, hvis de vil.
Mon han er interesseret i at forske i huller i Nordjyske forsvar?

Låst