Men vi også nogle ret gode erfaringer, bare 2 eksempler Curth og MJAnyFellow skrev:Det vil simpelthen være typisk AaB at lave en kontrakt med ham. Han er skadet og forventes ikke klar før om 6-8 uger:troelsh skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rlaengelse
Mon ikke AaB er blandt de interesserede, jeg kender dog ikke det helt store til Jeppe Andersen, men hans skadeshistorik er ret bekymrende, og han laver tilsyndeladende ikke et hav af mål og assist som vi har brug for spillere der kan
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/jepp ... ngere-tid/
Med de erfaringer vi har gjort os i den seneste tid omkring skadede spillere skal AaB bare holde sig langt væk.
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Sjovt at se hvor kort der er fra "ud på røv og albuer med dem som ikke brænder for klubben" til "pas din kontrakt, pyllerrøv" i RandersAaB1978 skrev:Masongo ligger ikke skjul på, at han vil væk fra Randers
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ra-randers
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Det er vel forskellen på, om de kan undvære spilleren eller ej. Ole Nielsen får da lov til at bygge et nyt hold i Randers må man sige.... Om han ryger til AaB eller udlandet, så bør han være fortid i Randers 1. september..Funky skrev:Sjovt at se hvor kort der er fra "ud på røv og albuer med dem som ikke brænder for klubben" til "pas din kontrakt, pyllerrøv" i RandersAaB1978 skrev:Masongo ligger ikke skjul på, at han vil væk fra Randers
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ra-randers
Aalborg BK 1885!
Hvilke erfaringer?AnyFellow skrev:Det vil simpelthen være typisk AaB at lave en kontrakt med ham. Han er skadet og forventes ikke klar før om 6-8 uger:troelsh skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... rlaengelse
Mon ikke AaB er blandt de interesserede, jeg kender dog ikke det helt store til Jeppe Andersen, men hans skadeshistorik er ret bekymrende, og han laver tilsyndeladende ikke et hav af mål og assist som vi har brug for spillere der kan
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/jepp ... ngere-tid/
Med de erfaringer vi har gjort os i den seneste tid omkring skadede spillere skal AaB bare holde sig langt væk.
Nogle gange har jeg folk mistænkt for overhovedet ikke at se fodbold eller så have en fuldstændig misforstået syn på hvordan AaB kan agere i et transfermarked. Jeppe Andersen har været en stor profil i Esbjerg over det seneste år. Hvis vi skulle hente en spiller af den kvalitet uden han havde lidt skadeshistorik så kostede han 10 millioner og så var han aldrig kommet i nærheden af vores klub. Han er en 23-årig spiller som har vist enormt lovende takter, og som passer perfekt ind i vores spillestil, men fordi han er ude i 5 uger, så kan vi ikke røre ham - det er jo latterligt.
Jeg forstår godt at det kan være svært at være sportsdirektør, når der bliver stillet komplet umulige krav om at man skal hente Superligaprofiler ind, som kan bidrage fra dag 1, aldrig må have været skadet, skal være på landsholdsniveau - det kunne klæde debatten med lidt realisme.
Og desuden er hans nuværende skade en skulderskade, og fra et fodboldmæssigt synspunkt er det altså ikke særligt bekymrende, det er mere hans knæskade der kan være lidt problemer i forhold til, men den er han jo kommet tilbage fra.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Vi kan naturligvis heller ikke konkurrere med Viborg her.Tyskeren skrev:AaB er ude af handlen igen. Vi trækker os pga. økonomien - Hobro forlanger for meget for ham.Martino skrev:Park forhandler angiveligt med Esbjerg og flere andre klubber - danske såvel som udenlandske. Så AaB er nok en af de andre danske.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Buzz Killington skrev:Vi kan naturligvis heller ikke konkurrere med Viborg her.Tyskeren skrev:AaB er ude af handlen igen. Vi trækker os pga. økonomien - Hobro forlanger for meget for ham.Martino skrev:Park forhandler angiveligt med Esbjerg og flere andre klubber - danske såvel som udenlandske. Så AaB er nok en af de andre danske.

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Gamen
En marginalspiller i AaB får næppe mere end en profil i Viborg. Og jeg kan ikke forestille mig, at man har set Park som andet end en erstatning for f.eks. Bruhn og/eller Thrane, indtil vi finder ud af om nogle af de unge har niveauet eller ej.Buzz Killington skrev:
Vi kan naturligvis heller ikke konkurrere med Viborg her.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det var vist ikke loennen der var problemet, men prisen. Og her tvivler jeg paa Viborg med alle deres midtbanespillere, ville vaere parate eller i stand til at overbyde AaB. Derudover, hvis man mente Park var paa niveau med Bruhn eller Thrane, som allerede udgjorde de sidste baenkpladser i truppen, havde man slet lagt et tilbud ind paa ham. Det ville vaere direkte imod the store talentsatsning. Nej, hvis man vitterligt har haft interesse, saa er det nok naermere som erstatning til Joensson, dvs. en spiller der er udset som foerstereserve paa flere forskellige pladser. Og er det 100% sikkert at man ville vaere parate til at overbyde Viborg = Tyskerens kilde er fuld.Gamen skrev:En marginalspiller i AaB får næppe mere end en profil i Viborg. Og jeg kan ikke forestille mig, at man har set Park som andet end en erstatning for f.eks. Bruhn og/eller Thrane, indtil vi finder ud af om nogle af de unge har niveauet eller ej.Buzz Killington skrev:
Vi kan naturligvis heller ikke konkurrere med Viborg her.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg kan virkelig ikke se formålet med at latterliggøre Tyskeren. Gaarde har udtalt, at de snuser til mange spillere, og de forhandler givet med en del spillere, der aldrig bliver til noget. Så vidt jeg husker har Tyskeren ikke sat navn på nogen.
Men vi må da gå udfra, at Gaarde går efter en kant og en central midt. Lad os endelig få nogle flere rygter bragt til torvs, og så lad os tage det for, hvad de er værd, nemlig god underholdning indtil vi får papir på nogen.
Men vi må da gå udfra, at Gaarde går efter en kant og en central midt. Lad os endelig få nogle flere rygter bragt til torvs, og så lad os tage det for, hvad de er værd, nemlig god underholdning indtil vi får papir på nogen.
In verbis simus faciles
Helt enig. Og jeg har ligesom Tyskeren også hørt at AaB snakker/har snakket med en svensk midtbanespiller, så mon ikke at der er noget om snakken!?Rams skrev:Jeg kan virkelig ikke se formålet med at latterliggøre Tyskeren. Gaarde har udtalt, at de snuser til mange spillere, og de forhandler givet med en del spillere, der aldrig bliver til noget. Så vidt jeg husker har Tyskeren ikke sat navn på nogen.
Jeg savner Winsnes
Ganske enig! Det er for fanden det vi lever af her på siden..Rams skrev:Jeg kan virkelig ikke se formålet med at latterliggøre Tyskeren. Gaarde har udtalt, at de snuser til mange spillere, og de forhandler givet med en del spillere, der aldrig bliver til noget. Så vidt jeg husker har Tyskeren ikke sat navn på nogen.
- Provst i Brovst
- Allstar

Tyskeren og alle de andre "insiders" har ingen kilder, ingen viden, ingen rygter, de har kun deres egne spekulationer og de lyver for at gøre sig interessante.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Er det ikke kutyme på nettet?Provst i Brovst skrev:Tyskeren og alle de andre "insiders" har ingen kilder, ingen viden, ingen rygter, de har kun deres egne spekulationer og de lyver for at gøre sig interessante,
Det er vel hver sin smag. Jeg foretrækker, Tyskerens og andres rygter, og dertilhørende debat, fremfor intet nyt. Så kan man jo vælge at tro, hvad man vil, men om ikke andet skaber det da noget debat. Jeg er vild med det.
Jeg tror de fleste har fanget dit synspunkt, Provst. Må jeg anbefale dig, at undgå transfertråden og i stedet holde øje med aabsport.dk.
Men Gaarde kunne da godt have gjort, som Ole i Randers og hentet 4 afrikanske pausefisk, som vi kunne debattere indtil, der kommer nogle seriøse svedsker på disken.
Men Gaarde kunne da godt have gjort, som Ole i Randers og hentet 4 afrikanske pausefisk, som vi kunne debattere indtil, der kommer nogle seriøse svedsker på disken.
In verbis simus faciles
- Provst i Brovst
- Allstar

Spekulationer og ønsker er fine, løgnehistorier er ikke. Jeg fatter ikke at det kan diskuteres.Rams skrev:Jeg tror de fleste har fanget dit synspunkt. Må jeg anbefale dig, at undgå transfertråden og i stedet holde øje med aabsport.dk.
Men Gaarde kunne da gjort have gjort, som Ole i Randers og hentet 4 afrikanske pausefisk, som kunne debattere indtil, der kommer nogle seriøse svedsker på disken.
Hvad belæg har du for at sige det er løgn? Jeg går ikke ud fra du ved hvem Gaarde ligger i forhandling med.Provst i Brovst skrev:Spekulationer og ønsker er fine, løgnehistorier er ikke. Jeg fatter ikke at det kan diskuteres.Rams skrev:Jeg tror de fleste har fanget dit synspunkt. Må jeg anbefale dig, at undgå transfertråden og i stedet holde øje med aabsport.dk.
Men Gaarde kunne da gjort have gjort, som Ole i Randers og hentet 4 afrikanske pausefisk, som kunne debattere indtil, der kommer nogle seriøse svedsker på disken.
Jeg fatter heller ikke du gider blive ved at diskutere det.
- Provst i Brovst
- Allstar

Tyskerens utallige fejlgæt.Kokkefar skrev:Hvad belæg har du for at sige det er løgn? Jeg går ikke ud fra du ved hvem Gaarde ligger i forhandling med.Provst i Brovst skrev:Spekulationer og ønsker er fine, løgnehistorier er ikke. Jeg fatter ikke at det kan diskuteres.Rams skrev:Jeg tror de fleste har fanget dit synspunkt. Må jeg anbefale dig, at undgå transfertråden og i stedet holde øje med aabsport.dk.
Kan du ikke se det eller vil du ikke?
Hvorfor tror du tyskeren m.fl. ved hvem Gaarde forhandler med? Jeg kan jo lige så godt vide det som alle andre.
Vi mangler Halftime, hvor Lynge altid havde svært ved at holde kæft. Glemmer aldrig da han talte om en fejlslagen transfer på en newzealænder, der havnede i en engelsk klub. Den eneste newzealænder, der skiftede i det vindue var Ryan Nelsen. Det havde fandme været en sweet transfer.
In verbis simus faciles
-
ContractManager
- Ynglinge

- Favoritspiller: ...ingen over klubben
- Geografisk sted: Aalborg
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Jannik Pohl er ude på ubestemt tid med kyssesyge, det var satans når han stod mere eller mindre først i køen til en startplads. Han er en spændende spiller... Mon Gaarde hiver noget godt op af posen inden den sidste træningskamp mod Silkeborg? Jeg savner nogle lufthavnsrygter!
Nej, det kan du åbenlyst ikke Provst.Provst i Brovst skrev:Tyskerens utallige fejlgæt.Kokkefar skrev:Hvad belæg har du for at sige det er løgn? Jeg går ikke ud fra du ved hvem Gaarde ligger i forhandling med.Provst i Brovst skrev:Spekulationer og ønsker er fine, løgnehistorier er ikke. Jeg fatter ikke at det kan diskuteres.Rams skrev:Jeg tror de fleste har fanget dit synspunkt. Må jeg anbefale dig, at undgå transfertråden og i stedet holde øje med aabsport.dk.
Kan du ikke se det eller vil du ikke?
Hvorfor tror du tyskeren m.fl. ved hvem Gaarde forhandler med? Jeg kan jo lige så godt vide det som alle andre.
Jeg savner Winsnes