At Viborg ender dårligere end AaB i tabellen udelukker jo ikke, at enkelte spillere individuelt er dygtigere end dem vi pt. har rendende i AaB. At det så er yderst alrmerende i sig selv at lidt for mange Viborg spillere pt. kunne gøre en forskel i AaB er nok en anden sag. Derudover må vi jo også erkende vi ikke får seks hylde A spillere, men måske tre men at vi derudover mangler hylde B spillere som vi har for få af selv. I den kategori har vi i hvert fald Alexander Jakobsen som har potentiale til at blive en A spiller og allerede er bedre end mange af dem vi har og han vil sågar styrke os på to pladser. Ifht. Reese er han bedre end Kasper P og Blåbjerg, men man kan overveje om han er tilpas meget bedre, men han kunne være en fornuftig anden stopper sammen med Okore. Derudover kan jo med Viborgs nedrykning jo netop stille det spørgsmål hvor meget der skyldes dårligt spillermateriale samt hvor meget der skyldes dårligt trænerarbejde og håndteringen af play off cirkusset.9520AaB skrev:Hvis 3 fra Viborgs NEDRYKKEDE hold kan forstærke os, så må der være flere fra Horsens.
Cmon, vi skal ikke have en eneste fra Viborg, Pallesen en højre back uden teknik. A. Jakobsen, ja det ser fint ud, men hvorfor alle de klubber så?, og ligner i mine øjne en ganske ordinær spiller.
Reese, er det ikke forstærkning vi vil have??, en midterforsvar fra et nedrykket hold!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
RAUS RAUS SSE!
Tak for svar. Det er godt og jeg er enig i meget af det generelle vedrørende AaBs placering.
Vi er noget uenige om de spillere der bliver nævnt niveau og evner på en bane, men sådan er det altid.
I et udlandet kan man få mere bang for the buck - det sir Troels Bech også. Problemet er scoutingen af de spillere, som kan vise sig at være mangelfuld og de udenlandske spillere ikke slår til.
Vi er noget uenige om de spillere der bliver nævnt niveau og evner på en bane, men sådan er det altid.
I et udlandet kan man få mere bang for the buck - det sir Troels Bech også. Problemet er scoutingen af de spillere, som kan vise sig at være mangelfuld og de udenlandske spillere ikke slår til.
Uden Synd Ingen Frelse
psssst Jakobsen er du Alexander Jakobsen????Jakobsen skrev:At Viborg ender dårligere end AaB i tabellen udelukker jo ikke, at enkelte spillere individuelt er dygtigere end dem vi pt. har rendende i AaB. At det så er yderst alrmerende i sig selv at lidt for mange Viborg spillere pt. kunne gøre en forskel i AaB er nok en anden sag. Derudover må vi jo også erkende vi ikke får seks hylde A spillere, men måske tre men at vi derudover mangler hylde B spillere som vi har for få af selv. I den kategori har vi i hvert fald Alexander Jakobsen som har potentiale til at blive en A spiller og allerede er bedre end mange af dem vi har og han vil sågar styrke os på to pladser. Ifht. Reese er han bedre end Kasper P og Blåbjerg, men man kan overveje om han er tilpas meget bedre, men han kunne være en fornuftig anden stopper sammen med Okore. Derudover kan jo med Viborgs nedrykning jo netop stille det spørgsmål hvor meget der skyldes dårligt spillermateriale samt hvor meget der skyldes dårligt trænerarbejde og håndteringen af play off cirkusset.9520AaB skrev:Hvis 3 fra Viborgs NEDRYKKEDE hold kan forstærke os, så må der være flere fra Horsens.
Cmon, vi skal ikke have en eneste fra Viborg, Pallesen en højre back uden teknik. A. Jakobsen, ja det ser fint ud, men hvorfor alle de klubber så?, og ligner i mine øjne en ganske ordinær spiller.
Reese, er det ikke forstærkning vi vil have??, en midterforsvar fra et nedrykket hold!!!
Haha, nej det kan jeg forsikre dig for jeg ikke er. For bleg, for dårlig til fodbold og for meget vom til at være Alexander Jakobsen.DobbeltA skrev:psssst Jakobsen er du Alexander Jakobsen????Jakobsen skrev:At Viborg ender dårligere end AaB i tabellen udelukker jo ikke, at enkelte spillere individuelt er dygtigere end dem vi pt. har rendende i AaB. At det så er yderst alrmerende i sig selv at lidt for mange Viborg spillere pt. kunne gøre en forskel i AaB er nok en anden sag. Derudover må vi jo også erkende vi ikke får seks hylde A spillere, men måske tre men at vi derudover mangler hylde B spillere som vi har for få af selv. I den kategori har vi i hvert fald Alexander Jakobsen som har potentiale til at blive en A spiller og allerede er bedre end mange af dem vi har og han vil sågar styrke os på to pladser. Ifht. Reese er han bedre end Kasper P og Blåbjerg, men man kan overveje om han er tilpas meget bedre, men han kunne være en fornuftig anden stopper sammen med Okore. Derudover kan jo med Viborgs nedrykning jo netop stille det spørgsmål hvor meget der skyldes dårligt spillermateriale samt hvor meget der skyldes dårligt trænerarbejde og håndteringen af play off cirkusset.9520AaB skrev:Hvis 3 fra Viborgs NEDRYKKEDE hold kan forstærke os, så må der være flere fra Horsens.
RAUS RAUS SSE!
Jeg er generelt stor tilhænger af at gå over åen efter vand, men .....Halil skrev:Tak for svar. Det er godt og jeg er enig i meget af det generelle vedrørende AaBs placering.
Lige netop i forhold til centerforsvaret kan vi hente to naturlige lederskikkelser, der tilmed er transferfri. Det er det tætteste Gaarde kommer på en no brainer,at hente Kanstrup og Ludwig, og de vil kunne stemple ind fra dag 1 og gøre en forskel.
Til gengæld er jeg overbevist om, at vi skal udenlands for at hente en højre back - formentlig Holland - men også Tjekkiet eller Slovakiet producere offensive backs.
Så kunne vi hente Bjarke Jacobsen i Vendsyssel som backup til de to gamle mænd på midten, og så bruge broderparten af budgettet på en fysisk stærk spids og en dynamisk kant. Til kanten så jeg gerne lettiske Davis Ikaunieks, men det har jeg jo nævnt før. Oppe foran har vi brug for noget power til at supplere Pohls hurtighed.
In verbis simus faciles
Ja, og derfor kan han ikke kræve alverden i løn eller en alenlang kontrakt. Kunne AaB få ham til en rimelig pris ville 1 år + 1 års option være perfekt, for når han er frisk er hans boldomgang rigtigt god.Gamen skrev:Han har misset godt halvanden sæson af de seneste 3 sæsoner pga. skader - det er ikke en spiller vi bør hente den skrøbelige fysik in mente. Han har trods alt haft en enkelt korsbåndsskade og et par knæoperationer.De Fem skrev:+ Jeppe Andersen. Det er gamle mht henbred, men han er den perfekte 8er til MWs system.
Nej, nej og atter nej. Jeppe Andersen er et helt håbløst projekt pga. alle skaderne. Det kan da godt være, at han er en god spiller når han endelig ikke er skadet, men med en spiller der er så meget skadet så er det rent fugle på taget. Det er Daniel Fredheim-Holm om igen og det skal vi undgå. En spiller der er skadet hele tiden er ikke en styrkelse af holdet.De Fem skrev:Ja, og derfor kan han ikke kræve alverden i løn eller en alenlang kontrakt. Kunne AaB få ham til en rimelig pris ville 1 år + 1 års option være perfekt, for når han er frisk er hans boldomgang rigtigt god.Gamen skrev:Han har misset godt halvanden sæson af de seneste 3 sæsoner pga. skader - det er ikke en spiller vi bør hente den skrøbelige fysik in mente. Han har trods alt haft en enkelt korsbåndsskade og et par knæoperationer.De Fem skrev:+ Jeppe Andersen. Det er gamle mht henbred, men han er den perfekte 8er til MWs system.
RAUS RAUS SSE!
- strangecap
- 1. div

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Sulsted
Ved godt vi ikke scouter i Afrika men er det ikke bare at signe en angiber fra Afrika der er over 1.95 der kan stå og fylde i feltet ved indlæg så er det vel næste ligegodt med teknikRams skrev:Jeg er generelt stor tilhænger af at gå over åen efter vand, men .....Halil skrev:Tak for svar. Det er godt og jeg er enig i meget af det generelle vedrørende AaBs placering.
Lige netop i forhold til centerforsvaret kan vi hente to naturlige lederskikkelser, der tilmed er transferfri. Det er det tætteste Gaarde kommer på en no brainer,at hente Kanstrup og Ludwig, og de vil kunne stemple ind fra dag 1 og gøre en forskel.
Til gengæld er jeg overbevist om, at vi skal udenlands for at hente en højre back - formentlig Holland - men også Tjekkiet eller Slovakiet producere offensive backs.
Så kunne vi hente Bjarke Jacobsen i Vendsyssel som backup til de to gamle mænd på midten, og så bruge broderparten af budgettet på en fysisk stærk spids og en dynamisk kant. Til kanten så jeg gerne lettiske Davis Ikaunieks, men det har jeg jo nævnt før. Oppe foran har vi brug for noget power til at supplere Pohls hurtighed.
Tror du ikke at mange (mig selv incl) er lidt vant til at kigge efter forstærkninger, som er fra klubber dårligere end os? Eller transferfrie spillere?9520AaB skrev:Hvis 3 fra Viborgs NEDRYKKEDE hold kan forstærke os, så må der være flere fra Horsens.
Kan se der er en stor diskussion omkring, hvilke spillere AaB skal gå efter.
Jeg HÅBER der ryger 6-7 spillere ud og tilsvarende ind. Derfor kigger jeg mod spillere, som ikke koster det vilde (Da vi ikke får penge for dem, som smutter)
Jeg tror det er en vane for mange herinde at kigge efter de billige spillere, fremfor profiler eller store navne fra klubberne over os.
Jeg tror simpelthen ikke på vi kan lande 6-7 spillere på Okore niveauet. Derfor synes jeg at et forslag om en billigere back OGSÅ giver mening.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Ludwig var en meget middelmådig midterforsvarer da han spillede i Vendsyssel FF, det var i de år hvor klubben konstant flirtede med nedrykningsstregen.Rams skrev:Jeg er generelt stor tilhænger af at gå over åen efter vand, men .....Halil skrev:Tak for svar. Det er godt og jeg er enig i meget af det generelle vedrørende AaBs placering.
Jeg har ikke fulgt Herfølge og ved derfor ikke om han er blevet bedre, det er dog set før at midterforsvarere bliver bedre med årene (Lasse er et godt eksempel).
Ludwig har lagt på bare roligt. I VFF lærte han voksenfodbold efter tiden på FCM akademiet.
I øvrigt har jeg endnu et ønske. Jeg så meget gerne at Bo Zinck blev assistenttræner, så vi kan få lidt AaB- ånd og nogle cojones i trænerteamet. Og så er manden jo også fodboldfaglogt dygtig. Derudover friede han nærmest til AaB i en af de sidste udgaver af Ripodsten.
I øvrigt har jeg endnu et ønske. Jeg så meget gerne at Bo Zinck blev assistenttræner, så vi kan få lidt AaB- ånd og nogle cojones i trænerteamet. Og så er manden jo også fodboldfaglogt dygtig. Derudover friede han nærmest til AaB i en af de sidste udgaver af Ripodsten.
In verbis simus faciles
- strangecap
- 1. div

Ja lad os få Bo han kan sku sit kram og så ryk JF eler Augu ned i ungdomsfodbold hvis der ikke er plads til en træner mereRams skrev:Ludwig har lagt på bare roligt. I VFF lærte han voksenfodbold efter tiden på FCM akademiet.
Enig. Kunne godt tænke mig at se Bo Zinck i AaB. Kender flere som har spillet med ham derude som godt kunne lide ham, og han virker som en passioneret og dygtig træner. Og ja det gjorde han nemligRams skrev:Ludwig har lagt på bare roligt. I VFF lærte han voksenfodbold efter tiden på FCM akademiet.
Jeg savner Winsnes
Bo Zinck bliver om kort tid ny træner i FC JammerbugtMartino skrev:Enig. Kunne godt tænke mig at se Bo Zinck i AaB. Kender flere som har spillet med ham derude som godt kunne lide ham, og han virker som en passioneret og dygtig træner. Og ja det gjorde han nemligRams skrev:Ludwig har lagt på bare roligt. I VFF lærte han voksenfodbold efter tiden på FCM akademiet.
- strangecap
- 1. div

Hvorfor skulle de ikke holde på Lars J?bongo1234 skrev:Bo Zinck bliver om kort tid ny træner i FC JammerbugtMartino skrev:Enig. Kunne godt tænke mig at se Bo Zinck i AaB. Kender flere som har spillet med ham derude som godt kunne lide ham, og han virker som en passioneret og dygtig træner. Og ja det gjorde han nemligRams skrev:Ludwig har lagt på bare roligt. I VFF lærte han voksenfodbold efter tiden på FCM akademiet.
Jeg ved ikke hvorfor de ikke holder på Lars J...strangecap skrev:Hvorfor skulle de ikke holde på Lars J?bongo1234 skrev:Bo Zinck bliver om kort tid ny træner i FC JammerbugtMartino skrev:Enig. Kunne godt tænke mig at se Bo Zinck i AaB. Kender flere som har spillet med ham derude som godt kunne lide ham, og han virker som en passioneret og dygtig træner. Og ja det gjorde han nemligRams skrev:Ludwig har lagt på bare roligt. I VFF lærte han voksenfodbold efter tiden på FCM akademiet.
Jeg høre blot, at Bo Zinck bliver ny træner i FC Jammerburgt, senest efter sidste spillerunde
Der er vi så fuldstændig uenige. Jeg mener vi skal have 3 mand fra øverste hylde, og fylde op med vores egne for resten af pengene! Jeg synes at AGF metoden med at købe Babkovlovich, Anerikkhvemkorov og alle deres fætre er helt forkert. Hellere 3 mand til 5 mio om året, end 6 mand til det samme, som måsle i bedste fald er marginalt bedre end dem vi allerede har.Gaarde6 skrev:Tror du ikke at mange (mig selv incl) er lidt vant til at kigge efter forstærkninger, som er fra klubber dårligere end os? Eller transferfrie spillere?9520AaB skrev:Hvis 3 fra Viborgs NEDRYKKEDE hold kan forstærke os, så må der være flere fra Horsens.
Jeg HÅBER der ryger 6-7 spillere ud og tilsvarende ind. Derfor kigger jeg mod spillere, som ikke koster det vilde (Da vi ikke får penge for dem, som smutter)
Jeg tror det er en vane for mange herinde at kigge efter de billige spillere, fremfor profiler eller store navne fra klubberne over os.
Jeg tror simpelthen ikke på vi kan lande 6-7 spillere på Okore niveauet. Derfor synes jeg at et forslag om en billigere back OGSÅ giver mening.
Enig, hellere få gode ind og så spille med vores egne drenge for resten af pengene, det er AaB-DNA. Der kommer også 2-3 op fra U19, skal vi huske på. Så kommer vi af med 7, er der næppe plads til 7 nye.9800 skrev:Der er vi så fuldstændig uenige. Jeg mener vi skal have 3 mand fra øverste hylde, og fylde op med vores egne for resten af pengene! Jeg synes at AGF metoden med at købe Babkovlovich, Anerikkhvemkorov og alle deres fætre er helt forkert. Hellere 3 mand til 5 mio om året, end 6 mand til det samme, som måsle i bedste fald er marginalt bedre end dem vi allerede har.Gaarde6 skrev:Tror du ikke at mange (mig selv incl) er lidt vant til at kigge efter forstærkninger, som er fra klubber dårligere end os? Eller transferfrie spillere?9520AaB skrev:Hvis 3 fra Viborgs NEDRYKKEDE hold kan forstærke os, så må der være flere fra Horsens.
Anerikkhvemkorov er ellers fremragende. Lige den hurtige og driblestærke kant vi mangler.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
boldspiller
- Junior

- Favoritspiller: Jeppe Curth.
Der kommer kun Ramkilde op her til sommer, så vidt jeg har hørt.DobbeltA skrev:Enig, hellere få gode ind og så spille med vores egne drenge for resten af pengene, det er AaB-DNA. Der kommer også 2-3 op fra U19, skal vi huske på. Så kommer vi af med 7, er der næppe plads til 7 nye.9800 skrev:Der er vi så fuldstændig uenige. Jeg mener vi skal have 3 mand fra øverste hylde, og fylde op med vores egne for resten af pengene! Jeg synes at AGF metoden med at købe Babkovlovich, Anerikkhvemkorov og alle deres fætre er helt forkert. Hellere 3 mand til 5 mio om året, end 6 mand til det samme, som måsle i bedste fald er marginalt bedre end dem vi allerede har.Gaarde6 skrev:Tror du ikke at mange (mig selv incl) er lidt vant til at kigge efter forstærkninger, som er fra klubber dårligere end os? Eller transferfrie spillere?9520AaB skrev:Hvis 3 fra Viborgs NEDRYKKEDE hold kan forstærke os, så må der være flere fra Horsens.