Mr Gold skrev: ↑20. jan 2023, 08:59
Nautrup88 skrev: ↑19. jan 2023, 21:40
Nu da BT drengene snakkede om der kunne være noget på vej ind. Er dee nogle der kan bekræfte om der er sandt? Har folk hørt deres kilder om der er noget om snakke og måske hvilke position?
Fossum ud så sker der noget, men ik bare for at gøre det, det skal være rigtigt.
Og muligvis også uanset, men det er fordi de har et meget lille håb på Abild til aller sidst.
Mange skriver at de adresserer problemet helt forkert og at det er SÅ forfærdelig at den midtbane general ik er hentet.
De har haft flere følere ude på store profiler til midt. men AaB er ik særlig sexet for tiden hvis man ikke har et AaB hjerte, længere er den ik og det kan ikke købes for penge!!! Så de har prøvet Rigtig meget og de har også selv takket nej til noget, så de leder efter den HELT rette..... eller har ihverfald gjort. Men jeg tror ik de er færdige, mere oprydning så gør de noget.
Helenius er da temmelig sikkert glad for at han har fået en god kontrakt. ( nogen skriver det kun er for pengene han er hjemme igen, det er det IKKE!!!)
MEN han er MEGA GLAD for at være kommet hjem, og de siger de kan se det med samme at han får stor betydning for holdet på mange parametre.
Klogt skrevet og jeg er SÅ enig

Jeg kan slet ikke forstå at folk, med fråde om munden, skriger op om den midtbaneforstærkning og hvordan den burde være lukket for længst.
Som du skriver, AaB er helt og aldeles usexet set udefra - trænerfyringer, sportsdirektørfyring, 7 point til oprykning, mangel på struktur og retning, spiller som truer andre, en trup med kæmpe variationer i kvalitet.
Ved at få adresseret problematikken med Nadrani, fået 4 kvalitetsspillere (hvoraf de 3 vil blive i klubben uagtet nedrykning), i gang med udtyndning af de mange marginalspillere, har man sendt et signal videre om, at man vil det her, og samtidig givet en tro på at det kan lade sig gøre at blive oppe.
Dermed er det blevet meget mere attraktivt for den der klassemidtbanegeneral vi leder efter, at slutte sig til kampen om overlevelse og drømmen om at nå tilbage i toppen af dansk fodbold