Det var to år inden, ja. Men dog stadig efter Würtz i 09, som der blev spurgt påCaliffen skrev:Det var dog trods alt nogle år inden Blomqvist-købet.Sauer skrev:Fredericia fik også et mindre beløb for AKGamen skrev:Andreas Blomqvist - omkring 1,2 mio. sv. kr. tror jeg det var.Kokkefar skrev:Hvornår har vi sidst betalt en transfer for en spiller? Würtz i 09?Hanga skrev:AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Der blev vel oprindeligt spurgt om, hvornår vi sidst havde betalt en transfer for en spiller, og ikke hvor mange vi havde købt siden Würtz.. Sådan forstod jeg det i hvert fald. #søndagsflueknepperiSauer skrev:Det var to år inden, ja. Men dog stadig efter Würtz i 09, som der blev spurgt påCaliffen skrev:Det var dog trods alt nogle år inden Blomqvist-købet.Sauer skrev:Fredericia fik også et mindre beløb for AKGamen skrev:Andreas Blomqvist - omkring 1,2 mio. sv. kr. tror jeg det var.Kokkefar skrev:Hvornår har vi sidst betalt en transfer for en spiller? Würtz i 09?Hanga skrev:AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/.
Hvad med Jönsson. Mon ikke vi gav noget for at få ham fri fra Wolfsburg?
Der var i hvert fald aftalt en købsoption da vi lejede ham.
Også ret sikker på vi gav penge for at få Kayke permanent. Kan huske Lynge snakke om, at der blev sponsoreret midler til Lumb, Duncan og Kayke og, at man brugte de sidste penge i den pulje på at hente Kayke permanent.
Hvad med Thelander?
Begynder egentlig at blive mere hooked på at Sloth. Det er en spiller vi kan genopbygge i AaB. Han var trods alt i et galehus og det kan jo stikke af for unge spillere uden fornuftige folk omkring dem. I AaB virker vi til at være god til at tage hånd om spillerne og jeg tror sagtens vi kan få en Superliga-profil ud af ham igen. Jeg ser ham primært som en offensiv midt der skal spille Thomsens plads, men han kan vel også bruges på RIsgårds plads og så kan Børsting spille venstre kant så vi bibeholder den indadvendte kant.
Også ret sikker på vi gav penge for at få Kayke permanent. Kan huske Lynge snakke om, at der blev sponsoreret midler til Lumb, Duncan og Kayke og, at man brugte de sidste penge i den pulje på at hente Kayke permanent.
Hvad med Thelander?
Begynder egentlig at blive mere hooked på at Sloth. Det er en spiller vi kan genopbygge i AaB. Han var trods alt i et galehus og det kan jo stikke af for unge spillere uden fornuftige folk omkring dem. I AaB virker vi til at være god til at tage hånd om spillerne og jeg tror sagtens vi kan få en Superliga-profil ud af ham igen. Jeg ser ham primært som en offensiv midt der skal spille Thomsens plads, men han kan vel også bruges på RIsgårds plads og så kan Børsting spille venstre kant så vi bibeholder den indadvendte kant.
Når man kigger på Leeds' fanforum, synes konsensus at være, at Sloth har gjort det OK, men aldrig rigtigt fået chancen. Han skulle konsekvent være den bedste spiller på reserve/u21-holdet, men alligevel ikke have fået mange chancer på førsteholdet. Tilsyneladende har der også været noget politik i hans manglende udtagelser - noget med at klubejeren gerne ville af med ham, da han åbenbart har været en ganske løntung spiller i Leeds.
http://the72.co.uk/59129/casper-friendl ... ed-report/
http://the72.co.uk/59129/casper-friendl ... ed-report/
Ifølge denne afstemning mener 61% af læserne, at Leeds burde beholde Casper Sloth. Tallene taler for sig selv - KLASSESPILLER :-)
http://the72.co.uk/59031/leeds-united-a ... -transfer/
http://the72.co.uk/59031/leeds-united-a ... -transfer/
Okay, det sker tydeligvis oftere end, hvad min mavefornemmelse lige sagde mig. Vores motto med vin ad libitum og transferfrie spillere holder måske ikke i realiteten. Husker dog at ekstrabladet skrev en artikel om holdet da de vandt, i 08, hvor det samlede transferbeløb var i omegnen af 1 mio, fordelt over 2-3 spillere. Resten af truppen bestod af transferfrie spillere og egne talenter.thomasjn skrev:Hvad med Jönsson. Mon ikke vi gav noget for at få ham fri fra Wolfsburg?
Hvad med Thelander?
Der er mange der kommenterer på AaB på ren mavefornemmelse. Så det er okay.Kokkefar skrev:Okay, det sker tydeligvis oftere end, hvad min mavefornemmelse lige sagde mig. Vores motto med vin ad libitum og transferfrie spillere holder måske ikke i realiteten. Husker dog at ekstrabladet skrev en artikel om holdet da de vandt, i 08, hvor det samlede transferbeløb var i omegnen af 1 mio, fordelt over 2-3 spillere. Resten af truppen bestod af transferfrie spillere og egne talenter.thomasjn skrev:Hvad med Jönsson. Mon ikke vi gav noget for at få ham fri fra Wolfsburg?
Hvad med Thelander?
AaB i hjertet
Hanga skrev:AaB præsenterer Sloth indenfor få dage ifølge bold.dk.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... h-i-leeds/
Mon Masango er opgivet så? Nogle bud på det?
AaB i hjertet
Personligt tror jeg at Sloth er lige så meget tiltænkt den centrale midtbane som kanten. Med andre ord tror jeg ikke at købet af Sloth nødvendigvis udelukker en signing af Masango eller en anden kant.swfc skrev:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Enig. Jeg tror godt begge spillere kunne være på vej.Hanga skrev:Personligt tror jeg at Sloth er lige så meget tiltænkt den centrale midtbane som kanten. Med andre ord tror jeg ikke at købet af Sloth nødvendigvis udelukker en signing af Masango eller en anden kant.swfc skrev:
Jeg savner Winsnes
Så må vi se om vi har råd til beggeHanga skrev:Personligt tror jeg at Sloth er lige så meget tiltænkt den centrale midtbane som kanten. Med andre ord tror jeg ikke at købet af Sloth nødvendigvis udelukker en signing af Masango eller en anden kant.swfc skrev:
AaB i hjertet
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
AaB er dem med pengene.
Jeg tror Randers og Masango kan slås 1 måned endnu, hvis de lyster. AaB har - hvis Sloth kommer - tid til at vente.
Jeg tror Randers og Masango kan slås 1 måned endnu, hvis de lyster. AaB har - hvis Sloth kommer - tid til at vente.
- FlæskeFrank
Ahlman har spillet midtbane før, og Gorter har også været omtalt ved ankomsten som center spiller. De er gode fodboldspillere, og selvom de er meget venstre-benede kan de selvfølgelig spille i midtbane og som center.hje1980 skrev:Hvordan ved du at både Gorter og Ahlmann kan spille centralt midt?634 skrev:Jeg har ikke nogen god fornemmelse for Sloth, og vis han skal have tilbudt kontrakt, bør den ikke være bedre end hvad Horsens vil give ham. De må være interesseret i ham.
Donny Gorter synes jeg er meget interessant, fordi både ham og Ahlman kan spille på Risgaards plads, samt at jeg tror han er realistisk.
Jeg synes resten af transfervinduet bør handle om at finde en med en del erfaring til at spille i midtbanen sammen med Wurtz. Det kan godt være at Risgaard kommer til at spille meget, og det er sikkert også fint, men han har i seneste sæson spillet mere end ønsket p.g.a. skader og manglende træning imellem kampene (hans egen udtalelse) Han træner heller ikke med i denne opstart, og jeg ser ham som outsider til meget spilletid.
Ser Sloth som et fantastisk køb af Gaarde (hvis den går hjem). Kan spille centralt og god offensiv. At han er gået i stå i Leeds bekymre sgu ikke mig.
Han har vist hvad han kan i Superligaen.
Hvis Sloth hentes skal han selvfølgelig være velkommen, som altid vil jeg gerne overraskes positivt.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Jeg tror ikke på, at det er realistisk med Masango - Gravgaard har smidt for meget af sin værdighed (selv om den ligger på et lille sted) ind på holde AaB fra fadet - samtidig bruger AaB aldrig større beløb på at købe fra direkte konkurrenter.FlæskeFrank skrev:AaB er dem med pengene.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Randers vil nok sige, at deres nye træne har mulighed for at forme hans hold og AaB bød mange penge til at det blev en god handel.
Men ja det smuldrer i Randers.
Tror hvis det bliver til noget, så får Randers en transferandel og måske 500.000 kr.
Tror hvis det bliver til noget, så får Randers en transferandel og måske 500.000 kr.
- FlæskeFrank
-
Gamen
Vi henter ikke en profil fra en konkurrent for en halv million kr. - hold nu op. Randers har absolut intet incitament til at sælge til os, særligt ikke med kritikken af prisen på lidt over 1 mille for Amini - en spiller de gerne ville af med, og som ikke har vist specielt meget.FlæskeFrank skrev:Randers vil nok sige, at deres nye træne har mulighed for at forme hans hold og AaB bød mange penge til at det blev en god handel.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Sloth og Massango er vel ret ens spillertyper, mon ikke det er enten den ene eller den anden, det vil jeg tro. Jeg håber man går efter en mere offensiv type, hvis man henter Sloth. En Jönsson afløser, kan man vel sige - altså en offensivspiller som er mere angriber end midtbane. Eller alternativt en decideret angriber/forward.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Medgiver den ½ mio er nok i underkanten. Men det skyldes nok, at jeg ikke er faldet på halen over spilleren. Jeg tror ikke AaB betaler f.eks. 3 mio kr, for spilleren eller mere. Og så er det ikke ret meget spænd at finde Randers på. Jeg kunne måske godt se, at op til 50 % transferandel var en del af handlen. Men så er der ikke mange basører med i handlen.Gamen skrev:Vi henter ikke en profil fra en konkurrent for en halv million kr. - hold nu op. Randers har absolut intet incitament til at sælge til os, særligt ikke med kritikken af prisen på lidt over 1 mille for Amini - en spiller de gerne ville af med, og som ikke har vist specielt meget.
- FlæskeFrank
-
FlæskeFrank
- Allstar

Lige omkring profilbeskrivelsen. Så ved jeg ikke hvor meget profil, han er. Han fik vel først rigtig stamplads efter Keller/Boring-sagaen.Gamen skrev:Vi henter ikke en profil fra en konkurrent for en halv million kr. - hold nu op. Randers har absolut intet incitament til at sælge til os, særligt ikke med kritikken af prisen på lidt over 1 mille for Amini - en spiller de gerne ville af med, og som ikke har vist specielt meget.
Han har været med i næsten alle kampene siden han kom til klubben, men 90 min. fast - det kom vel først, da de to andre forsvandt.
- FlæskeFrank
Jeg tror i højere grad det handler om, at det har taget lidt tid at skole ham til superligabold eller få ham i form. Jeg synes det var tydeligt, allerede i de første af hans indhop, at han var dygtig, også dygtigere end alternativerne i Randers, så det må næsten være årsagen.FlæskeFrank skrev:Lige omkring profilbeskrivelsen. Så ved jeg ikke hvor meget profil, han er. Han fik vel først rigtig stamplads efter Keller/Boring-sagaen.Gamen skrev:Vi henter ikke en profil fra en konkurrent for en halv million kr. - hold nu op. Randers har absolut intet incitament til at sælge til os, særligt ikke med kritikken af prisen på lidt over 1 mille for Amini - en spiller de gerne ville af med, og som ikke har vist specielt meget.
Han har været med i næsten alle kampene siden han kom til klubben, men 90 min. fast - det kom vel først, da de to andre forsvandt.