Det kræver to til en tango, og der vil være andre og mere attraktive klubber der kommer på banen, HVIS Kusk overhovedet vil væk.
Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Re: Transferønsker vol. 31 (Sommervinduet 2021/22)
Artiklen og kommentaren fra Randers er ren spekulation. AaB vil ikke umiddelbart af med Kusk, men det kan selvfølgelig ændre sig, hvis han bliver på bænken sæsonen ud.Funky skrev:Mon der tænkes i et rent bytte?
Selv hvis AaB skulle bestemme sig for at sælge, så er det ret usandsynligt han ville ende i Randers, netop fordi de sandsynligvis ikke har råd til at betale det han er værd.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvis det er en byttehandel med Kamara, bliver det da AaB, som må op med læderet. En bænkevarmer vs en fast mand med mål i støvlerne.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Den her Kusk debat er dælme svær. Hans præstationer har svinget og han har næsten ikke noget bundniveau. Omvendt ved vi jo, hvor højt hans topniveau er og hans stats har jo været hæderlige i Superligaen og blandt de bedste i vores vingende offensiv. Rationelt kan jeg godt se argumenterne for, at Kusk må ud hvis ikke han passer ind i systemet og at der nu under træner nr. 4 er problemer med hans performance får mig også til at tænke, at en del af problemet er Kusk.
Omvendt kan man så se på, at Kusk ikke har de samme forudsætninger for at performe som i 2014. Her ser jeg f.eks. som en offensib back bag Kusk, som skaber rum og trækker en mand som en vigtig faktor og det har vi dælme ikke i Pallesen som godt nok løber meget, men slet ikke giver de andre samme problemer som Dalsgaard. Samtidig kom der noget dybdeløb fra midten i Risgård og der var presense i boksen fra to angribere. Det er langt fra lige så let for Kusk når han ofte får bolden og selv skal forbi en mand. Der er også noget i hele holdet som organisme, som hæmmer Kusk på samme måde som alle andre. Når Kusk altid bliver omringet af et par mand og der ikke er nogen at spille med er det altså svært.
Jeg ser holdets manglende sammenhængskraft i offensiven som et meget meget større problem end Kusk. Er Kusks udfald en del af problemet? Så afgjort, men det er en del af et meget større problem. Vi har jo isoleret set spillere nok, men vi mangler en hurtig gennembrudsstærk kant og en rigtig angriber, som skaber ravage i boksen. I stedet har vi fået to gange Lucas light og det er jo også fint nok ifht. at knægten jo konstant er skadet men mixet af spillere er jo stadig skidt.
Omvendt kan man så se på, at Kusk ikke har de samme forudsætninger for at performe som i 2014. Her ser jeg f.eks. som en offensib back bag Kusk, som skaber rum og trækker en mand som en vigtig faktor og det har vi dælme ikke i Pallesen som godt nok løber meget, men slet ikke giver de andre samme problemer som Dalsgaard. Samtidig kom der noget dybdeløb fra midten i Risgård og der var presense i boksen fra to angribere. Det er langt fra lige så let for Kusk når han ofte får bolden og selv skal forbi en mand. Der er også noget i hele holdet som organisme, som hæmmer Kusk på samme måde som alle andre. Når Kusk altid bliver omringet af et par mand og der ikke er nogen at spille med er det altså svært.
Jeg ser holdets manglende sammenhængskraft i offensiven som et meget meget større problem end Kusk. Er Kusks udfald en del af problemet? Så afgjort, men det er en del af et meget større problem. Vi har jo isoleret set spillere nok, men vi mangler en hurtig gennembrudsstærk kant og en rigtig angriber, som skaber ravage i boksen. I stedet har vi fået to gange Lucas light og det er jo også fint nok ifht. at knægten jo konstant er skadet men mixet af spillere er jo stadig skidt.
RAUS RAUS SSE!
AaB interesserede i Anders Hagelskjær fra Silkeborg. Udløb til sommer.
Hvor har du det fra? Ligner ikke ligefrem en supertransfer.. Han er midterforsvar?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Noget du har hørt eller læst?
Og hvor reel er interessen? Har de henvendt sig?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Silkeborg skriver selv følgende om Hagelskjær:
“Anders Hagelskjær beskrives som en duelstærk og hovedstødsstærk spiller, som samtidig har et godt venstreben og et fint blik for det opbyggende spil.”
Han har også spillet VB tidligere. Det er i hvert fald et plus at han kan dække den til nøds.
“Anders Hagelskjær beskrives som en duelstærk og hovedstødsstærk spiller, som samtidig har et godt venstreben og et fint blik for det opbyggende spil.”
Han har også spillet VB tidligere. Det er i hvert fald et plus at han kan dække den til nøds.
Ikke mit rygte, BT nævnte det i Transfervinduet-podcasten, men havde lidt travlt.
"AaB er den mest varme/konkrete kandidat lige nu"
"Der er gang i en eller anden form for indledende forhandlinger"
De har lige sagt det i BTs transferpodcast. Han er 24, 1.87 og venstrebenet. Jeg kender ham ikke rigtigt så aner ikke om han er god nok. Det lyser mest som en gardering nu hvor KP og Okore er ude. Havde nok håbet på en yngre backup som vi kan udvikle fremfor en 24 årig leverpostejsspiller.
RAUS RAUS SSE!
Der står lidt om ham nederst i denne fine artikel.
https://targetscouting.com/2020/11/16/s ... -08-11-20/
Det ligner godt nok en underlig signing hvis det er rigtigt. Data eller Inge må have set noget andet end alle andre.Prica22 skrev: ↑24. feb 2021, 17:02Der står lidt om ham nederst i denne fine artikel.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Vi har vel brug for en backup istf. Kasper P og gerne en smule stærkere. Vi kan jo miste Ross eller få en skade på et tidspunkt, og så er vi supertynde i midterforsvaret. Særligt hvis man på et tidspunkt bliver nødt til at bruge tre mand i midterforsvaret igen.Lyfe skrev: ↑24. feb 2021, 18:15Det ligner godt nok en underlig signing hvis det er rigtigt. Data eller Inge må have set noget andet end alle andre.Prica22 skrev: ↑24. feb 2021, 17:02Der står lidt om ham nederst i denne fine artikel.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Tja, uden øvrig sammenligning hentede vi jo også PO på samme måde.Lyfe skrev: ↑24. feb 2021, 18:15Det ligner godt nok en underlig signing hvis det er rigtigt. Data eller Inge må have set noget andet end alle andre.Prica22 skrev: ↑24. feb 2021, 17:02Der står lidt om ham nederst i denne fine artikel.
Henter man ham skyldes det nok man ser et potentiale i hans evner. Hvis han samtidig er transferfri så er det samtidig ikke en stor afskrivning.
https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloerer- ... et-spiller
I sommerens transfervindue var det interesse fra Portsmouth og Polen på Hagelskjær.
I sommerens transfervindue var det interesse fra Portsmouth og Polen på Hagelskjær.
Er virkelig ikke varm på Hagelskjær.. Det kan overhovedet ikke noget.
Der er vel ingen af os der med hånden på hjertet kan sige at vi har lagt sønderligt mærke til ham?
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Nej, det har du ret i. Men det jeg har undersøgt mig frem til, er ikke synderligt imponerende. Skal ikke kunne sige om det kan blive en PO-case, men jeg har andre emner jeg hellere så i AaB. Dog er det nok ikke uden grund, at Inge står for transfers og ikke jeg