Det er ikke nødvendigvis nogen dårlig forretning at eksportere den ud af DKswfc skrev:Eftersom Enevoldsen har modtaget sin nye Audi Q5 i dag, så virker det ikke som om han er på vej væk.
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Til Kina? Ja ja, alt er muligtPastorius skrev:Det er ikke nødvendigvis nogen dårlig forretning at eksportere den ud af DKswfc skrev:Eftersom Enevoldsen har modtaget sin nye Audi Q5 i dag, så virker det ikke som om han er på vej væk.
AaB i hjertet
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis han laver Bendtner-style, så er han vel på vej til Wolfsburg...swfc skrev:Eftersom Enevoldsen har modtaget sin nye Audi Q5 i dag, så virker det ikke som om han er på vej væk.
- FlæskeFrank
Jeg tror ikke Wofsburg, ser lige så slemt på en Audi, som en mercedes. Audi indgår trods alt i Volkswagen GroupFlæskeFrank skrev:Hvis han laver Bendtner-style, så er han vel på vej til Wolfsburg...swfc skrev:Eftersom Enevoldsen har modtaget sin nye Audi Q5 i dag, så virker det ikke som om han er på vej væk.
Det er en leasingbil, formentlig på kort kontrakt. Så det er nok ikke den måneds leasingafgift, der holder Ene i Aalborg...Pastorius skrev:Det er ikke nødvendigvis nogen dårlig forretning at eksportere den ud af DKswfc skrev:Eftersom Enevoldsen har modtaget sin nye Audi Q5 i dag, så virker det ikke som om han er på vej væk.
Aalborg BK 1885!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis det er Aalborg-firma, så har bilen en lav frikøbsklausul...Søgaard skrev:Det er en leasingbil, formentlig på kort kontrakt. Så det er nok ikke den måneds leasingafgift, der holder Ene i Aalborg...
- FlæskeFrank
Hvad farve har den? Jeg har altid syntes, at jo større og hvidere ens Audi er, jo mere douchebag er manFlæskeFrank skrev:Hvis det er Aalborg-firma, så har bilen en lav frikøbsklausul...Søgaard skrev:Det er en leasingbil, formentlig på kort kontrakt. Så det er nok ikke den måneds leasingafgift, der holder Ene i Aalborg...
- Kristian60
- 1. div

rønnebærrene er sure, sagde rævendyhrmaN skrev:Hvad farve har den? Jeg har altid syntes, at jo større og hvidere ens Audi er, jo mere douchebag er manFlæskeFrank skrev:Hvis det er Aalborg-firma, så har bilen en lav frikøbsklausul...Søgaard skrev:Det er en leasingbil, formentlig på kort kontrakt. Så det er nok ikke den måneds leasingafgift, der holder Ene i Aalborg...
Er der for øvrigt nogen vi kan snuppe i Lyngby, når de forventeligt går Konkurs i den nærmeste fremtid?
Hvor har du det fra, at Lyngby skulle være konkurstruede?9800 skrev:Er der for øvrigt nogen vi kan snuppe i Lyngby, når de forventeligt går Konkurs i den nærmeste fremtid?
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Deres hovedsponsor og hovedaktionær, Hellerup Finans, er i større problemer, hvad det får af konsekvenser for Lyngby BK er svært at sige.thomasjn skrev:Hvor har du det fra, at Lyngby skulle være konkurstruede?9800 skrev:Er der for øvrigt nogen vi kan snuppe i Lyngby, når de forventeligt går Konkurs i den nærmeste fremtid?
-
Gamen
Øv, et solidt alternativ til midtbanen er også røget til Grasshoppers. Runar Mar Sigurjonsson har spillet eminent det seneste halvandet år, men skifter nu for småpenge til Schweiz.
http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... -stjarnan/
http://www.expressen.se/sport/fotboll/a ... -stjarnan/
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Jens Odgaard har forlænget med Lyngby Boldklub. Den nye kontrakt udløber juni 2018
Lidt mere info her:Spanky skrev:Deres hovedsponsor og hovedaktionær, Hellerup Finans, er i større problemer, hvad det får af konsekvenser for Lyngby BK er svært at sige.thomasjn skrev:Hvor har du det fra, at Lyngby skulle være konkurstruede?9800 skrev:Er der for øvrigt nogen vi kan snuppe i Lyngby, når de forventeligt går Konkurs i den nærmeste fremtid?
http://finans.dk/finans/erhverv/?tags=t ... rup_Finans
Grunden til at Bruhn er fortid skulle ifølge vandrørene være at han har haft en stor kontrovers med LS. Så giver det mere mening at han ingen chancer fik i foråret efter at han på træningslejren blev fremhævet af trænerteamet som en af de spillere der havde imponeret.
Jeg savner Winsnes
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jeg husker ikke hvilken kamp det var, men der var en kamp i foråret hvor Bruhn bliver skiftet ind, og leverer en skændsel af en ugidelig indsats, hvis lige ikke er set siden Chris Kiwomya. Når man kan levere så lidt som han gjorde i den kamp, er en kontrovers med træneren vel noget af det mindste man kan forvente. Jeg tror han fik et enkelt indhop efter den optræden - i virkeligheden synes jeg personligt at det var et for meget.Martino skrev:Grunden til at Bruhn er fortid skulle ifølge vandrørene være at han har haft en stor kontrovers med LS. Så giver det mere mening at han ingen chancer fik i foråret efter at han på træningslejren blev fremhævet af trænerteamet som en af de spillere der havde imponeret.
Kunne være , at den kontrovers var sket før , og måske skyld i den dårlige præstation ?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det er da bestemt muligt, men jeg kan ikke rigtigt se det skulle gøre det bedre.birk skrev:Kunne være , at den kontrovers var sket før , og måske skyld i den dårlige præstation ?
Det gør det ikke bedre , men ingen ved , hvordan man reagerer på sådan noget
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Bruhn var på tilskuerpladserne i dag, jeg ønskede ham held og lykke. Han slog ikke igennem, desværre. Håber på det bedste i fremtiden for alle AaB drenge.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk