Det virker meget fornuftigt, han er meget ufærdig, og har brug for kontinuerlig spilletid.
Men det gør også vi er endnu mere sårbare på den venstreback, især hvis Børsting også smutter
Det virker meget fornuftigt, han er meget ufærdig, og har brug for kontinuerlig spilletid.

I og med, at han er så dygtig med fødderne f.eks. var den eneste målmand fra et hold til DM i indendørs, understreger det modsatte. Jeg synes helt afgjort, at Rinne har større problemer i sit opbyggende spil end Hansen. Der er flere fejl fra ligaens bedste keeper, i den disciplin.baresi skrev: ↑28. jan 2022, 08:10jeg tror bare det er personlige holdning, og umiddelbart ville det da også være underligt hvis en målmandstræner i AaB, til en mand der aldersmæssigt og fodboldfagligt burde spille i superligaen, sagde i en jubilæumsvideo at Hansen ikke er god nok. Det ville da for alle parter være et kæmpe selvmål, også hvis man netop gerne ville af med ham.bonanza skrev: ↑28. jan 2022, 07:53Poul Buus udtaler i sin jubilæums video at Hansen er en rigtig god målmand der er klar til at overtage tjansen hvis Rinne tager videre. Så kan det være ligegyldigt hvad du synes.R Rosenberg skrev: ↑27. jan 2022, 15:10Ah, nu har jeg set lidt mere end en kamp mod et serie 1-hold... Og det jeg har set, har ikke just fået mig til at synes, at han har niveauet til at vogte målet i AaB. Og dermed ikke i toppen.bonanza skrev: ↑27. jan 2022, 12:52De kampe Hansen har spillet i pokalen med Voldsmose mfl. har fortalt dig, at han ikke hører til i toppen blandt målmænd i Danmark? Er det ikke en meget sort hvid vurdering, der underkender en hver form for personlig eller faglig udvikling? Så FC Nordsjælland har ikke ambitioner om at være i toppen af super ligaen? Jeg mener det er forkert det du skriver. Faktisk kan jeg ikke se hvordan Hansens situation eller niveau for den sagsskyld, er meget forskelligt for Nicolai Larsens, der også blev opfundet i AaB.R Rosenberg skrev: ↑27. jan 2022, 12:10At man udlejer Hansen (med købsoption) fortæller mig, at man mener, at Sander er bedre/har potentiale til at blive bedre. Jeg tænker ikke, at man sender Hansen på udleje med en købsoption for at give ham græs under fødderne, så han kan komme tilbage.bonanza skrev: ↑27. jan 2022, 11:59
Jeg har set Theo Sander, spiller 45 minutter i en senior kamp, han er heller ikke en topkeeper. Kan vi udvide horisonten bare lidt?
Hvad er idéen i at leje Hansen ud eller overhovedet skrive og forlænge med ham, hvis man ikke mener han er god nok? Det er en dårlig subjektiv vurdering på et fattingt grundlag du laver, dermed sagt bliver tingene daligt processeret på træningsbanen, hvor man skal opretholde et højt niveau blandt alle målmænd i truppen, sikre tilfredshed og udvikling. At Rinne forsætter i klubben, men er uafklaret på lang sigt, er katalysator for en udlejning af Hansen, da både han og klubben har en ambition om at han bliver første keeper. Hvis det ikke sker, af forskellige årsager, skal han permanent videre. På trods af din personlige vurdering, så lur mig om han ikke forsætter på superliga niveau uanset hvad der måtte ske med AaBs trup i fremtiden. Selvfølgelig er han god nok til at stå fast i ligaen og for AaB.
Hansen har ganske givet niveau til superligaen. Men ikke til et hold, der har ambitioner om at være i toppen.
AaB har i mange, mange år har nogle af de bedste keepere i landet - den tradition er det for mig ingen grund til at bryde med.
De kampe, jeg har set med Hansen, har fortalt mig, at han ikke hører til i toppen blandt målmænd i Danmark. Og når man så har et stort talent på spring, giver det ingen mening at have ham i truppen.
En forlængelse med Rinne på et år eller to og Hansen permanent videre ville være ønskescenariet.
Theo Sander er meget yngre, og på niveau med Hansen. Det er vel det der er den reelle vurdering. Det er vel i kraft af sin alder, og sit træningsniveau at man kan vurdere ham som værende klar til at spille i alle turneringer, så snart Rinne ikke har mulighed for det. Så giver det jo netop mening at leje ud, for at spilletid kan reflektere alder og niveau.
"Inge Andre Olsen forsikrer dog, at købsoptionen, som FC Nordsjælland har på Andreas Hansen, er af en størrelse, som gør, at man i AaB vil være ganske tilfredse, hvis den bliver udnyttet. " Fordi der er en købsoption, betyder det ikke at den udnyttes eller er af en størrelse der forudsætter at det sker, eller at den er lavet med henblik på et salg. Udløses den, og forsvinder Rinne, er jeg sikker på at det frigiver midler nok til at hente en ny målmand af højt niveau, hvis det bliver nødvendigt.
Enig i at en forlængelse med Rinne er et ønskescenarie. Det er allerede utroligt, at der ikke er bud efter ham, så mon ikke en forlængelse ikke er helt urealistisk.
Og nej, jeg tror egentlig ikke, at fcn har den slags ambitioner. De udvikler spillere og sælger dem for mange penge til deres ejeres lommer. Ligaen er ikke så væsentlig for dem.
Og igen, man havde ikke poppet en købsoption I et lejemål, hvis man ikke var mere end åben for at afhænde ham.
Det kan være han er dygtig, udfordringen er måske også han sammenlignes med Rinne, og der er det jo de færreste i DK, der er gode nok. Men jeg er en af dem der har set alt for mange børnefejl ved ham, og ekstrem risikofyldt i sine opspil. Også gode ting, men synes ikke han er en AaB målmand. Der plejer vi at være okay dækket ind faktisk.
Fint med udlejning og uden tvivl salg, hvis altså han står på mål. AaB skal nok finde en god erstatning for Rinne, og så Theo mere med ind over.

Som jeg skrev(ikke sikkert pointen blev fanget), så så jeg det heller ikke som spillere jeg ville have. Men du skrev selv klubberne omkring os, og jeg havde brug for at du definerede det. Pt i stilling er FCK tættere på os end AGF;-)R Rosenberg skrev:Nej, det skal vedkommende, der problematiserer.9520AaB skrev: ↑28. jan 2022, 07:28Så skal du definere klubberne omkring os:-)
FCM og FCK har hentet spillere, AGF har lejet fra Ajax, Sønderjydske har hentet Thomsen etc.
Ikke at nogen spillerne til FCK eller FCM kunne komme i nærheden af os, og de andre tænker jeg ikke vi gad have. Men der sker noget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fck og fcm er ikke 'omkring os'. Sønderjyske er ikke 'omkring os'.
Randers og BIF er 'omkring os'. Og ja, AGF.
Og nu nævner du selv konkret Thomsen. Ja, han er sikkert en forstærkning af Sønderjyske. Men han ville da ikke være en forstærkning af os.

Modtaget. Det er måske bare mig, der ikke ser FCK som en klub 'omkring os'.9520AaB skrev: ↑28. jan 2022, 10:34Som jeg skrev(ikke sikkert pointen blev fanget), så så jeg det heller ikke som spillere jeg ville have. Men du skrev selv klubberne omkring os, og jeg havde brug for at du definerede det. Pt i stilling er FCK tættere på os end AGF;-)R Rosenberg skrev:Nej, det skal vedkommende, der problematiserer.9520AaB skrev: ↑28. jan 2022, 07:28Så skal du definere klubberne omkring os:-)
FCM og FCK har hentet spillere, AGF har lejet fra Ajax, Sønderjydske har hentet Thomsen etc.
Ikke at nogen spillerne til FCK eller FCM kunne komme i nærheden af os, og de andre tænker jeg ikke vi gad have. Men der sker noget.
Fck og fcm er ikke 'omkring os'. Sønderjyske er ikke 'omkring os'.
Randers og BIF er 'omkring os'. Og ja, AGF.
Og nu nævner du selv konkret Thomsen. Ja, han er sikkert en forstærkning af Sønderjyske. Men han ville da ikke være en forstærkning af os.
Forhørte mig lige om denne og fik den "bekræftet". Dog skulle den ikke være helt sikker endnu.

Den sidste konklusion er jeg ikke enig i - er sikker på, at vi stadig tror på Prica og Hannesbo, men de har begge brug for noget nyt for at få forløst det potentiale, de tydeligt har vist i glimt. Men enig i at det er nogle stærke udlejninger - men vil virkelig gerne have en forstærkning ind på backsiden, så kan Gedsted evt. også udlejes.Nordjyden HY skrev: ↑28. jan 2022, 17:50Jeg synes, at det er dejligt, at vi kan få ryddet op i truppen og få en afklaring på mange spillere. For eksempel udlejningen af Prica og Andreas Hansen og måske snart Hannesbo. Det giver et rigtig godt billede af, hvem vi satser på.

Når jeg skriver "afklaring", mener jeg en klarlæggelse, ift. om de er spillere, vi skal satse på nu eller i den nærmeste fremtid. Jeg er ret overbevist om, at klubben stadig har tiltro, at Prica og Hannesbo nok skal brænde igennem på et tidspunkt, men før dette kan blive en realitet skal de først have mere fast spilletid, og det kan de få fra et lejeophold.AaB-Jones skrev: ↑28. jan 2022, 18:15Den sidste konklusion er jeg ikke enig i - er sikker på, at vi stadig tror på Prica og Hannesbo, men de har begge brug for noget nyt for at få forløst det potentiale, de tydeligt har vist i glimt. Men enig i at det er nogle stærke udlejninger - men vil virkelig gerne have en forstærkning ind på backsiden, så kan Gedsted evt. også udlejes.Nordjyden HY skrev: ↑28. jan 2022, 17:50Jeg synes, at det er dejligt, at vi kan få ryddet op i truppen og få en afklaring på mange spillere. For eksempel udlejningen af Prica og Andreas Hansen og måske snart Hannesbo. Det giver et rigtig godt billede af, hvem vi satser på.
Spændende om Hansen brænder igennem i FCN - heldigvis inviterer Theo til en forlængelse i dagens Nordjyske, så mon ikke den går hjem. Krydser fingre for, at Rinne vælger samme løsning.
Nordjyden HY skrev: ↑28. jan 2022, 18:44Når jeg skriver "afklaring", mener jeg en klarlæggelse, ift. om de er spillere, vi skal satse på nu eller i den nærmeste fremtid. Jeg er ret overbevist om, at klubben stadig har tiltro, at Prica og Hannesbo nok skal brænde igennem på et tidspunkt, men før dette kan blive en realitet skal de først have mere fast spilletid, og det kan de få fra et lejeophold.AaB-Jones skrev: ↑28. jan 2022, 18:15Den sidste konklusion er jeg ikke enig i - er sikker på, at vi stadig tror på Prica og Hannesbo, men de har begge brug for noget nyt for at få forløst det potentiale, de tydeligt har vist i glimt. Men enig i at det er nogle stærke udlejninger - men vil virkelig gerne have en forstærkning ind på backsiden, så kan Gedsted evt. også udlejes.Nordjyden HY skrev: ↑28. jan 2022, 17:50Jeg synes, at det er dejligt, at vi kan få ryddet op i truppen og få en afklaring på mange spillere. For eksempel udlejningen af Prica og Andreas Hansen og måske snart Hannesbo. Det giver et rigtig godt billede af, hvem vi satser på.
Spændende om Hansen brænder igennem i FCN - heldigvis inviterer Theo til en forlængelse i dagens Nordjyske, så mon ikke den går hjem. Krydser fingre for, at Rinne vælger samme løsning.

Jo jo, men du er jo holdt op med at komme på Hornevej om natten.
Ikke hvis det ikke sker, så sletter jeg alt og siger du var min kilde

Det ville også være et skifte til siden. Udover, at lønnen sikkert kunne blive bedre.
Thelander eller Maxsø?

siger Inge Andre i forbindelse med en artikel om evt. udlejning af Hannesbo.- Der kommer ikke til at ske meget hos os i de sidste dage af transfervinduet, men som vi har sagt tidligere, kan det godt være, at vi skal have et par spillere ud på leje
Men han udelukker trodsalt ikke at der kan komme noget, en venstrekant er jo heller ikke meget. Og mon ikke Friis kommer inden første kamp.FlæskeFrank skrev: ↑29. jan 2022, 10:17siger Inge Andre i forbindelse med en artikel om evt. udlejning af Hannesbo.- Der kommer ikke til at ske meget hos os i de sidste dage af transfervinduet, men som vi har sagt tidligere, kan det godt være, at vi skal have et par spillere ud på leje
I den formulering savner jeg en træner og en venstrekant...
Det er helt fornuftigt ikke at gøre mere lige nu. Ny træner og vi står foran udskiftning til sommer, hvor pengene skal bruges meget fornuftigt.PFA skrev: ↑29. jan 2022, 10:42Men han udelukker trodsalt ikke at der kan komme noget, en venstrekant er jo heller ikke meget. Og mon ikke Friis kommer inden første kamp.FlæskeFrank skrev: ↑29. jan 2022, 10:17siger Inge Andre i forbindelse med en artikel om evt. udlejning af Hannesbo.- Der kommer ikke til at ske meget hos os i de sidste dage af transfervinduet, men som vi har sagt tidligere, kan det godt være, at vi skal have et par spillere ud på leje
I den formulering savner jeg en træner og en venstrekant...