Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 17 (Sommervinduet 2014)

Indlæg af Buzz Killington » 18. apr 2014, 13:51

Oldager skrev:Rye er en fyr, som jeg gerne ser på banen snart. Han modtog flere priser, da han var anfører på u19-holdet, og han er vel en... Ja, en Würtz med bedre teknik. Han kunne sagtens udvikle sig til at blive AaBs nye sekser og spilfordeler.
Kakeeto har jeg ikke megen kenskab til, men han er hentet i Uganda, jeg han spiller vist def.-midt, men jeg er ikke sikker. Hvis han hentes den lange vej, så må det være fordi han har talent og kvalitet tril førsteholdet. Vi er jo ikke FCM. Jeg har dog ikke fulgt så godt med på ungdomsniveau denne sæson, så kender ikke meget til ham.
Rasmus Pedersen er en def.-midt, som kan spille central forsvarsspiller. Det er i hvert fald der han er blevet placeret på ungdomslandsholdene. Han har en god teknik, spillede angriber før i tiden, og jeg har generelt store forventninger til u17-anføreren. Trods hans defensive kvaliteter, så står han alligevel noteret for et par mål i u17 ligaen og en del assist. Jeg husker en kamp, hvor han stod bag hele 4 assist, så der har han også kvalitet.
Her ser vi ham score et mål mod Esbjerg u17:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10201768508967250" onclick="window.open(this.href);return false;

Der er også et par andre defensive midtbanespillere på vej, men dem har jeg ikke nogen kendskab til overhovedet.
OK, ret vildt mål af en CF. Rent Kaiser Franz. Moderne fodbold mangler sgu en libero!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 18. apr 2014, 21:51

Jeg ønsker mig ham der laver assisten til Lasse Vibes tredje mål: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/04/18/165701.htm :o

Og det er også ham som laver assisten til det første mål, for den sags skyld. Og scorer målet til 3-0.

Det er ham her: http://www.ifkgoteborg.se/Vara-lag/Acti ... m-Larsson/

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 18. apr 2014, 22:38

Kenneth K skrev:Jeg ønsker mig ham der laver assisten til Lasse Vibes tredje mål: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/04/18/165701.htm :o

Og det er også ham som laver assisten til det første mål, for den sags skyld. Og scorer målet til 3-0.

Det er ham her: http://www.ifkgoteborg.se/Vara-lag/Acti ... m-Larsson/
Jeg lagde også mærke til Sam Larsson. Han ser godt nok spændende ud, men han skal selvfølgelig ikke kun bedømmes på én kamp. I øvrigt har han kontrakt med IFK til 31. december 2015 http://www.transfermarkt.co.uk/en/sam-l ... 59668.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kempes
1. div
1. div

Indlæg af Kempes » 22. apr 2014, 10:31

Ser man bort fra et stort ønske om at hente Lucas A. og Helenius hjem, for at genstarte deres fodboldkarrierer og dominere Superligaen igen. Så kunne nedenstående spillere være interessante at se i AaB. Ingen af dem vil i starten være faste i start-11eren. Men da vi forhåbentlig får en del Europæiske kampe, kan der hurtigt blive brug for en bred trup.

Kevin Mensah - God speed og OK teknik. Har vist målfarlighed med 7 mål i denne sæson.

Adama Guira - Vi mangler et supplement for Würtz og Augu til den defensive midt, Guira er hurtigere og har bedre teknik end sidstnævnte.

Daniel A Pedersen - Et andet alternativ til den defensive midt. Kan også bruges som back. 6 u21 landsholdskampe.

Erik Marxen - Fuldgod erstatning til Ahlmann, hvis han er skadet eller har karantæne.

Artur Rättel - Estisk angriber/Wing ( Vi har jo tidligere haft med dette :) ) fra Levadia Tallinn. På deres U21 landshold, (så har nok ikke de bedste erfaringer med Aalborg Stadion). Kontraktudløb til nytår. Teknik ala Lucas A. hvis klippene fra Youtube er troværdige http://www.youtube.com/watch?v=ayD2aCpVxeQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Ingen af dem blive købt til at gå direkte ind i start-11eren. Men da vi forhåbentlig får en del Europæiske kampe, kan der hurtigt blive brug for en væsentligt bredere trup, end den vi har i dag.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 22. apr 2014, 10:34

Ikke just et transferønske, men nu hvor Hjulmand slutter i FCN og rygtes til Heerenveen, kunne man forestille sig at Kusk og Thomsen (som de har scouted), bliver endnu mere interessante for den Hollandske klub.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 22. apr 2014, 11:13

MHJ skrev:Ikke just et transferønske, men nu hvor Hjulmand slutter i FCN og rygtes til Heerenveen, kunne man forestille sig at Kusk og Thomsen (som de har scouted), bliver endnu mere interessante for den Hollandske klub.
Heerenveen har fundet deres nye manager, og det bliver Dwight Lodeweges.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar

Indlæg af Buzz Killington » 22. apr 2014, 11:18

Kenneth K skrev:
MHJ skrev:Ikke just et transferønske, men nu hvor Hjulmand slutter i FCN og rygtes til Heerenveen, kunne man forestille sig at Kusk og Thomsen (som de har scouted), bliver endnu mere interessante for den Hollandske klub.
Heerenveen har fundet deres nye manager, og det bliver Dwight Lodeweges.
Nåda, jamen så ryger Hjulmand + Kusk og Thomsen nok til GF i stedet. Det bli'r stort!
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 24. apr 2014, 13:59

Spændende at se hvor aktivt transfervinduet bliver. Umiddelbart kan der godt være lagt op til en lidt større udrensning, hvilket vi ellers ikke har for vane.

Afgange:
RJ - Lejeaftale udløber. Skal tilbage til Wolfsburg, som sikkert sælger ham videre (f.eks. til FCK hvor RJ og Nicolaj Jørgensen kan dække for hinandens skader)
Curth - Kontraktudløb, kontrakten bliver ikke forlænget
Kusk - Med mindre Kusk pludselig vil forlænge kontrakten så skal han sælges til sommer, da vi ellers ikke får penge for ham. Kusk er nok også klar til en ny udfordring
Due - Kontraktudløb. Får begrænset spilletid, det kan godt ligne at det som i tilfældet med Curth er tid til at skilles. Der skal også skabes plads til yngre kræfter
Wichmann - Et uforløst talent som står i stampe. Måske en udlejning kan komme på tale. Tror gerne at Wichmann vil væk, han kan ikke være tilfreds med situationen
Augu - Jeg tror egentlig gerne at AaB vil beholde Augu, men spørgsmålet er om Augu vil tilbringe karrierens efterår på bænken. Hvis han vil have mere kontinuerlig spilletid skal han til en anden klub

Thomsen er et salgsemne, men jeg tror at han vil have godt af at tilbringe lidt længere tid i AaB. Han har fortsat meget at lære. Måske det også kan være en idé at udleje et par af de unge talenter som er et stykke væk fra spilletid (Blåbjerg, Rye og måske Bruhn). Rolf Toft kan måske også stå overfor en ny udlejning eller evt. at han foræres væk til Jetsmark eller en lignende klub.

For at opsummere tror jeg minimum at vi til sommer mister RJ, Kusk, Curth og Wichmann. Jeg er lidt mere usikker på Due og Augu, som begge er spillere som AaB nok gerne vil beholde. Det er nok meget op til Due og Augu selv. Er de tilfredse trods den begrænsede spilletid kan de sikkert godt blive, men hvis de prioriterer mere spilletid gør de nok klogt i at søge nye græsgange.

Økonomien er nok engang en hæmsko, men hvis en del af ovennævnte smutter så skal der nyt blod til udefra. Især på den forreste del af banen ser vi tynde ud uden RJ og Kusk, som er enormt vigtige for vores offensiv. Ud over at score mål er RJ og Kusk altafgørende for vores chanceskabende spillestil, uden dem skal der hentes kreative kræfter udefra. AK og Spalvis er udmærkede angribere, men det er typer som skal sættes i scene. De vil få problemer hvis de ikke bliver sat i scene, som de gør nu. Vi kan ikke forvente at spillere som Bruhn, Ahlmann jr. eller Gilli kan gå direkte ind på holdet og overtage fra nogle af Superligaens allerstørste profiler (RJ og Kusk). F.eks. blev spillere som Helenius, Kusk og Thomsen sluset langsomt ind på holdet og de var bestemt ikke profiler fra dag 1. Derudover er der altid en del af talenterne, som viser sig ikke at kunne tage springet til suppe bold.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 25. apr 2014, 13:36

frederikshavneren skrev: ...Måske det også kan være en idé at udleje et par af de unge talenter som er et stykke væk fra spilletid (Blåbjerg, Rye og måske Bruhn). Rolf Toft kan måske også stå overfor en ny udlejning ...

...
For at opsummere tror jeg minimum at vi til sommer mister RJ, Kusk, Curth og Wichmann. Jeg er lidt mere usikker på Due og Augu, som begge er spillere som AaB nok gerne vil beholde. Det er nok meget op til Due og Augu selv. Er de tilfredse trods den begrænsede spilletid kan de sikkert godt blive, men hvis de prioriterer mere spilletid gør de nok klogt i at søge nye græsgange.

Økonomien er nok engang en hæmsko, men hvis en del af ovennævnte smutter så skal der nyt blod til udefra. Især på den forreste del af banen ser vi tynde ud uden RJ og Kusk, som er enormt vigtige for vores offensiv. Ud over at score mål er RJ og Kusk altafgørende for vores chanceskabende spillestil, uden dem skal der hentes kreative kræfter udefra. AK og Spalvis er udmærkede angribere, men det er typer som skal sættes i scene. De vil få problemer hvis de ikke bliver sat i scene, som de gør nu. Vi kan ikke forvente at spillere som Bruhn, Ahlmann jr. eller Gilli kan gå direkte ind på holdet og overtage fra nogle af Superligaens allerstørste profiler (RJ og Kusk). F.eks. blev spillere som Helenius, Kusk og Thomsen sluset langsomt ind på holdet og de var bestemt ikke profiler fra dag 1. Derudover er der altid en del af talenterne, som viser sig ikke at kunne tage springet til suppe bold.
Helt enig i at det bliver spændende hvad der sker. Du skal heller ikke glemme Søren F., der har udløb til vinter.

Man kunne håbe at Kusk får incitament til at forlænge et år og spille med i efteråret, hvis vi kvalificerer os til CL-kval. af en art. Bliver han solgt og får vi lavet en kapitaludviddelse, håber jeg at der kan frigives en stor del af transfersummen til en erstatning. Persoligt håber jeg på et gensyn med Enevoldsen, hvis man vurderer at han kan kureres for hvad der er blevet til et par glasben med en skånekur. Vi har ikke rigtig nogen klar intern afløser klar for Kusk - så skulle vi have haft en som Jradi sidste sommer. Til gengæld mener jeg ikke at Jönsson skal erstattes direkte. Der har vi fået Spalvis op fra egne rækker som direkte erstatning for Helenius, og hvor vi kan erstatte med egne talenter synes jeg at vi bør gøre det. Spalvis og AK bør være vores 1. angribere og så kan man diskutere hvad der skal hentes til bredden i stedet for Curth/Søren F./Toft som forlader os indenfor et år. Søren F. er reserve med Toft indtil nytår - og så mener jeg at Pohl/Ahlmann kan være 5. angriber. Så burde vi være rigelig dækket ind. Så kan man se om Toft tager et skridt op i løbet af efteråret, så han på sigt også skal være blandt de 4-5 angribere eller om der skal hentes en til at supplere Spalvis/AK/Pohl/Ahlmann fra sommeren '15.

Jeg er ikke enig i, at vi bør udleje nogle af de nævnte spillere. Blåbjerg er 4. valg centralt og bør snart være 2. valg på venstre back som afløser for Ahlmann. Det skulle have været her i efteråret, hvis han skulle være lejet ud. Bruhn er begyndt at få kampe så småt - og det skal han bare fortsætte med. Rye skal også i gang med at have spilletid. De skal ind og vise om de kan spille superliga eller ej og kan få mange chancer i det hul på 27 (35) kampe som Due og Curth efterlader (+Wichmann, som self. også kan tage nogle af dem sammen med Gilli).

Jeg håber kun at vi køber erstatninger for dem vi sælger direkte ud af startopstillingen (og altså ikke Jönsson) og ikke kan erstatte internt. Vi skal fortsætte med at satse på vores egne spillere til at tage over - og supplere op her, hvis der er positioner hvor vi kommer til at mangle i pipelinen inden for de næste par år. Eksempelvis hvis man vurderer at vi ikke får en klar til at overtage for Thomsen til sommeren '15.

Kigger man på U19-holdet er der mange navne man kan nikke genkendede til, hvis man har fulgt udtagelserne til diverse ungdomslandshold - og de skal da have chancen. Så selvom det er nogle erfarne herrer der smutter, synes jeg også at vi har fint med erfarne folk i truppen tilbage. Hold konceptet. Køb kun af nød eller hvis der opstår nogle rigtig gode muligheder.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Gamling
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Gamling » 27. apr 2014, 06:20

Vi bør i sommervinduet holde afgangen af spillere fra nuv. Trup på er minimum. Økonomien er stram, der skal spilles i Europa og næste led af unge spillere er bare ikke helt SL-klar.

Dvs. Farvel til kusk (ville ønske han blev) Curth og Jønsson, hold på Thomsen og forlæng 1 år med Due. Vi har brug for rutinen i de europæiske kamp mv. Så har vi også et års tid til at køre bruhn mfl i stilling/se om de kan slå helt igennem (Pohl, Victor Ahlmann mv er sikkert også store talenter, men de har altså ikke spillet en SL-kamp endnu og er endnu (næsten) ikke brugt på reserveholdet).

Ud over det måtte de minimum og hurtigt i vinduet gerne hente en flyvefærdig kreativ erstatning for kusk og en back up for Jakob Ahlmann.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 27. apr 2014, 09:41

Gamling skrev:Vi bør i sommervinduet holde afgangen af spillere fra nuv. Trup på er minimum. Økonomien er stram, der skal spilles i Europa og næste led af unge spillere er bare ikke helt SL-klar.

Dvs. Farvel til kusk (ville ønske han blev) Curth og Jønsson, hold på Thomsen og forlæng 1 år med Due. Vi har brug for rutinen i de europæiske kamp mv. Så har vi også et års tid til at køre bruhn mfl i stilling/se om de kan slå helt igennem (Pohl, Victor Ahlmann mv er sikkert også store talenter, men de har altså ikke spillet en SL-kamp endnu og er endnu (næsten) ikke brugt på reserveholdet).

Ud over det måtte de minimum og hurtigt i vinduet gerne hente en flyvefærdig kreativ erstatning for kusk og en back up for Jakob Ahlmann.
Synes også vi skal have en erstatning for Jønsson. Der kommer til at mangle bevægelighed og kreativitet i angrebet uden ham. AK skal nok lave lidt mål og Spalvis har stort potentiale, men jeg synes ikke rigtigt de passer sammen.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 27. apr 2014, 09:48

Folk har så travlt med at sige at vi mister alle vores profiler.
Fuck det. Er der en naturlov der siger at alle de gode spillere smutter fra AaB? Jeg tror ikke det sker. Jeg er sikker på at man hellere vil prøve en CL med AaB end rådne op på en bænk i Holland. Og Holland ligger der vel også om både et halvt og et helt år.

Så ro i motoren, folkens!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 28. apr 2014, 09:11

Køllen I Møllen skrev:Folk har så travlt med at sige at vi mister alle vores profiler.
Fuck det. Er der en naturlov der siger at alle de gode spillere smutter fra AaB? Jeg tror ikke det sker. Jeg er sikker på at man hellere vil prøve en CL med AaB end rådne op på en bænk i Holland. Og Holland ligger der vel også om både et halvt og et helt år.

Præcis. Derudover var Kasper Kusk og især Thomsen vel egentlig endnu mere i vælten end de er lige nu. Der kan sagtens komme bud, der matcher det famøse transferloft i Kusks kontrakt, men det kan også sagtens være at der ikke kommer bud på nogle af dem. Mange interesserede klubber venter måske på kontraktudløb eller på at se hvordan vores knægte håndterer Europa Cup og betydende landskampe før de lægger penge på bordet. Det er købers marked, og det kan måske blive vores fordel i det kommende transfervindue.

ebbejeppe
2. div
2. div

Indlæg af ebbejeppe » 28. apr 2014, 10:01

I weekendens reserveholdskamp indgik en gæstespiller fra HIK, Mathias Thrane, i startopstillingen. Nogen, der kender spilleren eller ved hvilken karakter besøget har?
Han startede på vist højrekanten i øvrigt.

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... od-ob.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 28. apr 2014, 10:02

Køllen I Møllen skrev:Folk har så travlt med at sige at vi mister alle vores profiler.

Enig! og netop denne salgstale skal Gaarde køre i stilling for vore unge talenter (og få e.g. Kusk til at forlænge med et år yderligere), og som eksempel skal han bare fremhæve Lasse Nielsen, der var desparat for at komme ud og prøve sig af ... men som nu skal rende rundt og spille bold i Hades, undskyld, den Hollandske 2. div.

Som et mere nært eksempel, kan han hive Risgård ind, som var ligeså desparat efter at komme ud og prøve sig af ... det gik jo heller ikke videre godt.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 28. apr 2014, 10:02

Yankee skrev:

Præcis. Derudover var Kasper Kusk og især Thomsen vel egentlig endnu mere i vælten end de er lige nu. Der kan sagtens komme bud, der matcher det famøse transferloft i Kusks kontrakt, men det kan også sagtens være at der ikke kommer bud på nogle af dem. Mange interesserede klubber venter måske på kontraktudløb eller på at se hvordan vores knægte håndterer Europa Cup og betydende landskampe før de lægger penge på bordet. Det er købers marked, og det kan måske blive vores fordel i det kommende transfervindue.
Mit drømmescenarie er at Kusk tager efteråret med efter eget ønske pga. Europa, for så at blive solgt for de famøse 4,5 mio kr i vintervinduet. Tror sagtens han kan sælges til den pris selvom han så da kun vil have 6 mdr. tilbage af kontrakten. Der må være flere klubber i konkurrence om han.

Hvad der taler imod, er at ikke ret mange udenlandske klubber justerer i truppen i vinter-vinduet, og selvfølgelig kommer interessen på Kusk også til at afhænge af hvordan han så vil gøre det i Europa til efteråret.

På med ja-hatten!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

degn
1. div
1. div
Geografisk sted: nordjylland

Indlæg af degn » 28. apr 2014, 10:17

Nogen der ved hvornår Casper Sloth har kontrakt udløb. Med det frygtelige forår som han har haft, må prisen efterhånden være inden for vores rækkevide.

Han ville være en fantastisk spiller at få ind, kan dække flere pladser. Har tidligere vist hvor god han er. Jeg tror alt trænerpolemikken har været meget negativt for ham i GF.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 28. apr 2014, 21:27

degn skrev:Nogen der ved hvornår Casper Sloth har kontrakt udløb. Med det frygtelige forår som han har haft, må prisen efterhånden være inden for vores rækkevide.

Han ville være en fantastisk spiller at få ind, kan dække flere pladser. Har tidligere vist hvor god han er. Jeg tror alt trænerpolemikken har været meget negativt for ham i GF.
Måske han ovenikøbet har en klausul vedr. nedrykning til 1. division? Jeg er i øvrigt enig. Han har været og kan sagtens blive en god spiller, og prisen må være faldet betragteligt.

Vi har Thomsen på en langtidskontrakt og jeg håber inderligt, at Kusk kan se en ide i forlænge med AaB (uden klausul eller med en kraftig hævning af loftet). HOlder (eller udvikler) han sit nuværende niveau, så skal han jo nok komme afsted.

Jeg ser også enormt gerne, at vi køber Jønsson - jeg ved dog ikke, hvad prisen er aftalt til. Det er det ene af to evt. minusser. Det andet er hans skadeshistorik, som vel får Bøgelund til at fremstå som Hulk.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Remark
1. div
1. div
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Remark » 29. apr 2014, 09:06

Med udsigten til minimum 4 europakampe tænker jeg på vores kære midterforsvar. Vi har tre gode og en ubekendt i Blåbjerg. Bør vi ikke have en fjerde mand til at sikre, at vi kan stille med et slagkraftigt midterforsvar hver gang? Kampbelastningen vil være stor i efteråret, og indtil videre har vi været forskånet for skader. Det går nok ikke en halvsæson mere.

Det kunne være Augo, men ellers ville en spiller som Lasse Nielsen fra FC Vestsjælland måske være en mulighed. Han har kontraktudløb her til sommer, og kunne måske tænke sig at prøve sig af i en større klub. Han har i hvert fald gjort det godt, og virker til at have et godt drive.

Med mindre vi kvalificerer os til CL, skal vi ikke fravige vores strategi med unge lokale og håbefulde kræfter fra klubber i og omkring SL.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 29. apr 2014, 09:10

Remark skrev:Med udsigten til minimum 4 europakampe tænker jeg på vores kære midterforsvar. Vi har tre gode og en ubekendt i Blåbjerg. Bør vi ikke have en fjerde mand til at sikre, at vi kan stille med et slagkraftigt midterforsvar hver gang? Kampbelastningen vil være stor i efteråret, og indtil videre har vi været forskånet for skader. Det går nok ikke en halvsæson mere.

Det kunne være Augo, men ellers ville en spiller som Lasse Nielsen fra FC Vestsjælland måske være en mulighed. Han har kontraktudløb her til sommer, og kunne måske tænke sig at prøve sig af i en større klub. Han har i hvert fald gjort det godt, og virker til at have et godt drive.

Med mindre vi kvalificerer os til CL, skal vi ikke fravige vores strategi med unge lokale og håbefulde kræfter fra klubber i og omkring SL.
Vi skal ikke begynde at købe ind til CL, før vi er sikre på i hvert fald at kunne spille euroleague gruppespil. Vi skal ikke til at smide penge efter fugle på taget - så meget får vi heller ikke ind på en evt. emmision. Til gengæld er vi nok nødt til at have en lidt stærkere og bredere trup, hvis vi kommer så langt. Alternativet er helt at nedprioritere deltagelse, så vi kunne stiller med spillere der er 100% fit og friske. Vi skal ikke ud i at lave en Esbjerg med flotte europæiske resultater i én sæson og så en nulbon i ligaen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Låst