30. juni 2017raekkeettre skrev:Sidder lige og ser Viborg. Leager er altså en god afløser til Pølsen.....jeg ser ham næsten som den perfekte. Hvornår udløber hans kontrakt...
Edit: han er godt nok offensiv i hans spil..han spiller en boks til boks midtbane..som en Risgaard. Men mener hans defensive og hans presspil er hans bedst kvalitet.
Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: Transferønsker vol. 21 (Sommervinduet 2016)
Jeg synes også, at Kristoffer Pallesen på højre back gør en fornuftig figur med sin hurtighed og evne til at komme med frem til indlæg.raekkeettre skrev:Sidder lige og ser Viborg. Leager er altså en god afløser til Pølsen.....jeg ser ham næsten som den perfekte. Hvornår udløber hans kontrakt...
Edit: han er godt nok offensiv i hans spil..han spiller en boks til boks midtbane..som en Risgaard. Men mener hans defensive og hans presspil er hans bedst kvalitet.
Kontraktudløb til sommer.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Der er vi jo bare okay dækket ind...det er jo mere på midten...og så en KEP afløser..men ja...kan se hvad du mener.Arendt skrev:Jeg synes også, at Kristoffer Pallesen på højre back gør en fornuftig figur med sin hurtighed og evne til at komme med frem til indlæg.raekkeettre skrev:Sidder lige og ser Viborg. Leager er altså en god afløser til Pølsen.....jeg ser ham næsten som den perfekte. Hvornår udløber hans kontrakt...
Fuldstændig enig. Vi skal absolut have en styrmand nede i det centrale forsvar.raekkeettre skrev:Der er vi jo bare okay dækket ind...det er jo mere på midten...og så en KEP afløser..men ja...kan se hvad du mener.Arendt skrev:Jeg synes også, at Kristoffer Pallesen på højre back gør en fornuftig figur med sin hurtighed og evne til at komme med frem til indlæg.raekkeettre skrev:Sidder lige og ser Viborg. Leager er altså en god afløser til Pølsen.....jeg ser ham næsten som den perfekte. Hvornår udløber hans kontrakt...
Jeg ser ham som kunne spille sig i vores startopstilling, således at vi kan få bredde på vores backs.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
-
Gamen
Kan vi ikke sigte lidt højere? Vi mister Henrik Dalsgaard, og får Mr. Stabil ind som afløser, hvorfor så investere i en sekundaspiller?Arendt skrev:
Jeg synes også, at Kristoffer Pallesen på højre back gør en fornuftig figur med sin hurtighed og evne til at komme med frem til indlæg.
Vi skal hente spillere med kvalitet, hvis vi skal hente nogen.
Jb park fra Hobro? Hvad er nu det, spændende spændende.....
Guld? igen, igen...!
Han viste også spændende takter i efteråret og han er både hurtig og teknisk god.AMadsen skrev:Jb park fra Hobro? Hvad er nu det, spændende spændende.....
Det er bare værd at huske at hverken han eller Mayron George skaber noget som helst i en kamp som i går. Det skal de altså kunne mod så svag en center-opstilling fra Brøndby.
Så kun DRs recap, men der fandt de da plads til en enkelt chance skab og formøblet af Mayron George. Han løber fra en af Brøndbys midterforsvarer og forsøger at smide den ind over feltet, men den bliver for lang og løber ud.Yankee skrev:Han viste også spændende takter i efteråret og han er både hurtig og teknisk god.AMadsen skrev:Jb park fra Hobro? Hvad er nu det, spændende spændende.....
Det er bare værd at huske at hverken han eller Mayron George skaber noget som helst i en kamp som i går. Det skal de altså kunne mod så svag en center-opstilling fra Brøndby.
Ser af princip ikke 18:00 kampen søndag på Viashit medmindre vi er en del af den. På LiveScore rapporten stod der dog flere gange, at George var løbet off-side. Bør han ikke kunne time det bedre mod to fejlplacerede spillere?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Han havde ogsaa en attitude der faar Helenius til at ligne Rocky Balboathomasjn skrev:Ser af princip ikke 18:00 kampen søndag på Viashit medmindre vi er en del af den. På LiveScore rapporten stod der dog flere gange, at George var løbet off-side. Bør han ikke kunne time det bedre mod to fejlplacerede spillere?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det bedste ved debatsiden er at man altid kan få en uddybende analyse af en spillers præstation af brugere, der slet ikke har set kampen.
Som en professor en gang sagde til mig, så er det ofte en fordel, da jeg så ikke lader empiri og fakta forstyrre min bedømmelse.Yankee skrev:Det bedste ved debatsiden er at man altid kan få en uddybende analyse af en spillers præstation af brugere, der slet ikke har set kampen.
Eksil skrev:Som en professor en gang sagde til mig, så er det ofte en fordel, da jeg så ikke lader empiri og fakta forstyrre min bedømmelse.Yankee skrev:Det bedste ved debatsiden er at man altid kan få en uddybende analyse af en spillers præstation af brugere, der slet ikke har set kampen.
DC spiller en suveræn venstre back for AGF i dag, hvis Ahlman er færdig er han oplagt til vores system
Jeg er helt enig og så er han gratis til sommer, da hans kontrakt er udløbet
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvis vi skal have en venstreback, så hellere ham HB Køge manden. Nu er de jo også økonomisk trængt, så måske kan der handles.
- FlæskeFrank
Han var til prøvetræning i Tyskland med et 5 mio kr. skilt om halsen. Tror det skal lidt ned før AaB står til.FlæskeFrank skrev:Hvis vi skal have en venstreback, så hellere ham HB Køge manden. Nu er de jo også økonomisk trængt, så måske kan der handles.
DC vil give rigtigt god mening. Derudover fungerer han jo under Søndergaard, hvilket absolut er et plus. Jeg har egentlig altid troet på DCs talent og at han kunne slå igennem. Det virkede ikke til han var Kents kop te og at være ude under andre himmelstrøg var måske det der skulle til. JEg er psoitivt - også meget mere end ved hvis man f.eks. tog Ronnie tilbage.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det kan dårlig økonomi klare...Eksil skrev:Han var til prøvetræning i Tyskland med et 5 mio kr. skilt om halsen. Tror det skal lidt ned før AaB står til.
Nu gemte vi jo også 50 mio kr. for Spalvis-salget, så vi har jo noget at gøre med.
- FlæskeFrank
Mon ikke DC bliver hængende i 'GF. Han er fast mand, har succes, de kan sikkert smide flere penge i lønposen...thomasjn skrev:DC vil give rigtigt god mening. Derudover fungerer han jo under Søndergaard, hvilket absolut er et plus. Jeg har egentlig altid troet på DCs talent og at han kunne slå igennem. Det virkede ikke til han var Kents kop te og at være ude under andre himmelstrøg var måske det der skulle til. JEg er psoitivt - også meget mere end ved hvis man f.eks. tog Ronnie tilbage.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."