Kun 1 ting af det du siger giver mening. Og det er det med Okore.Hovedet skrev: ↑13. aug 2020, 20:46Jeg vil vende den om og sige: Hvis Okore forlænges, ville det være den første forstærkning af den nuværende trup!Gaarde6 skrev: ↑13. aug 2020, 17:45I modsætning til en del andre herinde er jeg glad for den nye strategi.
Vi er pt en klub, som er nød til at sælge spillere. Vi har ikke mange interessante spillere på holdet nu, som en klub i udlandet vil betale mange penge for.
Synes det er SÅ BEFRIENDE at vi ENDELIG indser at vi er nød til, at hente andet end naboens søn, for at sælge spillere til store penge.
For det første tror jeg ikke de unge spillere vi henter nu, koster en stor overgang. Tror heller ikke de høster den store løn.
Tror også de kan konkurrere og få spilletid på de positioner de er hentet ind til.
Og sidst men ikke mindst giver det mere konkurrence og en bredere bænk.
Hvis bare EN af dem slår til, kan vi hente vores penge ind mange gange.
Nu håber jeg så på en oprydning i truppen. Der er vel 3-4 spillere, som har langt vej til første holdet nu (Kasper P, Magnus, Wessam, Thellufsen og nok desværre også Kusk)
Kan vi få Okore på plads synes jeg dælme det har været et kanon vindue!
PS og så er vi (indtil andet er bevist) nød til at tro på at Inge ved noget om de spillere, selvom vi ikke har hørt om dem.
Vi er vidne til det mest aparte transfervindue i klubbens historie: En uendelig flom af underlige spillere fra guderne må vide hvor. Hvilket sprog har man egentlig tænkt sig at kommunikere på i "det nye AaB"? Det ligner slet og ret desperation i et vindue, hvor vi havde behov for 2 klassespillere til startopstillingen, som man så kunne kombinere med en eller anden lottokupon fra Ongobongoland og håbe på en Bassagog. Indtil videre har vi fået 4 af slagsen, hvoraf den ene er Rade Pricas søn, hvilket i sig selv ikke borger for en højere kvalitet end den, Georges Weahs fætter i sin tid skulle have haft - til gengæld har vi mistet et af de få talenter, vi rent faktisk selv har været i stand til at producere.
Vi er ved at blive Superligaens nye Hobro - bare på en anden måde end den, Allan Gaarde var på vej til at forvandle os til. Ville nogen herinde have været misundelige på samme Hobro - eller Horsens, SønderjyskE eller Vejle - hvis de klubber var kommet rendende med de samme indkøb?
Ualmindelig kritisk er du og håber da inderligt at du kommer til at tage gevaldigt fejl.
Hvis nu du gad læse nogle artikler, ville du vide at de 3 nye spillere snakker et ganske fornuftigt Engelsk.
Læs denne artikel https://nordjyske.dk/nyheder/sport/AaB- ... 0cd592e492