AaB arbejder stærkt på forlængelse af Rinne (håber det lykkes)
Thelander virker tabt, forlængelse virker svær., han vil gerne til udlandet. (men her er måske nyt på vej, se nedenstående)
Trajkovski meldte jeg for et godt stykke tid siden, at man søgte ophævelse, og det virker rigtigt at det skete, selvom der måtte være mere i posen end vi så.
Prica, Hannesbo ud på leje, fornuftigt.
Magnus C og Børsting får ikke forlænget, og Børsting kan stadig ryge i dette vindue, der er interesse.
Tror ikke at venstre backen fra Viborg bliver til noget, lyder det til.
MEN MEN hører at AaB er i dialog med Lars Kramers agent, om et skifte fra Sommer (lars kramer vil vist gerne afsted nu)
(Og når man tænker på DK, så har fck, bif, fcm, agf & randers alle ente handlet til midt forsvaret eller er dækket ind, så synes da at AaB står stærkt i den sammenhæng + der lige kommer en Lars Friis) det kunne være spændende.
kort update herfra ikke meget nyt nyt, men lars kramer kunne være interessant. Og hvis man forlænger med Rinne, så er det ultra godt. Ham får vi sgu ikke bedre.
til gengæld må man da sige at FCK opruster vildt. BIF spændende salg og køb. FCM igen med brasser fokus og store salg.
Men udover de 3 har jeg svært ved at se noget vildt, eller er der noget jeg har overset. Oplever hverken AGF eller Randers foretage noget ekstraordinært. OB ligegyldigt, og de andre, hmm vel ikke noget sindsoprivende.
Så vinduet ift. at rydde op kan vel være helt okay, hvis vi inden sommer har en skadesfri stamme og så en lucas med indhop hist og pist.