Det er mig bekendt det 4. bedste niveau i Tyskland, svarende til Danmarksserien herhjemme. Ej, det er jeg enig i. Vi er sjældent heldige med besynderlige udenlandske lottokuponer - ham Prijovic der som det allerværste eksempel tilsyneladende.R Rosenberg skrev: ↑31. jan 2022, 16:46Og den ville næppe blive styrket af en spiller, der har spillet et par håndfulde kampe i Regionalliga Bayern i indeværende sæson.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:42Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke aner, hvem han er. Og den med de mange angribere undrer jeg mig såre over. Vi var i forvejen skidt kørende, og breddemæssigt har vi mistet Prica og Trakovski og fået ham Hobrogutten. Ellers har vi vel kun Makaric, og offensiven var vores klart ringeste del i efteråret. Hvis vi da skal foretage os noget, ville offensiven da være et naturligt sted at starte?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Det er nok mere sammenligneligt med bunden af 1. Division/toppen-midten af 2. Division niveaumæssigt. Men din pointe gælder selvfølgelig alligevel
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Ok, en mere nuanceret præsentation. Nåååå ja, for pokker, nu husker jeg ham. Emil Berggreen - ja, han gjorde det faktisk glimrende i Hobro, men som du selv skriver; den skadeshistorik og manglende spilletid ville forvandle ham til et "projekt", og den slags ender sjældent godt.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 16:49Han var angrebsmakker til Hvilsom, da Hobro først rykkede op. Siden har han haft pæn succes i Tyskland - når han ikke har været skadet altså, og skadet har han været rigtig meget. Hans kamp/mål ratio i det tyske (fordelt på buli og 2.buli) er ret imponerende.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:42Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke aner, hvem han er. Og den med de mange angribere undrer jeg mig såre over. Vi var i forvejen skidt kørende, og breddemæssigt har vi mistet Prica og Trakovski og fået ham Hobrogutten. Ellers har vi vel kun Makaric, og offensiven var vores klart ringeste del i efteråret. Hvis vi da skal foretage os noget, ville offensiven da være et naturligt sted at starte?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
Et godt navn, og formentlig en spiller der på nuværende tidspunkt havde haft en hæderlig Bundesliga karriere, hvis ikke skader havde ødelagt det. Hans skadeshistorik, manglende spilletid osv. gør at jeg ikke ser ham som interessant i AaB, med mindre vi stod i en situation ala 2011, hvor vi endte med Kusi og Dickson.
Niveaumæssigt naturligvis højere end Danmarksserien, det var blot for at placere ligaen hierarkisk i forhold til Danmark. Men vil nu vove, at den fjerdebedste tyske række trods alt er for lavt et niveau, til at vi skal smide alt mellem hænderne, så at sige :-)
https://www.bt.dk/transfervinduet/live- ... em-til-fck
BT snakker med Inge klokken 17 her (NU!) Åbenbart ikke alligevel.. De mødes med Gaarde i stedet. Noget skuffende
BT snakker med Inge klokken 17 her (NU!) Åbenbart ikke alligevel.. De mødes med Gaarde i stedet. Noget skuffende
Ifølge BT har Inge lukket ned på Hornevej - de står dog udenfor Cafe Alpha, så det er vist ikke førstehåndskilde.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
De mødes vist med Inge senere.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 16:59https://www.bt.dk/transfervinduet/live- ... em-til-fck
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg blev ellers helt nostalgisk, da du nævnte Kusi og Dickson; det største kultvindue i klubbens historie. I øvrigt var ham Dickson vist ikke fuldstændig tosset, som jeg husker det. Men det var fandeme godt nok vildt, at vi skulle hente en spiller som Kusi, der slet ikke var i nærheden af det Esbjerghold, der sågar endte med at rykke ud af Superligaen! Det sagde godt nok alt. Ret skal være ret; Kusi scorede faktisk et mål på udebane mod Randers i en kamp, vi vandt 3-2. Det viste sig at blive et centralt et af slagsen i den sæson...
Og hvad med det fly over Hornevej, der fyldte voldsomt herinde en overgang? Er det styrtet ned eller på vej mod Månen?Forza skrev: ↑31. jan 2022, 17:05De mødes vist med Inge senere.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 16:59https://www.bt.dk/transfervinduet/live- ... em-til-fck
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Nej okay - enig, viste han er så meget skadet - det viste jeg ikke lige! Så enig, og måske også derfor SF kun skrev et år med ham.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:53Ok, en mere nuanceret præsentation. Nåååå ja, for pokker, nu husker jeg ham. Emil Berggreen - ja, han gjorde det faktisk glimrende i Hobro, men som du selv skriver; den skadeshistorik og manglende spilletid ville forvandle ham til et "projekt", og den slags ender sjældent godt.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 16:49Han var angrebsmakker til Hvilsom, da Hobro først rykkede op. Siden har han haft pæn succes i Tyskland - når han ikke har været skadet altså, og skadet har han været rigtig meget. Hans kamp/mål ratio i det tyske (fordelt på buli og 2.buli) er ret imponerende.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:42Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke aner, hvem han er. Og den med de mange angribere undrer jeg mig såre over. Vi var i forvejen skidt kørende, og breddemæssigt har vi mistet Prica og Trakovski og fået ham Hobrogutten. Ellers har vi vel kun Makaric, og offensiven var vores klart ringeste del i efteråret. Hvis vi da skal foretage os noget, ville offensiven da være et naturligt sted at starte?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
Et godt navn, og formentlig en spiller der på nuværende tidspunkt havde haft en hæderlig Bundesliga karriere, hvis ikke skader havde ødelagt det. Hans skadeshistorik, manglende spilletid osv. gør at jeg ikke ser ham som interessant i AaB, med mindre vi stod i en situation ala 2011, hvor vi endte med Kusi og Dickson.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
5 % sandsynlighed for at der sker noget.
I følge Transfermartk har han misset 150 kampe eller 1331(!!!) dage i tiden i Tyskland. Selvom jeg kendte til historikken, så er det også betydeligt mere end jeg faktisk troede.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 17:06Nej okay - enig, viste han er så meget skadet - det viste jeg ikke lige! Så enig, og måske også derfor SF kun skrev et år med ham.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:53Ok, en mere nuanceret præsentation. Nåååå ja, for pokker, nu husker jeg ham. Emil Berggreen - ja, han gjorde det faktisk glimrende i Hobro, men som du selv skriver; den skadeshistorik og manglende spilletid ville forvandle ham til et "projekt", og den slags ender sjældent godt.jonas386 skrev: ↑31. jan 2022, 16:49Han var angrebsmakker til Hvilsom, da Hobro først rykkede op. Siden har han haft pæn succes i Tyskland - når han ikke har været skadet altså, og skadet har han været rigtig meget. Hans kamp/mål ratio i det tyske (fordelt på buli og 2.buli) er ret imponerende.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:42Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke aner, hvem han er. Og den med de mange angribere undrer jeg mig såre over. Vi var i forvejen skidt kørende, og breddemæssigt har vi mistet Prica og Trakovski og fået ham Hobrogutten. Ellers har vi vel kun Makaric, og offensiven var vores klart ringeste del i efteråret. Hvis vi da skal foretage os noget, ville offensiven da være et naturligt sted at starte?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
Ifølge BT er FCK lige nu ved at forhandle om Thelander. De vil have ham nu.
Fuck, Fuck FUCKKKK!!!! BT melder at Thelander er på vej ud allerede nu.. Vi må håbe at Inge virkelig er lukket ned på Hornevej...
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvis de bare giver os en slat penge, så har vi råd til både Friis og ham her:

Der skal alligevel bygges op forfra, så om det er nu eller til sommer han smutter, same same.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Den kunne jeg sådan set godt acceptere, men de betaler nok ikke så meget som Viborg vil kræve at slippe de to allerede nu. Og desværre lyder det også til, at der er belgisk interesse i Lars Kramer. Men det kunne da være udmærket, hvis det kunne lade sig gøre.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 17:24
![]()
-
Stegosaurus
- Allstar

Skal vi ikke lige give IAO en smule credit og antage, at han HAR forudset et scenarie, hvor der kommer deadline-day-bud på Thelander, Rinne eller Højholt - og lagt en strategi?Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 17:24
Der skal alligevel bygges op forfra, så om det er nu eller til sommer han smutter, same same.
Måske det bare er mig, men hvis ikke vi henter noget, ud over Høgh, og samtidig siger farvel til en 3-5 spillere, så synes jeg det er skuffende. Jeg er helt med på at vi engang i mellem må prøve os med en lottokupon, og så håbe på at vi rammer jackpot, men synes det er foruroligende at de andre klubber omkring toppen, forstærker sig forholdvis meget, og vi intet gør.
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker