Det er fantastisk at høre!Funky skrev: ↑24. jul 2024, 08:00Glædeligvis beroliger Ydesens morgen-artikel om mulige transfers mig noget - ifølge den er AaB ikke indstillede på at sælge nogle af stamspillerne lige nu, med mindre man få bud som må betegnes som urealistiske. Så phyha.Gaarde6 skrev: ↑24. jul 2024, 07:39Det vil dælme gøre ondt, hvis han bliver solgt.Funky skrev: ↑23. jul 2024, 18:19Ydesen antyder i Ripodsten, at der kunne være et bud på Matias Jørgensen på vej...
DET håber jeg godt nok ikke, der kommer en handel ud af! Træfsikker, lynhurtig, scoutet til spillestilen og en af de få spillere, man faktisk har villet betale rigtige penge for at få, nu gjort til anfører, tilsyneladende en rigtig go' gut at have i toppen af hierarkiet...jeg ser ham som en hjørnesten i hele projektet.
Omvendt er det jo forretningen fremadrettet, og nok noget vi skal vænne os til. At de bedste spillere skal videre,, hvis prisen er den rette.
Så længe vi halter så meget på sponsor indtægterne. Så skal pengene ind andre steder.
Var der i øvrigt ikke noget fremme for ikke så længe siden, omkring hvor meget, der skal sælges for hver år ?
Pudsigt nok nævnes Helenius slet ikke i artiklen.
Ja underligt at Helenius ikke er nævnt sammen med Thelander.
Tænk engang, hvis det lykkes at komme af med Thelander og Helenius.
Det må dælme kunne mærkes på lønbudgetet!
Så ville man kunne stå endnu mere i mod, hvis der kommer bud på andre spillere.